Hop til indhold
Hunting for beaver

Formel 1 2019

Recommended Posts

Hunting for beaver skrev, for 10 timer siden:

kunne man vel groft sagt sige om flere andre kørere i år, bla. også vores egen KMAG og hans team kollega Grojean oma.,,,,,,men en god kombination af bla. dæk issues gør vel bare at fx Haas er helt væk fra vinduet i langt de fleste løb.

Ret mærkeligt med al den teknologi som de har til rådighed,men måske netop derfor disse problemer,,,;)

Normalt er jeg enig i næsten alt hvad du siger ^_^.... men. 

De to kørere for de forskellige teams, specielt i Top 3, skal ligge tæt på hinanden. Det er nærmest en naturlov. De skal presse hinanden i større grad end resten af feltet. Prestige, image, økonomi.  Så er der hold hvor forskellen er mere iøjenfaldende. I Redbull skriger det næsten til himlen. Samme stab, samme bil, samme motor, samme muligheder....to vidt forskellige placeringer løb efter løb. Og det er ikke bilen, hvis du spørger mig. Det er køreegenskaberne. Gasly har bare ikke hvad det kræver, når vi er på den hylde. 

Men lad os se. Vi er trods alt ikke en gang halvvejs endnu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ca. en god times tid til Q i Østrig. Hvad fortæller P mig efter de fløj af banen igår og dagens tider, so far?

5 skud fra hoften:

1. Tror ikke det bliver en walk-over for Mercedes denne weekend. Ferrari ser gode ud. Specielt Leclerc har fart i dækkene. 

2. Mclaren overrasker mig igen. De er virkelig på rette vej, hvilket glæder mit Mclarenhjerte. Og det med to "marginalkørere" i deres biler. Flot. Håber det holder. 

3. Renault virker ikke som om de har fundet recepten for denne bane. De må ind og se på opsætningen. 

4. Haas. Jamen, man magter det jo bare ikke. Man bliver så træt. Gearkasse kaput for nr. 20 (5 placeringers straf) og nr. 8 kører som Morgan Freeman i Driving Miss Daisy. Han var ellers rigtig god på banen sidste år. Men som antaget er de ikke en contender denne weekend og kommer sikkert til at rode rundt mellem nr. 13 og 18 imorgen. Men jeg tager imod en overraskelse med kyshånd. 

5. Redbull. Gemmer de på noget? Hmmm. Tror de har mere guf i karreten end de har givet udtryk for. 

Vi er meget klogere om et par timer. 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Ca. en god times tid til Q i Østrig. Hvad fortæller P mig efter de fløj af banen igår og dagens tider, so far?

5 skud fra hoften:

1. Tror ikke det bliver en walk-over for Mercedes denne weekend. Ferrari ser gode ud. Specielt Leclerc har fart i dækkene. 

2. Mclaren overrasker mig igen. De er virkelig på rette vej, hvilket glæder mit Mclarenhjerte. Og det med to "marginalkørere" i deres biler. Flot. Håber det holder. 

3. Renault virker ikke som om de har fundet recepten for denne bane. De må ind og se på opsætningen. 

4. Haas. Jamen, man magter det jo bare ikke. Man bliver så træt. Gearkasse kaput for nr. 20 (5 placeringers straf) og nr. 8 kører som Morgan Freeman i Driving Miss Daisy. Han var ellers rigtig god på banen sidste år. Men som antaget er de ikke en contender denne weekend og kommer sikkert til at rode rundt mellem nr. 13 og 18 imorgen. Men jeg tager imod en overraskelse med kyshånd. 

5. Redbull. Gemmer de på noget? Hmmm. Tror de har mere guf i karreten end de har givet udtryk for. 

Vi er meget klogere om et par timer. 

 

Opfølgning på ovenstående:

Leclerc i pole. Flot kørt, men ikke overraskende, hvis du spørger mig. Verstappen og Redbull havde som antaget lidt mere krudt i bøssen. Jeg tænkte det nok. Norris er godkendt. Sainz starter på dumpopladsen efter motorskift. Spændende at se hvor langt han får kørt sig op imorgen. Renault fik ikke skruet på de rigtige knapper. Too bad for Cyril og resten af renaultcrewet. 

