Hop til indhold
angrywoman

useriøse mænd

Recommended Posts

Guest Thomas N.
Lia skrev, for 20 minutter siden:

Endnu relevant indlæg omkring useriøstet i branchen. Skrev et lignende indlæg tilbage i januar hvor folk brokkede sig og sagde jeg bare var sur og jeg ved ikke hvad. Total til grin at der så er flere kvinder der rent faktisk bekræfter det hele med, at det blevet så pisse useriøst. Nu kan folk på eg lære det!!!! Jeg havde ret!!! Og det kan jeg tage med i graven når den dag kommer. 

Så kan du også tage med i graven når den dag kommer, at procentvis er der garanteret ligeså mange useriøse kvinder i branchen (GP’er) som der er mænd (kunder). 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 11 timer siden:

Så kan du også tage med i graven når den dag kommer, at procentvis er der garanteret ligeså mange useriøse kvinder i branchen (GP’er) som der er mænd (kunder). 

 

Nej... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lia skrev, for 2 timer siden:

Nej... 

Prøv  at  tage  et  kig  på  anmeldelser,  hvor  mange  kvinder/piger  der  snyder  med  billeder, alder  og  ydelser. 

Mange  der  laver  dobbeltaftaler... så  jo  der  er  snydere  hvad  angår  både  mænd  og kvinder!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er også useriøse GP(mange eller få) men det er intet argument for at behandle de mange seriøse piger i branchen som shit og blæse på aftaler. 


I øvrigt kan vi give disse useriøse piger dårlige anbeldelser og advare mod dem, GPerne har ikke samme mulighed for at anmelde eller advare mod useriøsse kunder. De er nød til at leve med dem.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Prøv  at  tage  et  kig  på  anmeldelser,  hvor  mange  kvinder/piger  der  snyder  med  billeder, alder  og  ydelser. 

Mange  der  laver  dobbeltaftaler... så  jo  der  er  snydere  hvad  angår  både  mænd  og kvinder!

 

Det skal Lia vel ikke belastes af, hvis hun er en af de seriøse. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Loser skrev, 1 time siden:

Det skal Lia vel ikke belastes af, hvis hun er en af de seriøse. ;)

Alle  mænd  skal  vel  heller  ikke  belastes  af  at  der  findes  useriøse  mænd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Alle  mænd  skal  vel  heller  ikke  belastes  af  at  der  findes  useriøse  mænd? 

Ingen nævnte ALLE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Loser skrev, for 5 minutter siden:

Ingen nævnte ALLE.

Hvis  du  har  læst  den  tidligere  tråd  som  hun  har  skrevet,  bliver  alle  mænd  betegnet  som  useriøse. 

Jeg  siger  blot  at  der  findes  både   useriøse  mænd  og  kvinder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Hvis  du  har  læst  den  tidligere  tråd  som  hun  har  skrevet,  bliver  alle  mænd  betegnet  som  useriøse. 

Jeg  siger  blot  at  der  findes  både   useriøse  mænd  og  kvinder. 

 

Ahh, så der er noget historie. I denne tråd er det "de mænd" og "pisse useriøst". Jeg er selv mand og føler mig ikke ramt. Og ja, selvfølgelig er der både useriøse blot os mænd OG jer kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Måske er de ude på en opgave ;) 

Nej, jeg er ikke" her og nu" typen.

Jeg tror nærmere det er fordi jeg spørger til noget en uge eller 2 før festdagen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Travolta skrev, for 26 minutter siden:

Nej, jeg er ikke" her og nu" typen.

Jeg tror nærmere det er fordi jeg spørger til noget en uge eller 2 før festdagen...

Derfor kan de jo stadig være på job, eller evt slet ikke være på vagt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heskoxx skrev, for 20 timer siden:

Ja der er også useriøse GP(mange eller få) men det er intet argument for at behandle de mange seriøse piger i branchen som shit og blæse på aftaler. 


I øvrigt kan vi give disse useriøse piger dårlige anbeldelser og advare mod dem, GPerne har ikke samme mulighed for at anmelde eller advare mod useriøsse kunder. De er nød til at leve med dem.
 

Præcis. Lige mine ord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 timer siden:

Prøv  at  tage  et  kig  på  anmeldelser,  hvor  mange  kvinder/piger  der  snyder  med  billeder, alder  og  ydelser. 

Mange  der  laver  dobbeltaftaler... så  jo  der  er  snydere  hvad  angår  både  mænd  og kvinder!

 

Der er sikkert nok mange ja, men som jeg har hørt fra kunder så er de useriøse kvinder typisk dem der fra udlandet med alle de fake fotos. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Lia skrev, for 1 time siden:

Der er sikkert nok mange ja, men som jeg har hørt fra kunder så er de useriøse kvinder typisk dem der fra udlandet med alle de fake fotos. 

Der er nogle af dem, men min erfaring siger mig, at der er ligeså mange danske piger der snyder, som udlandske piger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan da godt sidde og tæske hinanden i hovedet, men reelt handler det jo nok mere om "hvordan styrer jeg udenom kedelige oplevelser".  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Heskoxx skrev, for 22 timer siden:

Ja der er også useriøse GP(mange eller få) men det er intet argument for at behandle de mange seriøse piger i branchen som shit og blæse på aftaler. 


I øvrigt kan vi give disse useriøse piger dårlige anbeldelser og advare mod dem, GPerne har ikke samme mulighed for at anmelde eller advare mod useriøsse kunder. De er nød til at leve med dem.
 

Er det er krav at noget skal være offentligt tilgængelig for at advare om useriøsitet? 

