Hop til indhold
Liderbukken

Forslag til nyt forum

Recommended Posts

Jeg vil gerne foreslå, at der oprettes et forum, der hedder "Søg glædespige". Her kan mændene slå ønsker om konkrete aftaler med piger op. 

EKSEMPEL:
Jeg søger en pige til en times GFE lørdag eftermiddag i Østjylland ikke længere fra Århus end 25 km.
Du må meget gerne have store bryster og være glatbarberet. Men udover det er udseendet ikke så vigtigt, bare vi får en god oplevelse sammen.
Prisidé: 1.500 kr.

Forummet vil spare mændene for timers resultatløs søgen på annoncesider og forgæves kontaktforsøg, og pigerne får mulighed for at plukke konkrete jobs, hvor aflysninger og udeblivelser forhåbentlig ikke er et problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 5 minutter siden:

Jeg vil gerne foreslå, at der oprettes et forum, der hedder "Søg glædespige". Her kan mændene slå ønsker om konkrete aftaler med piger op. 

Mærkeligt at du ikke har bemærket at dette forums allerede findes - endda for hver landsdel mv.  - det kaldes bare efterlysninger  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Mærkeligt at du ikke har bemærket at dette forums allerede findes - endda for hver landsdel mv.  - det kaldes bare efterlysninger  ;-)

De bliver jo mest brugt til at spørge til om andre har været hos en specifik glædespige, og om det var godt/fup osv. Jeg synes det kunne være en super ide med et "fisk mig" -agtigt underforum. Så kan man måske også som kunde føle sig lidt særligt udvalgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Efterlysninger drukner sådanne opslag jo i "Nogen der har erfaringer med..."-indlæg, hvor der som regel bare er et link. 

Det forum, jeg foreslår skal være for helt konkrete "job"-tilbud med tid, sted, pris og ydelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 2 minutter siden:

I Efterlysninger drukner sådanne opslag jo i "Nogen der har erfaringer med..."-indlæg, hvor der som regel bare er et link. 

Bare vi slap for flere efterlysninger efter "hende her", så ville det ikke være noget problem ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 9 timer siden:

Jeg vil gerne foreslå, at der oprettes et forum, der hedder "Søg glædespige"

Ja det lyder da som en go idé,

nu er jeg fra København, og der er der masser af piger, men hvis det er et problem, at finde piger ude i provinsen, så lyder det da som en go idé, selvom jeg nu også syntes der er mange derude, men afstandene er jo en del større derude.

Så kunne semiprofessionelle jo også henvende sig, dem som ikke vil bryde sig om at annoncere, dem tror jeg også der må være nogen af, men som syntes det kunne være frækt at tjene penge på sex engang imellem og dem der bliver liderlige af, at finde deres indre luder frem for de få udvalgte.

Men jeg tror nu ikke du får dem til at oprette flere forumer, for nogen tid siden blev der foreslået at oprette et forum til at slå noveller op, og der var en del, der syntes var en go idé, men åbenbart ikke administrationen af eroguide.

Men måske det ville være en go idé at skrive @Administrator på opslaget, så du er sikker på, at de ser det, nu har jeg gjort det for dig

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for støtten, Leo. Jeg håber lidt på at glædespigerne herinde kan se ideen med at vi mænd også kan annoncere specifikt, så pigerne har lettere ved at få kontakt med kunder, der er seriøse. Hvis pigerne lægger lidt pres på admins, så går det måske. For hvem vil skuffe de søde piger? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 19 minutter siden:

Tak for støtten, Leo. Jeg håber lidt på at glædespigerne herinde kan se ideen med at vi mænd også kan annoncere specifikt, så pigerne har lettere ved at få kontakt med kunder, der er seriøse. Hvis pigerne lægger lidt pres på admins, så går det måske. For hvem vil skuffe de søde piger? :wub:

Jeg tror ikke Eroguide forstår dit problem, da du jo bare kan oprette en profil og annonce på annoncelight.dk, som mange mænd i forvejen bruger til at søge specifikt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Mærkeligt at du ikke har bemærket at dette forums allerede findes - endda for hver landsdel mv.  - det kaldes bare efterlysninger  ;-)

det er egentlig ikke sammenligneligt da pigerne ikke må svare for sig selv i efterlysninger

med en annonce på AL kan jeg også godt forestille mig at projektet vil tage lang tid da knap så mange piger læser annoncer og manden desuden også skal sortere kolde fødder for ikke at tale om mænd fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 2 timer siden:

Tak for støtten, Leo. Jeg håber lidt på at glædespigerne herinde kan se ideen med at vi mænd også kan annoncere specifikt, så pigerne har lettere ved at få kontakt med kunder, der er seriøse. Hvis pigerne lægger lidt pres på admins, så går det måske. For hvem vil skuffe de søde piger? :wub:

Kan godt forstå dit behov, men hvordan garanterer man kunderne der søger er "seriøse"? Du kan jo bare se under efterlysninger, hvor mange af brugerne spørger, spørger og spørger til den ene pigen efter den andre. Gud ved hvor mange af disse spørgemestere som egentlig besøger piger overhoved.

Og du har jo også læst herinde hvor utroligt mange henvendelser pigerne får som ikke fører til noget, hvor mange falske aftaler, hvor mange sms-marathon pigerne deltager i med spørgsmål efter spørgsmål - og som alligevel ikke fører til noget.