Og så til dagens helt vilde overraskelse. Og det var sq en overraskelse. Efter at have kravlet videre som sidste mand i både Q1 og Q2, fandt nr. 20 farten i sin Haas-racer i Q3 og ræsede ind på en helt åndssvagt fantastisk flot 5. plads. Spørg mig ikke hvordan det kunne ske. Jeg tror de er lige så paf nede hos Günther som alle os andre. Ikke desto mindre må det give et kæmpe boost til hele holdet, specielt efter den rædselsweekend i Canada i sidste uge. Hvor er det så pisse surt at de får den 5placeringsstraf. Fuck, fuck, fuck. Men stadigvæk. Jeg ville have købt den 10. plads inden starten på Q, hvis den blev tilbudt. Dog sidder man stadig tilbage med frygten for de 71 omgange imorgen. 

Jeg glæder mig specielt til 3 ting imorgen.

Ræset mellem Hamilton og Leclerc med Verstappen som en outsider. Jeg tror det bliver mellem de to-tre stykker.

Hvad holder Haasbilerne til.

Og til sidst: Hvor ender Vettel og Gasly. 

Nå...uanset hvad ligger dagens Q op til årets, indtil videre, nok mest spændende løb. Og håber sving 10 og varmen byder på flere "lækkerier" imorgen :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Håber ikke mindst for Kevin's fremtid at haas får stabiliseret deres løbstrim, og de kan vise deres sande styrke....bliver spændende at følge imorgen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus

 

Super godt at se den øgede aktivitet fra "Formel 1 feltet" i denne tråd! :)

 

Hunting for beaver skrev, den 26.6.2019 at 22:58:

kunne man vel groft sagt sige om flere andre kørere i år, bla. også vores egen KMAG og hans team kollega Grojean oma.,,,,,,men en god kombination af bla. dæk issues gør vel bare at fx Haas er helt væk fra vinduet i langt de fleste løb.

Ret mærkeligt med al den teknologi som de har til rådighed,men måske netop derfor disse problemer,,,;)

  Hunter, her er vist tale om et "vådeskud"! :)  Som Underdog40 ganske rigtigt skriver, forventes en kører som Gasly, der kører en af feltets bedste biler, at præstere væsentlig bedre end tilfældet er. Sammenligner man med f.eks de to Haas kørere, kører de, modsat Gasly og Verstappen, nogenlunde lige op med hinanden. Dertil kommer, at det er velkendt at Haas bilen har store dækproblemer i år. Så længe de ikke er løst vil Haas næppe kunne profitere af at skifte en eller begge kørere ud. Specielt Kevin Magnussen har vist - senest ved kvalifikationen til det aktuelle GP i Østrig - at, hvis bil og dæk undtagelsesvis spiller sammen, kan han levere en flot præstation. Jeg må dog, hvis vi skal generalisere gi' dig en anelse ret i din påstand; Et Formel 1 sæde ikke verdens mest faste job. Ofte har mindre talentfulde kørere  med pengestærke fædre og/eller andre pengestærke bagmænd skubbet talentfuld kørere ud af Formel 1. Det har vi desværre næppe set for sidste gang.:angry:

    Dagens GP i Østrig har potentiale til at blive rigtig spændende. Såvel de to Mercedeskørere som Leclerc og Verstappen har gode vinderchancer. Blot ærgerligt at Vettel ikke fik mulighed for at deltage i Q3. Jeg ville ha' nydt at se ham deltage i kampen om topplaceringerne. Som landet ligger nu, skal han desværre nok bruge for meget tid og dæk på at køre sig op igennem feltet.

  Set med danske øjne er det ærgerligt,at Kevin Magnussen ovenpå sin fine kvalifikation har fået en 5-placeringsstraf. Skal man være sarkastisk, kan man sige, at fordelen herved er, at han ikke skal ydmyges så mange gange, når han, efter et par omgange, begynder at blive overhalet af kører efter kører i forbindelse med at  dækkene gi'r op. Nej nej! Det mener jeg selvfølgelig ikke! Håber at han får et godt løb. Han har i den grad ydet sit for at det skal lykkes.

