Hop til indhold
Frække Tanja

Tanja's gokkesok.

Recommended Posts

Min julekalender har været en mega succes har jeg valgt at lave en gokkesok til 2019!!

Gokkesokken går ud på, at jeg hver måned udstrækker en vinder blandt mine følger her på EG, som vinder et kvarters dansk/gensidig fransk til en værdi på 800/900kr, og hvis vinder ønsker yderligere tid kan dette tilkøbe med god pris. 

Gevinsten kan benyttes i hhv Støvring, haderup og Valby. 

Glæder mig til at forkæle jer :wub:

Kys og knus fra frække Tanja 

 

OBS! Du skal følge mig FØR 31. Dec for at deltage!! 

 

 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 5 minutter siden:

Gælder det også dine kvindelige følgere? :P

Jeg har tænkt over det. Tænker de nok ikke har interesse i dette. Men hvis i har piger så skriv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 42 minutter siden:

Min julekalender har været en mega succes har jeg valgt at lave en gokkesok til 2019!!

Gokkesokken går ud på, at jeg hver måned udstrækker en vinder blandt mine følger her på EG, som vinder et kvarters dansk/gensidig fransk til en værdi på 800/900kr, og hvis vinder ønsker yderligere tid kan dette tilkøbe med god pris. 

Gevinsten kan benyttes i hhv Støvring, haderup og Valby. 

Glæder mig til at forkæle jer :wub:

Kys og knus fra frække Tanja 

 

OBS! Du skal følge mig FØR 31. Dec for at deltage!! 

 

 

Kære Tanja ,fedt fedt fedt :shock:

Fed præmie,, især med mulighed for at tilkøbe for os som ikke kan nå ret meget på 15 min. :wub:,tror at du får mange følgere ,god eftermiddag til dig søde ,knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Det er sgu god stil Tanja:)

Dejligt med noget innovation i prostitutionsbranchen.

Jeg hopper også med på følgertoget;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vil i Gokkesokken være trøstepræmie til alle i form af et frækt og lækkert billede fra julekalenderens udvalg  i vinder tråden hver måned også. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Jeg beundrer din kreativitet Frække Tanja, har du overvejet at søge ind i reklame branchen? Jeg går dog ikke efter gevindsten . Et kvarter med  dansk gensidig fransk er ikke noget jeg går efter, selv om det er muligt med tilkøb, jeg går kun efter den helt store gevinst når jeg deltager i den slags. Men det ser ud til at mange har lyst til at deltage. Så nok ikke nogen dårlig ide, respekt for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 34 minutter siden:

Det er sgu god stil Tanja:)

Dejligt med noget innovation i prostitutionsbranchen.

Jeg hopper også med på følgertoget;)

Enzo.

Ja mega god stil ,,

Jeg er også på følge listen nu ,,,surprice :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arhhh men altså...- det lyder næsten for godt til at være sandt. 

Håber på gevinst i december, januar, februar, marts, april, maj, juni, juli, august, september, oktober, november, december und so weiter. 

Så jeg må i gang med opsparing :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt ikke meget for at gære det samme som alle andre, men her jo jo en virkelig god grund til at droppe principperne og følge efter:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Sådan Smukke

Endelig en pige der ved hvad markedsføring er :biggrin: uanset om man er heldig at vinde eller ej, er nysgerrigheden blevet tændt, ingen tvivl om at næste gang der er + på hyggekontoen er der kommet en ny pige på “blokken” B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 4 timer siden:

Normalt ikke meget for at gære det samme som alle andre, men her jo jo en virkelig god grund til at droppe principperne og følge efter:)

Ja man får jo lyst til at lave en lignende konkurrence. I min konkurrence behøver man ikke følge mig. Det er nok at man har en lyserød profil på eroguide, og jeg planlægger at have to udtrækning per uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, Lige nu:

Hej ja jeg følger dig også , måske du er til 2 eller 3  fyrer engang imellem godt at have noget i hver hånd og noget i hullet :-)

Ja tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 10 minutter siden:

Ja tak 

Frække Tanja så må vi da håbe der er flere fyrer, der melder sig til at over raske dig med en gangbang engang imellem smukke . umm kan forstå du vil nyde det  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...