Alting skrevet af ZEUS
-
Frækt nyt fra Bangkok
Ja er smag og behag Dels det med at slippe måske et par øre mindre ved at medbringe kontanter, kontra risikoen for ikke finde en valuta der er billigere end den Thailandskebanks valutakurs. Og ikke at forglemme den risiko man løber med at have så mange penge på sig. Som førstegang besøgende i Thailand der stærkt anbefale at bruge en almindeligt visa/dan kort. Dels fordi det sikkert er det billigste, og dels fordi det er det sikreste. Hvilke ting er det du ikke må have med i kabinen ? Nysgerrig for vedrørende væsker feks så gerne villet have mere med end det her der kan ligge i en 1 liters pose. Med hensyn til nøjes med håndbagage kontra tjekke ekstra kuffert ind er også smag og behag. Er man ikke ekstrem kræsen som mig, og lide den flymad man får serveret, så sagtens se fordelen ved også at have ekstra sædevalg og ekstra kuffert med. For mit vedkommende dog dejligt det er valgtfrit, nu jeg er så kræsen. Norwegian tror jeg er nogle af dem med mindst sædeplads ved deres standartbilletter. Dog har alle de gange jeg har taget afsted så har der på turen derned til Thailand næsten ikke været nogle med, og jeg har kunnet benytte de 3 sæder selv. Men alle gange på hjemturen tilsvarende været stopfyldt. Så denne tur valgt at betale 250 kr for sædevalg , og fundet en plads hvor er ikke er sæde foran og hvor jeg kan ligge helt udslængt med mine lange ben. Med hensyn til kabinekuffert så er det faktisk meget man kan have i sådan en. Den jeg har linket til er genial. Alene som den er nu ubrugt er der plads til 38 liter. Man kan tage 38 stk 1 liters mælk og få en fornemmelse. Derudover er der mange lommer , med smarte bånd der kan strammes, så man teoretisk let kan udvide størrelsen mindst 5 cm på begge sidder. Og uden nogle ville ligge mærke til det. Syntes den er genial. Og vejer faktisk kun 2 kg og opdagede nu jeg fik den hjem at der er 10 års garanti. Så virkeligt anbefale den, til dem der vælger billet med kun håndbagage. Kan ihvertfald slet ikke svare sig at købe en i Thailand hvor priserne typisk er højere og en jungle bare at finde korrekte mål
-
Frækt nyt fra Bangkok
Jo men altid godt at have et ekstra kort med. Kender godt det med credit muligheden og vil jeg heller ikke have hvis det koster noget. Havde selv et ekstra sort mastercart hos Coop som jeg brugte til indkøb da det automatisk registerede bonusoptjening på varer. Men netop fravalgt det, da jeg hader der går flere måneder før der bliver trukket beløb. Læs man har intet overblik over hvad man har betalt for. Men klart anbefale dig at have et ekstra kort med som reserve. Desuden skal du være opmærksom på at få aktiveret det, så de ved du skal på ferie. Ellers lukker de kortet når de ser der er opkrævninger i udlandet Det oplevet, men nu ikke mere besværligt at man bare ringede og fik dem til at åbne det igen. Det koster lidt årligt at have et mastercard hos Nordea. Men den pris er meget billigere end hvis du køber et seperat rejseforsikring. Og med hensyn til om visa/dankort kan bruges så ja. Og også det du helst skal bruge , da det normalt er en smule dyrere at bruge et mastercard. Et mastercart er med hensyn til mig kun beregnet til at betale flyrejsen med (så man får rejseforsikring) og så at have med som reserve. Grunden til jeg nævnte Pay kortet var fordi det var en bitte smule billigere at hæve med, plus man kunne hæve større beløb med det. Mener nogle dankort der kan man kun hæve max 2000 ddk pr gang. Jeg hæver typisk 5000 ddk pr gang og så betaler man kun gebyret en gang, som ved første metode bliver trukket 3 gange.
-
Frækt nyt fra Bangkok
Ikke fordi jeg har stor erfaring vedrørende Thailand, men vil da gerne komme med nogle af de ting jeg har erfaret efter mine 3 ture dernede. Med hensyn til pengebog så skal man selvfølgelig ikke gå med mange penge på sig. Selvom jeg føler mig trykkere dernede end jeg ville ved at gå en tur ned af strøget. Og som kommer mit råd med hensyn til pengebog. Går udfra du også tager derned i lavsæsonen, og der jo utroligt varmt. Så man går selvfølgelig med short eller andet lignede let tøj. En pengebog vil automatisk med sin vægt hive godt ned i dem, og ikke behageligt. Så der foreslå et mavebælte. Man kan købe alt dernede og da meget billigt det meste. Men mange af de her ting har turistopskruede priser, og nu hvor mange af varerne i Danmark kommer fra Kina, så min erfaring at det slet ikke kan betale sig at købe sådanne ting i Thailand. Derfor meget bedre at købe det herhjemme. Og anbefale det her mavebælte : https://www.foetex.dk/fritid-skoenhed/kufferter-trolleys/rejsetilbehoer/safe-mavebaelte/p/100263291 Super godt.. Ses ikke og vejer intet, og man kan have mobil og pengesedler i de to rum. Med hensyn til flybillet ved jeg ikke hvad du vælger. Jeg gider aldrig betale ekstra for flymad, siddeplads og ekstra kuffert, så køber mad i lufthavnen og tager med, og har kun en kabinekuffert med. Der er der efter min mening rigeligt med plads. Her anbefale den her : https://www.bilka.dk/fritid-skoenhed/kufferter-og-trolleys/softcase/world-s-lightest-collection-2-0-kabinetrolley-stor---sort/p/100343243 Den er genial hvis man skal udnytte de her mål som en kabinekuffert max må have af mål. Den går lige til grænsen, og har en masse lommer som dels kan udvides ekstra og give ekstra plads, plus det er super praktisk at have mange lommer. Er af erfaring fra sidste år hvor jeg havde en smart flot farvet kabinekuffert , men som var af "boks" typen. Det er godt nok irriterende at hver eneste gang man skal igennem lufthavnen, og flere gange, skal åbne op og have alt ud,- for at finde elektroniske ting som skal vises frem seperat, ligesom hvis man har medicin, og væsker med. For ikke at glemme når passet skal frem. Her kan man smart have hver af de ting seperat, og lynhurtigt få det frem uden at skulle have alt andet ud hver gang, og presse det tilbage Skal dog siges at er du ikke kræsen som mig og syntes det er dejligt med flymad så er det includeret med ekstra kuffert hos nogle flyselskaber. Men hos Norwegian er det ikke. Så kan man betale 500 kr ekstra pr vej, og så få sædevalg, flymad og ekstra kuffert. Og så nok ikke den jeg linkede til du skal vælge. Så har du på forhånd masser af plads. Det er mere hvis du kun skal have kabinekuffert med. Så er den god. En "boks" kabine kuffert er jo slet ikke nødvendigt da man jo har den med op i kabinen og ikke en der skal kunne tåle en masse slag ved losning. Plus den har det helt store minus ved ingen lommer at have.
