Hop til indhold
Malou Magic

Mit nye navn er.....

Recommended Posts

Malou Magic

Og den første der foreslog dette er Sjafutten, så han er den heldige vinder af kunkurrencen :P

Har sendt ham en pb.

Derudover har jeg sendt en pb til fire andre meget deltagende brugere i min tråd, som har fået trøstepræmier ;)

Det har været super sjovt og fedt at have denne konkurrence kørende herinde. I har alle været super aktive og (de fleste) forslag har været kreative og seriøse.

Så det vil jeg gerne takke jer alle for!

Håber vi ses på lagnerne :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

... og jeg vil nu i al fremtid høre Queen/Freddie Mercury i baghovedet når jeg læser dit navn.

Tillykke med det!

Nå ja og tillykke til Sjafutten og de andre fire heldige asener :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort tillykke med dit nye navn Malou....:)

Det klinger og er godt valgt....:)

Bukker mig i støvet for Sjafutten...;) Tillykke til dig også...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sjafut, din snurrige rad!

Hjertelig tillykke med førstepræmien. Den er der bestemt mange, der vil misunde dig.

Nyd den nu :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Malou

Tillykke med dit nye navn - håber du bliver glad for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malou Magic

Og den første der foreslog dette er Sjafutten, så han er den heldige vinder af kunkurrencen :P

Har sendt ham en pb.

Håber vi ses på lagnerne :twisted:

Tillykke til Malou Magic med navnet :D

Og et kæmpe tillykke til vinderen Sjafutten ;)

Nøj - nøj for pokker, hvor vi glæder os til din beretning om kaneturen med Malou Magic :D:D:D

Mvh

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stort Tillykke til Malou Magic..

Det lyder sgu godt.. ;)

Og Sjafut..Tillykke. Du må transportere din kusseservice til Malou Magic i en fart.. :)

Vi venter i spænding på anmeldelsen.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stort tillykke til Malou Magic med navnet. Jeg er dybt beæret over at have foreslået vindernavnet. :)

Men desværre må jeg afstå fra at indløse præmien selv. Jeg har ganske enkelt ikke mulighed for at transportere mig fra den ene ende af landet til den anden. :(

Jeg har derfor valgt at donere præmien videre til en bruger herinde, efter Malou Magic's valg.

Venligst

Sjafutten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort tillykke til Malou Magic med navnet. Jeg er dybt beæret over at have foreslået vindernavnet. :)

Men desværre må jeg afstå fra at indløse præmien selv. Jeg har ganske enkelt ikke mulighed for at transportere mig fra den ene ende af landet til den anden. :(

Jeg har derfor valgt at donere præmien videre til en bruger herinde, efter Malou Magic's valg.

Venligst

Sjafutten

Tak for dit forrygende forslag Sjafutten, det er jeg virkelig glad for!!!

Så selvom du ikke indløser præmien så kan du bryste dig med at have fundet navnet og vundet konkurrencen - det må man gerne blære sig med :P

Jeg har valgt at give præmien til den bruger som kom med det forslag til nyt navn som jeg havde med i top 2, nemlig Malou Diamond, og det er brugeren Heino.

Heino har allerede fået direkte besked ;)

p.s læg lige mærke til den nye mailadresse :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

En sjafut, der ikke kan transportere sig selv? :lol:

Nå, men tillykke til Malou med det nye navn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

STORT Tillykke med dit nye navn Malou Magic :D

&

og til foreslagsstilleren, dit heldige asen.

Jeg er dog også lidt nysgerrig, for at vide hvad trøstpræmien går ud på. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Tillykke med dit nye navn Malou :D

Hva' skal du så hedde Liv :D

Liv Linguine - just add cheese ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ganske enkelt ikke mulighed for at transportere mig fra den ene ende af landet til den anden. :(

"Kommer over alt" står der ellers i din avatar. :?

file.php?avatar=70_1327225329.jpg

Men tillykke med titlen da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Kommer over alt" står der ellers i din avatar

Jooh, men selv Knuds Kundevognsservice kan jo blive ramt af alvorlig sygdom, ikke? :)

Jeg glæder mig til, at min "afløser" Heino får indløst præmien med efterfølgende anmeldelse.

Venligst

Sjafutten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit forrygende forslag Sjafutten, det er jeg virkelig glad for!!!

Så selvom du ikke indløser præmien så kan du bryste dig med at have fundet navnet og vundet konkurrencen - det må man gerne blære sig med :P

Jeg har valgt at give præmien til den bruger som kom med det forslag til nyt navn som jeg havde med i top 2, nemlig Malou Diamond, og det er brugeren Heino.

Heino har allerede fået direkte besked ;)

p.s læg lige mærke til den nye mailadresse :P

Tillykke Heino du er vil nok heldig glæde mig til at hører endnu mere, Malou Magic du er vil nok heldig smukke knus fra markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Seeee, jeg vandt en trøstpræmie. Tro det hvem der kan :o Jeg har desværre heller ikke mulighed for at komme fra den ene ende af landet til den anden. Så om Malou vil, vil jeg gerne donere min trøstpræmie til.......... da daaaaaaaaaa:

Rejsenetværk

Hvorfor? Jo, for han får aldrig noget, med mindre han tager til Tyskland. Han har ikke råd til dansk sex siger han. :shock:

Så Malou..... hvad siger du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

sikke en håndsrækning Luke

Rejsenetværk skal da være velkommen.

Seeee, jeg vandt en trøstpræmie. Tro det hvem der kan :o Jeg har desværre heller ikke mulighed for at komme fra den ene ende af landet til den anden. Så om Malou vil, vil jeg gerne donere min trøstpræmie til.......... da daaaaaaaaaa:

Rejsenetværk

Hvorfor? Jo, for han får aldrig noget, med mindre han tager til Tyskland. Han har ikke råd til dansk sex siger han. :shock:

Så Malou..... hvad siger du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...