Hop til indhold
Hunting for beaver

Formel 1 2019

Recommended Posts

Hunting for beaver skrev, for 54 minutter siden:

Check point Charlie ;)

,,,, hammertime 

wow....sikke et vidunderligt kaos :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Bottas? 

Eller Haas kontakr igen igen,, ha ha ha 

Denne gang KMags skyld :)

Haas-brothers..... 

sygt podie.....Stroll og Kvyatt oppe 12 pladser....for sygt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot kørt af Vettel. Flyver ind og napper 2. plads. Startede nr. 20. Verstappen stod stille i starten og vinder. Kvyat og Toro Rosso nr. 3? WTF. Den havde jeg aldrig gættet på :) Fucking fedt race :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 timer siden:

Flot kørt af Vettel. Flyver ind og napper 2. plads. Startede nr. 20. Verstappen stod stille i starten og vinder. Kvyat og Toro Rosso nr. 3? WTF. Den havde jeg aldrig gættet på :) Fucking fedt race :) 

ja ret vildt,,,prøver lige at samle trådene imorgen ,,der har været lidt "ballade", og omrokeringer i dagens stilling,,men super fedt ræs,,,endelig lad os bare få flere af dem i resten af sæsonen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 29.7.2019 at 00:21:

ja ret vildt,,,prøver lige at samle trådene imorgen ,,der har været lidt "ballade", og omrokeringer i dagens stilling,,men super fedt ræs,,,endelig lad os bare få flere af dem i resten af sæsonen:)

,,,og imorgen blev sådan ca. lige en måned senere,,ha ha ,

better late than never,,er det ikk det man siger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner og motorsports interesserede 
Jeg har været lidt fraværende, men vil lige prøve at opsummere de sidste par løb,

Årets  11. løb foregik på Hockenheimring banen i Tyskland

kort resume : 
På trods af at L. Hamilton havde opnået pole, så endte han for 1. gang i år helt uden for pointene.

Max Verstappen vandt det meget underholdende løb, bla pga regnvejr, sære strategier oma.
Vettel kørte helt fra 20. og sidste pladsen og rigtig flot op på en 2. plads , og så årets allerstørste overraskelse på podiet indtil videre Daniel Kvyat på en meget overraskende 3. plads.
,,Og endelig lidt tiltrængte points til  KMAG ,, 4 gode points


Årets 12. løb foregik på Hungaroring i Ungarn

kort resume :
Verstappen havde opnået pole position, men blev kun 2 `er, det var Hamilton som vandt løbet, Vettel blev nr. 3.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Årets 13. GP løb foregik " Spa-banen " i Belgien

 

 

Denne gang havde C. Leclerc  igen opnået pole, han havde også opnået pole i det 2. og 9. løb, men for første gang nogensinde tilsmilede lykken ham og han vandt karrierens allerførste løb, han har i løbet af denne sæson været tæt på et par gange så helt fint og flot at det nu så også endelig lykkedes for ham,,,
Stort tillykke til ham , mon ikke at han vinder en hel del løb i fremtiden den unge monegasker

K-MAG  er lige nu på en 16. plads med små 18 points

stillingen efter dagens løb,,,


Seriens næste løb er d. 9 september på Monza banen i Italy

Venligst Hunter 

IMG_20190902_194411.jpg

IMG_20190902_194421.jpg

IMG_20190902_193710.jpg

Redigeret af Hunting for beaver
Billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 14 minutter siden:

Seriens næste løb er d. 9 september på Monza banen i Italy

 Venligst Hunter 

Vil lige indskyde at dem der venter til d. 9., nok bliver lidt skuffede. 

 

6F6A1094-BE7F-4052-AA2E-CEA3E5B61EDC.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror på Leclerc igen eller måske Vettel,, de skal vinde på "hjemmebanen" 

Min top 3 til Monza GP 

1.  C. Leclerc 

2. M. Verstappen 

3. S. Vettel 

Og K-MAG skal være yderrst glad for bare 1 point 

Det skal lige nævnes at jeg er inkarneret Hamilton fan, men han kan stort set bare køre og lurepasse de resterende løb, og spare dæk og benz og motor,, men blir det nødvendigt så vil han helt sikkert træde i karakter og tage de point som der kræves af ham,, 

God aften ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oki. 