-
Frækt nyt fra Bangkok
Med hensyn til vasketøj så utroligt nemt dernede. Findes på de fleste hoteller til billige penge, og er masser af "vaskerier". Er som regel ihvertfald i turistområder ( Hele Pattaya) altid mindst et vaskeri for hvert 100 meter. Benytter mig af sidste, da utroligt billigt, og man aflevere bare og henter dagen efter, og har så tøjet vasket, nystrøget og indpakket i gennemsigtigt plast, så man skulle tro det var helt nyt. Kan ikke sige nøjagtig pris, men typisk 60-80 bath (15-20 ddk) for en hel masse t´shirt og shorts. Jeg tager kun begrænset med tøj med af den grund. Tilgengæld overvejer jeg at tage et par ekstra gummisko med. Mange går i sandaler men nu bedst lide almindelige gummisko. De kan tigengæld hurtigt komme til at få en ubehagelig lugt i den her varme Så når der er gået en uge har jeg også afleveret dem til et af de her vaskerier. Og er som nye når jeg afhenter dem. Men da der går længer tid med tørring (ca 1-2 dage) så har jeg hidtil måtte købe nogle sandaler dernede imellem tiden. Og er halv turistopskruede priser og elendige at have på Så i år vil jeg tage et par ekstra gummisko med, trods der er begrænset plads i sådan en kabine kuffert som jeg kun bruger når jeg tager derned. Vedrørende forsikringer så er der nogle der har dem indbyggede i deres Indbo forsikring. Så forhør dig der først. Der er også mange der har rejseforsikring inkluderet i deres mastercard. Så forhør dig der, da meget billigere end at tegne en selvstændig forsikring udenom. Dog skal du være OBS å når du køber dine flybilletter, at du bruger det her mastercard med den her rejseforsikring. Den dækker kun hvis du kan dokumentere ved fly/rejse køb. Personligt har jeg Nordea som bank, og deres mastercard har rejseforsikring. Jeg har så udover det her mastercard et Paycard hos dem, som jeg normalt bruger til indkøb i Danmark. Det er en form for dankort men forskellen er at der skal være dækning på kortet i forvejen. Derudover adskiller det sig ved at være det suverænt billigste kort at hæve penge i udlandet med, hvad jeg har kunnet undersøge mig til. Et mastercard er generelt heller ikke så dyrt, derimod det du skal være OBS på er at når du hæver i automater, så hæv stort beløb ( feks 2000 ddk) ad gange. Det vil alt andet være billigst. Derudover vigtigt at du når du hæver ved de her automater vælger at du vil hæve i deres valuta ( Den Thailandske bank). Ellers bliver det til en dyrere valuta, da de bliver vekslet i en kurs din bank sætter højere.
-
intimkontakt.dk
Hold dig langt væk. Er ufatteligt mange af de her fuskersider. Får pt også en masse e-mail fra alle mulige som er totalt liderlige men fælles fra dem alle er at man skal bare lige gå ind på eller anden side som ligner den her. Læs fuskerside. De fleste virkeligt dårligt google translatet til dansk. Har desværre en lille mistanke om læk af min e-mail adresse er sket herfra Eroguide Får også e-mail hvor det ser ud som det er eroguide der sender et link til en tråd herindefra men hvor de her latterlige fuskersider så dukker op når man trykker på link. Så advarer dig kraftigt. Betal aldrig noget eller opgiv kort oplystninger til de her fuskersider. Er reelt meget få sider som jeg finder troværdige. De her to sugardating (og lignende navn) er lidt mere troværdige. Men ikke meget Der findes helt sikkert også rigtige piger. Men tror også der er mange fake piger hvor det blot er en robot der sender breve. Ligesom deres abonnement opkrævning nærmer sig bedrageri. Læs der oplyses man kan binde sig i 3 mdr for x beløb. Eller betaler dyrere for bare 1 mdr. Læs alle normalt tænkende vil så tænke at betaler man bare den dyrere mulighed (1 mdr) så binder man sig ikke som den anden måde hvor man fik rabat ved at vælge 3 måneder. Hvad sker så ? Jo man bliver alligevel bundet op i et abonnement. Og de fuskere trækker selvfølgelig beløbet midt på måneden så de færreste opdager det i deres netbank. På den måde har de mange tusinder der intet aner om de hver måned bliver trukket beløb til Sugardating siderne. Desuden havde de i mit tilfælde bare ændret så jeg havde fået guld i stedet for sølv abonnement. Læs de er de største fuskere og vil aldrig nogensinde opgive kort oplysninger til dem mere !! Så vær varsom når det gælder sider med piger hvor der kræves betaling. Normalt vil der være 80 procent fyre og max 20 procent piger der søger sex på nettet. Tal sat højt for pigerne. Er måske mere reelt max 5 procent. Så hver gang hvor du ser en side hvor der er en overvægt af piger eller bare mere end en der er desperate efter at få din pik endda af din profil som intet billede har eller skrevet noget,- så vær sikker på det er en fusker side. Kan selvfølgelig være nogle danske sider der er rimelige troværdige. Men helt fri for fusk nå jeg desværre sige jeg endnu ikke har set. Skal siges jeg selv har arbejdet med at besvare fake breve til en masse naive. Og fatter simpelthen ikke nogle kan være så dumme og hoppe på det her fusk.
