Hop til indhold
Guest Nemtøs

Black friday konkurrence

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 2 timer siden:

Ja havde det været mig, så havde jeg givet hende smæk, hvis hun kom uden at jeg havde givet hende lov :angry:

Du  ved  godt  at  jeg  nyder  at  få  smæk  <3

Jeg  siger  pænt tak  - be  om  please 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Du  ved  godt  at  jeg  nyder  at  få  smæk  <3

Jeg  siger  pænt tak  - be  om  please 

Ja smækkene får du jo kun hvis du kommer uden at få lov!!!

Og er du sammen med mig, så er chancen for at du når det sgu ret lille :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 8 minutter siden:

Ja smækkene får du jo kun hvis du kommer uden at få lov!!!

Og er du sammen med mig, så er chancen for at du når det sgu ret lille :huh:

Du  gør  det  ikke  nemt  for  mig  - ligesom  at  stille  min  julegave  foran  mig  allerede  nu og  jeg  først  må  åbne  til  jul. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Du  gør  det  ikke  nemt  for  mig  - ligesom  at  stille  min  julegave  foran  mig  allerede  nu og  jeg  først  må  åbne  til  jul. 

Haha jep kender følelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analtøs_søges skrev, for 7 timer siden:

 

Hej Nemtøs.   

Dette vil jeg være med til. Min drøm med dig er at du vil få hygge, sex og samvær så du bagefter vil sige.  det var super dejligt.   Jeg vil nyde din dejlige krop. Tage for mig af alle retterne og samtidigt sørge for at du også kommer til at nyde den time rigtig godt og ønske den ikke var slut. :-)

I legen vil der indgå brug af dig som den ludertøs du er, prøve depblow har aldrig prøvet det.  gennem kneppe mens jeg leger med dine huller og resten af kroppen.  Masser af analsex og fisting, så du føler dig brugt, brugt og brugt.   Jeg er ikke uerfaren i fist og analt, så derfor håber jeg du selv om vi ikke har mødtes før, kan være med til det. Har læst du også leger disse skønne lege.

Dejligt med sådan en skøn måde at komme i kontakt med dig.   :-)

Nyd dagen, måske vi mødes en dag. :-) 

Ham der pt savner denne form for leg med en dejlig kvinde

 

 

Beklager jeg forvekslede dig med en anden bruger;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil også være med til at bestemme, hvornår Nemtøs skal komme.:

 

Vi mødes midt på stuegulvet. Du kommer hen til mig og vil kysse mig, men resolut tager jeg hårdt fat i dit hår og tvinger dit hoved væk fra mit. Vi skal ikke kysse nu... For det er MIG, der bestemmer!

 

Jeg "slæber" dig med ind i soveværelset, lægger mig på sengen og siger, du skal klæde dig af - langsomt. Derefter skal du klæde mig af, men du får ikke lov at komme over til mig i sengen. Jeg rejser mig op, og du SKAL sidde på knæ på gulvet imens...

 

Min pik er allerede begyndt at vokse, for JEG ved, hvad der skal ske - men du gør ikke...

 

Jeg bukker mig forover, så du kan komme til at trække min t-shirt over hovedet på mig. Da den er taget af, og din mund er lige ud for mine brystvorter, tager jeg igen hårdt fat i dit nakkehår og tvinger din mund ind til mine brystvorter. Jeg forlanger, at du slikker dem, napper i dem med tænderne, sutter på dem....

 

Jeg kan mærke, at din vejrtrækning er blevet lidt kraftigere. Du er ophidset. Du er lidt nervøs, men på en afslappet måde. Du er spændt. Du er liderlig. Du tager den ene hånd ned i skridtet og begynder at lege med dig selv. Jeg trækker dit hovede væk fra mig. Trækker hårdt og med én bevægelse viser, at du skal op i sengen...

 

Jeg kommanderer dig om på ryggen med hovedet let ud over kanten. Jeg stiller mig med spredte ben hen over dit ansigt og sænker mit underliv. Din begærlige tunge er allerede ude af din mund, og jeg lader mine nosser glide frem og tilbage hen over din mund. Du slikker. Prøver at få dem ind i munden, men jeg trækker mig hver gang. Jeg glider lidt tilbage og fører på tilbagevejen pikken langsomt ind i din mund. Stopper min bevægelse, da den er næsten helt i bund og lader den blive dér...

