Hop til indhold
angrywoman

useriøse mænd

Recommended Posts

Valderrama skrev, for 25 minutter siden:

Jeg blev i forrige uge brændt af af en GP i Hobro, 1 times spildt køretid. Så det er åbenbart ikke kun kunder der gør det :cry:

Nej, bestemt ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

til jer, jeg har brugt købe sex (desværre) i rigtig mange år.

jeg har aldrig ude blevet fra en aftale, det er almindelig pli i min verden ,laver man aftale så holder man den naturligvis.

det er da fedt at lave en aftale f.eks 1 uge frem, udveksle ønsker mm, det tænder mig.

det er lige så fustrenden at lave aftale med en pige, møde op på adressen og ikke noget svar eller melding tilbage.   

Hilsen

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
gry skrev, den 27/6/2019 at 15:11:

Jeg oplever også rigtig mange der enten udebliver fra en aftale, eller holder en hen via sms

Når jeg en sjælden gang annoncerer via AL, så oplever jeg klart, at der er meget langt mellem de seriøse mænd. Er desværre flere gange blevet holdt for nar og er blevet brændt af af mænd, som man ellers fornemmede var oprigtigt interesserede. Bare kun lige op til, at de skulle møde frem, så hører man ikke en lyd. Undskyld mit sprog, men det er da så pisseirriterende. Havde jo glædet mig..., suk.

Redigeret af Milf GFE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Milf GFE skrev, for 12 timer siden:

Når jeg en sjælden gang annoncerer via AL, så oplever jeg klart, at der er meget langt mellem de seriøse mænd. Er desværre flere gange blevet holdt for nar og er blevet brændt af af mænd, som man ellers fornemmede var oprigtigt interesserede.

...overskriften siger "useriøse mænd", ok...er det ikke mere købe sex området der stort set er useriøst ?   kunder der laver et stort sorterings arbejde i deres søgen, seriøse piger der ligeledes sorterer fra....for begge parter oplever de alligevel øv situationer, og det har ikke en hujende fis at gøre med om de er Danske, eller udenlandske, størrelsen på pikken, samt betalingen osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man laver en reservation møder man op - eller aflyser hvis det bliver aktuelt. Det kaldes god adfærd. Jeg ønsker på sin vis ikke at forsvare de såkaldte useriøse mænd - men helt ærligt - er der ikke også utroligt mange useriøse piger. Falske billeder og falske tekster hvor der loves meget mere end virkeligheden. Har til tider oplevet telefondamer hvor man gik med det indtryk at hun løj (ud fra en slags "håndbog for telefonpiger - sådan tacker du nødsituationen"). F.eks den med at "pigen har lige fået en kunde der har booket de næste 4 timer". Er det sandt?? - eller er sandheden at pigen ikke er mødt op - eller har genkendt dig (men det må du ikke få at vide for så vil du "regne baglæns hvem det kan være ud fra billeder og omtale - eller stå på lur når pigen tager hjem"). Lets face it - det er desværre en branche hvor "begge parter" ofte spiller med falske kort. Ikke at det skal gøre det OK at blive væk fra en reservation - men se den lige fra begge sider.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Som mange har skrevet, så gælder det begge parter, men uanset hvad så er det ikke i orden. 

 

Jeg mindes ikke at jeg selv er udeblevet fra en aftale og har kun få gange været nødt til at aflyse en aftale. Laver dog også meget sjældent aftaler i dagene optil. Mine aftaler laves som regel på selve dagen. Det er noget med lysten på selve dagen, men også at så kan næsten intet gå galt med aftalen. De aftaler jeg har aflyst har været aftaler indgået nogle dage før og der går bare tit noget galt så. Børnenes første sygedag, kaldt på arbejde eller noget helt andet. Så gør det meget sjældent. 

 

På trods af aftaler på selve dagen oplever jeg til stadighed, at jeg bliver brændt af. Det kan være de udenlandske piger, der ikke regner en for en skid. Banker en anden på 1 min før min aftale og han har penge, så kommer han da bare til. 

 

Men har også oplever det med flere af de veletablerede piger herinde fra, hvor flere har travlt med at skælde ud på os useriøse mænd. 

