Hop til indhold
angrywoman

useriøse mænd

Recommended Posts

niels6663 skrev, for 5 timer siden:

Heldigvis er vi da nogen, der ikke kunne drømme om at blive væk uden at melde afbud. Personligt har jeg kun måtte melde afbud en gang pga. sygdom. Jeg ville ikke byde hende at møde op snotforkølet :). Ellers har jeg altid overholdt mine aftaler til punkt og prikke :).

Også her (pudse, pudse glorie). Forrige mandag har jeg dog grundet indtrufne omstændigheder i familien for første gang i min ti-årige karriere måttet melde afbud til en aftale. Så har jeg også prøvet dét.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt synd der ikke findes sådan en "låse" service, som fungerer som mellemled, så en person overfører x kr, modtageren kan se de er i "vente", og på et tidspunkt, når begge trykker "godkend" (når de mødes , i det her tilfælde), så bliver pengene overført. Ellers bliver pengene tilbageført efter 60 dage. (Eller lang tid nok til at det er noget man synes der er irriterende, så man overholder sin aftalte)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De få gange jeg er taget til Sjælland og tilbudt tidsbestilling har været et helvede. 

Jeg er stadig af den overbevisning at det handler om at få konkurreret de danske GP`er ud af faget.

Jeg tror at der sidder en flok udlandske bagmænd og gæster der booker tider hos de danske piger hvorefter de udebliver. Der har pigen måtte sige desværre jeg har ikke en ledig tid og gæsten søger andet sted hen og sker det gentagende gange giver den danske pige måske op.

Visse steder i landet er der bare større konkurrence om gæster. 

Vel har vi alle nogle afbrænder men man lære at afkode dem med tiden. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 10 minutter siden:

Det er lidt synd der ikke findes sådan en "låse" service, som fungerer som mellemled, så en person overfører x kr, modtageren kan se de er i "vente", og på et tidspunkt, når begge trykker "godkend" (når de mødes , i det her tilfælde), så bliver pengene overført. Ellers bliver pengene tilbageført efter 60 dage. (Eller lang tid nok til at det er noget man synes der er irriterende, så man overholder sin aftalte)

Det er det, der almindeligvis hedder en spærret konto. Så systemet findes altså.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt synes jeg at kunderne sidder ret meget på flæsket i dk, branchen er ikke særlig organiseret og der er ikke nogen særlig effektiv måde at screene potentielle gæster på.

Er med i flere udenlandske hemmelige grupper hvor folk deler telefonnumre, brugernavne/aliasser på tidsspildere og kunder der er grænseoverskridende så andre ikke ender med at spilde deres tid:) 

Det findes en app som hedder client eye, ved ikke om den virker i dk:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, 1 time siden:

Altså noget der er tilgængeligt på en nem måde for almindelige folk. Lidt ligesom mobile pay har vundet frem.

Dét ved jeg så ikke.

Men der findes i det almindelige retssystem en mulighed, hvor f.eks folk, der er sagsøgt i et erstatningsspørgsmål, kan indbetale beløbet på en spærret konto, typisk hos en sagfører. Beløbet kan kun udbetales, hvis den sagsøgte giver grønt lys, og sagsøger kan til gengæld se, at der er dækning for kravet, hvis han skulle vinde.

Ordningen har de fordele, at sagsøgte har vist vilje til at betale i tilfælde af, at dommen går ham imod, og morarenter undgås.

Del dette indlæg


Link til indlæg
angrywoman skrev, for 12 timer siden:

Sydsjælland 

Det er efterhånden helt "normale standarter" hernede... Holder selv til på Falster/Sydsjælland.... Har også forsøgt mig med kbh- ikke meget bedre... Så nu har jeg fundet mig et sted i Jylland jeg besøger så ofte jeg kan og her er "snakken" en hel anden... Elsker Jyder og det faktum, at de er blevet godt opdraget hjemmefra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 2 timer siden:

Det er efterhånden helt "normale standarter" hernede... Holder selv til på Falster/Sydsjælland.... Har også forsøgt mig med kbh- ikke meget bedre... Så nu har jeg fundet mig et sted i Jylland jeg besøger så ofte jeg kan og her er "snakken" en hel anden... Elsker Jyder og det faktum, at de er blevet godt opdraget hjemmefra...

Ja jyder har bare en anden moral

jeg blev bare så pi.... af

og igen i går......masser af skriveri og nu er jeg der snart og jeg er spændt og bla bla bla og så ingenting !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
angrywoman skrev, for 45 minutter siden:

Ja jyder har bare en anden moral

jeg blev bare så pi.... af

og igen i går......masser af skriveri og nu er jeg der snart og jeg er spændt og bla bla bla og så ingenting !

 

Men hvorfor ikke kun modtage opkald. Det er nemmer at spotte faker via stemmen end skriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har udviklet en super evne til at spotte fuskere - men det sker en sjælden gang alligevel. Jo mere en mand vil skrive, rykke tiden osv, jo større er sandsynligheden for at han ikke kommer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 timer siden:

Tja, jeg har rigtig mange, der betaler forud for telefonsex, billeder mv. selvom de ikke har mødt mig. Og tak for det, for ellers kunne man ikke sælge den slags, men de får så også hvad de betaler for jo ;) 

Men det kræver vel også et nogen lunde ry, for at det bliver en succes? 