-
Frækt nyt fra Bangkok
Ja og endda meget billigere. Kommer jo an på om man skal på gogo barer hver aften og nat. Der kan pengene ryge lidt hurtigere. Vil anbefale Rejsenetværk at tage til Pattaya fremfor Bangkok. Priserne på pigerne her er altså meget billigere. Selve flyrejsen derned og om igen kan fås for 3000 kr og endda med direkte flyvning begge veje. Tjek Norwegian lavpriskalender. Regn med priserne på næsten alt er ca 1/5 del billigere end i Danmark.. Ihvertfald i Pattaya i lavprissæsonen. Dvs forskel på hotel ønsker. Men ønsker du et hotelværelse der svarer til noget der koster 1000 kr herhjemme så koster det 200 kr dernede. Og kan du nøjes med en standart der svarer til en pris herhjemme på 500 kr så få det for 50 til 100 kr dernede. Hvis du udelukkende havde gået efter piger fra ølbarer så koster det med barfine typisk 220 danske kr. Og er hvor de går med på hotel og hvor de er der 1 til 2 timer. Der er ihvertfald ikke som her bare farvelrutine og hastværk hos pigerne dernede. Hvis du nøjedes med de her piger fra ølbarer ja så kunne du sikkert leve billigere dernede end du kunne hjemme. Og med i prisen få fisse hver dag og ferie med god mad og serviceret i hoved og røv. Faktisk få 14 dages ferie hvor fly og ophold på hotel koster under 5000 kr. Så der er langt op til de 25.000 som nævnt. 20.000 på piger og mad der skal bruges på idnenfor 14 dage, der har man det virkeligt godt Og kan man næppe nå at bruge medmindre man gik på en masse gogo barer hver aften og nat og havde 2 piger i snit. Det er gogobarerne der kan være dyre. Dyre der mener jeg latterligt billigt i forhold til den underholdning og sjov man kan få en nat hvor man er gavmild med ladydrinks,- men dyrere end hvis man bare udvalgte feks en fra en ølbar.
-
Frækt nyt fra Bangkok
God ide. Overvejer det kraftigt. Men lejer man de her private som "Mr Taxi" og andre som er billige, så kører de vel kun strækningen Bangkok og Pattaya og omvendt ? Ikke til andre steder. Ved du hvad en taxi havde kostet fra Pattaya til Ban Chang ?
-
Frækt nyt fra Bangkok
Men når man slår den bar op på Youtube så ikke finde nogen videoer hvor de er nøgne ? Netop det koncept med helt nøgne piger, og gerne hvor de laver lidt underholdning, er hvad jeg søger i Bangkok og Pattaya. Men syntes de her gogobarer skifter hurtigt. Nogle ganske få steder er de måske nøgne, og nogle anbefaler dem, men kommer man der 3 måneder senere så anderledes desværre. Så ved du om det er et fast koncept hos Crasy House med nøgne piger, eller bare som du har været heldig ?
-
Gadepiger i København ?
Men igen er der nogle der kender andre steder så må i meget gerne fortælle om det. Mener der også var et sted ved et museum/zoo / turistattraktioner. Ved ca hvor det er men ikke så kendt med hvad gaderne hedder der. Det sted var der noget omtale om herinde for noget tid siden. Tjekkede området men ingen da jeg var der.
-
Gadepiger i København ?
Det var sen aften :) Er normalt totalt dødt der om dagen nu. Så skal man finde noget så være aften og nok senere på aftenen
-
Gadepiger i København ?
Lige med hende er ved start af Skelbækgade hvis man kommer fra Halmtorvet. Men ellers er det næsten kun ved selve Istadsgade nogle står. Dog har der været en der har stået ved midtergræsplæne ved vejene ved Halmtorvet. Faktisk rigtigt lækker. Usædvanligt flotte ben.
-
Gadepiger i København ?
Prisen er typisk 500.. Og som du skrev hvis man skal leje et af de uhumske små lokaler med dårlig plads så bliver det mere. Og sjældent det ligefrem er GP oplevelser man får der Jeg kan huske 20 år tilbage og da nettet ikke rigtigt så udbredt endnu og hvor der stadig var mange der trak der. Var mange narkomaner iblandt dem men også nogle gange purunge der lige skulle tjene lidt ekstra lommepenge. Selvom hårdt miljø og mange sørgelige skæbner og meget fuskeri, så savner jeg alligevel sådan et sted hvor piger trækker på gaden
-
Gadepiger i København ?
Gadepiger er jeg også tændt på. Dvs meget dårligt kvalitet indimellem og priser høje sammenlignet med hvad man kan finde andre steder på nettet. Men det med at se nogle i virkeligheden og den der kemi der kan opstå, det er altså så meget bedre så de gange jeg er i KBH ender jeg altid med at køre i de områder for se om jeg kunne være heldig at finde noget spændende. Sidst jeg var i KBH (ca 3-4 uger siden) var der faktisk en "ny". Dvs hun fortalte hun af og til de sidste år har kommet der. Må og vil ikke udlevere tlf nr uden hendes accept En der tidligere har lavet pornofilm og som type jeg tænder på. Og iøvrigt rigtig sød. Så ja man løber ind i gode overraskelser af og til Men ellers følger jeg denne tråd. Håber der er nogle steder hvor hvor der er gadepiger. Så nogle der har kendskab til nogle steder så må i endelig sige til. Vedrørende hende Sydhavnspigen også endt hos et par gange, når jeg har været i KBH. Efter at have læst herinde at der var det her sted, og oplevet hvordan hendes tlf har kimet mens I andre har forsøgt at få fat i hende, mens jeg hyggede mig Selve stedet er oplagt til sådan noget,og ærgeligt at andre piger ikke også følger i hendes spor. Så vidt jeg ved er der kun det her sted, og området omkring Istadsgade og Skelbækgade, samt i Odense der tilbydes denne form for prostitution ?