 

Retfærdigvis skal nævnes, at jeg så som ofte har fået en besked senere efter anmodning fra de veletablerede piger med en begrundelse og tit er det sådan noget med, at kunde før dig midt i akten ville have forlænget tiden fra 30 til 60 min eller jeg troede ikke han kom, så bookede dig ind, men så kom ham jeg troede der var useriøs alligevel. Altså en dobbelt booking. Og så står man der og skriver og skriver og ringer og ringer og er total til grin. 

 

Som så mange andre, så gør jeg mig klar til et besøg. Tager et langt varmt bad og gør noget ud af mig selv og bruger timer på mental forberedelse og så er det bare så pisse ærgerlig at blive brændt af. 

 

Når det så er sagt, så ved jeg udmærket godt, at I GP’er er særlig udsatte på dette punkt og I bliver brændt meget af og jeg kan sådan set godt forstå, at I nogle gange helgarderer jer lidt og det må være vildt frustrerende, at have skrevet med en kunde og givet lidt af jer selv og svaret på det ene eller andet særlige ønske og alt er nu klar, men kunden komme ikke. 

 

Men omvendt synes jeg også det er træls når I brænder os af! 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er - desværre - enig i dine betragtninger. Pigerne er ikke de rene engle som tråden ellers forsøger at lægge op til.

Kunne faktisk godt tænke mig at høre om nogen kender nærmere til "hemmelig håndbog for telefonpiger - sådan tacker du nødsituationen". Det er mit indtryk at telefonpigerne har indstuderet mange "smarte standardsvar" for at kunne komme ud af diverse kniber - f.eks en dobbeltbookning. Nogen der kan bidrage med info? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 46 minutter siden:

Jeg er - desværre - enig i dine betragtninger. Pigerne er ikke de rene engle som tråden ellers forsøger at lægge op til.

Kunne faktisk godt tænke mig at høre om nogen kender nærmere til "hemmelig håndbog for telefonpiger - sådan tacker du nødsituationen". Det er mit indtryk at telefonpigerne har indstuderet mange "smarte standardsvar" for at kunne komme ud af diverse kniber - f.eks en dobbeltbookning. Nogen der kan bidrage med info? 

Ingen siger, at pigerne er de rene engle, der sker fejl på begge sider, men nu handlede denne tråd så om useriøse mænd.

Mht telefondamerne, så kan du vel ikke sammenligne en afbrænding med et forsøg på, at hindre at Onkel Peter kommer ind til sin niece? Det siger sig selv, at telen må sno sig i sådan et tilfælde. Jeg har selv måtte lyve mig akut syg, da der stod en på den anden side af døren, der absolut ikke skulle møde mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Liv skrev, 1 time siden:

Ingen siger, at pigerne er de rene engle, der sker fejl på begge sider, men nu handlede denne tråd så om useriøse mænd.

Mht telefondamerne, så kan du vel ikke sammenligne en afbrænding med et forsøg på, at hindre at Onkel Peter kommer ind til sin niece? Det siger sig selv, at telen må sno sig i sådan et tilfælde. Jeg har selv måtte lyve mig akut syg, da der stod en på den anden side af døren, der absolut ikke skulle møde mig. 

Bare lige for at gøre det klart, så handler de gange jeg er blevet brændt af, af en veletableret dansk pige ikke om, at jeg ikke måtte se hende eller lignende.

Der har i alle tilfældene været tale om piger, som jeg tidligere havde mødt til stor fornøjelse og gerne ville se igen. 

Der var lavet klare aftaler om tid og pris få timer før, men få min før aftale ingen kontakt på den ene eller anden måde. 

Og ja ved godt tråden handler om useriøse mænd, men jeg bliver lidt provokeret når der ofte er udfordringer den anden vej også. 

Du ved også godt, at hver gang der er tråde herinde om piger, der brænder os mænd af, så kommer der ofte et modsvar fra et GP, som lige skal gøre os opmærksom på, at vi mænd ikke skal komme for godt igang. 

Det samme sker så her. 

