Hop til indhold
Frække Tanja

Tanja's gokkesok.

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Det skal self ikke gå ud over alle dem som ikke har ødelagt det. 

Så derfor vil de første 6 der skriver "ja tak"  i kommentar efter denne besked modtage gokkesokkens præmie, (af de deltagende i konkurrencen) som jo er 15 min gratis med mig med mulighed for tilkøb af ekstra tid til god pris. :wub:

Sæt igang <3

 

Ja Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Det skal self ikke gå ud over alle dem som ikke har ødelagt det. 

Så derfor vil de første 6 der skriver "ja tak"  i kommentar efter denne besked modtage gokkesokkens præmie, (af de deltagende i konkurrencen) som jo er 15 min gratis med mig med mulighed for tilkøb af ekstra tid til god pris. :wub:

Sæt igang <3

 

"ja tak" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Det skal self ikke gå ud over alle dem som ikke har ødelagt det. 

Så derfor vil de første 6 der skriver "ja tak"  i kommentar efter denne besked modtage gokkesokkens præmie, (af de deltagende i konkurrencen) som jo er 15 min gratis med mig med mulighed for tilkøb af ekstra tid til god pris. :wub:

Sæt igang <3

 

JA TAK!!

Jeg har talt efter, 3 gange nu, og jeg skulle vist være nr. 6!

Glæder mig til at mødes med dig Tanja,<3

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 58 minutter siden:

JA TAK!!

Jeg har talt efter, 3 gange nu, og jeg skulle vist være nr. 6!

Glæder mig til at mødes med dig Tanja,<3

Da jeg skrev mig på troede jeg rent faktisk at jeg var den første,, havde lige overset næste side,, ha ha ha,, 

Så gik fra nr 1 til nr 5,,, :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Hunting for beaver skrev, for 13 minutter siden:

Da jeg skrev mig på troede jeg rent faktisk at jeg var den første,, havde lige overset næste side,, ha ha ha,, 

Så gik fra nr 1 til nr 5,,, :D

Ja, men du er stadig indenfor de første 6. Lad os sige tillykke til os selv:), det er jo ligesom juleaften 2 gange i træk og en præmie til os der er tidligt oppe, og konstatere at dem der ellers havde vundet og ikke "hentede præmien" er nogle lallende skrog;).

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 9 timer siden:

Det skal self ikke gå ud over alle dem som ikke har ødelagt det. 

Så derfor vil de første 6 der skriver "ja tak"  i kommentar efter denne besked modtage gokkesokkens præmie, (af de deltagende i konkurrencen) som jo er 15 min gratis med mig med mulighed for tilkøb af ekstra tid til god pris. :wub:

Sæt igang <3

 

ja tak, jeg håber på en suppleant plads. ;) 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Dem der trækker sig, gør det nok først EFTER besøget hos @Frække Tanja Mætte af sex, mætte af dage, mætte af livet og uden egentlig anden grund til at leve videre end den at de kan besøget den frække igen når de, engang, har konsumeret oplevelsen … hehe :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Misjo1 skrev, den 18.7.2019 at 13:41:

Dem der trækker sig, gør det nok først EFTER besøget hos @Frække Tanja Mætte af sex, mætte af dage, mætte af livet og uden egentlig anden grund til at leve videre end den at de kan besøget den frække igen når de, engang, har konsumeret oplevelsen … hehe :wub:

Sjældent har jeg set noget så sandt!

Jeg var den heldige, eller måske hurtige, 6´er på listen, men blev først til at indløse.

Jeg havde ikke mødt Tanja før, men sjældent er jeg blevet blæst omkuld som her. Tanja giver begrebet GFE nyt indhold, jeg tror vi brugte halvdelen af tiden på at kysse, og kysseriet udelukker jo ikke at andet kan ske samtidigt:P. Tanja er positivt opmærksom på partnerens behov og ønsker og så meget desto mere sjovt er det når man ind imellem får hende på glatis så hun kapitulerer og mister jordforbindelsen. Det var en af disse gange jeg fik skyld for at være en Lurendrejer, et udtryk jeg aldrig har været kaldt før, selv om jeg nok er dobbelt så gammel som den små Tanja. Tanja, du ryger direkte ind på toppen af min top-et-eller-andet, og havde jeg en flok små sultne børn ville de være i den situation at de også skulle miste julegaverne, deres sparegrise ville jeg have slagtet og tømt lang tid inden. For Tanja er ikke en man møder en gang, hende møder man første gang af mange, og en time pr. gang er altså for lidt, fandt jeg ud af.