-
Forberedelse af Thailands tur
- Forberedelse af Thailands tur
Nårg sorry slet ikke set der var beskeder herinde. Og haft lidt travlt da jeg vendte tilbage Men var en udmærket tur Måske jeg får lavet et kort opsummering af turen, men er sgu svært at huske tilbage. Skete en masse- Forberedelse af Thailands tur
Hej en lille hurtig opdatering om min tur Mandag dag 2. Og klokken er her 20.00 Lige kommet fra MBK centret. Fik et apple watcs ur og enten et ur der måske har fejl eller kopi. https://www.apple.com/shop/buy-watch/apple-watch-nike/silver-aluminum-pure-platinum-black-sport-band?product=MQL52LL/A&step=select Apple Watch Nike+ GPS, 38mm Silver Aluminum Case with Pure Platinum/Black Nike Sport Band www.apple.com Apple Watch Nike+. Available with exclusive faces, bands, and all the features of Apple Watch Series 3, including cellular. Buy now with free shipping. Og nu må vi se hvor længe det holder Meget skeptisk. Var vel første og bedste sted jeg henvendte mig. Eller blev lokket hen af ivrige sælgere. Var sikkert nogle indere. De klassiske som også vil sælge skræddersyet tøj. Gik dog ikke da han startede med på sin lommeregne at skrive 12000 bath. Det vel kunne få næsten de originale i Danmark for. Og ville selvfølgelig aldrig købe noget her i Thailand medmindre det var meget billigere. Men god taktik bare at ikke gå. Virkede lidt interesseret og han hentede den rem jeg helst ville have ligesom andre ønsker med skærm og farve. (ligesom billedet) Spurgte så hvad prisen nu var på det ur. Så sagde han pludselig 6800 bath.. Det var sgu da et spring fra før må man sige haha. Men sagde at jeg jo ikke havde samme garanti som hvis jeg købte hjemme i Danmark. Så røg prisen ned på 5800 Lod ham stadig være i troen at jeg måske ville købe det. Men at jeg først ville have noget at spise. Og tænke over det. Så kom buddet 5200 bath. Ved hurtig handel Holdt dog fast at jeg først skulle spise og tænke over det. Jeg havde samtidigt lydt lidt interesseret i det der med at få skræddersyet jakkesæt. Det vil jeg aldrig købe , men kan de se en handel ved siden af med noget fortjeneste så sikkert bedre chance for en god pris. Fik så noget at spise.. Var faktisk slet ikke Apple Watch jeg gik efter. Har en Iphone X men blevet lidt lun på nogle smart watch jeg har set på nettet. Men meget kræsen der og næsten umuligt at finde lige det jeg søgte hernede i Bangkok trods tusindsvis aff boder Så bestemte mig for at købe det her Apple Watch. Prisen blev 5000 bath og kunne sikkert have pruttet længere ned. Men hvad fanden. Hvis bare det virker (det håber jeg på det også gør imorgen haha ) så fin pris. En tur i byen på nogle gogobarer og hurtigt brugt det her beløb. Og er ca 2 1/2 gange billigere end et ægte med garanti. Så er bare hvad er er mest smart i længden. Det får jeg jo at se. Ellers kort resume hvordan gået i Thailand Første dag (igår) en lang kedelig flyvetur, ankomst til Bangkok lufthavn kl 7 morgen. Fik taletidskort og hævet penge. Og tror det gik galt ved første hævning. Kom nemlig frem hvor der stod at det jeg ville hæve som var 10.000 bath ville koste 2150 danske kr. Afslog eller ikke sikker på jeg fik den her dårlige veksling. Det må jeg se engang på min konto hvad der er trukket. Men lød ti at være en usædvanlig dårlig veksling. Dog tjekkede jeg bagefter og kursen mellem bath og danske kroner er blevet endnu dårligere desværre.. Da jeg var dernede for 2 år siden hed den at 1000 bath kostede 185 kr.. Det gjorde den til ikke så for forfærdelig længe siden. Men igår da jeg tjekkede kurser hedder den faktisk at 1000 bath koster 205 danske kr. Den kurs kan man jo ikke gøre noget ved. Thailandske bath følger vist rimeligt den amerikanske dollar både når det går op og ned. Og vores krone åbenbart blivet lidt dårligere der. Uanset hvad så ved næste hævning jeg forsøgte da jeg var kommet til hotel gik det bedre. Valgte withdraw (tror det var der det gik galt sidst) og denne gang skulle jeg selv taste beløb jeg ville hæve og skrev 10000 bath hvor der til sidst stod der var et gebyr på 150 bath. Så vekslingen er her gået igennem den thailandske bank. Det samme ved 3 hævning jeg lavde idag mandag. skulle bruge lidt til uret ligesom heller være sikker på jeg har nok kontanter. Vedrørende taxi fra lufthavn til hotel ved Soi Cowboy gik det fint. Trak et nummer udenfor og spurgte i biksen hvad turen ca ville koste. Hun sagde 400 bath Så ved jeg godt nogle af rådende er altid at sørge for at taximetret er tændt. Der tror jeg det er bedre at få en fast pris. Ellers kører de bare en ekstra omvej. Ham her spurgte om jeg ville benytte motorvej.. Jeg spurgte om pris og ville sikre mig komplet beløb inclusiv vejafgifter. Vi endte ved 500 bath og fin pris efter hvad jeg kan læse mig til. Så heller gøre ham lidt glad også og sikre man ikke senere får en højere regning. Han havde iøvrigt taximetret tændt under hele turen. Tror faktisk den ikke endte på mere end 380 bath. Men som sagt fint tilfreds med prisen Derimod gik jeg i fælden da jeg ankom til hotellet. Ligger iøvrigt super fint lige op til gaden af Soi Cowboy.. Alligevel fred og ro her på værelset. https://www.agoda.com/da-dk/serene-asoke-suites/hotel/bangkok-th.html Gav 35o for 2 nætter og selvom jeg godt ved de altid har nogle falske før og nu priser hvor de reklamer med en normal sindsyg høj pris og hvor man så kan få det så meget billigere,- så tror jeg nu nok det her hotel er dyrt i højsæsonen. Så super pris på et fint