Så hopper jeg over i en skør top tre. Bare for at være anderledes :). For jeg tror ikke helt på Red Bull denne weekend. Nå ja....Og Leclerc starter i pole men kører af banen søndag. 

Bottas

Vettel 

Hammertime

(jaja...den er helt gakkelak)

Men godt at se der blev pustet liv i racertråden igen :) 

PS! Måske vi skulle starte en F3 tråd. Der er sq krummer i ham Christian Lundgaard. 2 poles i træk. Hmmm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
SE76 skrev, for 23 timer siden:

Hvem tro i på søndag der vinder personlig håber jeg Max

  Så er EG's "Formel 1 eksperter" på banen igen. Fedt! :)

  Det er lidt lettere at spå om resultatet af morgendagens løb på Monza nu, hvor kvalifikationen er overstået. Jeg levner ikke Max Verstappen mange chancer for en podieplacering, men det skal blive spændende at følge hans vej op gennem feltet fra hans håbløse startplacering. Troede egentlig ikke, at han måtte deltage i løbet, når han end ikke fik sat en kval. tid (?)

  Min top 3 ser såleddes ud:

1. Lewis Hamilton.

2. Charles Leclerc.

3. Daniel Ricciardo.

  Leclerc oplever et dejavu, og ender som frustreret to'er, når Hamilton overhaler ham to omgange før mål, og går i front som følge af Ferrariens større dækslidtage. De gule Renault lyn ser hurtige ud i denne weekend. Som den klassekører Ricciardo er, vil han udnytte dette og ta' trediepladsen, hvis ellers motoren kan stå distancen. Ellers vil Bottas stå på spring til den sidste podieplacering. Vettel tror jeg ikke meget på. Han virker lidt desillutioneret for tiden. Det er sikkert heller ikke sjovt at ha' en ung teammate der respektløst gi'r ham baghjul gang på gang.  Ga' vide hvor længe han bli'r hos Ferrari - endsige i Formel 1?

  Haas! ??? - Tør næsten ikke spå om det. Bare de ikke ender som nr. 15 og 16. :(

  I morgen eftermiddag er vi meget klogere på løbsresultatet.

Godt løb i morgen, og god lørdag aften til alle. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 timer siden:

Kunne være fedt med et lille resume

Hej HFB.

Det bliver lige i overskrifter. 

Fedt løb. Forskellige dækstrategier over hele linjen. Da det skulle afgøres var det mellem tre kørere. Hams, Charles og Bottas. Til sidst kun 2. Men Ferrarien havde bare mere fart på langsiderne. Han holdt til mål med Bottas lige i røven. Monza er en bane som kræver kræfter i højere grad end teknisk balance. Og der har Ferrari overtaget lige pt. 

Flot løb af Renault. Kommer ind som nr 4 og 5. Ved ikke lige hvad de har fundet i værkstøjskassen siden Spa. Godt spottet af @Thom Århus. Jeg havde ikke de store forventninger til dem i racemode selvom de så gode ud i både P og Q. Men 7 forskellige hold i top 10.  

Man må gi´ den op for ham monegaskeren. Han banker bare derudaf. Sætter mercerne på plads og giver Vettel baghjul. Det lover godt og spændende for de sidste 7 løb. Der er stadig ca 100 point mellem Hams og Charles. Så det er nok for sent at Ferr. har fundet melodien. Til gengæld lover det godt for 2020 sæsonen. En sæson som jeg tror bliver den vildeste vi længe har set. 

For første gang i lang tid synes jeg det så positivt ud, set med Haasbriller. De kommer ikke i pointene. Men det virker som om de er ved at få løst sine problemer. Nogle af dem! Måske vi får nogle flere svar i Singapore. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke læst hele tråden. Jeg var simpelthen for bange for at tage hul på den. For i en lignende tråd sidste år advokerede visse elementer for, ar arrangementet skulle til København.

Det synes heldigvis ikke at være tilfældet.

For vi har i forvejen både hel- og halvmaraton, der spærrer byen af, og dertil kom også for et par år siden et cykelløb, der kostede 2 km ekstra til nærmeste brugs.

Så pyha, at racerbiler ikke skal ind i København – hvis jeg ellers har forstået det rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...