Hop til indhold
Frække Tanja

Tanja's gokkesok.

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden:

Kun hvis du følger mig ;)

Havde da vidst fået trykket følg det forkerte sted.. skulle være der nu... FEJL 40.. :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanja, du har godt nok hævet begrebet innovation indenfor din branche, til nye højder.

Dine initiativer ligger klasser over, bare det at starte en ny selfie tråd, fordi pigerne altid kan se hvad det giver af opmærksomhed at gøre det.

Mænd er nemme, og der har hidtil ikke skullet mere til end selfies med noget bar hud, så  væltede det ind med kommentarer.

Det er ikke bare dine ideer, det er også måden du gør det på, der giver dig så meget fortjent succes.

Fortsæt endelig, så langt fantasien rækker, og du kan se på bundlinjen at det virker :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Gok Gok, der strikkes en sok. 

Jeg er med Tanja, og hvis der er gevinst, så skal der sættes ekstra tid af B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Jeg er dæleme også med på at følge;) men kan vidst heller ikke nøjes med 15 min:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige gøre opmærksom på at det ikke er nok bare at trykke følg og derefter fjerne sig igen ;)

Hvis du er heldig at blive trukket i Gokkesokken, bliver dit navn tjrnnet på listen over følgere. Og er du der ikke, bliver du disket og der trækkes en NY vinder i stedet :D

 

Hav en lækker dag alle i dejlige mennesker :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden:

Vil lige gøre opmærksom på at det ikke er nok bare at trykke følg og derefter fjerne sig igen ;)

Hvis du er heldig at blive trukket i Gokkesokken, bliver dit navn tjrnnet på listen over følgere. Og er du der ikke, bliver du disket og der trækkes en NY vinder i stedet :D

 

Hav en lækker dag alle i dejlige mennesker :wub:

Tak & i lige måde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 13 minutter siden:

Vil lige gøre opmærksom på at det ikke er nok bare at trykke følg og derefter fjerne sig igen ;)

Hvis du er heldig at blive trukket i Gokkesokken, bliver dit navn tjrnnet på listen over følgere. Og er du der ikke, bliver du disket og der trækkes en NY vinder i stedet :D

 

Hav en lækker dag alle i dejlige mennesker :wub:

He he, Frække Tanja. Jeg følger dig indtil du evt. drøner mig ud igen :D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Vil lige gøre opmærksom på at det ikke er nok bare at trykke følg og derefter fjerne sig igen ;)

Hvis du er heldig at blive trukket i Gokkesokken, bliver dit navn tjrnnet på listen over følgere. Og er du der ikke, bliver du disket og der trækkes en NY vinder i stedet :D

 

Hav en lækker dag alle i dejlige mennesker :wub:

Sig mig lige... Jeg kan ikke finde mig selv på din liste

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 17 minutter siden:

Sig mig lige... Jeg kan ikke finde mig selv på din liste

Jo du er der. Det er fordi du er anonym :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 10 timer siden:

Vil lige gøre opmærksom på at det ikke er nok bare at trykke følg og derefter fjerne sig igen ;)

Trykke følg og derefter fjerne sig igen? Hvorfor dælen finder nogen på det? Lidt som at stå af i Roskilde? Der er så meget jeg ikke begriber....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Frække Tanja skrev, den 11/12/2018 at 14:21:

Min julekalender har været en mega succes har jeg valgt at lave en gokkesok til 2019!!

Gokkesokken går ud på, at jeg hver måned udstrækker en vinder blandt mine følger her på EG, som vinder et kvarters dansk/gensidig fransk til en værdi på 800/900kr, og hvis vinder ønsker yderligere tid kan dette tilkøbe med god pris. 

Gevinsten kan benyttes i hhv Støvring, haderup og Valby. 

Glæder mig til at forkæle jer :wub:

Kys og knus fra frække Tanja 

 

OBS! Du skal følge mig FØR 31. Dec for at deltage!! 

 

 

Laver du gokkesok hver måned, for så er jeg sikker på min mand tilmelder sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 1 minut siden:

Laver du gokkesok hver måned, for så er jeg sikker på min mand tilmelder sig

Gokkesokken er en årskalender til de dejlige mænd, hvor jeg hver måned trækker en vinder til 15 min og man dertil med rabat kan tilkøbe mere tid oven :D

Men kvindelige er os velkommen :wub:

Jeg skal bare have en pb fra kvinderne der følger mig hvis de ønsker at deltage 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:

Gokkesokken er en årskalender til de dejlige mænd, hvor jeg hver måned trækker en vinder til 15 min og man dertil med rabat kan tilkøbe mere tid oven :D

Men kvindelige er os velkommen :wub:

Jeg skal bare have en pb fra kvinderne der følger mig hvis de ønsker at deltage 

dvs det er for sent for mig og mn mand at tilmelde os i år?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...