 

Imens tager jeg et fast greb om dine bryster. Jeg napper blidt i dine brystvorter. Jeg kan høre, at du gisper lidt efter vejret, men kan høre, at du kan trække det gennem næsen, så jeg lader min pik blive langt inde i munden og halsen på dig.

 

Stille trækker jeg min pik ud og lader igen mine klunker glide hen over din mund - denne gang så tæt på din mund, at du rigtigt kan komme til at slikke dem og tage dem i munden. Du masserer dem blidt inde i munden med din tunge. Jeg skubber underlivet længere frem endnu og lægger pikken mellem dine dejlige bryster. Jeg knepper dine bryster - stille og roligt - frem og tilbage, imens mine klunker og mit røvhul bevæger sig frem og tilbage over dit ansigt. Du slikker grådigt på mine klunker, hver gang de kommer i nærheden af din tunge. Din liderlige og begærlige tunge strejfer til tider også mit hul i kampen for at få fat i mine nosser, men jeg er fuldstændig ligeglad. Det tænder mig bare endnu mere...

 

Jeg trækker mig tilbage og bukker mig ned og kysser dig heftigt. Dit åndedræt viser tydeligt, at du er vanvittig ophidset - over det der er ved at ske - og over at du slet ikke ved, hvad der venter dig...

 

Jeg siger, du skal blive liggende og giver dig en dildo på ca. samme størrelse som min pik. Du skal sutte på den, som om det var min pik. Du skal øve dig på at tage den langt langt ind i munden, for du kan lige så godt komme i gang med at øve dig. En dag vil det være MIN pik, der kommer helt ind...

 

Mens du sutter grundigt på dildoen, lægger jeg mig mellem dine ben og slikker blidt dine lår. Starter ved knæene og lader roligt tungen løbe hele vejen op til din sjask-våde mis, men min tunge rammer ikke din våde fisse. Jeg lader den køre i cirkler rundt om. Kysser din mave blidt. Slikker den hele vejen op til dine bryster. Sutter hårdere og hårdere på dine stive brystvorter. Napper med tænderne.

 

Du stønner. Jeg slikker din mave hele vejen ned til den våde revne. Løfter dine ben op og holder dem, så jeg har fri adgang til alle herlighederne. Jeg napper nu blidt din klitoris med tænder og læber. Slikker på den. Slikker hele vejen fra klitten og ned til dit bageste hul. Du klynker. Da jeg fortsætter at lege med tungen ved dit røvhul, forsøger du at tage benene ned. Men jeg kan sagtens holde dem. Du siger "stop", men det er ikke det rigtige ord. Det er ikke dét ord, der er stop-ord, så jeg fortsætter med at slikke skiftevis dit "forbudte" hul og din våde kusse - hele vejen op til klitoris, som jeg igen og igen og hårdere og hårdere napper med mine tænder og læber...

 

Jeg trækker dig ind på sengen, og lægger mig klar til at kneppe dig. Du beder mig kneppe dig, men det bestemmer du jo ikke. Jeg lader kun mit pikhoved snuse til din våde revne. Stikker kun lige hovedet ind og trækker mig igen. Jeg læner mig ned over dig og tvinger et kys ud af dig. Jeg tager dildoen fra dig og tager den ned til din tiggende og bedende fisse, som bare vil have pik. Mens vi kysser inderligt og intenst, lader jeg dildoen glide op i dig...

 

Du stønner stadig mere og mere heftigt. Jeg ved godt, du hellere vil have MIN pik, men den får du ikke endnu...

 

Jeg forlanger dig om på alle 4, så jeg kan kneppe dig bagfra. Jeg lader igen dildoen glide op i dig. Lader en finger lege omkring dit bageste hul. Du siger stille "nej", men jeg er ligeglad. For det er MIG, der bestemmer...

 

Jeg giver dig igen dildoen og siger, du skal sutte og slikke den, som om det var sidste gang i dit liv. Jeg stikker min pik ind i din meget våde kusse - stille og roligt, men helt i bund. Jeg griber hårdt fat i dit hår og trækker dit hoved skråt tilbage. Jeg vil se, mens du sutter dildoen, så jeg holder godt fast i dit hår, så du ikke kan flytte hovedet. Dildoen skal længere ind i din begærlige mund....

 

KLASK!!! Jeg lader min ene hånd ramme din ene balde hårdt. Du giver et lille klynk og prøver at sutte og "sluge" dildoen, men det er ikke godt nok... KLASK!!! igen....

