Hop til indhold
Guest Nemtøs

Black friday konkurrence

Recommended Posts

Give dig en fridag.

Du kan sætte dig på en bænk i Botanisk Have og nyde vejret helt alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Vi starter med en varmt bad, og med det mener jeg virkeligt varmt hvor jeg sæber dig godt og grundigt ind, ikke et sted på din krop vil undgå min opmærksomhed. 

Hvis du opfører dig ordentligt så må du være med i legen, ellers må du bare finde dig i at tage imod. 

Bagefter vil jeg dubbe dig let over det hele med håndklæde, så du stadig er let fugtig, nu vil du så blive ført ind til sengen, lagt stille ned på ryggen og så vil jeg koncentrere mig om dine bryster (Det fortjener de) i et stykke tid, inden tiden er til enten en 69er eller at du får en gang fransk, jeg har ikke helt besluttet mig endnu. 

Til slut vil jeg vende dig om og tage dig doggystyle, indtil det er slut....

Og hvem ved, måske jeg til køber en time og så gentager vi hele seancen igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Nu er jeg desværre svensk, så jeg er ikke kvalificeret :( .. Ellers havde jeg fantastiske ideer, der inkluderede mælk, din numse og mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
umiaqse skrev, for 24 minutter siden:

Nu er jeg desværre svensk, så jeg er ikke kvalificeret :( .. Ellers havde jeg fantastiske ideer, der inkluderede mælk, din numse og mig :D

Du  er  velkommen  til  at  byde  ind 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Nemtøs 

jeg vil starte med at byde dig velkommen efterfulgt af et langt og inderligt kys.

så vil jeg stirre dybt i dine smukke øjne. 
jeg vil stå helt nydeligt og skarpt påklædt. 
jeg vil byde på en lækker forfriskning inden jeg vil befale dig til at klæde dig af. 
når du så står der i dit super frække lingeri vil jeg tvinge dig på knæ og tage min stive pik i munden og jeg vil mundkneppe dig længe og dybt, mens jeg gramser og massere dine super frække store patter, inden jeg binder dig let til sengen og vil slikke din frække fisse lege med din klitoris til du sprøjter din frække safter ud. Jeg vil stramme din binding og kneppe dig hårdt. 
jeg løsner dig så du kan få lov at slippe dine hæmninger løs mens vi knepper dybt i mange stillinger til sidst når min pik ikke kan holde sin ladning til bage vil jeg mundkneppe dig og til slut vil jeg sperme ud over dit ansigt og din mund. Og du sutter mig ren som den dygtige og artige kvinde du er. 
knus Hapsen

Redigeret af Hapsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svømmeren

Hmmm...lidt grænseoverskridende at udbasunere sin Nemtøs fantasi her, men lad gå!!

 

Booker et hotel/motel værelse efter dit valg.

Venter nyvasket, du banker på, kommer ind og sætter dig på sengen.

Du knapper langsomt din skjorte op...waauu, ingen BH.

Du kæler langsomt for dine store, flotte bryster, jeg sidder i stolen og kigger på.

Du tager en flaske olie frem, massere brysterne godt og grundigt så de glinser af varm olie.

Nu stikker du hånden ned i trusserne og leger med dig selv. Jeg sætter mig på knæ bag dig på sengen og tager et fast greb om dine varme, olieindsmurte bryster. Jeg krammer dem, først blidt, så hårdt, klemmer om vorterne mens du leger med din fisse.

Du lægger dig på ryggen med hovedet ud over sengekanten, bøjer nakken tilbage så jeg kan stoppe min stive pik i din mund.

Først er kun hovedet inde, jeg krammer, klemmer, slikker, sutter

og bider din bryster mens du bruger tungen på mit pikhoved.

Nu rykker du ind på sengen, jeg sidder på alle fire, knepper din mund, mens jeg slikker og sutter din klitoris.

Jeg har godt fat om dine baller, slikker din fisse det beste jeg har lært mens jeg trækker dine baller fra hinanden og massere dit bageste hul med en finger.

Vi kommer begge med et brag, jeg fylder din mund med sperm.

 

Efter vi har sundet os lidt får du besked på at stille dig på knæ, røven op i vejret, hovedet ned i madressen. Dine baller får et par højlydte KLASK hvorefter jeg trænger hårdt op i dig bagfra og ....resten må vi jo se om du finder ud af:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgok skrev, 1 time siden:

Du kommer ind på det aftalte værelse... kigger dig omkring og ser der sidder ikke 1 MEN 3 Robuste MÆND der er klar til og bruge dig....