 

God dag og godt løb til alle. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det gik vel som forventet. Mercedes kæmper med varmen og kunne ikke følge med. Leclerck lå for anden gang i karrieren til at tage sejren, men måtte se den smuldre mellem fingrene på de sidste omgange. Sidste gang var det Hamilton. Denne gang Verstappen. Endelig lidt succes for Redbull med deres nye Hondamotor efter skiftet fra Renault. Men ak....for lidt malurt i bægeret er der alligevel. Gasly blev sat tilbage med mere end en omgang af sin teamkammerat. Av for den. Hvis jeg var Horner havde jeg sparket ham ud for længst. Som tidligere nævnt har jeg altid ment det var en fejlcasting at sætte Gasly i en Redbullracer.  Jeg fatter det simpelthen ikke. 

Haas. Gider man overhovedet sige noget? Er der noget at sige? Jeg forventede tidligere i tråden at de endte mellem nr. 13 og 18. Det var vidst med ja-hatten på. Men Günther siger det jo meget godt: "Vi ved ikke hvad der er galt. Hvis vi vidste det, kunne vi ændre på det. Men vi ved ikke en skid" (frit oversat). Og ja....så er det sq op ad bakke :unsure:.  

Begge Mclaren-racere kom i pointene. Det gjorde de to Alfaer også. Flot. Meget skal gå galt hvis ikke Mclaren ender året som BOTR.  

Silverstone næste gang. Vettel vandt sidste år foran hammeren. En gentagelse i 2019 måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Ja, det gik vel som forventet. Mercedes kæmper med varmen og kunne ikke følge med. Leclerck lå for anden gang i karrieren til at tage sejren, men måtte se den smuldre mellem fingrene på de sidste omgange. Sidste gang var det Hamilton. Denne gang Verstappen. Endelig lidt succes for Redbull med deres nye Hondamotor efter skiftet fra Renault. Men ak....for lidt malurt i bægeret er der alligevel. Gasly blev sat tilbage med mere end en omgang af sin teamkammerat. Av for den. Hvis jeg var Horner havde jeg sparket ham ud for længst. Som tidligere nævnt har jeg altid ment det var en fejlcasting at sætte Gasly i en Redbullracer.  Jeg fatter det simpelthen ikke. 

Haas. Gider man overhovedet sige noget? Er der noget at sige? Jeg forventede tidligere i tråden at de endte mellem nr. 13 og 18. Det var vidst med ja-hatten på. Men Günther siger det jo meget godt: "Vi ved ikke hvad der er galt. Hvis vi vidste det, kunne vi ændre på det. Men vi ved ikke en skid" (frit oversat). Og ja....så er det sq op ad bakke :unsure:.  

Begge Mclaren-racere kom i pointene. Det gjorde de to Alfaer også. Flot. Meget skal gå galt hvis ikke Mclaren ender året som BOTR.  

Silverstone næste gang. Vettel vandt sidste år foran hammeren. En gentagelse i 2019 måske?

  Det østrigske Grand Prix kan vel nærmest karakteriseres med 2 ord: max. Max! Efter at Max Verstappen havde valgt, enten at henlægge sin middagslur til startgridden,  eller blot havde en forkert justeret kobling, levnede jeg ham ikke mange chancer i kampen om sejren i løbet. Efter en kikset start raslede han fra startposition 2 til en syvendeplads. Havde man ikke vidst bedre, ville man tro, at der var tale om teamkammeraten Gasly. Efterhånden som løbet skred frem viste det sig dog, at både Verstappen og Red Bull raceren var særdeles godt kørende, og mod slutningen overhalede han den ene topkører efter den anden og endte i en drabelig dogfight med Leclerck om førstepladsen. Den trak han sig sejrrigt ud af efter at have udbremset Leclerck i et sving. Der var kontakt mellem bilerne, og Leclerck mente, at Verstappen under manøvren skubbede ham af banen. For mig at se foregik alt fair and square. Verstappen positionerede sig på indersiden af Leclerck, og var ved indgangen til svinget så langt oppe på siden af Leclerck, så han havde retten til svinget. Hermed var vejen banet for sejren. Stor præstation og flot kørt af Verstappen!