hotel der ligger formidabelt. Men ankom der tidlig formiddag. Og trods jeg havde forsøgt via forespørgsel at komme derind tidligere, så var det ikke muligt. Normal indtjekning kl 14 men de håbede der måske ville være en chance omkring kl 12. Det er problemet for dem der ankommer tidlig morgen til Bangkok hvis de ikke skal videre men bo i Bangkok. Hotel tiderne følger ligesom overalt i verden indtjekning eftermiddag og udtjekning formiddag. Besluttede at slå tiden ihjel med noget fisse. Dvs gik ned ad Soi Cowboy og alt dødt de her steder ved de de her tider. Nåede for enden af gaden og gik til venstre. Den her gade er usædvanlig lille set i målestok med det der tilbydes i Pattaya.. Men ikke dårligere af den grund som jeg vil beskrive senere. Gik som ned og en der tilbød massage. Tænkte fint nok at slå 1 time ihjel der. Viste et skilt med at selve olie massagen kostede 400 bath men man kunne få en fuld pakke for 900 bath. Tænkte det kunne jeg altid senere hvis jeg besluttede mig for det. Så startede bare ud med selve massagen. Der blev man jo tændt og er jo netop et thai trick de er kendt for også i Danmark At komme med dyre tilbud når man er mest tændt. Hun sagde at jeg kunne få alt der for 2000 bath ekstra og tænkte hun må sgu da have ædt noget der gør hun tror på nisser.. Endte dog med at betale 1500.. + 500 for selve oliemmassagen. Aftale 1000 bath men stod så dum som jeg var med kun 1000 bath sedler og gad ikke gøre mere end jeg forsøgte med at få hende til at veksle. Hun fik pengene og mig videre. Tog så en rundtur og fik noget at spise. Og så nærmede klokken sig tolv og jeg kunne få mit værelse. Den første dag i Thailand går virkeligt langsomt. Ikke forstået negativt. Men man føler man oplever en masse og tiden næsten går i stå. Tog så en lur og senere på eftermiddagen igen lidt rundtur i nærområdet. Ved 20 tiden så var det ellers tur til det sjove i Soi Cowboy Endte i en gogobar som jeg ikke kan huske navnet på. Ej heller kunnet finde den senere om aftenen. Er sgu utroligt at trods Soi Cowboy er så lille så svært at finde de forskellige gogobarer. Den her havde sådan en stor balkon udenfor og bar ude også. Fandt ud af at for komme ind i selve gogobaren skulle man købe en drinks før man kunne komme ind. Selvom man kan købe senere fra baren derinde. Selve gogo baren super kvalitet med piger og antal. De mange piger er måske lidt mere kolde, men også dejligt de gogobarer som ikke har alt det her nasseri ligefra man kommer ind. Var i den her gogobar noget tid og nogle drinks, hvorefter jeg afsøgte nogle andre. Der uheldig med steder hvor de lokkede en ind, men hvor man fortrød ligeså snart man var kommet ind. Få piger og dårligere kvalitet på pigerne. Ligesom de fleste steder hvor de gør at for at platte ladydrinks. Ville så tilbage til den gogobar jeg havde været i først.. Men sgu ikke finde den!!.. Endte dog så i en der hed Doll House. Og netop en jeg ellers er blevet anbefalet i Pattaya. Vil bare sige den i såfald lever op til anbefalingerne !! Rimeligt kvali piger når man kommer ind. Men endnu ikke oplevet nogle gogo barer ved denne tur hvor man måtte ryge indedørs. Enten anden stil de har i Bangkok eller bare blevet moderne hernede også at gøre det mest muligt besværligt for rygerne. Men skulle så pisse og blev vist at det lå ovenpå. Fandt så ud ved tilfældighed at der lå endnu en etage med piger. Heroppe måtte man ryge og var netop den stil jeg har eftersøgt af gogobarer.. De dansede nøgne på bordene Så der skulle jeg ihvertfald sidde Og gik ikke længe før en forsøgte med kontakt og dermed ladydrink. Men syntes hun så dejlig ud. Så lod det blive fest. Og hold kæft hvor man kan hygge sig og føle sig som en konge hvis bare man giver lidt slip på den der angst for at blive plattet nogle ladydrinks. Hende her var vild og spillede pik på mig og tungekyssede jeg med de der 3-4 timer jeg vel var derinde. Drak vel i den tid jeg var der 4 drinks selv og gav en del lady drinks. Dels til hende og 2 andre. Men ser man den underholdning man fik for de 3-4 timer hvor de andre (5-6) gjorde alt for at spille op. Hvor jeg konstant havde hende den føromnævnte hos mig og hvor andre også lige skulle spille lidt pik på mig og ride stående imod ens pik. Og hvor dem der gik forbi også lige skulle spille op, Og hvor den her underholding endte med at koste 1800 bath så sgu helt iorden !! Det gør jeg sgu gerne igen. Fuck hvor jeg nød det og havde det skønt Endte dog lidt lort. Hende den oprindelig lad os kalde hende A havde troligt fulgt mig og gjort alt for mig. Men sidenhen en anden der havde bidt sig fast i mig. Lad os kalde hende B. Hun havde en lækker pik indbydende røv som hun red og viste mig konstant. Og det frækkeste smil. Så havde gang i begge to der. Så nu hvor tiden var ved at jeg skulle have en af dem hjem og bombom så skulle jeg jo vælge. Tænkte skulle jeg tage A som åbenlyst var jaloux og en man med 100 procent sikkerhed ville få det der lignede kærlighed eller hende den lidt mere frække. Tænkte fuck jeg vælger sgu hende den frække B og tydeligt at se A virkelig tog det hårdt. Ja ved at de fleste knepper med en masse så bestemt ikke naiv her. De går efter ens penge. Men syntes jeg der havde været en røv. Hun følte det helt klart som et nederlag hende A. Og de blik og det der blev sagt imellem de to afslørede at hende B sikkert havde gang i noget kvindefight hvor de afmærker territorium. For viste sig da jeg kom hjem med hende B så var hun kold og