For god ordens skyld skal det selvfølgelig lige siges at de 2 andre også før har nydt godt af dit selskab..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgok skrev, for 1 time siden:

Du kommer ind på det aftalte værelse... kigger dig omkring og ser der sidder ikke 1 MEN 3 Robuste MÆND der er klar til og bruge dig....

Ha, det er da virkelig en joke!
Du kommer jo bare med en dum undskylding lige inden det skal foregå og prøver så også lige at ødelægge det for de andre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Jeg ankommer til aftalte hotel, hvor du har tjekket ind. Hotellet er der betalt for. Jeg finder værelset og du sidder klar til mig. Der sidder du smukt, med sperm i dit ansigt og på bryster. Jeg nyder dig og mærker du er tændt og våd. Du er blindfolded og jeg tænder på din tunge vejrtrækning. Vi er begge forventningsfulde på de næste 2 timer. Ligger penge til dig på bordet for en time. 

Jeg kysser dig og mærker du er liderlig. Jeg b'er dig ligge dig på sengen. Finder mit reb frem og binder dine ben til sengen. Kan se din fisse er våd og klar til fræk leg. 

Jeg fjerner dit blindfold og siger hej, du smiler frækt til mig. Dine øjne fortæller mig du er tændt. Mine fingre går på opdagelse på din krop. Dine tilsprøjtede bryster leger jeg med, dine brystvorter er stive nu. Mine hænder føler dine inderlår, kan mærke dine safter. Min hånd søger mod din fisse, kan mærke din liderlige vejrtrækning, det tænder mig mere. 

Dine ben er spredt af mit reb, det tænder dig. Finder vej med min tunge og rammer din fisse. Jeg slikker dig blidt og hårdt, det kan du li, kan jeg høre. Du b'er mig slikke dig hårdt, men beskeden, "det styrer jeg! " for dig til at tie. Du er plaskvåd nu og mine fingre knepper dig, først 2, så 3 og du presser nu din fisse mod min hånd. Jeg giver dig lov, kan mærke din krop er spændt og giver dig lov til at kneppe min hånd til du kommer. 

I en kæmpe orgasme, sprøjter du min hånd og lagen til med dine safter. Det bliver godt det her, et min tanke. 

Jeg kigger på dig og dit slørede blik og dine øjne afslører en befrielse. 

Jeg løsner dine ben og binder dine hænder til sengen, nu skal vi lege. Sætter mig ved dit ansigt og b'er dig åbne munden. Du gør som jeg b'er om og jeg mundknepper dig, det tænder mig vildt. Lader dig få vejret og fortsætter med at lege med din mund. Spørger om det er godt og du nikker. Jeg stopper, tager ved dithår og spørger om det samme igen. Med et Ja tak, fortsætter jeg med at kneppe din mund. 

Nyder du savler og kan mærke det hele tænder dig. Nyder du ligger der som en kneppedukke, bundet på hænder, våd og klar fisse. 

Du b'er mig kneppe dig. Endnu en gang, lader jeg dig vide, at JEG styrer, du skal lade ske. 

Vi kysser nu, det er frækt. Leger med dine brystvorter, de bliver stive. klemmer dem, du vrider dig. Mærker din fisse, den er klar til pik. 

Ligger mig på siden af dig og løfter dit ben. Trænger i dig med nemhed. Leger med dine bryster, mens jeg knepper dig skiftevis blidt og hårdt. Løsner din ene hånd og b'er dig lege med din klit. 

Kombination af pik og din leg, udebliver ikke. Du kommer igen i en stor orgasme. 

Lagenet sejler nu og vi er begge oppe at køre. Du får lov at vælge, hvor du vil sprøjtes og vælger mund. Trækker mig ud og b'er dig tømme min pik godt og grundigt. Du har hovedet tilbage og og åben mund, du er klar til min ladning. Jeg mundknepper dig og kommer i en stor ladning og fylder din mund. 

B'er dig lege med spermen og lade det løbe ned at dine bryster. Vi ender i et kæmpekys, vi er snart klar til 2. halvleg :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Nemtøs

Første vil jeg varme sommerhus så når du kommer vil blive dejligt varmt, tændt stearinlys og stil fram flaske Amarone, så vil jeg tage din frakke fra dig og tilbuddet en glasset vin, efter at vi hilste hinanden vil jeg begynde at kysse dig og laaaaangsomt taget din tøj og forsætter kysser din krop over det hele, resten vil kun vores fantasy vil blive grænse, jeg vil nyde og elsker dig, jeg er mere til romance, men det er alt muligt scenarier, og når vi er færdige vil jeg giver dig en lille julegave, det er det jul, vi skal passe på dejligt GP

Mange varme tanker og hilsner fra Sebmus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 12.11.2019 at 21:21:

Håber  I dejlige  mænd  er  klar  til  at  deltage  i  en  fræk  konkurrence... reglerne  er  meget  simple. 

