Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Som tiden dog går. Lidt af det første musik jeg selv bestemte mig til at høre som teenager. Bemærk en ung og slank Alex Nyborg Madsen:

Og så mange år senere med Kev Moore i front:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gribben

Malko finale senere idag!

 

Brahms 3. Symfoni, 3. sats 

Brahms 3. Symfoni, Bernstein,  Wiener Philharmoniker:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 sjæle kryber i ly for stormen i hinandens arme for en kort stund...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt dejlig dansk musik med ham syrehovedet jeg hører mest for tiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige vendt hjem fra et vildt og frækt besøg hos en skøn pige. Jeg er for tummelumsk til at skrive en hel masse lige nu, men jeg kom i mål med en rigtigt fræk fantasi om at lege med at give penge løbende og i små sedler under besøget. Penge er kun papir, men det er sgu' sjovt som mit papir det klirrer.

Alt med måde selvfølgelig. Penge er jo dødsensfarlige:

Og så en lille en fra den gang der fandtes 10-krone sedler og man syntes det var dyrt med 100 spir for lidt lir.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ligner to tosser og videoen har kostet lidt under hvad de havde i pantflasker under vasken. Men for pokker et godt nummer. Bliver glad i låget. 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 minutter siden:

De ligner to tosser og videoen har kostet lidt under hvad de havde i pantflasker under vasken. Men for pokker et godt nummer. Bliver glad i låget.

Det er vel ok, havde svært ved at høre om de sang "stråmand" eller "stå-mand" når jeg hørte den i radioen. Rimelig cheap-ass video.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en bred bag... jeg mener smag :biggrin: klassisk, heavy metal, psykedelisk rock, klassisk jazz bare for at nævne nogle, men den her spanske virtuos fra 70'erne, Paco de Lucia kan bare noget med sin guitar der er ud over det sædvanlige...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone

Den der kender til følelsen af et knust hjerte, vil kunne mærke denne sang. Både i lyd og tekstbilledet. Måske en af de bedste live-performances der er optaget af noget band - i hvert fald top 10 i min bog.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...