Hop til indhold
Frække Tanja

Tanja's gokkesok.

Recommended Posts

Michael J skrev, for 41 minutter siden:

Karantæne?

Har du ophidset nogen:P

Ja moderatorerne har set sig ondt på mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 7.5.2019 at 14:39:

Vinder af maj er.. 

Halløj så blev det sgu Maj :D

Hej Tanja,,, 

Tillader mig lige at sige flere ting 

Hvilken dejlig stemme og så dit "håndarbejde", er jo endnu engang helt uovertruffen, har dog luret nu hvordan du ligesom maser papiret sammen for at få det åbnet,, :)

Jeg er stor fan af dig og det ved du jo godt, især er jeg ret vild med dine negle, denne gang her den blod røde version 

Deler lige for at så har flere måske muligheden for at se med,,, 

Stort tillykke til vinderen, ret sjovt at jeg godt "kender" ham lidt, men altså kun her fra inder-nettet B)

Vi var lige ved at mødes IRL, men noget kom i vejen 

Knus jægeren 

Redigeret af Hunting for beaver
Fik ikke der hele med,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går åbenbart glip af videokunst i verdensklasse, kan stadig ikke se disse berømte udtrækninger. Heldigvis fejler fantasien ikke noget, så har fået fat i et sæt sokker

B9692076-938E-4C53-8DF6-E9BE1C824423.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovethatass skrev, for 3 timer siden:

 Frække Tanja , er det ikke ved at være tid.? Er ved at sprænges af bare spænding :wub:

Hehe. 

Man ved aldrig hvornår spændingen bliver udløst :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christian
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Hehe. 

Man ved aldrig hvornår spændingen bliver udløst :lol:

Kunne nu ellers godt bruge en udløsning snarest :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 9 minutter siden:

Du kommer bare :lol:

Hvordan? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge og mænd. 

Situationen er desværre sådan at ikke en eneste af vinderne fra gokkesokken har valgt at benytte sig af dette. 

Og da gokkesokken har stået på i 7 måneder synes jeg ærligt at jeg har spildt en masse af min fritid og står egentlig tilbage og føler mig lidt til grin :(

Derfor har jeg valgt at stoppe den nu da jeg simpelthen har mistet gejsten for at bruge min fritid på det.. Jeg er ked af det. 

Men da min pakkekalender gik rigtig godt og var en succes sidste år, vil jeg derfor i stedet lave sådan en igen i år... 

Hvordan det kommer til at foregå vender jeg tilbage om <3

Håber i forstår dette 

Mange kys fra Tanja 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære  <3 @Frække Tanja <3

Søde Tanja,,, Tak for info.,, og selvfølgelig 100 % forståelse herfra,,, 

Jeg har selv nydt hver en trækning fra dig, og tit tænkt på de heldige vindere :)

Tusinde tak for dit store frivillige arbejde, vil glæde mig til at følge dig i jule måneden ;)

Fortsat god varm sommer 

Knus :wub: Din ven og beundrer Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver
Glemt hjerter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Tanja,,, Min tak er IKKE fordi du er stoppet gokkesokken, men fordi du vælger at fortsætte endnu en julemåned med nye dejlige udtrækninger hvor vi får lov at høre din dejlige stemme oma. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Tanja - Selv om du ikke trak mig, har det alligevel været fornøjeligt og det skal du have stor tak for.

Stort varmt knus til dig. :) <3 :wub:

Booob 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tanja, det var da træls :mellow:

 

Det er dog utroligt... Mange spørger efter rabat og alt det der, men når der så er en konkurrence, hvor man kan vinde lidt tid, så er det ikke det man søger alligevel ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv  Tanja - du har virkeligt trukket de forkerte.

Men tak for et godt initiativ og en sjov konkurrence - ærgeligt at den skulle skæmmes af useriøse deltagere, men sådan er det jo nok når det er omkostningsfrit at deltage.

Prøv måske næste gang at finde en enklere måde at udtrække vinderen på, så du ikke skal bruge så meget tid. Det må have taget meget tid at skrive alle de små sedler og du har jo trods alt listen elektronisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 8 timer siden:

Hej drenge og mænd. 

Situationen er desværre sådan at ikke en eneste af vinderne fra gokkesokken har valgt at benytte sig af dette. 

Og da gokkesokken har stået på i 7 måneder synes jeg ærligt at jeg har spildt en masse af min fritid og står egentlig tilbage og føler mig lidt til grin :(

Derfor har jeg valgt at stoppe den nu da jeg simpelthen har mistet gejsten for at bruge min fritid på det.. Jeg er ked af det. 

Men da min pakkekalender gik rigtig godt og var en succes sidste år, vil jeg derfor i stedet lave sådan en igen i år... 

Hvordan det kommer til at foregå vender jeg tilbage om <3

Håber i forstår dette 

Mange kys fra Tanja 

Jeg overtager da med glæde præmierne ;-)

Jeg forstår godt at du stopper med det, bare træls for os der gerne ville ha vundet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal self ikke gå ud over alle dem som ikke har ødelagt det. 

Så derfor vil de første 6 der skriver "ja tak"  i kommentar efter denne besked modtage gokkesokkens præmie, (af de deltagende i konkurrencen) som jo er 15 min gratis med mig med mulighed for tilkøb af ekstra tid til god pris. :wub:

Sæt igang <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...