Men lad os da alle håbe, at det bliver bedre i fremtiden og vi alle respekter, at vi alles tid er ganske kostbar og den ikke skal sløses væk på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ThomasN Mit skriv var møntet på Brandsprøjten, der nævnte teledamerne. 

Jeg siger ikke, at der ikke sker fejl på begge sider, jeg beder til at man skiller tingene ad. Fordi nogen skriver “Det gør de andre også”, behøver de andre jo ikke gøre det samme.

Mht din brændte aftale med en dansk pige, så ved du jo ikke, hvad årsagen er. Har du henvendt dig til hende efterfølgende? Sommetider er der en god forklaring. Sommetider ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Liv skrev, for 2 minutter siden:

@ThomasN Mit skriv var møntet på Brandsprøjten, der nævnte teledamerne. 

Jeg siger ikke, at der ikke sker fejl på begge sider, jeg beder til at man skiller tingene ad. Fordi nogen skriver “Det gør de andre også”, behøver de andre jo ikke gøre det samme.

Mht din brændte aftale med en dansk pige, så ved du jo ikke, hvad årsagen er. Har du henvendt dig til hende efterfølgende? Sommetider er der en god forklaring. Sommetider ikke....

Ok - ja, jeg skrev årsagen længere oppe i tråden. 

Men skriver det gerne for dig igen :-) Når jeg efterfølgende har fået kontakt er det ofte noget med, at kunden før mig ville udvide fra 30 min til 1 time og så røg jeg ud af planen. Eller så havde hun booket en, som hun så senere vurderede til at være useriøs og så fik jeg tiden, men så dukkede den useriøs op lige før mig og så mistede jeg tiden. Altså en dobbelt booking. 

Andre undskylder sig med, at der var gået ged i aftalerne, hvilket sikkert også kan ske, men træls er det jo når man bliver brændt af - om man så er GP eller kunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 24 minutter siden:

Ok - ja, jeg skrev årsagen længere oppe i tråden. 

Men skriver det gerne for dig igen :-) Når jeg efterfølgende har fået kontakt er det ofte noget med, at kunden før mig ville udvide fra 30 min til 1 time og så røg jeg ud af planen. Eller så havde hun booket en, som hun så senere vurderede til at være useriøs og så fik jeg tiden, men så dukkede den useriøs op lige før mig og så mistede jeg tiden. Altså en dobbelt booking. 

Andre undskylder sig med, at der var gået ged i aftalerne, hvilket sikkert også kan ske, men træls er det jo når man bliver brændt af - om man så er GP eller kunde. 

Tak for venligheden, jeg kan nu fint læse tilbage i en tråd ;) Jeg opfattede ovenstående som en brainstorm på mulige hændelser, ikke det der faktisk var sket i den aktuelle case.

Og ja, det er da mega træls at blive brændt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Ud fra beretningerne i denne tråd, må jeg umiddelbart være en minoritet: jeg opfører mig sku altid som en gentleman når jeg besøger en GP (eller får thai massage) – dvs. aflyser aldrig en aftale, er der til tiden, og gi'r oftest kr. 2-500 i drikkepenge (med mindre det har været en oplevelse meget under niveau). Jeg har desuden en enkelt gang lånt en thai pige 6000 kroner så hun kunne klare sig igennnem måneden (og fik tilbudt gratis sex som rente, men jeg afslog – bare jeg fik mine penge igen). Men det skal jeg måske så også bare være glad for med de oplysninger der kom frem vedrørende client eye app'en... :ph34r:

Redigeret af kosteskaftet
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, den ‎28‎-‎07‎-‎2019 at 11:32:

Jeg er - desværre - enig i dine betragtninger. Pigerne er ikke de rene engle som tråden ellers forsøger at lægge op til.

Kunne faktisk godt tænke mig at høre om nogen kender nærmere til "hemmelig håndbog for telefonpiger - sådan tacker du nødsituationen". Det er mit indtryk at telefonpigerne har indstuderet mange "smarte standardsvar" for at kunne komme ud af diverse kniber - f.eks en dobbeltbookning. Nogen der kan bidrage med info? 

Jeg er sådant set enig i, at der på begge sider begås eklatante fejl.  Sådan har det altid været, meeen hvis der bare er en smule hold i de fakta der nævnes i den her slags tråder, så er der sket en udvikling i den forkerte retning.  