 

Jeg tager dildoen fra dig og stikker den op i den våde revne, hvor min pik lige har været. Dér lader jeg den blive. Du skal overhovedet ikke bryde dig om at få den til at glide ud...

 

Jeg tager flasken med glidecreme og presser en stor klat ud ved dit "forbudte" hul. Det giver et lille gisp i dig, og du taber dildoen... KLASK!!! En håndflade rammer igen din ene balde, men denne gang noget hårdere end før...

 

Jeg griber igen hårdt fat i dit hår og skubber dit hoved ned mod madrassen. Du skal selv tage dildoen og komme ind i din våde grotte igen, og du tør ikke andet...

 

En pegefinger leger omkring dit røvhul, og stille og roligt presser den sig indenfor. Det giver et lille sæt i dig, men denne gang holder du dildoen inde i dig. Du knepper dig selv med dildoen. Min finger knepper din røv - stille og roligt...

 

Jeg tager fingeren ud og sætter et kondom på pikken og presser mit dunkende pikhoved mod dit røvhul. Du rykker kroppen lidt frem, som om du ikke vil have det. Men jeg VED, du vil have det. Du SKAL have det...

 

Jeg tager fat i dit hår og trækker dig tilbage mod mig. Denne gang sætter jeg ikke kun pikken mod hullet, jeg lader den glide indenfor...

 

Du klynker lidt og stønner endnu mere stakåndet...

 

Med en dildo i din våde kusse og min pik i røven, skubber du nu kroppen tilbage mod mig. Jeg vidste, du kunne lide det. Du sætter selv tempoet i vejret og lader min pik glide helt i bund...

 

Jeg er ved at eksplodere af bare liderlighed. Jeg kan høre, at du nærmere dig en orgasme, så jeg trækker mig ud. Ikke endnu...

 

Mens du ligger og kalder på mere pik, går jeg om foran dig og stiller mig på knæ. Jeg tager kondomet af, og du når ikke at sige noget, før jeg tager et fast greb om din ene hånd og tvinger den hen under mit pikhovede. Jeg spiller min pik stille og roligt. Jeg lader den første pre-sperm ramme ned i din hånd og stopper så med at kærtegne den. Den når ikke at komme med resten af ladningen, der ellers bare venter på at komme ud...

 

Jeg siger, du skal smage min tynde pre-sperm. Du ryster bare på hovedet. Jeg tvinger din håndflade op til din mund, og tager hårdt fat i dit nakkehår, og presser ligeledes dit ansigt mod hånden. Du har ikke andre muligheder, end at lade din tunge glide hen over håndfladen og slikke det hele i dig...

 

Da du har slikket det hele op, bukker jeg mig ned og kysser dig i et langt vådt kys. Kærtegner din nakke blidt, som var den en lille skrøbelig vase...

 

Jeg rejser mig nu halvt op og tvinger min halvstive pik ind i munden på dig. Den skal gøres stiv igen. Der er nu noget frækt og "forbudt" over dét at få suttet pik, når man lige har bollet hende i røven - også selvom det var med kondom...

 

Jeg vender dig om på ryggen og lægger mig mellem dine ben. Jeg lader stille min pik glide ind i din meget våde kusse. Du lader underlivet komme mig i møde, og jeg sætter tempoet i vejret. Samtidig bukker jeg mig ned over dine bryster og slikker og sutter dem blidt...

 

Med ét kommer du i en kæmpe orgasme. Hele din krop skælver og det er lige så du vender det hvide ud af øjnene...

 

Jeg fortsætter i nedsat fart, hvad jeg har gang i. Du skal ikke have pause. Da jeg får øjenkontakt, ved jeg at du er kar til en tur igen...

 

Jeg løfter dine ben lidt mere og tager pikken ud af dig. Inden du når at sige noget, er jeg igang med at kneppe dig i røven. Denne gang starter jeg ikke så blidt som før, Jeg kører mit dunkende lem helt i bund fra start og næsten helt ud - og helt i bund igen. Det giver nogle store ryk i din krop i rytme til mine lange seje træk. Du kan lide det. Du griber hårdt fat i mine skuldre og ryg og sætter neglene i for at holde fast...

 

Jeg kan se på dig, at du ikke kan holde til så meget anden gang. Min dunkende pik er ved at eksplodere. Din krop begynder igen så småt at skælve....

 

Jeg trækker mig ikke ud. Jeg pumper min varme sæd langt op i din dejlige røv. I lange seje træk og med store ryk i min pik, fylder jeg dig. Dine kramper bliver kraftigere og kraftigere og dine negle er boret helt ind i min hud. En kæmpe orgasme vælter ind over os begge. Dine ben omslutter min ryg, så jeg ikke kan og må komme fri. Vores kroppe ryster...

