Hop til indhold
Guest Nemtøs

Black friday konkurrence

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Håber  I dejlige  mænd  er  klar  til  at  deltage  i  en  fræk  konkurrence... reglerne  er  meget  simple. 

Krav  til  deltagerne:

Mindst  35 år, dansk, normalvægt/kraftig  bygget. 

I deltager  ved at  synes  godt  om denne  tråd  og kommentere hvad  I vil bruge 1 time  i mit selskab til. Vinderen får  det  han  har kommenteret i tråden.

Vi  mødes  i  Østjylland  hvor  du  har  sted  eller  sørger  for  stedet  til  vores  hyggetime. 

Vinderen  trækkes  Black  friday.

Håber  på  mange  frække  ønsker.  

 

Redigeret af Nemtøs
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Jeg ville hel klart nyde et langt blow job og efterfølgende kneppe dig imellem de store bryster, og så skulle du bare have pik indtil jeg ikke kunne mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Vi  mødes  i  Østjylland  hvor  du  har  sted  eller  sørger  for  stedet  til  vores  hyggetime.

Hmm :cry:, lige den del bliver lidt svær at gennemføre, men skulle der dukke noget konference/kursus værk op i den del af landet vil det bestemt være noget jeg vil forfølge. Måske noget med at jeg sidder ene og forladt i en hotelbar, og du ser et nemt offer du kan lige kan "hooke". Når vi kommer op på værelset kan det så gå i et andet gear, hvor jeg byder dig på det repetoire jeg normalt bruger på min allerkæreste kone (dog nok noget mere energisk), og du vil helt sikkert mærke højre hånds ringfinger køre langsomt men insisterende op i din fisse mens din klit får min tunge at mærke.

Skulle det være i de måneder om året hvor vi kan være udendørs vil jeg nu gerne binde dig til et træ og knalde dig intenst og insisterende. Din mund kunne også få min pik..dybt, mens du er bundet. Jeg har også stadig lyst til en lunken kakaomælk.

Jeg har masser af andre ideer hvis du en dag skulle finde på at tage på sexferie i København, men dem kan vi tage til den tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil starte med at kysse dig dybt og vådt, langsomt tage tøjet af dig, nyde synet af din smukke krop. Sætte mig på knæ og lade mine hænder lege med dine dejlige bryster mens min tunge leger i din behårede kusse.

Lægge dig på senge og forkæle din dejlige krop med pirrende oliemassage, slikke dig frækt og længe, jeg elsker at forkæle.

En fræk 69'er, du rider mig og jeg slutter af med at tømme pikken i halsen på dig 

<3<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt initiativ. Men jeg ved jo jeg er mere til det romantiske og intime ift. dig @Nemtøs - men held og lykke med projektet, det er en god idé :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super sjov...spændende og fedt fundet på. :)

Når du nu giver os den fede udfordring af finde på hvad der skulle ske i den dejlige hyrdetime.

Så ville jeg bruge tiden på at stille dig en udfordring. Vi sætter uret til at ringe for hvert 15 minut. Hver gang uret ringer skifter du personlighed. Det vil sige, at når jeg ankommer kan du måske være den frække milf der flår tøjet af mig og forsøger at komme i bukserne på mig ....måske jeg holder mig tilbage med en undskyldning om at konen venter der hjemme og jeg bare kom forbi for at tjække din vandmåler....hvem ved.

Når så uret ringer igen kunne det være du blev til en kvinde der har levet i cølibat, og aldrig var blevet slikket eller fået en sprøjteorgasme og du tigger og be'r om jeg ikke godt vil vise dig hvordan det skal gøres.

Du finder selv på 4 forskellige muligheder og jeg skal ikke vide det på forhånd. 

Jeg må gætte det undervejs eller vi kan grine og gætte på det efter timen er gået.

The game is on.

Hvis du tør :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En time hmm...... tror der skal mere til før end DU får mig med i din fanklub:rolleyes:

nedenstående skal læses i omvendt betydning.