Når alt fniller fnaller fjernes, er det dog en forskel,  Når man som gæst oplever at blive brændt af, så bliver man skuffet, sur eller lignende.  Det gør pigerne også, men de mister også indtægt. Uagtet ens grunde til at tilbyde frække oplevelser, så betyder pengene altså også noget.   Jeg har såmænd også prøvet at blive brændt af.  Det er kun sket et par gange over en 10 årig periode.   Hvis en GP også kun har oplevet det i samme omfang, så påvirker næppe kvinden og hendes forretningsetik.   Der er dog GP´er der har eller oplever det nærmest hver gang de har en vagt på en klinik, eller tager imod privat/diskret.  De påvirkninger det medfører, er altså med en helt anden styrke/konsekvenser.  Det er trist, at mange tilsyneladende ikke har opfanget denne forskel

Det er faktisk ikke sålænge siden, at jeg sludrede lidt med en ny i branchen.  Hun var i det private/diskrete segment.  Hun havde lejet sig ind et sted.  Da dagen kom, tog hun med glæde i sindet til stedet.   Hun havde lavet 4 aftaler i perioden op til dagen.  Det hele var bare som det skulle være.  På dagen aflyser en.  Gæstens far var kommet på hospitalet.  2 udeblev.   Der kom med andre ord en person.  Jeg spurgte lidt ind til om hun havde haft noget dialog, og hvad der i det hele taget hvad der lå til grund for de 4 aftale.  Hun fortalte at hun havde haft forholdsvist mange henvendelse, men havde valgt de 4 hun vurdere som de bedste, og havde sagt pænt og høfligt nej til mange

Jeg ved godt, at det som ny i branchen tager tid, at træne sin intuition op til at kunne spotte de forkerte gæster, meen det er f...… bare ikke godt nok.  Trådstarteren eksempel er jo endnu være.  Det hun oplevede gav hende faktisk en pisse dårlig start.  Hun kan ikke bruge det til noget, at det nok bare skyldes, at der findes mange GP´er der har en for lav "forretningsmoral".

Selvfølgelig skal hun arbejde videre med sine udvælgelsesprocedurer, men jeg har fantasi nok til at kunne forestille mig, at det er fristende at overbooke, og på sigt prioritere Stamkunder. Så hvis en god stamkunde gerne vil forlænge besøget, så gør man det. Eller hvis en stamkunde kontakter en på dagen, og han kun kan på nogle tidspunkter hvor hun allerede har lavet nogle aftaler med førstegangs kunder,  så aflyser man en af disse.   Det er forkert, meeeen adfærden  er jo lidt som den med "Hvad kom først ægget eller hønen".

Nu er vi jo så også noget frem til den "hemmelige håndbog".   Det er jo nok de færreste der er fucking ligeglade med de potentielle gæster man af den ene eller andet grund har skuffet, eller bare ikke ønsker at tilbyde et besøg.  Der er jo ingen grund til at være ubehøvlet, eller sige en sandhed der gør nas, så jo som i så mange andre situationer i livet gives der "hvide løgne" osv.

Det er så ikke mit indtryk, at nogen har skrevet en bog.  En god teledame, har typisk en stor erfaring. En kvinde i privat/diskret klarer det selv.   Så den her efterlyste drejebog er nok ikke nedskrevet, da man bare håndtere de forskellige udfordringer baseret på erfaring  - Hvad virker og hvad virker ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Når alt fniller fnaller fjernes, er det dog en forskel,  Når man som gæst oplever at blive brændt af, så bliver man skuffet, sur eller lignende.  Det gør pigerne også, men de mister også indtægt. Uagtet ens grunde til at tilbyde frække oplevelser, så betyder pengene altså også noget.

Ja....pigen mister også indtægt når de  brænder kunder af.