Så der skal nok til noget ekstra for at din idé skal lokke en anden slags kunder end alle dem der fylder sine dage med at aftale og skrive meningsløse sms'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg skulle gøre forretninger med dig, Bananas, så ville jeg undersøge lidt om dig. Det ville derfor være nærværende at tjekke din profil herinde og din historik i forummet.

 

På samme måde kan pigerne researche de mænd, der slår et "job" op her. Det kan de ikke med dem, der ringer, sms'er og mailer. Derfor vil det øge seriøsiteten. Men intet er selvfølgelig skudsikkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg skulle gøre forretninger med dig, Bananas, så ville jeg undersøge lidt om dig. Det ville derfor være nærværende at tjekke din profil herinde og din historik i forummet.

 

På samme måde kan pigerne researche de mænd, der slår et "job" op her. Det kan de ikke med dem, der ringer, sms'er og mailer. Derfor vil det øge seriøsiteten. Men intet er selvfølgelig skudsikkert. 

Godt svar (glad vi ikke skal gøre forretninger, så meget lort som jeg har skrevet herinde gennem årene:ph34r:)

Ja du har en pointe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Liderbukken skrev, for 4 timer siden:

Hvis jeg skulle gøre forretninger med dig, Bananas, så ville jeg undersøge lidt om dig. Det ville derfor være nærværende at tjekke din profil herinde og din historik i forummet.

 

På samme måde kan pigerne researche de mænd, der slår et "job" op her. Det kan de ikke med dem, der ringer, sms'er og mailer. Derfor vil det øge seriøsiteten. Men intet er selvfølgelig skudsikkert. 

Altså hvis en profil her fra skriver til mig direkte herinde, for at lave en aftale - så kigger jeg sommetider efter hvad de har skrevet. Hvis en mand har skrevet nogle meget udpenslede anmeldelser, hvor der indgår bla fransk uden, samleje uden eller lign - så melder jeg sommetider pas. Det er måske mega tarveligt. Men en anmeldelse fortæller ofte mere om manden end om pigen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Liderbukken Der har faktisk været noget tilsvarende, hvor mænd kunne oprette en fantasi, og pigerne kunne byde ind. Jeg mener det var folk bag eroguide, der oprettede det, Måske nogen kan huske hvad det hed? Vi fik gratis medlemskab til at begynde med. Det var ingen succes og siden var kun oppe i kort tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Antallet af lyserøde profiler taget i betragtning er der nok ikke basis for et decideret forum.   Dog burde man vel sagtens kunne bruge "efterlysningsforaene".  Det er korrekt at pigerne ikke må skrive direkte i tråden, men de kan jo så bare skrive en PM, hvilket nok også er bedre og mere diskret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 timer siden:

Måske nogen kan huske hvad det hed? 

taboo eller tabooify eller noget i den stil

men et helt site var måske for meget i forhold til brugen

som at holde frokost for fire i tronsalen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Bananas skrev, den 27.6.2019 at 13:35:

Kan godt forstå dit behov, men hvordan garanterer man kunderne der søger er "seriøse"? Du kan jo bare se under efterlysninger, hvor mange af brugerne spørger, spørger og spørger til den ene pigen efter den andre. Gud ved hvor mange af disse spørgemestere som egentlig besøger piger overhoved.

Og du har jo også læst herinde hvor utroligt mange henvendelser pigerne får som ikke fører til noget, hvor mange falske aftaler, hvor mange sms-marathon pigerne deltager i med spørgsmål efter spørgsmål - og som alligevel ikke fører til noget.

Så der skal nok til noget ekstra for at din idé skal lokke en anden slags kunder end alle dem der fylder sine dage med at aftale og skrive meningsløse sms'er.

Må absolut gi Bananas ret, Efterlysning er efterhånden kun Bullshit, uden undtagelse, ja tænker bare, hvis Gp'er skal ligge ører til bare halvdelen af hva vi andre læser, ja så forstår jeg bedre de lange ører de får, ( ja nok 100 gange mere, end vi læser) ikk noget at sige til de hopper af, ved sms 1000, som iøvrigt aldrig fører til mere, ja det er desværre der dk og Eg står, og har gjort det længe nok, sorry hvis det læses, som afsporing :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 27/6/2019 at 21:07:

Altså hvis en profil her fra skriver til mig direkte herinde, for at lave en aftale - så kigger jeg sommetider efter hvad de har skrevet. Hvis en mand har skrevet nogle meget udpenslede anmeldelser, hvor der indgår bla fransk uden, samleje uden eller lign - så melder jeg sommetider pas. Det er måske mega tarveligt. Men en anmeldelse fortæller ofte mere om manden end om pigen :-) 

Det er da alt andet end tarveligt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎27‎-‎06‎-‎2019 at 21:07:

Altså hvis en profil her fra skriver til mig direkte herinde, for at lave en aftale - så kigger jeg sommetider efter hvad de har skrevet. Hvis en mand har skrevet nogle meget udpenslede anmeldelser, hvor der indgår bla fransk uden, samleje uden eller lign - så melder jeg sommetider pas. Det er måske mega tarveligt. Men en anmeldelse fortæller ofte mere om manden end om pigen :-) 

spot on. god stil at melde pas, så du ikke giver gæsten falske forhåbninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...