 

Jeg lader mig falde ned over dig, og sammen ligger vi og kysser blidt og nærværende, mens vores slappe kroppe ligger helt ubevægelige…

 

Hilsen Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde Nemtøs vedr.din konkurrence på Black Friday

Jeg vil opfylde dine frække fantasi ønsker, som du gerne vil have opfyldt og prøvet af 

Knus fra Markild 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Nu  er  der  blot  1 uge til  jeg  trækker  en  vinder af  min  lille  konkurrence. 

De  3 bidrag  som  har  fået  flest  likes  fredag  kl  8.00 vil  indgå  i  en  lille  personlig  gætterunde.  Den  der  har  flest  rigtige  svar  vinder  mit  selskab  i 1 time med  den oplevelse  som  er  beskrevet  i  tråden. 

Jeg  glæder mig  <3 <3 og  håber  på  opbakning  til mit  skøre  påfund. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nemtøs,

 
ha jeg ved lige præcis, hvad vi skal lave, jeg har nemlig en hemmelig fantasi om dig. Det starter med at:
 
  • Vi mødes på mit hotel værelse - Jeg har taget massageolien med for nu skal du forkæles. Jeg giver en "hård men retfærdig"  massage af din ryg, fødder og ben, men når jeg når til din fantastiske røv, kan jeg nok ikke holde fingrene på dydens snævre sti, og de finder vej til alle dine "tændingspunkter." Når først du er blevet rigtigt afslappet og varm, tænker jeg at det hele udvikler sig naturligt derfra, med alle de ting som to voksne kan gøre for hinanden, når man vil det bedste for den anden :-)
Hmm nej, måske skulle vi hellere:
  • Mødes uden foran Joys swingerclub i Århus - sammen går vi så ind, så jeg stolt kan vise dig frem foran alle de sultne svinehunde som er derinde (Det plejer jo at være mig som står i flokken ;-)) De må nok se, men ikke røre - du er nemlig min. Ihvertfald den næste time :-) Vi skal selvfølgelig i sauna og varmes op, derefter rundt at se lidt på klubben, bollerum, darkroom osv. Måske et smut forbi sybian maskinen? Under alle omstændigheder ender vi i SM rummet, hvor vi skal lege. Du ved selvfølgelig ikke, hvad der skal ske, kender kun de spilleregler som vi har aftalt inden vi starter op. Gad vide om vi på et tidspunkt skal åbne for hele rækken af gloryholes som rummet har? 
Eller måske er det bedre at: 
  • Du kommer til mit hotel værelse for at gennemgå de tysk lektier som jeg gav dig for...jeg håber du har lavet dem ellers, må du jo over knæet, mens du tæller straffen højt - på tysk selvfølgelig! Herefter må du naturligvis ned på knæ og vise dine andre orale færdigheder, og hvad du nu eller kan af tricks for at imponere den strenge lærer. Mon du er god nok? Ellers må vi jo finde på andre metoder til at motivere dig til at performe dit yderste. 
Nej vent, jeg jeg har en anden ide:
  • Vi mødes istedet foran biografen, filmen vi skal se har gået et stykke tid, så vi kan sagtens få en sæderække nede bagved, helt for os selv. Problemet er bare at du er så fandens lækker så jeg kan ikke holde fingrene for mig selv. Heldigvis har du en kjole på og, til min glæde, ingen trusser. Det betyder at først har mine fingre frit spil...derefter min tunge. Julen er jo glædernes tid, så når først jeg har glædet dig, så glæder du mig tilbage :-)
Eller måske skulle vi hellere sige at:
  • Du kommer til  mig på mit hotelværelse som den ludertøs du er, spændt og tændt fordi du ved at du nu skal til at opfylde min drøm og samtidigt selv få gennemlevet din egen fantasi, hvor vi i en time skal have en masse beskidt sex og køre hinanden til vores respektive grænser, hvorpå vi stopper lidt op og så igen og igen kører til grænsen, indtil det simpelthen ikke går længere. Jeg forestiller mig alle de frække ting som tidligere kærester ikke har haft mod til at lave fordi det er "mærkligt" eller "ulækkert" eller "nedværdigende."
Nej forresten jeg fortryder, istedet vi mødes vi:
  • På en cafe for at gennemsnakke alle de ovenstående fantasier og for at vælge den bedste, men liderligheden tager over og efter at have pirret hinanden i en halv time ender vi ude på deres toilet, hvor det måske går lidt stærkt, men til gengæld er så meget mere intentst. Skulle vi blive forstyrret finder vi det nærmeste solcenter, hvor vi uden at nå at få alt tøjet af, kaster os over hinanden.... eller jeg kaster mig ihvertfald over dig for at nyde godt af alle din krops goder :-)
Puha - det er faktisk svært at begrænse sig til én fantasi når man så længe har tænkt på at besøge dig, men ikke har taget sig mod til det. 
 