  Mercedes var mod forventning ikke for alvor med i kampen om topplaceringerne. De sluttede som hhv nr. 3 (Bottas), og nr 5 (Hamilton), separeret af Vettel som nr. 4 efter en stærk slutspurt af ham. I to ud af denne sæsons seneste tre løb har det ikke været ren walk over for Mercedes, og spørgsmålet er, om der endelig er ved at ske noget med magtballancen i F1? Jeg tror (desværre for spændingens skyld), at det i højere grad skyldes, at banerne i Canada og Østrig ligger bedre til Ferrari og Red Bull. En af Mercedes forcer er bilens stabilitet i sving, og dem er der ikke mange af på i hvert fald banen i Østrig.

  I den modsatte ende af spektret var der to der skildte sig ud, nemlig Gasly og teamet Haas. Gasly måtte lide den tort at blive overhalet med en omgang af teammate Verstappen. Tidligere i løbet udstillede Raikkonen med al tydelighed Gaslys svagheder, da Gasly skulle overhale ham, vel at mærke i en langt bedre bil. Mon ikke Red Bulls tålmodighed med Gasly snart er opbrugt? Haas og i særdeleshed Kevin Magnussen havde et katastrofalt løb. De velkendte dækproblemer var skyld i, at han hurtigt befandt sig i bagenden af feltet. Modsat Grosjean skulle Kevin pgr. af sin deltagelse i Q3 starte på softdæk, og de holdt ikke længe. Derudover fik han en drive through straf for at holde ca. 15 cm for langt fremme på startgridden. Begge forhold må tilskrives teamet og ikke Kevin. Grosjean endte også udenfor pointene, men imponerede dog ved at få mediumdækkene til at holde længe. Det må dog være frustrerende at skulle fokusere på det frem for at køre race. Frustrerende må det i det hele taget være at være en del af Haas teamet. De har en bil, der på mange områder har vist sig rigtig god, og så drukner det hele i problemer med dækkene. Tilsyneladende har man ingen løsning på det, så konsekvensen er at teamet sakker længere og længere bagud.:(

  Om 14 dage går det løs på Silverstone i England. Det skal blive spændende at se, om Ferrari og Red Bull (dvs. Verstappen) igen kan gi' Mercedes kamp til stregen?  - om Verstappen til den tid har fået ny teamkammerat? -  og om Haas endelig kan begynde at skimte en løsning på deres dækproblemer?

 

God aften til alle! :)

Redigeret af Thom Århus
Forkert emoji

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thom Århus skrev, 1 time siden:

Om 14 dage går det løs på Silverstone i England. Det skal blive spændende at se, om Ferrari og Red Bull (dvs. Verstappen) igen kan gi' Mercedes kamp til stregen?  - om Verstappen til den tid har fået ny teamkammerat? -  og om Haas endelig kan begynde at skimte en løsning på deres dækproblemer?

Spekulationerne er mange :). Er det er jo skønt at sidde tilbage som mandagstræner og kloge sig på hint og dint. 

Jeg synes nu ikke det var så overraskende at Mercedes ikke var contendere idag. De har tidligere vist svaghedstegn når det er rigtig varmt. Men man har jo lov til at håbe. Måske Ferrari  og Red Bull har fundet lidt mere power og kan udfordre for alvor. Jeg tvivler dog stærkt. Og når vi når til Silverstone forventer jeg desværre at alt er back to normal. Men som sagt. Håbet er lysegrønt. 

Og så lige en stikpille til Haas. For personligt synes jeg der er trist og frustrerende og se hvordan de tackler deres løbsstrategi med de to biler. Jeg bliver snot forvirret når jeg ser hvordan deres pitstrategi og dækstrategi er under selve løbet. Der er ingen harmoni i det og det virker som om det er som vinden blæser. Tror de slår korsets tegn når bilerne triller ud af pitlane mens de håber på det bedste og forventer det værste. Men når man leder og leder efter løsninger, kan man vel egentlig ikke bebrejde dem. Virker dog stadig amatøragtigt i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De herrer @underdog40 :)og:) @Thom Århus  jeg undskylder og gir jer 100 % ret P. Gastly har selvfølgelig i den grad underpræsteret i år, gør det heller ikke nemmere at hans kollega så lige går hen og laver en konge løb, nærmest ud af ingen ting set i forhold til de første 8 løb.

