Hop til indhold
Malou Magic

Mit nye navn er.....

Recommended Posts

Det sidste store ØV kommer nu.... at I vælger at junglere rundt med mine nøje udvalgte og dybt seriøse præmier på den måde der..... det synes jeg ikke er helt så respektfuldt som jeg havde turdet håbe på..... :o

Well done Malou. Skønt du siger "nok nu" til sidst. Desværre bliver en drengerøv ikke mand kun fordi han har penge at købe sex - hvilket nogen gang (ofte) bliver generende tydeligt herinde.

Jeg håber du får styr på dine præmier og en sjov tid som magisk kvinde.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg finder din indvending helt rimelig og forståelig, Malou.

Det har været en morsom konkurrence, og den er for længst forbi. Måske skulle Admin låse tråden?

Jeg kunne ikke være mere enig Borende X.

Men samtidig undrer det mig, at det er kommet så langt. Jeg kan slet ikke se, hvad det bidrager til, at blive ved med at kommentere på en konkurrence, der for længst er slut, eller hvorfor det er nødvendigt at låse tråden for at forhindre, at det sker.

Detaljer vedrørende præmieindløsning synes jeg bestemt ikke angår alle medlemmerne af og gæster på board'et. Det er vel noget, der sagtens og bedst kan klares i PB-systemet mellem Malou Magic og vinderne.

Desuden synes jeg ikke, det er specielt interessant at læse om, hvad Malou Magic også kunne have heddet til efternavn eller hvilke tanker, man i øvrigt gør sig om hende, med mindre disse tanker kommer sig af, at man har besøgt hende, og udtrykkes i en anmeldelse af besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke være mere enig Borende X.

Men samtidig undrer det mig, at det er kommet så langt. Jeg kan slet ikke se, hvad det bidrager til, at blive ved med at kommentere på en konkurrence, der for længst er slut, eller hvorfor det er nødvendigt at låse tråden for at forhindre, at det sker.

Detaljer vedrørende præmieindløsning synes jeg bestemt ikke angår alle medlemmerne af og gæster på board'et. Det er vel noget, der sagtens og bedst kan klares i PB-systemet mellem Malou Magic og vinderne.

Desuden synes jeg ikke, det er specielt interessant at læse om, hvad Malou Magic også kunne have heddet til efternavn eller hvilke tanker, man i øvrigt gør sig om hende, med mindre disse tanker kommer sig af, at man har besøgt hende, og udtrykkes i en anmeldelse af besøget.

X & Heino

Malou har jo ret, prøv at sætte jeres navn ind istedet for Malou?

Hvordan ville i føle det! Kastet rundt mellem en masse userieøse, som alligevel ikke vil indløse præmien, bare forære den væk til en anden, som måske forære den til en anden.

Så hvorfor deltage i en Konkurence?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med al respekt, Gog, det forekommer mig, at du har fejllæst mit indlæg og følgelig også Heinos.

Jeg siger jo netop, at Malou ikke kan være tjent med den uværdige "sortbørshandel", der foregår med de præmier, hun i bedste mening har udsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Konkurrencen er slut, der har været kommentarer til forløbet, og strengen lukkes nu. Næste gang der måtte komme en lignende konkurrence så må vi bestræbe os på at konkurrencen afsluttes lidt bedre end tilfældet var her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...