Til mine med-vindere, glæd jer, og til dem der oprindeligt ikke indløste gokkesokkerne, ja, I ligger/sidder/står som I selv har redt, I har altså selv været ude om det…

Undskyld til dig, Tanja, og til min efterfølger for at tidsplanen skred, men vi havde det altså sjovt.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, 1 time siden:

Sjældent har jeg set noget så sandt!

Jeg var den heldige, eller måske hurtige, 6´er på listen, men blev først til at indløse.

Jeg havde ikke mødt Tanja før, men sjældent er jeg blevet blæst omkuld som her. Tanja giver begrebet GFE nyt indhold, jeg tror vi brugte halvdelen af tiden på at kysse, og kysseriet udelukker jo ikke at andet kan ske samtidigt:P. Tanja er positivt opmærksom på partnerens behov og ønsker og så meget desto mere sjovt er det når man ind imellem får hende på glatis så hun kapitulerer og mister jordforbindelsen. Det var en af disse gange jeg fik skyld for at være en Lurendrejer, et udtryk jeg aldrig har været kaldt før, selv om jeg nok er dobbelt så gammel som den små Tanja. Tanja, du ryger direkte ind på toppen af min top-et-eller-andet, og havde jeg en flok små sultne børn ville de være i den situation at de også skulle miste julegaverne, deres sparegrise ville jeg have slagtet og tømt lang tid inden. For Tanja er ikke en man møder en gang, hende møder man første gang af mange, og en time pr. gang er altså for lidt, fandt jeg ud af.

Til mine med-vindere, glæd jer, og til dem der oprindeligt ikke indløste gokkesokkerne, ja, I ligger/sidder/står som I selv har redt, I har altså selv været ude om det…

Undskyld til dig, Tanja, og til min efterfølger for at tidsplanen skred, men vi havde det altså sjovt.

Ååårh hvor er du bare dejlig :wub:

Jamen for pokker ved ikke helt hvad der skete for ordet "lurendrejer" det fløj bare ud af mig, men gav anledning til en hyggelig grine stund og det var lækkert :lol:

Det var dejligt at hygge med dig og jeg håber vi ses en anden gang <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 17/7/2019 at 16:20:

Situationen er desværre sådan at ikke en eneste af vinderne fra gokkesokken har valgt at benytte sig af dette.

Jeeez, nok er branchen ramt af stor useriøsitet, men at man(d) ikke engang kan tage sig sammen, når det er gratis, det er godt nok.....træls. Så det virker sgu ikke engang at dele ud med rund hånd :D

Ej, sådan burde gavmildhed ikke kvitteres, og jeg blev sgu bare lige lidt overrasket :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 32 minutter siden:

Jeeez, nok er branchen ramt af stor useriøsitet, men at man(d) ikke engang kan tage sig sammen, når det er gratis, det er godt nok.....træls. Så det virker sgu ikke engang at dele ud med rund hånd :D

Ej, sådan burde gavmildhed ikke kvitteres, og jeg blev sgu bare lige lidt overrasket :huh:

Jeg må os indrømme jeg følte mig mere og mere dum for hver måned der gik med trækninger :huh:

Men jeg synes jeg fandt en god løsning på problemet :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 35 minutter siden:

Jeeez, nok er branchen ramt af stor useriøsitet, men at man(d) ikke engang kan tage sig sammen, når det er gratis, det er godt nok.....træls. Så det virker sgu ikke engang at dele ud med rund hånd :D

Ej, sådan burde gavmildhed ikke kvitteres, og jeg blev sgu bare lige lidt overrasket :huh:

 

Velkommen til 2019 :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...