Hmm hvad mener mine estimerede brødre, hvilken af mine fantasier skal Nemtøs og jeg udleve?  Hvis I hjælper med at vælge den bedste fantasi for os begge, lover jeg selvfølgelig at jeg IKKE er en gentleman, og fortæller ALT bagefter ;-)
 
Håber I kan hjælpe mig med at vælge og give mig et "like" så jeg kan komme i betragtning!
 
Og Nemtøs, du må selvfølgelig også gerne give dit besyv med. Hvad tror du vil give os den bedste oplevelse? Jeg er ret sikker på, at der er mange af os herinde som gerne vil vide det - Vi kan selvfølgelig ikke garantere, at det er det, som kommer til at ske - Vi lever jo i et demokratisk land ;-)
 
KH Someone_Else

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
someone_else skrev, for 43 minutter siden:

Hej Nemtøs,

 
ha jeg ved lige præcis, hvad vi skal lave, jeg har nemlig en hemmelig fantasi om dig. Det starter med at:
 
  • Vi mødes på mit hotel værelse - Jeg har taget massageolien med for nu skal du forkæles. Jeg giver en "hård men retfærdig"  massage af din ryg, fødder og ben, men når jeg når til din fantastiske røv, kan jeg nok ikke holde fingrene på dydens snævre sti, og de finder vej til alle dine "tændingspunkter." Når først du er blevet rigtigt afslappet og varm, tænker jeg at det hele udvikler sig naturligt derfra, med alle de ting som to voksne kan gøre for hinanden, når man vil det bedste for den anden :-)
Hmm nej, måske skulle vi hellere:
  • Mødes uden foran Joys swingerclub i Århus - sammen går vi så ind, så jeg stolt kan vise dig frem foran alle de sultne svinehunde som er derinde (Det plejer jo at være mig som står i flokken ;-)) De må nok se, men ikke røre - du er nemlig min. Ihvertfald den næste time :-) Vi skal selvfølgelig i sauna og varmes op, derefter rundt at se lidt på klubben, bollerum, darkroom osv. Måske et smut forbi sybian maskinen? Under alle omstændigheder ender vi i SM rummet, hvor vi skal lege. Du ved selvfølgelig ikke, hvad der skal ske, kender kun de spilleregler som vi har aftalt inden vi starter op. Gad vide om vi på et tidspunkt skal åbne for hele rækken af gloryholes som rummet har? 
Eller måske er det bedre at: 
  • Du kommer til mit hotel værelse for at gennemgå de tysk lektier som jeg gav dig for...jeg håber du har lavet dem ellers, må du jo over knæet, mens du tæller straffen højt - på tysk selvfølgelig! Herefter må du naturligvis ned på knæ og vise dine andre orale færdigheder, og hvad du nu eller kan af tricks for at imponere den strenge lærer. Mon du er god nok? Ellers må vi jo finde på andre metoder til at motivere dig til at performe dit yderste. 
Nej vent, jeg jeg har en anden ide:
  • Vi mødes istedet foran biografen, filmen vi skal se har gået et stykke tid, så vi kan sagtens få en sæderække nede bagved, helt for os selv. Problemet er bare at du er så fandens lækker så jeg kan ikke holde fingrene for mig selv. Heldigvis har du en kjole på og, til min glæde, ingen trusser. Det betyder at først har mine fingre frit spil...derefter min tunge. Julen er jo glædernes tid, så når først jeg har glædet dig, så glæder du mig tilbage :-)
Eller måske skulle vi hellere sige at:
  • Du kommer til  mig på mit hotelværelse som den ludertøs du er, spændt og tændt fordi du ved at du nu skal til at opfylde min drøm og samtidigt selv få gennemlevet din egen fantasi, hvor vi i en time skal have en masse beskidt sex og køre hinanden til vores respektive grænser, hvorpå vi stopper lidt op og så igen og igen kører til grænsen, indtil det simpelthen ikke går længere. Jeg forestiller mig alle de frække ting som tidligere kærester ikke har haft mod til at lave fordi det er "mærkligt" eller "ulækkert" eller "nedværdigende."
Nej forresten jeg fortryder, istedet vi mødes vi:
  • På en cafe for at gennemsnakke alle de ovenstående fantasier og for at vælge den bedste, men liderligheden tager over og efter at have pirret hinanden i en halv time ender vi ude på deres toilet, hvor det måske går lidt stærkt, men til gengæld er så meget mere intentst. Skulle vi blive forstyrret finder vi det nærmeste solcenter, hvor vi uden at nå at få alt tøjet af, kaster os over hinanden.... eller jeg kaster mig ihvertfald over dig for at nyde godt af alle din krops goder :-)
Puha - det er faktisk svært at begrænse sig til én fantasi når man så længe har tænkt på at besøge dig, men ikke har taget sig mod til det. 
 