Med 26 point i gårdagens løb skal man i den grad ikke undervurdere den unge saftspændte Verstappen, som nu nok kun har 1 mål og det er at gå efter seriens samlede sejr, ikke umuligt det er jo sket før i historien at den førende helt udgår af et eller flere løb.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner og motorsports interesserede :)

Årets  9. Formel 1 Grand prix løb blev afholdt i Østrig på red bull ring 

løbet forløb således :

Top 3.

1. M. Verstappen      25 point ( + 1 point)

2 .C. Leclerc              18 point

3. V. Bottas               15 point


Hurtigste omgang M. Verstappen som derved opnår 1 point ekstra fordi han endte i top 10., med sin ultra flotte sejr ,specielt flot gået fordi han røg direkte ned på en 7`plads, efter han startede som 2 `er. Han fik en skidt skidt start ,og flere biler kunne let overhale ham, da han nærmest kun trillede bilen i gang.
Dog kæmpede han sig flot tilbage og på 3´sidste omgang i Pole og holdte den resten af løbet
Desuden overhalede Vettel , den førende i VM serien Hamilton stille og roligt på 2`sidste omgang
Så dette løb var endelig det mest spændende løb so far.
Efter dette løb burde det jo snart være spændende at se formel 1 ræs igen,,,,,,,


*** KMAG ,,,hvad er der at sige ,,ingen nævnt ingen glemt....


Samlet stilling :

1. L. Hamilton             197 point

2. V. Bottas                 166 point

3. M. Verstappen        126 point


KMAG er nu helt nede på 12. pladsen stadigvæk kun med de 14 point

Seriens næste løb er d. 14 Juli på Silverstone i England.

Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Q i UK. Så ligner GP sig selv igen. Mercedes starter som nr. 1 og 2. Leclerc maser sig ind imellem de to Redbulls. Vettel skuffer med en 6. bedste tid. De ligger dog tæt, de første 6. Ca. et halvt sekund mellem Bottas i pole og Vettel. Positivt at se Gasly puste sin teamkollega i nakken. Flot kørt af de to Redbulls som rider videre på succesen i Østrig. 

Haas famler som sædvanligt vildt i blinde. Nr. 8 og nr. 20 kører nu i to forskellige biler (:?:). Det siger jo alt om de problemer de kæmper med i garagen. Starter som nr 14 og 16. Og det er sikkert også der de slutter, med mindre de udgår. Nu er jeg ikke en gambler. Men hvis jeg var, ville jeg spille på at mindst én af de to Haas-racere ikke gennemfører imorgen. 

Jeg tror vi ser to Mercedeskørere på skamlen imorgen. Spændende hvem der stå ved siden af dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner og motorsports interesserede :)

Årets  10. Formel 1 Grand prix løb blev afholdt på Silverstone i England 

løbet forløb således :

Top 3.

1. L. Hamilton           25 point  ( + 1 ekstra )  26 p.     <3<3<3

2 . V. Bottas              18 point                                         <3<3

3. C. Leclerc              15 point                                        <3


Hurtigste omgang L. Hamilton som derved opnår 1 point ekstra fordi han endte i top 10., med sin fine sejr.;)
Noget af en bedrift da han kørte på :wub:"brugte sutter":wub::D:rolleyes::P, og det var på løbets allersidste omgang.
Han fik åbenbart revet dyret godt rundt i svingene,,,,selv kommentatorene var noget imponeret
Også det fact at han satte endnu en sindssyg rekord ,han er nu den eneste kører som har vundet 6 løb på denne ( og samme ) bane ALL TIME HIGH....B)^_^:)

Bottas havde ellers sat næsen op efter en fortjent sejr, via sin flotte pole, men da det endelig blev HAMMERTIME så viste Lewis at han i år ( nok engang ,, !!! ) ER den suverænt bedste kører, og de andre kun realt set kæmper om de sekundære pladser.

med stor fare for at gentage sig selv
*** KMAG ,,,hvad er der at sige ,,ingen nævnt ingen glemt....:ph34r:

Han har ellers fået flotte 8 point i et løb og 6 point i et andet, men det er så også dette indtil videre,,,,
Gider ikke skrive så meget førend han igen præsterer godt og godkendt igen og opnår point.