Et simpelt faktum, hvem er kunden i disse situationer...for det meste mændene, så kan man forholde sig til om det er god markedsføring at udstille kunder, og selvfølgelig overholder man sine aftaler uanset området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hønen eller ægget.Eller sagt på en anden måde.Pigen er nød til at tilgodese stamkunder,da man regner med at de kommer igen. Førstegangs kunder kan man ikke regne med,at de kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Todd skrev, for 12 timer siden:

Hønen eller ægget.Eller sagt på en anden måde.Pigen er nød til at tilgodese stamkunder,da man regner med at de kommer igen. Førstegangs kunder kan man ikke regne med,at de kommer igen

Er ikke helt enig med dig.  Pigen skal da ikke tilgodese stamkunder hvis hun har en aftale med mig?  Hvis hun udebliver fra en aftale, så ved hun jo at personen aldrig kommer igen, og at ville måske nævne at han var blevet brændt af..

Jeg er selv blevet brændt af et par gange, heldigvis har jeg ikke brugt så meget tid på transport, men alligevel træls.

Jeg forstår også godt at pigerne bliver frustreret hvis de gang på gang bliver brændt af, af latterlige liderlige mænd der bare vil have et kick eller en hurtig spiller.

 

Men tænker vi kommer ud på et skråplan hvis pigerne udebliver fordi en "stamkunde" har ringet 5 min før man ankommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Todd skrev, for 13 timer siden:

Eller sagt på en anden måde.Pigen er nød til at tilgodese stamkunder,da man regner med at de kommer igen. Førstegangs kunder kan man ikke regne med,at de kommer igen

Nej, man er naturligvis ikke nødt til at brænde folk af, for at tilgodese stamkunder. Hvis Ny kunde 1 booker en halv time hos mig fx kl 11, så er tiden kl 10.30 til 12, utilgængelig for andre, da jeg gerne vil ha en halv time mellem hver gæst. Hvis så Velkendt kunde 2 ringer og vil ha en tid i det tidsrum siger jeg, at jeg er booket, men han kan ringe 11.10, hvis jeg kan tage telefonen på det tidspunkt, er tiden hans.

Mht mistet indtjening, så er det jo ikke kun afbrænderens penge vi mister, men også dem vi har sagt nej til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var bare det jeg oplevede da jeg besøgte et sted i Kbh,så havde teledamen sat en stamkunden ind før mig og jeg måtte vente en halvtime

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 timer siden:

Det er så ikke mit indtryk, at nogen har skrevet en bog.  En god teledame, har typisk en stor erfaring. En kvinde i privat/diskret klarer det selv.   Så den her efterlyste drejebog er nok ikke nedskrevet, da man bare håndtere de forskellige udfordringer baseret på erfaring  - Hvad virker og hvad virker ikke.

 

Det med "en nedskrevet bog" skulle nu læses på en humoristisk måde. Nej - der findes ikke en nedskrevet bog. Men det er alligevel mit indtryk at der blandt telefonpigerne findes en masse uskrevne "finter" og "nu skal du høre hvad du skal gøre hvis og hvis". Noget jeg desværre lidt for mange gange har oplevet. Det er nok rigtigt at det ofte er "hvide løgne" - men kunden står forvirret og skuffet tilbage med en ØV og føler sig dum. Og ja - det giver IKKE kunden ret til at være tilsvarende udspekuleret. Men måske en form for forklaring på hvorfor kunderne ikke altid er seriøse. Bemærk jeg skrev forklaring - det er nemlig ikke en god undskyldning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 22 minutter siden:

Det med "en nedskrevet bog" skulle nu læses på en humoristisk måde. Nej - der findes ikke en nedskrevet bog. Men det er alligevel mit indtryk at der blandt telefonpigerne findes en masse uskrevne "finter" og "nu skal du høre hvad du skal gøre hvis og hvis". Noget jeg desværre lidt for mange gange har oplevet. Det er nok rigtigt at det ofte er "hvide løgne" - men kunden står forvirret og skuffet tilbage med en ØV og føler sig dum. Og ja - det giver IKKE kunden ret til at være tilsvarende udspekuleret. Men måske en form for forklaring på hvorfor kunderne ikke altid er seriøse. Bemærk jeg skrev forklaring - det er nemlig ikke en god undskyldning.