ligeglad.. Ha ha så kan jeg lære det. Vil dog iaften besøge samme gogobar og bestemt mig for at tage A med hjem. Så må vi se om gårsdagens handling har gjort at A bærer nag og så må det bare være sådan. Er jo masser af piger. Men havde sgu lidt dårlig samvittighed der da jeg skulle sove. Nu er klokken blevet 20.45. Undskyld diverse stavefejl Det her lynhurtigt griflet ned. Vil nok ikke skrive så meget mere. For ødelægger sgu lidt at skulle bruge tid på det. Her i aften vidste jeg bare at skulle jeg skrive noget om det der skete i går aftes så nødt til at gøre det nu. For man oplever så meget så glemmer en masse.. Men alt i alt en super tur indtil videre Man er altså nok også mere entusiastisk her i starten af sin ferie.. Den her overvældelse man oplever lige når man ankommer til Thailand kan ikke beskrives. Det er super skønt og hold op hvor er der mange søde og rare mennesker selvom der er plat og svindel alle steder Vil forsøge at ikke få den her skeptisk og angst for at blive plattet ikke til at blive dominerende ved denne tur. Den forhindrer nemlig alle de gode oplevelser- Forberedelse af Thailands tur
Svar fra Nordea. Igen virker det dog til ikke som noget de med sikkerhed ved, men mere hvad de formoder. Hvis hun nu var ansvarlig så ville hun der under punkt C, svare at det under alle omstændigheder ville være billigere at hæve i lokal valuta trods en ukendt kurs (vekselgebyr) kontra at lade det foregå gennem ens bank. Enten så er hun ikke bevist om forskellen i pris her, eller arbejder hun lidt for meget for bankens interesser Men her se svaret : Tak for din mail. Jeg vil forsøge at besvare dine spørgsmål i den rækkefølge som du selv har skrevet dem: A: automaten du hæver penge i, skal gerne spørge dig om hvilken valuta du ønsker at hæve i, her er det vigtigt at du vælger den lokale valuta. B: Skulle automaten ikke spørge dig om hvilken valuta du ønsker at hæve i, så vil det være i lokal valuta der automatisk hæves i. C: kursen der er skulle gerne være den samme, men den enkelte bank kan opkræve et forskelligt kurstillæg, hvad den enkelte bank tager i kurstillæg, kan vi desværre ikke vide . D: Vi kan ikke vide hvad de lokale tager af gebyr eller kurstillæg, derfor kan jeg ikke give dig et råd på dette. Dog tænker jeg at som du selv skriver at have mange kontanter med er imod vores anbefaling, hvis der skulle ske dig noget. Jeg har ikke mulighed for at lave et eksempel på en omregning af valutaen, da vi som tilligere skrevet ikke kender den enkelte banks tillæg. Jeg håber at har fået svar på dine spørgsmål, og ellers er du velkommen til at kontakte os på 7033 3333 eller på mail. Jeg håber at du får en god tur. God dag.- Forberedelse af Thailands tur
Du behøver på ingen måde undskylde Bedre lide ærlighed. Og tænker du sådan , ligesom mange andre sikkert også gør, så da meget bedre jeg kan få lov at svare Men sorry ikke se problemet. Det er jo frivilligt om nogle gider læse det. Nu syntes jeg bare det var meget relevant at vide om man betaler 1000 kr for at få vekslet 20.000 kr kontra slippe for 200 kr. i gebyrer og vekselkurs. Personligt syntes jeg ihvertfald det er surt at smide penge væk grundet uvidenhed. Og når en bruger før i tråden gerne ville vide hvad svar jeg fik fra banken, ja så syntes jeg ikke bare det er relevant, men faktisk en forpligtelse. Er så mange tråde hvor folk spørger om en masse og aldrig sidenhen gider skrive hvad det endte op i. For når de selv har fundet svaret, så gider de ikke engang lige give en tilbagemelding. Den slags tråde findes der tusindvis , eller titusindvis af på Eroguide. Dem er jeg til gengæld trætte af. Hvor andre brugere giver en masse hjælp som bare tages imod og hvor man ikke vil give noget igen. Alle disse tråde hvor man læser en masse indlæg og hvor tråden pludselig stopper, og ikke det svar som man ellers håbede det ville ende med. Kunne man forhindre det så syntes jeg det var relevant. At det blev forlangt at man ikke kunne starte tråde med spørgsmål og så bare være kold i røven og stoppe den, når man selv lige havde fået sit svar,- men ikke gider skrive det herinde. Det ville være relevant. Men kritik på jeg svarer en anden som netop havde efterspurgt hvad banken ville svare med hensyn til sikring af at kunne hæve i lokal valuta, det syntes jeg er unfair. Iøvrigt findes der mange forskellige tråde her på Euroguide. Og det der gør siden så god syntes jeg. Hvad har politik eller hyggesnak med Eroguide at gøre, kunne du måske spørge. Ja ikke en skid. Men personligt bruger jeg netop siden fordi der er mange ting som jeg finder spændende som nødvendigvis ikke har med købesex at gøre. At der så er tusindvis at tråde med noget som jeg finder ufatteligt kedeligt og urelevant for lige mig personligt, gør ikke at jeg bliver irriteret over det. Det sortere man jo bare bort, og dykker kun ned i de tråde, som man har interesse i. Den har tråd har intet med anmeldelse af købesex, men om efterlystninger i udlandet. Og der syntes jeg det var relevant at starte en tråd op. Dels for at få svar på nogle ting, og dels selv få styr på mine sidste forberedelser. Det er altid dejligt hvis man har et sted hvor man lynhurtigt kan finde de ting man helt sikkert vil få brug for når man står dernede. Som feks de gogobarer jeg går efter, eller hvilke muligheder der er for billig taxi til Pattaya. Der er det nemt og bekvemt for mig at have det hele samlet her i den her tråd. Så ja er af egoistiske årsager jeg har lavet denne tråd. Men ikke for at ende som tusindvis af tråde herinde , hvor folk spørger om en masse, men aldrig gider svare hvad det endte ud i, så bruger jeg den tid på at skrive det du syntes er urelevant. Men det mindste man kan gøre efter min mening. Måske er der endda også nogle ikke specielt erfarne , ligesom mig selv i Thailandsrejser der kan finde nyttig viden. Personligt syntes jeg da det er vigtigt at vide om man betaler en elendig vekselkurs og dyre gebyrer, hvis det viser sig at man kunne undgå det. Og sandheden er at sikkert et flertal smider 1000 kr væk når de rejser på ferie i Thailand. Ved enten naivt at få deres bank til at veksle for dem, eller uvidende laver en masse små kontanthævninger.- Forberedelse af Thailands tur