Samlet stilling :

1. L. Hamilton             223 point

2. V. Bottas                 184 point

3. M. Verstappen        136 point


KMAG er uforandret og nede på 12. pladsen stadigvæk kun med de 14 point

Seriens næste løb er d. 28 Juli på Hockenheimring i Tyskland.

Venligst Hunter 

 

Dagens løb

 

 

IMG_20190715_141813.jpg

Redigeret af Hunting for beaver
Billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 16 minutter siden:

Samlet stilling efter 10 af de planlagte 21 løb. 

 

IMG_20190715_142150.jpg

 

Den skarpe seer kan godt se at KMAG ( desværre !!! ) ,, ligger laaaaangt fra placeringen  BEST OF THE REST , en plads han dog kortvarigt besad efter seriens allerførste løb, hvor han på imponerende vis opnåede 8 flotte point.

Vi er sikkert nogle stykker,, ja kald os bare patrioter som virkelig håbede på at KMAG ville give den max. gas netop i år, og især efter det 1. løb hvor alt jo tegnede rosenrødt og var yderst godkendt,,vi er dog blevet slemt skuffet sidenhen,,,

Kunne man måske håbe på og drømme lidt om af KMAG nu vitterligt kan få gang i bilen og især dæk, og rent faktisk begynde at skrabe nogle point sammen og gerne i hvert eneste løb fremadrettet,,, ønske tænkning ......ja måske

Fortsat god sommer derude ;):)

Redigeret af Hunting for beaver
redigeret,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 13.7.2019 at 16:43:

Nu er jeg ikke en gambler. Men hvis jeg var, ville jeg spille på at mindst én af de to Haas-racere ikke gennemfører imorgen. 

Jeg tror vi ser to Mercedeskørere på skamlen imorgen. Spændende hvem der stå ved siden af dem.

Og så er det vidst tid til at trutte i eget horn. Hvis de mangler en ekspertkommentator på Viasat, kan de sende mig en PB herinde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 29 minutter siden:

Og så er det vidst tid til at trutte i eget horn. Hvis de mangler en ekspertkommentator på Viasat, kan de sende mig en PB herinde :) 

Ja spot on,, du fik helt ret 

Undervurder ALDRIG Hr. @underdog40 :D

Prøv om du kan sætte top 3 inden næsten løb og selvfølgelig helst i den RIGTIGE rækkefølge ,,,,, det er måske en god ide at sigte mod Ferrari og Vettel, han skylder da snart en sejr, og hvorfor ikke på "hjemme bane" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forsøgt at følge med i det drama der nu hersker mellem Haas og Rich Energy. Jeg må sige at Rich Energy ser ud til at grave sig længere og længere ned i et hul. Såfremt de trækker sig ud af deres sponsorat, koster det dem den nette sum af £ 35 mil. (Ca. kr. 300 mil). Og det er mens de også er i strid med et andet selskab (Whyte) om rettighederne til logoet, hvilket var grunden til de ikke kørte med det i Canada. Se forskellen/ligheden nedenfor.

Spændende hvad det ender med, for det er god underholdning :) 

#shitstorm

rich.jpg

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 15.7.2019 at 17:12:

Prøv om du kan sætte top 3 inden næsten løb og selvfølgelig helst i den RIGTIGE rækkefølge

Bottas 1

Verstappen 2

Hamilton 3

Og så er der point til Haas idag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

Bottas 1

Verstappen 2

Hamilton 3

Og så er der point til Haas idag

 

Hamilton 1 

Verstappen 2

Bottas 3 

:D

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...