Hmm hvad mener mine estimerede brødre, hvilken af mine fantasier skal Nemtøs og jeg udleve?  Hvis I hjælper med at vælge den bedste fantasi for os begge, lover jeg selvfølgelig at jeg IKKE er en gentleman, og fortæller ALT bagefter ;-)
 
Håber I kan hjælpe mig med at vælge og give mig et "like" så jeg kan komme i betragtning!
 
Og Nemtøs, du må selvfølgelig også gerne give dit besyv med. Hvad tror du vil give os den bedste oplevelse? Jeg er ret sikker på, at der er mange af os herinde som gerne vil vide det - Vi kan selvfølgelig ikke garantere, at det er det, som kommer til at ske - Vi lever jo i et demokratisk land ;-)
 
KH Someone_Else

Tak  for  at dele  dit  frække  mindset. 

Jeg  kan  ikke  vælge  da  det  alle  er frække  beskrivelser og  jeg  er  sikker på at  de  vil  være  lækre at  udføre  alle sammen. Jeg  er  klar  hvis du er  den  heldige 

Kys til dig fra 

Nemtøs 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gøre det som jeg nyder allermest og det er at slikke en dejlig kvinde, så slikke dig @Nemtøs i 40 minutter, selvfølgelig med lidt finger lir også og så vil jeg sætte mig mellem dine ben og sprøjte ud over din skønne krop.

Det vil være en kæmpe stor nydelse for os begge :P

God dag til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
someone_else skrev, for 4 timer siden:

Hej Nemtøs,

 
ha jeg ved lige præcis, hvad vi skal lave, jeg har nemlig en hemmelig fantasi om dig. Det starter med at:
 