Hvsi jeg aldrig havde hørt om en kvinden ville jeg måske ikke betale forud. 

Men altså Hvsi man læser 2 klager, så er der naturligvis 100 gange hvor det er gået godt. Det hører man bare ikke om. 

Og går det igennem en hjemmeside for webcams, så er køber og sælger vel også registreret? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 6 timer siden:

Det er efterhånden helt "normale standarter" hernede... Holder selv til på Falster/Sydsjælland.... Har også forsøgt mig med kbh- ikke meget bedre... 

Jeg holder til på Stevns, og kan ikke genkende det I oplever. Ja, der kan være en afbrænder, men der er langt imellem dem. Ja, der er idioter i telefonen, men det er der alle vegne, også i Jylland, hvor jeg tidligere har holdt til. Jyder er superfine, men det kan folk på Sydsjælland altså også være. Jeg tror det handler om at være rimelig skarp i telefonen og lære at si de useriøse fra. Med tiden få man jo også samlet sig en lang liste med folk, man ikke behøver bruge tid på, af den ene eller anden grund. Og jeg kan jo se, at de samme prøver mange gange.  

De gange jeg har flyttet, har jeg oplevet flere afbrændere, sandsynligvis folk (af begge køn), der bare vide hvor man holder til.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Men det kræver vel også et nogen lunde ry, for at det bliver en succes? 

Hvsi jeg aldrig havde hørt om en kvinden ville jeg måske ikke betale forud. 

 

Måske, men jeg oplever nu også telekunder, der ikke ved hvem jeg er og som tydeligvis ikke har læst annoncen heller. Der er også nogle, der spørger, om de nu kan være sikre på, at jeg ikke snyder..... hvilket jeg sagtens forstår.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 jeg er enig i som der bliver sagt her i tråden, der Bla sidder nogle bagmænd som desværre forsøger at ødelægge det for andre piger end dem de selv står for, personligt kunne jeg ikke drømme om bare at blive væk, det er de fleste GPere da for lækre til, jeg kan slet ikke lade være med at komme ;-)  Nej men det forbyder min moral mig at gøre, men jeg har ikke en genial ide til at komme dem til livs, der vil alle dage altid være nogle der bare ikke er ret kloge og ikke har ret meget at forsøde deres hverdag med som så går i børne mode og synes det er sjovt, men en lille ting i kan gøre er at blokkere deres nr, så skal de i det mindste ha et nyt sim kort for igen at kunne komme igennem, men det gør i sikkert allerede.

I har det sikkert lige som vi har det med at møde op til en pige man har set i en annonce, hvor forskellen på billederne og pigen Live er lige så stor som en vædeløbshest og en flodhest.

Jeg håber i finder en løsning på det ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Ved med at skabe sin egen lille kundekreds af seriøse kunder. Tror det er win-win for både GP og kunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, den 25.6.2019 at 14:28:

Man kunne jo også bede om 100 kr. indbetalt som  forskud på Mobile Pay for at konfirmere aftalen. Så er der dog et lille plaster på såret hvis skurken udebliver, og 90% af de useriøse er utvivlsomt siet fra.

Yep - og så har du afleveret kontaktoplysninger, som kan misbruges af pimps og andre bagmænd. Fed ide, der sikkert vil giver RIGTIG mange kunder i bixen ;-) Branchen er desværre nok af en sådan art, at der er rigeligt rum for svindel både fra udbydere og kunders side.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, den 25.6.2019 at 22:20:

Generelt synes jeg at kunderne sidder ret meget på flæsket i dk, branchen er ikke særlig organiseret og der er ikke nogen særlig effektiv måde at screene potentielle gæster på.

Er med i flere udenlandske hemmelige grupper hvor folk deler telefonnumre, brugernavne/aliasser på tidsspildere og kunder der er grænseoverskridende så andre ikke ender med at spilde deres tid:) 

Det findes en app som hedder client eye, ved ikke om den virker i dk:) 

Vildt nok, men vel ikke så underligt. Blot lidt nysgerrig: er der også grupper hvor dem, der konkret overholder sine aftaler, og er søde og rare, omtales???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tænker jeg bare højt, men det lyder som om at der er et reelt behov for en eller anden form for "Erfaringsdatabase" hvor GP'ere kan udveksle erfaringer (Læs anmeldelser) om os kunder, altså ekempelvis en app, hvor man kan slå et telefonnummer op (når I får en henvendelse) og se om andre GP'ere har haft gode eller dårlige erfaringer med netop det "telefonnummer"... - Det ville være en relativ overskuelig opgave at kode en sådan app.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MickeyM skrev, for 14 minutter siden:

Nu tænker jeg bare højt, men det lyder som om at der er et reelt behov for en eller anden form for "Erfaringsdatabase" hvor GP'ere kan udveksle erfaringer (Læs anmeldelser) om os kunder, altså ekempelvis en app, hvor man kan slå et telefonnummer op (når I får en henvendelse) og se om andre GP'ere har haft gode eller dårlige erfaringer med netop det "telefonnummer"... - Det ville være en relativ overskuelig opgave at kode en sådan app.

Samt  mulighed  for tjek  af  mail 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Blev også brændt af forleden dag i Aarhus, så det er ikke kun på Sjælland det sker...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Jeg blev i forrige uge brændt af af en GP i Hobro, 1 times spildt køretid. Så det er åbenbart ikke kun kunder der gør det :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...