Hop til indhold
angrywoman

useriøse mænd

Recommended Posts

hej tøser

er det bare mig eller er der noget galt med de mænd. de skriver og skriver/ringer og ringer og laver aftale der ikke bliver holdt !

jeg ved godt at der er et vis spild MEN..... jeg har i det seneste dage fået en reel aftale ud af 9 !

 

hold kæft hvor er jeg bare træt af useriøse mænd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
angrywoman skrev, for 30 minutter siden:

hej tøser

er det bare mig eller er der noget galt med de mænd. de skriver og skriver/ringer og ringer og laver aftale der ikke bliver holdt !

jeg ved godt at der er et vis spild MEN..... jeg har i det seneste dage fået en reel aftale ud af 9 !

 

hold kæft hvor er jeg bare træt af useriøse mænd

 

Hvad med at love dem en rabat på kr. 100,-, hvis de møder op ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo også bede om 100 kr. indbetalt som  forskud på Mobile Pay for at konfirmere aftalen. Så er der dog et lille plaster på såret hvis skurken udebliver, og 90% af de useriøse er utvivlsomt siet fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes jo mindst lige så mange useriøse GPer, der lyver lige så stærk som en hest kan rende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, 1 time siden:

Man kunne jo også bede om 100 kr. indbetalt som  forskud på Mobile Pay for at konfirmere aftalen. Så er der dog et lille plaster på såret hvis skurken udebliver, og 90% af de useriøse er utvivlsomt siet fra.

Så er der nok mange mænd, der finder en anden GP at gå til.
Der er desværre for mange fake profiler, der allerede nu, "vil have til benzinen" eller andet, inden et møde kan finde sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange useriøse og til tider får jeg også lyst til at kaste op i munden på mig selv- men med tiden, bliver man bedre til at sortere i dem på sms/opkald.... hvor holder du til henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Så er der nok mange mænd, der finder en anden GP at gå til.
Der er desværre for mange fake profiler, der allerede nu, "vil have til benzinen" eller andet, inden et møde kan finde sted.

Udeblivelser fra aftaler ....er det konsekvensen af den tiltagende fake markedsføring's håndtering på området ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heldigvis er vi da nogen, der ikke kunne drømme om at blive væk uden at melde afbud. Personligt har jeg kun måtte melde afbud en gang pga. sygdom. Jeg ville ikke byde hende at møde op snotforkølet :). Ellers har jeg altid overholdt mine aftaler til punkt og prikke :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Røvslikker skrev, for 3 minutter siden:

Udeblivelser fra aftaler ....er det konsekvensen af den tiltagende fake markedsføring's håndtering på området ??

Tja, men lidt svært at vide om det reelt er fake hvis man udebliver. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, 1 time siden:

Der er mange useriøse og til tider får jeg også lyst til at kaste op i munden på mig selv- men med tiden, bliver man bedre til at sortere i dem på sms/opkald.... hvor holder du til henne?

Sydsjælland 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Hvad med at love dem en rabat på kr. 100,-, hvis de møder op ;-)

1 time 1900 kr

100 kr rabat ved fremmøde... Så altså 1800 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 2 timer siden:

Så er der nok mange mænd, der finder en anden GP at gå til.
Der er desværre for mange fake profiler, der allerede nu, "vil have til benzinen" eller andet, inden et møde kan finde sted.

Hvordan kan man vide, om en glædes pige er fake, når man aldrig møder op? 

Dog kunne det tænkes, at folk kontakter flere på en gang. Og så naturligvis kun tager hen til den ene af dem 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Udeblivelser fra aftaler ....er det konsekvensen af den tiltagende fake markedsføring's håndtering på området ??

Hvad er fake markedsføring?

holstebronx skrev, for 53 minutter siden:

Hvordan kan man vide, om en glædes pige er fake, når man aldrig møder op?

 

Det er ikke det, jeg skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 5 minutter siden:

Hvad er fake markedsføring?

Det er ikke det, jeg skriver.

aha

Men den med penge i forskud, er vel heller ikke noget man falder for, når man aldrig har mødt kvinden ?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gp’ere og kunder der ikke overholder deres aftaler? Jøsses du milde i himlen og du godeste Sankt Peter ved himmerigets port! Nu har man hørt det med. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

At bede om depositum ville med rette skramme mange mænd væk :)

Tror ikke der er så meget at gøre, det forklarer lidt hvorfor der er så mange mænd der bestiller tid og kommer til en lukket dør. Man kan godt forstå pigen er fristet til at tage en der kommer fra gaden, når chancen for at ham der har bestilt tid måske ikke dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver sagt at det ca. er 1/9 der rent faktisk dukker op til en aftale.

Hvis manden derimod bekræftiger at han kommer på dagen, hvor stor er sandsynligheden så? Af ren nysgerrighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Men den med penge i forskud, er vel heller ikke noget man falder for, når man aldrig har mødt kvinden ?

 

Personligt ville jeg ikke gøre det, men jeg er ret så sikker på, at det er en god forretning, ellers ville de svindlere der befinder sig derude, jo ikke fortsætte med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Men den med penge i forskud, er vel heller ikke noget man falder for, når man aldrig har mødt kvinden ?

Tja, jeg har rigtig mange, der betaler forud for telefonsex, billeder mv. selvom de ikke har mødt mig. Og tak for det, for ellers kunne man ikke sælge den slags, men de får så også hvad de betaler for jo ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 7 timer siden:

Man kunne jo også bede om 100 kr. indbetalt som  forskud på Mobile Pay for at konfirmere aftalen. Så er der dog et lille plaster på såret hvis skurken udebliver, og 90% af de useriøse er utvivlsomt siet fra.

Denne metode er der flere useriøse på AL, der har benyttet, og generelt frarådes forudbetaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...