Hurtigt svar fra COOP. God service, og lidt info på mit svar.. Hun siger at som udgangspunkt er det i lokal valuta, og ellers har man valgmuligheden. Eller er det , det hun siger ? Gør mig ikke mere sikker bare , må jeg sige. Og ville gerne have haft viden om hvad den typiske lokale valuta er. Altså hvor meget de tillod at veksle den i. Der er der sikkert (forhåbenligt) fast procentdel akkurat som danske banker veksler i.. Men det har hun tydeligvis intet kendskab til eller kunnet skaffe viden om. Og så tilbage ved udgangspunkt. Er desværre ikke blevet klogere. Hun siger det hun tror, og siger sikkert intet forkert. Men lidt gætteri. Passagen hvor hun skriver at de som udgangspunkt altid fylder en automat op med lokale valuta , i Danmark kan man nogle gange hæve danske kroner eller Euro, gør mig pludselig i tvivl om hun i det hele taget har fattet hvad jeg mente For handler jo ikke om jeg kan få udbetalt danske kroner i Thailand, men om udregningen skal foretages i danske kroner. Og dermed bliver til en meget dårligere kurs.. Virker slet ikke til hun er bekendt med det. Her svaret: Tak for din henvendelse. Jeg har forsøgt at ringe til dig men desværre uden held. Når du logger på di Coop netbank under Kort Geografisk sikkerhed der åbner du kortet for Asien. Det er korrekt at det er gebyrfrit at hæve valuta i udlandet med sit Sorte MasterCard. Når du bruger dit Sorte MasterCard vil du få mulighed for at vælge den lokale valuta, som udgangspunkt vil hævningerne være i den lokale valuta. Som udgangspunkt fylder de helt sikkert automaten om med den lokale valuta, i Danmark kan man i nogle hæve automater hæve danske kroner eller eur. Vi har ikke mulighed for desværre at lave et eksempel på hvad det må koste at bruge kortet i udlandet. Du er meget velkommen til at ringe til os for yderligere oplysninger. Rigtig god pinse Venlig hilsen- Forberedelse af Thailands tur
Og skrevet til COOP bank også. Så lidt større chance for jeg får et svar jeg kan bruge til noget hvis mere en én man spørger Forventer dog desværre ikke de kan give mig noget brugbar info der. Nok svært at finde tilgængelig viden om lige det her, andet en gætterier. Men spørgsmålet lidt varieret fra det fra Nordea: Vedrørende det sorte mastercard og brug i udlandet. Først og fremmest gøre jer opmærksom på jeg rejser til Thailand d 26 maj og til og med d 10 juni Så håber ikke kortet på min ferie, bliver lukket grundet mistanke om andre benytter mit kort i Thailand. Dernæst belyst om eventuelt gebyr/takster samt vekselkurs i de Thailandske hæveautomater. Det her kort skulle netop være fri for gebyrer når man hæver i udlandet. Som der blev reklameret med da jeg fik oprettet kortet. Så går udfra det normale gebyr på 2-2,5 procent ikke findes her. Men hvis jeg feks over 2 gange hæver kr 5000,- (ialt kr. 10.000,-) Hvor meget vil det så koste mig i afvigelse fra den normale kurs man kan finde på nettet ? Jeg har hørt det er vigtigt at hæve i lokal valuta. Mit spørgsmål er så: A.Hvordan sikre mig jeg mig at hævningen sker via lokal valuta ? B. De steder hvor det ikke bliver oplyst og hvor man får valgmuligheden for at hæve i lokal valuta,- sker det så automatisk ? Dvs hvis man ikke får muligheden for at vælge, kan man så gå udfra vekselkursen bliver i lokal valuta ? C. Er der forskel på den her lolale valuta fra automat til automat ? Så man risikerer at det feks er dyrere i lufthavnen ? Eller er det en fast kurs udfra dagens kurs selvfølgelig. D. Jeg har fået råd af nogle erfarne Thailands brugere, at selv tage kontanter med til Thailand og så finde nogle lokale valuta handlere. Men udover den her gene med at have forholdsvis mange kontanter på sig, ville man så i det hele taget kunnet fået en bedre vekselkurs end hvis man bruger visakort og hævning i lokal valuta fra en hæveautomat?. Så vidt jeg er orienteret så vil jeg jo med mit Paycard betale 1 procent samt det gebyr der er til den Thailanske bank som vist er 35 kr pr hævning. Og det dækker så vidt jeg er orienteret veksel kursen. Men hvad ligger den lokale valuta på sammenlignet med hvis man feks slog dagens kurser op ? Er det muligt I kunne lave et eksempel på hvad det ville koste mig at hæve 10.000 kr via hæveautomat med et Visakort og med lokal valuta (med alle udgifter medregnet) kontra en tænkt super god kurs fra en lokal valutahandler på gaden så ville jeg blive glad ?- Forberedelse af Thailands tur
Eksempel på en der ikke får vekslet i lokal valuta https://politiken.dk/rejser/nyheder/sikkerhedogforsikring/art5582703/Feriefælde-Stor-forskel-på-kurserne-i-udenlandske-hæveautomater- Forberedelse af Thailands tur
