Hop til indhold
angrywoman

useriøse mænd

Recommended Posts

Thomas N. skrev, 1 time siden:

Det har formentlig noget at gøre med, at hver gang en mand beklager sig over en useriøs GP herinde, så bliver manden verbalt overfaldet af GP’erne med beskyldninger mod os useriøse mænd. 

For ikke at nævne alle GP’ernes kæledægger, der staks står klar som prinsen på den hvide hest til at redde deres yndling GP. 

Men det er jo ikke “at tude op” vel. Ikke når det er GP’erne, så er det jo fint nok, ikke? For det er jo deres erhverv og kun vores kostbare fritid det går ud over. 

Det er jo sådan du opfatter "livet på EG".  Hvordan vi opfatter det vi læser, har måske også noget af gøre med, hvad vi egentligt oplever når vi vil besøge en GP.   Jeg vil ikke fornægte at man fra tid til anden ser enkelte mænd, med tungen helt oppe i røveren på nogle GP´er.   Reelt vil de måske i grunden bare fortælle kvinden, at de synes hun er dejlig.  Enig i, at det kan man gøre i selfietråde eller på anden vis.

Meeeen, og nu kommer det. Det er faktisk ikke mit indtryk, den kategori er dominerende i de kritiske anmeldelser, og i øvrigt ændre deres tilstedeværelse næppe noget.  Derimod ser man ofte sobre indlæg, der måske bare indikere, at man måske også skulle vende blikket ind af, bruge lidt mere tid på sin udvælgelse osv.  

Hvis man ønsker en høj oplevelsesværdi af sine besøg,  så er man jo også nødt til at kende/vide hvad man også kan risikere at møde, hvis man blot skrider til handling, når man overvældes af akut liderlighed.   Jeg er såmænd enig i, at selvom man gør sit forarbejde godt,  så er der ikke altid oplevelsesgaranti,  det afhænger bestemt også af kemi og tusind andre ting

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Bananas skrev, for 26 minutter siden:

Nu gør du det igen. Sammenligner æbler og pærer.

"Hver gang en mand beklager sig ...." Det er altså en overdrevelse der vil noget.  Men hvis du oplever det sådan, skal du måske tage det op med moderationen. Det har intet spor med falske aftaler at gøre - noget som er et reelt problem derude og som de piger som rammes har al ret at diskutere herinde uden at mænd skal tude over helt andre ting.

Og har du problem med useriøse piger så har du al ret at starte en tråd om det.

Det synes jeg bestemt ikke jeg gør. 

Du har din holdning og jeg har min. 

 

Gider ikke kommentere yderligere om det her! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

At spille den gamle traver om at mænd er useriøs, er da fint nok, men den er jo spillet 100 gange før herinde. 

Det man måske kunne eller burde gøre (som GP), er at søge ud og læse de glimrende indlæg der er fra GPer herinde om emnet, hvor de beskriver, hvordan de sikrer sig et godt stykke af vejen mod useriøse mænd, og hvorfor de af den grund ikke oplever ret mange useriøse mænd. Det kunne være man som udøvende GP kunne få nogle gode fif der, det tror jeg faktisk. I alle tilfælde hjælper det nok ikke meget at skrive indlæg herinde om at mænd er useriøse, det har piger gjort så mange gange før. 

At denne branche er useriøs, både når det gælder pigerne og mændene er der ingen tvivl om. At kritik herinde af GPernes useriøsitet ikke altid falder i god jord hos alle har jeg også erfaret, bl.a. belærte en vis person os om, at pigernes brug af falske billeder eller manipulerede billeder var ligemeget, men det er en anden snak. Men hvordan man som kunde kan undgå de værste fælder er også en anden snak, men det er også beskrevet mange gange herinde.

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 2 timer siden:

Det har formentlig noget at gøre med, at hver gang en mand beklager sig over en useriøs GP herinde, så bliver manden verbalt overfaldet af GP’erne med beskyldninger mod os useriøse mænd. 