Bevares, det vil være nemmere at gå til, men der er da intet, der forhindre Lia i at skrive til alle de GP’er hun ønsker og lave en privat mailkorrespondance, hvor der advares mod useriøse mænd på kryds og tværs, vel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 3 minutter siden:

Der er nogle af dem, men min erfaring siger mig, at der er ligeså mange danske piger der snyder, som udlandske piger. 

 

ved de danske piger, er det lidt mindre ting der " snydes " med - alder og photoshop.

mindes ikke jeg har stødt på nogen danske, der direkte har " lånt " kendissers billeder. som man oplever udenlandske piger gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
sweetstone skrev, for 6 minutter siden:

ved de danske piger, er det lidt mindre ting der " snydes " med - alder og photoshop.

mindes ikke jeg har stødt på nogen danske, der direkte har " lånt " kendissers billeder. som man oplever udenlandske piger gør.

Ja, men det er så tydeligt, at det er nemt at gå udenom, men selvfølgelig stadigvæk snyd. Dem er der nogle få stykker af. 

Jeg føler mig væsentlig mere snydt når jeg snakker med en dansk pige i telefonen og hun lover mig ægte billeder og det viser sig, at de er 15 år og 30 kg siden. 

Bevares, ægte jo, men det er snyd og en rigtig træls form for snyd synes jeg. Dem er der desværre en del af derude. 

Når de så er gennemskuet af for mange, så kommer der nyt telefonnummer, ny tekst og nyt navn og så prøver de igen. Så kan man ellers følge dem rundt i landet på annoncerne. Det er nu meget sjovt, men hold nu op hvor er det snyd. 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det at hver gang en pige beklager sig over alle falske bookinger, så skal mænden tude op om useriøse piger?
"Det var ham! Nej det var hun!"

Selvfølgelig findes der piger der kvajer sig, men hvad har det med alle mænd som laver falske aftaler en masse at gøre?
Eller mener i at mænd laver falske aftaler fordi der findes piger der kvajer sig? Altså at det - som sædvanligt - er pigernes fejl?

Det er ynkeligt at høre på. Mænd som ikke har respekt for pigerne er branschens største problem, og lur mig om det ikke er ved at blive værre.
Piger som ikke har respekt for sine kunder er bare hvad det er; noget som i det lange løb skader dem selve og deres forretning.

Det er nemlig den store forskellen mellem GP og sexkøbere. GP'en har det ofte som levebrød, sexkøberen har det som hobby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 32 minutter siden:

Er det er krav at noget skal være offentligt tilgængelig for at advare om useriøsitet? 

Bevares, det vil være nemmere at gå til, men der er da intet, der forhindre Lia i at skrive til alle de GP’er hun ønsker og lave en privat mailkorrespondance, hvor der advares mod useriøse mænd på kryds og tværs, vel.

Nej det er ikke et krav. Men for mig er anmeldelserne af pigerne i dette forum guld værd, så det er ikke et krav men noget som er yderst værdifuldt. Og ja i princippet kunne Gp’erne også lave lister som du foreslår, men i praksis er det nok ikke en brugbar løsning. Så min pointe er blot at det er lettere for os at styre uden om de useriøse GPer takket være dette forum og derfor kan man ikke sammenligne konsekvenserne af useriøse GPer og kunder. Endvidere er pointen at man ikke kan slå alle over en kam. Og det gælder såvel GPer som kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Bananas skrev, for 46 minutter siden:

Hvorfor er det at hver gang en pige beklager sig over alle falske bookinger, så skal mænden tude op om useriøse piger?
"Det var ham! Nej det var hun!"

Selvfølgelig findes der piger der kvajer sig, men hvad har det med alle mænd som laver falske aftaler en masse at gøre?
Eller mener i at mænd laver falske aftaler fordi der findes piger der kvajer sig? Altså at det - som sædvanligt - er pigernes fejl?

Det er ynkeligt at høre på. Mænd som ikke har respekt for pigerne er branschens største problem, og lur mig om det ikke er ved at blive værre.
Piger som ikke har respekt for sine kunder er bare hvad det er; noget som i det lange løb skader dem selve og deres forretning.

Det er nemlig den store forskellen mellem GP og sexkøbere. GP'en har det ofte som levebrød, sexkøberen har det som hobby.

Det har formentlig noget at gøre med, at hver gang en mand beklager sig over en useriøs GP herinde, så bliver manden verbalt overfaldet af GP’erne med beskyldninger mod os useriøse mænd. 

For ikke at nævne alle GP’ernes kæledægger, der staks står klar som prinsen på den hvide hest til at redde deres yndling GP. 

Men det er jo ikke “at tude op” vel. Ikke når det er GP’erne, så er det jo fint nok, ikke? For det er jo deres erhverv og kun vores kostbare fritid det går ud over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, 1 time siden:

Det har formentlig noget at gøre med, at hver gang en mand beklager sig over en useriøs GP herinde, så bliver manden verbalt overfaldet af GP’erne med beskyldninger mod os useriøse mænd. 

For ikke at nævne alle GP’ernes kæledægger, der staks står klar som prinsen på den hvide hest til at redde deres yndling GP. 

Men det er jo ikke “at tude op” vel. Ikke når det er GP’erne, så er det jo fint nok, ikke? For det er jo deres erhverv og kun vores kostbare fritid det går ud over. 

Nu gør du det igen. Sammenligner æbler og pærer.

"Hver gang en mand beklager sig ...." Det er altså en overdrevelse der vil noget.  Men hvis du oplever det sådan, skal du måske tage det op med moderationen. Det har intet spor med falske aftaler at gøre - noget som er et reelt problem derude og som de piger som rammes har al ret at diskutere herinde uden at mænd skal tude over helt andre ting.

Og har du problem med useriøse piger så har du al ret at starte en tråd om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...