Så sendt forespørgsel til min bank. Blev en længere smøre men gerne undgå misforståelser. Nogle ting som var foreslået at spørge om har jeg undladt, da jeg er sikker på hvad de ville svare der. Feks de ville altid fraråde at have mange kontanter på sig osv. Det her sendt og skulle være svar indenfor 2 bankdage. Vedr. brug af kort i udlandet Først og fremmest gøre jer opmærksom på jeg rejser til Thailand d 26 maj og til og med d 10 juni Så kortet ikke bliver lukket når der bliver lavet nogle kontanthævninger fra mine kort i Thailand. Dernæst belyst vedr. hævninger på kort om gebyr/takster i Thailand. Jeg undlader med vilje ikke kontakte Jer via telefon, da jeg tror det er nemmere for Jer så I kan finde lige de eventuelle eksperter der kan belyse lige det her specifikke, det jeg søger svar på Har selv grundigt undersøgt det med at hæve kontanter i udlandet, og fået god brugbar viden fra Jer via Jeres kundeservice på telefon. I har blandt andet oplyst at brug af Visakort i butikker er meget billigt. Problem er bare at mange steder er der ikke mulighed for det, så en stor del kontanthævninger skal ske fra deres hæveautomater. Og billigste måde at hæve i hæveautomater ville være med mit Pay/Visa card hvor det er 1 procent af beløb og minimum 30 kr pr hævning. Samt det vigtige at det sker via lokal valuta. Mit spørgsmål er så: A.Hvordan sikre mig jeg mig at hævningen sker via lokal valuta ? B. De steder hvor det ikke bliver oplyst og hvor man får valgmuligheden for at hæve i lokal valuta,- sker det så automatisk ? Dvs hvis man ikke får muligheden for at vælge, kan man så gå udfra vekselkursen bliver i lokal valuta ? C. Er der forskel på den her lolale valuta fra automat til automat ? Så man risikerer at det feks er dyrere i lufthavnen ? Eller er det en fast kurs udfra dagens kurs selvfølgelig. D. Jeg har fået råd af nogle erfarne Thailands brugere, at selv tage kontanter med til Thailand og så finde nogle lokale valuta handlere. Men udover den her genne med at have forholdsvis mange kontanter på sig, ville man så i det hele taget kunnet fået en bedre vekselkurs end hvis man bruger visakort og hævning i lokal valuta fra en hæveautomat?. Så vidt jeg er orienteret så vil jeg jo med mit Paycard betale 1 procent samt det gebyr der er til den Thailanske bank som vist er 35 kr pr hævning. Og det dækker så vidt jeg er orienteret veksel kursen. Men hvad ligger den lokale valuta på sammenlignet med hvis man feks slog dagens kurser op ? Er det muligt I kunne lave et eksempel på hvad det ville koste mig at hæve 10.000 kr via hæveautomat med et Visakort og med lokal valuta (med alle udgifter medregnet) kontra en tænkt super god kurs fra en lokal valutahandler på gaden så ville jeg blive glad ?- Forberedelse af Thailands tur
Ha bare mig der er langsom opfattende Tjaee det navn tog jeg mere eller mindre ved en tilfældighed der for flere år siden. Hedder normalt fetaehhgodt på andre forum. Og et nick jeg oprindeligt lavede på en side hvor de har alt muligt censur med hvad man må hedde og hvilke ord der kan opfattes som bandeord. Så gik der lidt trods i det Fetaehh godt lyder tilforladeligt når man på rigsdansk hører det. Og gik igennem deres censur. Men prøv at sige det til en Bornholmer Der betyder det oversat: Fisse er godt Har haft flere sjove oplevelser med det. Husker jeg engang havde en profil på en polsk datingside.. Og hun spurgte ind til mit nicknavn.. Hun kendte nogle på Bornholm fortalte hun. Og jeg skrev hun bare kunne høre med dem hvad det betød. Hun har så måske blandt et fint selvskab rabelt ud med : Hvad betyder egentligt : Fisse er godt ? Siden hørte jeg intet til hende Ellers huskede engang for virkeligt mange år siden hvor man i BT kunne lave et hold af spillere fra det der dengang var Super ligaen. Jeg lavede 5-6 hold og brugte logik med sætte spillere på fra hold jeg regnede med endte i top 3-4 og spillere der typisk scorede mange mål fra midstbane og forsvar. Var dygtig og heldig.. Jeg havde i masser af uger mit navn øverst eller blandt top 5 af hold. Jeg havde underskrevet de der hold med min lille nevø (vel 5-6 år) navn Så min søster fik virkeligt mange henvendelser der ville høre om det var hendes søn der klarede sig godt i den konkurrence. Hvor navnet jo for almindelige danskere var uskyldigt: Fetaehhgodt men for os bornholmere betyder: Fisse er godt Endte iøvrigt med selvom jeg havde ligget på 1 pladsen med mit hold de sidste 3 af 5 uger før turneringen sluttede og haft 3 hold i top 5 med at jeg fik en 2 og en 3 plads. Så fra at have været tæt på en 1 præmie på (husker ikke præcist) 1 rejse til 30.000 kr,- endte jeg med 2 grimme jakker med et BT symbol på Så det var sgu surt.- Forberedelse af Thailands tur
Og tænkte jeg faktisk selv på da jeg skrev jeg ville kontakte banken For et er hvad de kan give af svar, når de på stående fod bliver spurgt om det. Andet hvis de har tid til at gå rigtigt i dybden Vil nemlig der måske kunne få svar på det om de automater hvor man ikke får den mulighedhed for vælge mellem lokal valuta, om det så betyder det sker automatisk eller man får en anden dårlig vekselkurs. De ville sikkert kunne undersøge det meget bedre end jeg ville ved at søge en masse på nettet Jo, men hvem er det og hvor finder jeg hende ?- Forberedelse af Thailands tur
Super !! Det er noteret. Forsøger selv lige her en af dagene når jeg har mere tid at undersøge hvor det ligger. Og ellers vender jeg lige tilbage Og mange tak ! - Forberedelse af Thailands tur
Denne hjemmeside bruger cookies
Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.