 
“store dejlige bryster” nej tak det er der ingen der kan lide

”vådt dybt blowjob” det vil jeg aldrig udsætte min tro følgesvend for. 

“Tage en kvinde, som en kvinde skal tages” ej det har jeg ikke engang fantaseret om

”dansk” nej tak så hellere en ikke engelsk talende, der ikke engang ved hvad hun har på menuen

“1 time” er du gal alt over 5 minutter er spild af tid

”kropsvæsker uden for kroppen” det går ikke an tænk hvis noget ramte mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt initiativ,

jeg vil først slikke og nusse dine store dejlige bryster, hvorefter jeg vil slikke din klit, imens jeg lader en finger glide op i din våde mis og stramme numse. Jeg vil fortsætte sådan indtil jeg er sikker på at du har fået orgasme.

så er det din tur til at forkæle mig. Du giver min pik og kugler en ordentlig omgang med mund og tunge, først stille og roligt, for til sidst at udvikle sig til en omgang facefuck med afslutning i halsen.

så skal du forkæles med en omgang massage, inden jeg slutter af med at kneppe din våde mis. Det gør jeg bagfra, hårdt og længe, indtil jeg ikke kan mere.

Krydser fingre for at jeg er den heldige. Rigtig god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
NoBS skrev, for 6 timer siden:

Fedt initiativ. Men jeg ved jo jeg er mere til det romantiske og intime ift. dig @Nemtøs - men held og lykke med projektet, det er en god idé :D

Kan  høre  du  ikke  kender  mig  - jeg  er helt  klart  til  det  intime  og nyder  i den  grad  også  stille og  rolig  blid  intens tæt  sex. 

Men  tak  alligevel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville have en lækker 69 og derefter en ville jeg masserer dine dejlige bryster samtidig med jeg ville give dig alt det pik jeg kan og håber på en afslutning langt nede i din hals 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rebellen

jeg vil slikke dig længe til du kommer, massere dine lækre store patter ;)

ligge i en 69,er og kneppe dig bagefter :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rassimus

Hej Nemtøs

Spændende initiativ.

Det vil jeg da gerne give et forsøg:

Når du kommer, siger vi pænt goddag, og jeg viser dig ind i vores hyggerum.

Jeg hiver min pik ud af bukserne, beordre dig ned på knæ, tager godt fat i dit hår og stikker pikken ind i munden på dig. Du starter med at sutte først lidt forsigtigt, men jeg tvinger dit hoved længere og længere mod min mave, så du til sidst tager den helt i bund. Du gagger tager pikken ud. Jeg tager jeg trækker dit hoved bagover og kysser dig vådt og dybt og tvinger dig til at sutte løs igen. Til sidst driver min pik af dit savl.

Af med tøjet! Siger jeg til dig, vi bliver nøgne og jeg slikker savlen af din mund og ansigt, og kysser dig vildt beskidt. Flytter munden ned til dine store bryster og sutter og ælter løs på dem, men jeg begynder at pille ved din mis.

Du stønner og vride dig – ”knep mig!” stønner du.

”Nix, du skal slikke min røv først”, siger jeg.

Vi lægger os ned, og du begynder at sutte mig dybt og vådt igen, og bevæger stille og roligt din mund ned til mit hul. Du stikker din tunge ind og slikker løs, mens du spiller løs på min pik.

Jeg tager fat i dit hoved og presser din mund mod mit hul, mens jeg siger: ”dybere din ludertøs!”

Du slikker videre og vender tilbage til min pik. Jeg beder dig om at vende dig om – mens du fortsætter begraver jeg min tunge i dit skridt, slikker løs og nyder smagen af din dejlige fisse.

Du vrider dig og stønner og er nødt til at stoppe med at sutte ind imellem, fordi du ikke kan koncentrere dig.

Du stønner – ”vil du ikke nok kneppe mig nu?”

”Læg dig ned” – siger jeg, gummi på, og jeg trænger langsomt op i dig, mens du vrider dig let og får kuldegysninger.

Jeg sætter tempoet op, mens min tunge bevæger sig fra din mund ned over halsen til brysterne og tilbage. Jeg sætter farten op igen, og vores tunger er overalt mens du stønner og småskriger.

