Hop til indhold
Malou Magic

Mit nye navn er.....

Recommended Posts

Tillykke med navnet! :D

Er nu osse fattig, leder stadig rundt i min mailboks efter en trøst præmie :lol:

Og STOR tillykke til jer andre! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I må udholde spændingen og vente til de heldige vindere har besøgt mig og efterfølgende skriver en anmeldelse herinde.

Hi hi.... 8-)

STORT Tillykke med dit nye navn Malou Magic :D

&

og til foreslagsstilleren, dit heldige asen.

Jeg er dog også lidt nysgerrig, for at vide hvad trøstpræmien går ud på. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg ikke lige er på sjælland hver eller hver anden dag, så vil jeg da her gerne

oplyse jer om, at jeg var så heldig, at vinde en trøstepræmie....:)

Hvis det da ellers kan kaldes en trøstepræmie, at skulle ligge i ske med Malou Magic....;)

Glæder mig for vildt....:) 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg ikke lige er på sjælland hver eller hver anden dag, så vil jeg da her gerne

oplyse jer om, at jeg var så heldig, at vinde en trøstepræmie....:)

Hvis det da ellers kan kaldes en trøstepræmie, at skulle ligge i ske med Malou Magic....;)

Glæder mig for vildt....:)8-)

Det lyder sku da vildt dejlig, var spændt på hvad trøste præmie var

god fornøjelse

Skold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

sikke en håndsrækning Luke

Rejsenetværk skal da være velkommen.

Da rejse vist ikke har reageret har jeg dd sendt ham en lille besked ;) han skal have sex skal han. Dansk sex !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Tror rejse har blokeret mig :oops: er der ikke en der kan fortælle ham at der er gratis sex. Pft ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt det besvær....jeg samler da gerne trystpræmier og rester op og tager det åbenbart forfærdelige projekt at få besøgt frk Magic :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mig nu bekendt at denne Lucky Luke har givet sin trøstpræmie videre til mig, men i betragtning af hvem giveren er afstår jeg fra at modtage den.

Jeg giver hermed trøstpræmien videre til min rigtige ven herinde - Nille :)

Må erkende at der er en vis tråd jeg har afholdt mig fra at læse minutiøst op på, da jeg godt kan fornemme hvordan den har udviklet sig?

Administrationen har været på banen, og jeg koncentrerer mig mere om at leve op til deres forventninger, sådan at denne Lucky Luke ikke får sine forventninger opfyldt.

Til denne persons orientering har jeg lige brugt ca 10000 kr +/- på 5 dage i Berlin - det kunne jeg have fået meget sex for i Danmark - alle der kender mig ved hvorfor jeg så ikke brugte pengene hjemme, også denne Lucky Luke.

Jeg er i fuld sving med at skrive beretningen herom :)

Nu hvor folk oplyser i forum at de har fået en trøstpræmie af Malou Magic, kan jeg så oplyse, at det har jeg også :P

Jeg glæder mig sådan til at indløse den, og betale en opgradering for egen regning!

Men aller mest glæder jeg mig på Maloues vegne, over den overvældende succes hun har haft med sin navne konkurrence - må det gavne forretningen rigtig meget :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg undrer hvad der kræves for at folk ikke skal hijacke en uskyldig tråd som denne for at chikanere Rejse?

Har du svært at finde ud af hvad du skal gøre med din præmie, LL, så send den bare over.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg vil også have en trøstpræmie!! :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Og jeg undrer hvad der kræves for at folk ikke skal hijacke en uskyldig tråd som denne for at chikanere Rejse?

Har du svært at finde ud af hvad du skal gøre med din præmie, LL, så send den bare over.

B

Bananskræl, ingen hijacker noget her. Jeg vandt en trøstpræmie og havde ikke mulighed for at indløse den selv. Jeg forærer den glad til Rejse, fordi han er sexuelt underernæret med danske piger. Men han blev kun tøsefornærmet.

Så hop lige op i træet igen og bliv moden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop I bare. Jeg ER vinderen med mit forfriskende indspark fra igår:

Malou Morgensutter - en god start på dagen

Jeg skal nok skrive en anmeldelse af Malou efterfølgende

Jeg citerer dig fra Malou konkurrence.

viewtopic.php?f=17&t=1917&p=9679#p9679

Du var da så selvsikkert.

Nu hvor du vandt en trøstpræmie, så tør du ikke indløse den...