  • Vi mødes på mit hotel værelse - Jeg har taget massageolien med for nu skal du forkæles. Jeg giver en "hård men retfærdig"  massage af din ryg, fødder og ben, men når jeg når til din fantastiske røv, kan jeg nok ikke holde fingrene på dydens snævre sti, og de finder vej til alle dine "tændingspunkter." Når først du er blevet rigtigt afslappet og varm, tænker jeg at det hele udvikler sig naturligt derfra, med alle de ting som to voksne kan gøre for hinanden, når man vil det bedste for den anden :-)
Hmm nej, måske skulle vi hellere:
  • Mødes uden foran Joys swingerclub i Århus - sammen går vi så ind, så jeg stolt kan vise dig frem foran alle de sultne svinehunde som er derinde (Det plejer jo at være mig som står i flokken ;-)) De må nok se, men ikke røre - du er nemlig min. Ihvertfald den næste time :-) Vi skal selvfølgelig i sauna og varmes op, derefter rundt at se lidt på klubben, bollerum, darkroom osv. Måske et smut forbi sybian maskinen? Under alle omstændigheder ender vi i SM rummet, hvor vi skal lege. Du ved selvfølgelig ikke, hvad der skal ske, kender kun de spilleregler som vi har aftalt inden vi starter op. Gad vide om vi på et tidspunkt skal åbne for hele rækken af gloryholes som rummet har? 
Eller måske er det bedre at: 
  • Du kommer til mit hotel værelse for at gennemgå de tysk lektier som jeg gav dig for...jeg håber du har lavet dem ellers, må du jo over knæet, mens du tæller straffen højt - på tysk selvfølgelig! Herefter må du naturligvis ned på knæ og vise dine andre orale færdigheder, og hvad du nu eller kan af tricks for at imponere den strenge lærer. Mon du er god nok? Ellers må vi jo finde på andre metoder til at motivere dig til at performe dit yderste. 
Nej vent, jeg jeg har en anden ide:
  • Vi mødes istedet foran biografen, filmen vi skal se har gået et stykke tid, så vi kan sagtens få en sæderække nede bagved, helt for os selv. Problemet er bare at du er så fandens lækker så jeg kan ikke holde fingrene for mig selv. Heldigvis har du en kjole på og, til min glæde, ingen trusser. Det betyder at først har mine fingre frit spil...derefter min tunge. Julen er jo glædernes tid, så når først jeg har glædet dig, så glæder du mig tilbage :-)
Eller måske skulle vi hellere sige at:
  • Du kommer til  mig på mit hotelværelse som den ludertøs du er, spændt og tændt fordi du ved at du nu skal til at opfylde min drøm og samtidigt selv få gennemlevet din egen fantasi, hvor vi i en time skal have en masse beskidt sex og køre hinanden til vores respektive grænser, hvorpå vi stopper lidt op og så igen og igen kører til grænsen, indtil det simpelthen ikke går længere. Jeg forestiller mig alle de frække ting som tidligere kærester ikke har haft mod til at lave fordi det er "mærkligt" eller "ulækkert" eller "nedværdigende."
Nej forresten jeg fortryder, istedet vi mødes vi:
  • På en cafe for at gennemsnakke alle de ovenstående fantasier og for at vælge den bedste, men liderligheden tager over og efter at have pirret hinanden i en halv time ender vi ude på deres toilet, hvor det måske går lidt stærkt, men til gengæld er så meget mere intentst. Skulle vi blive forstyrret finder vi det nærmeste solcenter, hvor vi uden at nå at få alt tøjet af, kaster os over hinanden.... eller jeg kaster mig ihvertfald over dig for at nyde godt af alle din krops goder :-)
Puha - det er faktisk svært at begrænse sig til én fantasi når man så længe har tænkt på at besøge dig, men ikke har taget sig mod til det. 
 
Hmm hvad mener mine estimerede brødre, hvilken af mine fantasier skal Nemtøs og jeg udleve?  Hvis I hjælper med at vælge den bedste fantasi for os begge, lover jeg selvfølgelig at jeg IKKE er en gentleman, og fortæller ALT bagefter ;-)
 
Håber I kan hjælpe mig med at vælge og give mig et "like" så jeg kan komme i betragtning!
 
Og Nemtøs, du må selvfølgelig også gerne give dit besyv med. Hvad tror du vil give os den bedste oplevelse? Jeg er ret sikker på, at der er mange af os herinde som gerne vil vide det - Vi kan selvfølgelig ikke garantere, at det er det, som kommer til at ske - Vi lever jo i et demokratisk land ;-)
 
KH Someone_Else

Jeg vil da gerne høre mere om den strenge tysklærer :mrgreen::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Tak  for  at dele  dit  frække  mindset. 

Jeg  kan  ikke  vælge  da  det  alle  er frække  beskrivelser og  jeg  er  sikker på at  de  vil  være  lækre at  udføre  alle sammen. Jeg  er  klar  hvis du er  den  heldige 

Kys til dig fra 

Nemtøs 

 

Tak for det Nemtøs, jeg er, som du nok kan forstå også meget klar :-)

Knus og et lille numseklem her fra mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi mødes får du straks besked på at tage din kjole af giver dig bind for øjene manchetter på håndled og ankel så jeg har styr på dig til senere . Stiller mig bag

dig og og udforsker din krop mærker mig frem gramser på dig leger med de store bryster uden på bh prøver at gøre dine brystvorter stive og til sidst ryger bh af 

og rykker dine strømpebukser itu så der er fri adgang til den frodige krop klasker  de store bryster og du får klemmer i brystvorter mens jeg spreder dine ben og mærker

du er våd.

Du bliver stillet på alle fire får dit halsbånd på og en lille messingklokke i og ved nu at larmer klokker så er der slag på den store røv først med flad hånd men kan du ikke holde dig i ro

så bruger jeg ridepisken , larmer klokken så er der slag med det samme . Tager klemmer af brystvorter og begynder at " malke " de store bryster giver mig god tid et

bryst af gangen og når du piver eller vil flytte dig så kommer der et slag . Jeg har nogle nye remme med idag læder ca 2 cm bredde og er til at spænde de bryster stramt op med 

så stille og roligt mens du står på alle 4 og brysterne hænger dejligt prøver vi remmene strammer stille og roligt til til de sidder som de skal og dine bryster er helt spændte

vender dig om på ryggen dine ben bindes op i lofted og jeg ser du ikke er glat som aftalt river lidt i din kønsbehåring og finder pisken frem igen får nogle slag lige over fissen

og måske på dine skamlæber gider ikke du møder med den dusk når der var aftalt du skulle være helt glat !!