Krav  til  deltagerne:

Mindst  35 år, dansk, normalvægt/kraftig  bygget. 

I deltager  ved at  synes  godt  om denne  tråd  og kommentere hvad  I vil bruge 1 time  i mit selskab til. Vinderen får  det  han  har kommenteret i tråden.

Vi  mødes  i  Østjylland  hvor  du  har  sted  eller  sørger  for  stedet  til  vores  hyggetime. 

Vinderen  trækkes  Black  friday.

Håber  på  mange  frække  ønsker.  

 

Jeg ville jo starte med at tage imod dig i døren med et kys og et kram.

Låse døren efter dig.

Derefter presse dig op af døren og væde en finger med dine safter.

smage på dig og må jo konstatere at du smager for meget af kvinde og der skal der gøres noget ved.

Smider dig på sengen og binder dine hænder til sengegærdet.

Starter med en 69.

Binder nu dine fødder og giver dig blind-fold på.

Nu går vi så igang med at nyde hinanden fuldt ud med masser af hed sex svend og dyriske lyde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fascineret af dine store bryster og fascineret af pisk. 

Så jeg vil binde dine fantastiske bryster hårdt op, kæle for dem til du begynder at mærke virkningen af opbindingen. Så vil jeg langsomt varme dine bryster op med en pisk, langsomt øge styrken af pisken og hvor hårdt det bliver afhænger af  hvor dygtig jeg er. Er brysterne blå 2 dage senere har jeg været dygtig. 

Som tak skal du give mig et BJ og afhængig af dine grænser vil jeg efter jeg har afleveret min sperm i din mund også ... i din mund

Knus SpankingSub

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klart den time skulle bruges på lækker anal, og så få dig til at sprøjte lækkert....

Dine bryster skulle kneppes, og køres så godt igennem, så du hver anden gang, vil kunne smage på min pre sperm..

Skulle absolut sluttes af i munden, med lækker slug...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 12.11.2019 at 21:21:

Håber  I dejlige  mænd  er  klar  til  at  deltage  i  en  fræk  konkurrence... reglerne  er  meget  simple. 

Krav  til  deltagerne:

Mindst  35 år, dansk, normalvægt/kraftig  bygget. 

I deltager  ved at  synes  godt  om denne  tråd  og kommentere hvad  I vil bruge 1 time  i mit selskab til. Vinderen får  det  han  har kommenteret i tråden.

Vi  mødes  i  Østjylland  hvor  du  har  sted  eller  sørger  for  stedet  til  vores  hyggetime. 

Vinderen  trækkes  Black  friday.

Håber  på  mange  frække  ønsker.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nemtøs,  dette forslag vil medføre en indledende dialog for afstemnings tilpasning af grænser safe ord (ikke sm) men mit forslag går som følger. Da jeg kommer fra Sjælland vil der ligge en besked til dig, at du møder op på værelse XX på Hotel Provence, du får udleveret nøglen til værelset og går derop. 
på sengen i værelset ligger der en kuvert som du åbner og læser. Der står en udførlig beskrivelse af hvad du skal gøre samt i klæde dig....

Den væsentligeste del af beklædningen er et blindfold samt manchetter så du kan binde dine hænder på ryggen. 
 

således parat møder jeg dig, du er spændt, da vi kun har skrevet sammen, men føler dig alligevel tryg og liderlig ved hele opsættet!
Jeg siger pænt goddag og går om bag dig, hvisker lidt i dit øre mens jeg kærtegner din skønne krop! Jeg fortæller dig at jeg vil tage dine sanser fra dig så du kun kan høre og føle og at fra nu af findes ordet nej ikke.... brug af dette vil blive straffet med et par rap i måsen.

For at du kan mærke hvad der venter dig tager jeg gaggen ud af din mund og du giver et dybt blow job, du bliver forbavset over hvor længe du kan holde vejret!

Du vil blive bundet med armene i vejret og benene spredt, så der er frit udsyn og adgang til din skønne krop. Når din krop er vel opvarmet og du er liderlig vil jeg bringe dig ud til hvor du tigger om at blive tilfredsstillet, meeeen der er vi slet ikke nået til endnu........ og nu er den første time vidt ved at være brugt, så der skal vist tilkøbes lidt tid, men efter endt gensidigt tilfredsstillelse står den sushi og kold hvidvin parat til et dejligt efterspil:-) håber selvfølgelig på vi ses i Århus kys herfra 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak for  jeres frække  beskrivelser   - jeg  glæder  mig  til  at  nyde  fræk  lækker  leg  med  vinderen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 14.11.2019 at 17:46:

Tak for  jeres frække  beskrivelser   - jeg  glæder  mig  til  at  nyde  fræk  lækker  leg  med  vinderen. 