 

Alle der spille en aktiv rolle i branchen, oplever fra tid til anden nogle dilemmaer, nogle stressede situationer, konflikter m.v  - Kort sagt afvigelser fra den "ordinære drift".  Mekanismerne er ikke anderledes end hvis man driver en virksomhed, er freelancer eller er selvstændig osv

Jeg ved godt at man så kan sige "Jamen hvorfor så ikke bare sige det som det er".  Den udtalelse er udbredt når man oplevelser en eller anden form for skuffelse. Til gengæld er synet pludseligt et andet, når man selv står i en situation, hvor man eksempelvis skal fortælle en anden person, noget som kunne gøre personen ked af det.  Slutteligt er vi således indrettet, at uagtet hvad vi modtager af forklaringer, så "opfinder" vi selv den årsag vi bedst kan lide. :)

Nu skal det vi skriver om her, jo også lige sættes i det rette perspektiv.  Det er mit indtryk at den daglige drift fungere fint, men at man i diverse tilspidsede situationer, bruger sin erfaring omkring hvad virker og hvad virker ikke - Den "nedskrevne bog".

Der er jo også forskel på udfordringerne alt afhængigt af koncept.  Ser vi udelukkende på klinikker, så er det stadig mit indtryk, at en meget stor del af gæsterne, så at sige bare kommer ind fra gaden, eller ringer og spørger "kan jeg komme om 15-30 min".   Det stiller faktisk store krav til styringen, specielt når man også ønsker at kunne håndtere bookninger.  Netop klinikkonceptet er så gennemprøvet, at der typisk er en dybere mening bag noget der virker lidt pudsigt set fra kundesiden.  

Mange har nok fået ideen, jamen hvorfor ikke kun satse på bookninger. Svaret er nok bare "så mister vi en betydelig indtægt". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Todd skrev, for 1 time siden:

Det var bare det jeg oplevede da jeg besøgte et sted i Kbh,så havde teledamen sat en stamkunden ind før mig og jeg måtte vente en halvtime

Jeg bestiller altid tid, når jeg besøger min favorit på klinik.   Det er mere undtagelsen end reglen, at hun er klar på slaget.  hvis der måske er 20-25 min til min aftale, så tager hun bestemt den gæst der ønsker en cocktail eller en halvtime.  Det behøver såmænd ikke at være en stamkunde.   Personligt har jeg såmænd intet imod at vente, typisk et kvarter.  Der hvor jeg kommer, kender de mig, jeg bliver budt på lidt kaffe, og hvis der ikke er travlt en god sludder med "mutter". 

Og, nej….. jeg kan ikke mærke nogen forskel på den sex vi dyrker når det er blevet min tur.  Men jeg indrømmer gerne, at jeg lige skulle værne med til det.  Hvis jeg en sjældent gang er presset på tiden,  så kan klinikker sagtens håndtere dette også, så man kan vel sige, at begge parter skal være fleksible

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener det eneste rigtige er at  alle GPer blokker useriøse mænd som aftaler møde og aldrig dukker op og ikke meddeler afbud. Såfremt tilstrækkelig mange piger blokker dem kan det måske få ændre adfærd i fremtiden.


For mig er det totalt mangel på respekt for andre mennesker ikke at overholde en GP aftele, især når man ved at pigen sætter tid af til klienten, og dermed ofte siger nej til andre klienter. Ja indirekte kan man sige at “no show guys” stjæler inkomst  fra pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
angrywoman skrev, den 25.6.2019 at 13:37:

hej tøser

er det bare mig eller er der noget galt med de mænd. de skriver og skriver/ringer og ringer og laver aftale der ikke bliver holdt !

jeg ved godt at der er et vis spild MEN..... jeg har i det seneste dage fået en reel aftale ud af 9 !

 

hold kæft hvor er jeg bare træt af useriøse mænd

 

Endnu relevant indlæg omkring useriøstet i branchen. Skrev et lignende indlæg tilbage i januar hvor folk brokkede sig og sagde jeg bare var sur og jeg ved ikke hvad. Total til grin at der så er flere kvinder der rent faktisk bekræfter det hele med, at det blevet så pisse useriøst. Nu kan folk på eg lære det!!!! Jeg havde ret!!! Og det kan jeg tage med i graven når den dag kommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...