Tager godt fat i det lange hår og hiver dig ned på gulvet du kommer til at kravle lidt rundt mens røven får klask og jeg sætter mig på en stol du skal " bakke" hen mod  mig så

jeg har udsyn til din røv får et bælte om livet så jeg kan holde dig og da jeg smører godt med glide creme om dit bagerste hul ved  du godt hvad der skal til at ske , du hader det

men din røv skal trænes med plugs starter stille med et par små du brokker dig nok men så gag i munden og klemmer i dine brystvorter og bliver du ikke på plads jeg tror du

vil prøve at komme væk så bliver du tøjret hænder og ben bælted om livet bindes stramt op i lofted og jeg kan gå videre med den stramme røv og idag bliver vi ved til du kan tage

den store metal plugs skal nok give mig god tid og være forsigtig men du slipper ikke ......Bliver jeg vinder kommer der self. en beskrivelse af afslutning , må sige der er virkelig kommet 

mange gode og frække forslag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal være en rigtig luder tøs. Vise dig frem, vise mig dine huller. Jeg tager på dig alle steder, og begynder at binde dine bryster op. Du får ikke lov at sutte på min pik før du har slikket min røv - godt og grundet. Hele tiden med massere af dirty talk. Når jeg er tilfreds vender jeg mig om og begynder at kneppe din luder mund. Her efter får du ordre på at gå i doggy med spredte baller, jeg knepper dig bagfra - måske leger med dit begeste hul hvis du er heldig ;-)

Slutter selvfølgelig med at over sperme ludertøsen ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaddi

Vil burge en time på at misbruge tøsen totalt.

Gagging til hun ikke kan mere, så går turen til fissen, den skal kneppes, og fyldes med fingere og legetøs til tøsen skriger og tigger om en pause. Men der er ingen pause for hendes bagerste hul er stadig stramt og lukket, men det skal jeg nok få lavet om på.

efter en times misbrug fylder jeg din mund med min ladning og ser dig sluge den med stor glæde.

;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil forkæle dig med massage, som ender med jeg binder dig fast til sengen. Herefter udnytter jeg din hjælpeløse krop. Mund, fisse og røv får den store tur. Jeg tager billeder af alle penetrationerne og det sidste billede bliver af min sæd der løber fra din gennemkneppede mund. Vi afslutter med at finde de billeder som bliver lagt ud  som afslutning på denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 timer siden:

Blir spændende at se hvem den heldige vinder bliver som @Nemtøs vælger at forkæle imorgen

God aften :)


Jeg mener selvfølgelig at i følge jeres fine skriv så er det jo lige så meget <3 @Nemtøs <3 som skal forkæles det går jo begge veje.

I øvrigt så er det ikke mange som beskriver hvad de vil medbringe , kunne fx være gode bobler, fin chokolade en flot og duftende buket blomster, og så selvfølgelig en god portion kontanter. ved godt at dette er en konkurrence og 1. præmien ER GRATIS og rigtig flot og sjovt initiativ i øvrigt af hende.
Jeg ville personligt selv gøre dette da jeg er lidt af en slow starter og nok ville tilkøbe en ekstra time. og skulle vi på en eller anden måde blive færdige før ja så beholder hun selvfølgelig konvolutten med hele beløbet, hendes fritid er jo ikke gratis.

Ja ok det kan alle jo komme og sige / love,,,, ja måske men for mig kendetegner DET en true gentleman, vi er alle sammen forskellige og det er også helt fint.
Held og lykke til alle , og et stort tillykke til den mega heldige ene mand som hun udvælger og vælger at blive forkælet af og forkæle ;)

Må den bedste pik og tunge vinde  :P :D


Venligst en ældre herre som ville nyde at læse om mødet herinde bagefter.  Hunter Senior

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Kære deltagere 

Da  der  stort  set  ikke  er  nogen  likes  ved  jeres  frække  bidrag  har  jeg  besluttet  at  den  deltager som  er  den  første  der  skriver  i tråden efter  kl. 12 vinder 1 time  i  mit  selskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...