 

Konkurrencen er vel ikke slut endnu? 

Hvis jeg vinder, ville jeg nok købe en time ekstra. Derefter booke et hotel i Østjylland, da jeg ikke har stedet. Vi mødes dog i første omgang på en p-plads. I ved - den der lige nede foran centeret. Her for tiden er der ret mørkt dernede efter kl 17. Især derovre i det fjerneste hjørne. Omme på bagsædet er det tid til at finde både p.. og p..... frem. Gæt selv resultatet, men nemtøs vil nok skulle synke en gang eller 2.

Herefter triller vi mod hotellet. Vi finder værelset og vil her nyde hinanden i den resterende tid. Måske starte med et varmt bad. Og nok nyde en let lille medbragt forfriskning / anretning. Men i hvert fald teste om affjedringen i sengene burde have været skiftet, før vi går i gang - eller det skal da nok skiftes bagefter.

Kan ikke sige så meget mere. Jo - vent: Mine hænder vil være O V E R A L T på det forparti! 

Redigeret af lovingboobs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kristian_k

Hej

Jeg håber også, at jeg kan få lov til at give mit besyv med.:)

Jeg forestiller mig, at vi mødes hos mig en grå og mørk formiddag i december.

Vi hyggesnakker, ind til vi kommer ind i rummet, hvor det hele skal foregå. Så beder jeg dig om at smide alt tøjet. Du har på forhånd fortalt, at du gerne vil behandles som en ludertøs og at jeg må bruge dig som jeg vil, inden for de rammer som vi har aftalt, så min tone blive mere skarp, og du får at vide at du skal komme over til mig. Jeg beder dig om at åbne munden og jeg smutter dig ind i munden, og vi kysser vildt og vådt, mens vores tunger går på opdagelse. Jeg tværer vores spyt rundt i ansigtet på dig, spytter på dine bryster og begynder at sutte og ælte løs på dem. Samtidig leger jeg med din klit, og du stønner mens din krop sitrer. Jeg sætter farten og lader min stive pik kærtegne dine lår og skamlæber. Du kommer til sidst i en stor orgasme og oversprøjter mine lår og pik med dine safter.

Jeg lægger mig ned og beordrer dig til at smage på min pik og dine safter. Du sutter mig vådt og dybt, og bruger tungen på mine boller og mit hul.

På med gummi, og du sætter dig på pikken og ridder løs, mens vi skiftevis kysser, slikker hinanden overalt på hals og ansigt, og sammen sutter og slikker på dine frække bryster.

Vi skifter stilling og nyder hinanden med mere intens kysseri, liderlig snak og blikke. Til du igen kommer i en dejlig orgasme.

Du lover at give mig en dejlig afslutning, så du sutter mig igen, til tømmer alle min opsamlede safter i din mund.

Så puster vi ud og smånusser og jeg nyder dine bryster en sidste gang, før vi siger farvel.

Pludselig er den mørke og grå december dag får farve og lys:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej Nemtøs.   

Dette vil jeg være med til. Min drøm med dig er at du vil få hygge, sex og samvær så du bagefter vil sige.  det var super dejligt.   Jeg vil nyde din dejlige krop. Tage for mig af alle retterne og samtidigt sørge for at du også kommer til at nyde den time rigtig godt og ønske den ikke var slut. :-)

I legen vil der indgå brug af dig som den ludertøs du er, prøve depblow har aldrig prøvet det.  gennem kneppe mens jeg leger med dine huller og resten af kroppen.  Masser af analsex og fisting, så du føler dig brugt, brugt og brugt.   Jeg er ikke uerfaren i fist og analt, så derfor håber jeg du selv om vi ikke har mødtes før, kan være med til det. Har læst du også leger disse skønne lege.

Dejligt med sådan en skøn måde at komme i kontakt med dig.   :-)

Nyd dagen, måske vi mødes en dag. :-) 

Ham der pt savner denne form for leg med en dejlig kvinde

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analtøs_søges skrev, for 2 timer siden:

prøve depblow har aldrig prøvet det

Ahhhh det vil sige at den anmeldelse du lagde op tidligere ikke er sandt eller?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 13.11.2019 at 16:37:

Sjovt hvordan flere brugere beslutter at og hvornår @Nemtøsfår orgasme :rolleyes:

Ja havde det været mig, så havde jeg givet hende smæk, hvis hun kom uden at jeg havde givet hende lov :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...