”Du må ikke stoppe, jeg kommer om lidt” – stønner du.

”Knep mig, knep mig hårdere. Knep mig så! Jeg er en lille beskidt luder, du skal kneppe mig”, småskriger du, mens du kigger på mig med liderlige øjne.

Jeg tager hårdt fat i dit hår, og fortsætter til du til sidst kommer i et skrig, mens hele din krop ryster i orgasme.

Da du har sundet dig, knepper jeg videre med jeg sutter løs på dine bryster.

”Jeg vil ha dit sperm, gi mig dit sperm” – siger du.

”Så skal du arbejde for det” – svarer jeg.

Jeg lægger mig ned, du tager min pik i hånden. Du spytter på den, og begynder at sutte igen.

”Stik din finger op i mig” – siger jeg.

Du spytter på fingeren, og begynder at kneppe mig.

Du sutter dybere og hurtigere mens din finger kører ud og ind af mig.

Indimellem tager du pikken ud af munden, ser liderligt på mig, og lader dit savl rende ned over den.

”Jeg kommer nu” – siger jeg.

Du sætter farten op, og pludselig kommer jeg i et brøl.

Jeg holder fast i dit hoved, mens spermen pumper ind i din mund.

”Du må ikke sluge” – stønner jeg.

”Vis mig det” – siger jeg.

Du åbner munden og lader spermen glide rundt i din mund.

”mmmm”- siger du og sluger til sidst.

Du kommer op til mig, og vi kysser lidt som afslutning.

Da du har fået tøj på, og er på vej ud ad døren får du et kram og på vej ud af døren siger du:

”Tak for dejlig pik”, mens du blinker til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder meget spændende:P

Jeg vil nyde en lækker gang gfe sex med 69er til du kommer i min mund. En masse dejlig sex i forskellige stillinger og til sidst vil jeg fyre en ordentlig ladning af i munden på dig.:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt skriv af Rassimus. Der var lige brændstof til min kl. 11 spiller. Da jeg nok ikke kan møde op til en evt premieoverrækkelse vil jeg helt klart heppe på den herre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Yonas

25 min Bj :-o

25 min Slik :P

25 min knep :twisted:

25 min bad+snak :wub:

Sperm + Sprøjt alle de gange man nu kan :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yonas skrev, for 15 minutter siden:

25 min Bj :-o

25 min Slik :P

25 min knep :twisted:

25 min bad+snak :wub:

Sperm + Sprøjt alle de gange man nu kan :evil:

Jeg ville nok købe et ur hvis jeg var dig :). Mon ikke de også er på tilbud black friday. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kommer ind, vi klæder os af tager et dejligt varmt bad hvor jeg sikker din fisse og leger med dine dejlige bryster. Vi haster ind i sengen hvor du giver et langt og dejligt blow og du bliver slikke godt og grundigtog bliver taget bagfra og du kommer i en forrygende orgasme jeg kommer ud over dine dejlige bryster. Derefter slutter du mig stiv igen og du ridder mig til vi begge kommer

Kh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

De vidunderligt voluminøse patter skal æltes, suttes, slikkes og klaskes. Fissen slikkes derefter, fingerkneppes og fistes. Og nu er det blevet tur til, at du sutter pik - først bilde suttebevægelser fra pikhoved til rod. Herefter gagges du, til savlen løber dig ned ad hagen. Om på alle fire, hvor dit stramme numsehul slikkes og pirres.

Ballerne klaskes, og du kneppes i en doggy, mens jeg har godt fat i dine bløde lokker. Spermen får du naturligvis i mund og ansigt.

Behøver jeg fortælle, at hele seancen garneres med saftige og våde kys?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Rassimus skrev, for 2 timer siden:

Nu er jeg godt nok sproglig - men bliver 4x25 ikke mere end en time? :-)

 

Nu går Nemtøzen jo ikke så meget op i TIDEN som hun ofte har skrevet, men mere man får den gode oplevelse.......:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...