For ikke at nævne alle GP’ernes kæledægger, der staks står klar som prinsen på den hvide hest til at redde deres yndling GP. 

Men det er jo ikke “at tude op” vel. Ikke når det er GP’erne, så er det jo fint nok, ikke? For det er jo deres erhverv og kun vores kostbare fritid det går ud over. 

Du mixer tingene og det har intet at gøre med at forsvare pigerne som prinsen på den hvide hest, men hvordan man anstændigvist bør behandle andre mennesker

Jeg tror alle er enige om at der er useriøse GP såvel som useriøse kunder og som andre også påpeger det har intet at gøre med hinanden. 

Og  ud fra mine meneskelige værdier at det er forkert blæse højt ofg flot på aftaler ligesom jeg mener det er forket at nogle piger annoncere med falske billeder, falske ydelser eller lave bevidste dobbelt bookinger…. Men det er  to forskellige diskussioner. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Heskoxx skrev, for 14 minutter siden:

Du mixer tingene og det har intet at gøre med at forsvare pigerne som prinsen på den hvide hest, men hvordan man anstændigvist bør behandle andre mennesker

Jeg tror alle er enige om at der er useriøse GP såvel som useriøse kunder og som andre også påpeger det har intet at gøre med hinanden. 

Og  ud fra mine meneskelige værdier at det er forkert blæse højt ofg flot på aftaler ligesom jeg mener det er forket at nogle piger annoncere med falske billeder, falske ydelser eller lave bevidste dobbelt bookinger…. Men det er  to forskellige diskussioner. 
 

Det har da alt med hinanden at gøre. 

Over and out! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 6 minutter siden:

Det har da alt med hinanden at gøre. 

Over and out! 

Hvad du prøver at fortælle er at det er OK at blæse på aftaler fordi nogle GP er useriøse og det ligeledes fra pigernes synsvinkel er OK at annoncere med falske billeder fordi nogle kunder er useriøse…. Jeg er lost :???:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Heskoxx skrev, for 13 minutter siden:

Hvad du prøver at fortælle er at det er OK at blæse på aftaler fordi nogle GP er useriøse og det ligeledes fra pigernes synsvinkel er OK at annoncere med falske billeder fordi nogle kunder er useriøse…. Jeg er lost :???:
 

Så misforstår du mig fuldstændigt. Jeg har aldrig skrevet, at det er ok at snyde hverken på den ene eller anden måde. 

Det jeg forholder mig til er, at når en GP’er skriver om useriøse mænd, så forsvarer nogle mænd sig ved at skrive “Hvad med jer selv” Det er i følge dig og andre ikke i orden. Vi “blander æbler og pærer sammen”. 

Når mænd skriver om, at GP’er er useriøse, så forsvarer nogle GP’er sig med at skrive “Hvad med jer selv” og det må de i følge dig og andre gerne. De “blander ikke æbler og pærer sammen”. 

Er det fair... 

Det er det jeg gør opmærksom på og det har alt med hinanden at gøre. 

 

Og nu gider jeg ikke skrive mere om dette emne. Lad os møde nogle skønne GP’er i stedet for.....

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok nu er jeg med:)…. og ja hvis GP eller gæster som forsvarer dem bruger argumenter som ”hvad med jer selv” om os kunder under et,  så er det også at slå alle over en kam og blande tingene sammen  og det er forkert hvis de gør det !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den ‎24‎-‎08‎-‎2019 at 23:35:

Derfor kan de jo stadig være på job, eller evt slet ikke være på vagt?

Det kan være vi skal lave en aftale, så vi kan snakke om det. :) Jeg har i hvert fald haft kig på dig mange gange... :P

Redigeret af John Travolta
Jeg vil gerne sette beskeden, så jeg i stedet for kan skrive private beskeder til Liv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...