"what a wimp"

Men jeg siger tak, jeg får æren og glæden med Malou :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevelsen er dig velundt Nille - oplevelsen med Nille er også Malou Magic velundt :)

Men pas på med musikken, hvis der er musik til lagengymnastikken, for med Nille ender det hurtigt op i discodans i stedet - har lige oplevet ham i Berlin som en sand John Travolta sammen med tyske Sandra midt i gangbang ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevelsen er dig velundt Nille - oplevelsen med Nille er også Malou Magic velundt :)

Men pas på med musikken, hvis der er musik til lagengymnastikken, for med Nille ender det hurtigt op i discodans i stedet - har lige oplevet ham i Berlin som en sand John Travolta sammen med Tyske Sandra midt gangbang ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ej RN, nu skal du ikke overdrive :D

Der kom en sang Sandra kunne lide og pludselig ville hun danse

og jeg var bare med på legen fordi vi lige havde knaldet.

Jeg vil da gerne danse "Gangman Style" med Malou Magic

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Jeg citerer dig fra Malou konkurrence.

viewtopic.php?f=17&t=1917&p=9679#p9679

Du var da så selvsikkert.

Nu hvor du vandt en trøstpræmie, så tør du ikke indløse den...

"what a wimp"

Men jeg siger tak, jeg får æren og glæden med Malou :D

Den danske sprog er svær. Men selv tak. Pas på hun ikke bider den af dig :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

"what a wimp"

Den danske sprog er svær. Men selv tak. Pas på hun ikke bider den af dig :lol:

Skal jeg oversætte det for dig Hansi,

"what a wimp"= "sikkert en tøsedreng" ja det er du ! :lol:

Du lukker ikke andet ud end hånlige bemærkninger...

Jeg vil ikke ødelægge mere i denne tråd, så jeg stopper her!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Du er sjåw Nille. Du må godt kaste med lort og komme med hånlige bemærkninger, men når lorten rammer dig selv, så vil du lige pludselig ikke lege mere. Men fint nok - bye bye :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære allesammen

Det er stadigvæk rigtig dejligt med al den opmærksomhed omkring min konkurrence og mit nye navn - tak for det!

MEN....... og jeg føler mig desværre nødsaget til at tilføje et MEN.......

Jeg har med stor seriøsitet oprettet navnekonkurrencen i første omgang. Jeg har med stor seriøsitet fulgt med i alle de meget seriøse forslag (ja, nogle mere seriøse end andre), og har gennemlæst tråden igen og igen og nøje overvejet hvilket navn der klingede bedst og føltes mest som MIG!

Da jeg endelig havde besluttet mig for mit nye dejlige navn, så meldte jeg dette ud til vinderen. Han har ikke mulighed for at indløse sin præmie, første øv, synes det er ærgeligt at deltage i en konkurrence, vinde, og så ikke kunne indløse den præmie, som man kendte til fra starten :(

Så har jeg lovet at uddele trøstepræmier, dette fordi der har været så stor tilslutning og seriøsitet omkring hele forløbet.

Jeg valgte 4 brugere til trøstepræmier, udfra deres store engagement, og vældigt seriøse og prima gode bud på mit nye navn.

Næste øv, der er flere af disse trøstepræmievindere som heller ikke kan indløse deres præmier selv.... :cry:

Det sidste store ØV kommer nu.... at I vælger at junglere rundt med mine nøje udvalgte og dybt seriøse præmier på den måde der..... det synes jeg ikke er helt så respektfuldt som jeg havde turdet håbe på..... :o

Jeg er nødt til at udbede mig retten til at forære præmier videre til en anden, det må være fair nok synes jeg....

Så derfor: jer som har fået præmier, trøstepræmier, og som ikke selv har mulighed for at indløse dem, vær lige søde at skrive en pb til mig, så skal jeg beslutte hvis og hvem der kan overtage præmierne....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair og genialt Malou Magic. Således løsnes en gordisk knude.

Muligvis stavefejl i gordisk. Gider ikke Google.

Selv om man sælger ydelser der indvolverer ens krop, er man ingen handelsvare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fuldstændigt rigtigt Århuselsker!

Den burde vi alle have tænkt før Malou Magic var nødt til at gøre os det klart - den er flov :oops:

Herom har jeg netop skrevet en pm til Malou, og jeg er helt sikker på at Nille er helt indforstået med at han ikke får den trøstpræmie af mig, som Lucky Luke prøvede at afsætte til mig, og som jeg tror de fleste forstår jeg ikke kunne tage imod.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg finder din indvending helt rimelig og forståelig, Malou.

Det har været en morsom konkurrence, og den er for længst forbi. Måske skulle Admin låse tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset trøst præmie ell ej , så SKAL jeg have besøgt Malou ...

Super dejlig krop og spændningen om hvem der gemmer sig bag er jo stor efter denne konkurence ! ;)

Så interesse og liiidt reklame har det da helt sikkert smidt af sig... very nice ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...