Guest liderlig-dreng Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) Hej allesammen. Hvad er årsagen for at I køber sex? Her tænker jeg på, at de fleste mænd har dyrket en del sex med mange piger. Men det er ikke noget de køber. Ofte så fisker de bare deres bolleveninder i byen eller andre steder og af denne årsag har de ikke behov for at købe sig frem til sex. Så jeg vil gerne høre mændene herinde om de har udfordringer der gør at de bliver nødt til at købe sig til sex? Jeg har selv mine i hvert fald. Redigeret 26. Juli, 2018 af liderlig-dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 26. Juli, 2018 for at slippe for alt det ævl før og efter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 26. Juli, 2018 happycamper skrev, for 4 minutter siden: for at slippe for alt det ævl før og efter... Hvilket ævl er der snakke om her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 26. Juli, 2018 følelser - forelskelser - jalousi osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 26. Juli, 2018 liderlig-dreng skrev, for 9 minutter siden: Hej allesammen. Hvad er årsagen for at I køber sex? Her tænker jeg på, at de fleste mænd har dyrket en del sex med mange piger. Men det er ikke noget de køber. Ofte så fisker de bare deres bolleveninder i byen eller andre steder og af denne årsag har de ikke behov for at købe sig frem til sex. Så jeg vil gerne høre mændene herinde om de har udfordringer der gør at de bliver nødt til at købe sig til sex? Jeg har selv mine i hvert fald. For at glæde pigerne naturligvis 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juli, 2018 Bliver nødt til? Jeg oplever oftere at blive behandlet som en delikatesse der komplimenterer mine gæsters øvrige sexliv Det kan godt være du har det sådan, men det er langt fra de fleste mænd der ser glædespiger som en “sidste udvej”. Vi har tværtimod nok nærmere bare en mystisk tendens til at være et godt knald! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. Juli, 2018 Det er nemt og uforpligtende.......dyrt ja måske men det kan en bytur med adskillige drinks eller en date med middag også være og der er der ikke garanti for noget - og så tænder mange mænd på selve spillet tror jeg. Det er i hvert fald mit indtryk + at sex er jo skønt !!! God weekend til alle når den rammer jer og nyd varmen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denglade 61 Skrevet 26. Juli, 2018 Ja har da prøvet en del, men ikke mange som er gode desværre, men det er jo kun min mening, men som Happycamper siger, ingen ævl før og efter, betal og få det ordnet og så videre... men til gengæld heller ingen følelser med i det.. og det synes jeg godt man kan mærke er forskellen, men det kan man jo heller ikke forlange, men nogler er bedere til at spille end andre, når lille manden er i munden inden bukserne er nede, så orker jeg næsten ikke... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 26. Juli, 2018 Sascha Sartre skrev, for 2 minutter siden: Bliver nødt til? Jeg oplever oftere at blive behandlet som en delikatesse der komplimenterer mine gæsters øvrige sexliv Det kan godt være du har det sådan, men det er langt fra de fleste mænd der ser glædespiger som en “sidste udvej”. Vi har tværtimod nok nærmere bare en mystisk tendens til at være et godt knald! Vild med det mystiske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sølvpik 41 Skrevet 26. Juli, 2018 Sørgeligt nok, men ‘undskyldningen’ her, er travlhed i hverdagen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 26. Juli, 2018 Og mig der rendte rund og troede at alle mænd der besøger GP'er gør det fordi at de havde personlig problemer med at fiske i byen eller andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 26. Juli, 2018 liderlig-dreng skrev, for 1 minut siden: Og mig der rendte rund og troede at alle mænd der besøger GP'er gør det fordi at de havde personlig problemer med at fiske i byen eller andre steder. ja man har lov at blive klogere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 26. Juli, 2018 Sascha Sartre skrev, for 5 minutter siden: Bliver nødt til? Jeg oplever oftere at blive behandlet som en delikatesse der komplimenterer mine gæsters øvrige sexliv Det kan godt være du har det sådan, men det er langt fra de fleste mænd der ser glædespiger som en “sidste udvej”. Vi har tværtimod nok nærmere bare en mystisk tendens til at være et godt knald! Præcis mine ord!!! Den må vi lige følge op på ved lejlighed den der Sascha.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sølvpik 41 Skrevet 26. Juli, 2018 liderlig-dreng skrev, for 12 minutter siden: Og mig der rendte rund og troede at alle mænd der besøger GP'er gør det fordi at de havde personlig problemer med at fiske i byen eller andre steder. Næh, jeg har også et par veninder jeg ses med, som er glade for den ‘løse’ relation. Jeg kan også samle op i byen, men er træt af ja, bøvlet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Juli, 2018 liderlig-dreng skrev, for 20 minutter siden: Og mig der rendte rund og troede at alle mænd der besøger GP'er gør det fordi at de havde personlig problemer med at fiske i byen eller andre steder. Har du garanteret også ret i. Vil ikke sige det er ALLE mænd der besøger glædespiger der ikke kan fiske i byen. Men for mit eget og garanteret også mange andres vedkommende - indrøm det bare - er det slet og ret for at få noget "ungt friskt kød". Har et par foretrukne glædespiger jeg gerne besøger, og selvom jeg nok er en rimelig pæn mand på ca 50 drømmer jeg det ikke om at kunne score noget der ligner mine unge favoritter i tyverne. Det i forbindelse med jeg ikke gider gå i byen er nok min grund til at benytte glædespiger. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) Hvis man ønsker et sidespring, har familie mm. - så har man bare ikke tid eller lyst til at bruge en hel aften ude i byen og udholde øredøvende høj musik, for at fiske en halvfuld og overvægtig, cigaretrygende dame op - og hvor skal man også tage hende hen, hvis hun også er gift? - så er det noget nemmere at sidde derhjemme ved computeren og udsøge de mest interessante emner, læse anmeldelser mm., ringe og aftale tid, møde op og bum færdig - ikke så megen fikkumdik - og har man været tilstrækkelig omhyggelig med udvælgelsen er der næsten også 100% chance for at det blev en god oplevelse Redigeret 26. Juli, 2018 af Jernsvinet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 26. Juli, 2018 liderlig-dreng skrev, 1 time siden: Og mig der rendte rund og troede at alle mænd der besøger GP'er gør det fordi at de havde personlig problemer med at fiske i byen eller andre steder. Du troede måske også, at det kun var folk der ikke kunne lave mad, der gik på restaurant ? 2 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9568 Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) Sascha Sartre skrev, 1 time siden: Det kan godt være du har det sådan, men det er langt fra de fleste mænd der ser glædespiger som en “sidste udvej”. Jeg har skrevet det før, men nu spørger så en ny om det samme, og så svarer jeg igen For mig er købesex ikke bare den sidste udvej, det er både den sidste og den eneste udvej for mig, for at få sex. Jeg er slank, i god form, har endda tabt mig lidt mere til den flade mave nu, er efter sigende pæn, og og ser noget yngre ud end mine 53 år, efter nogens mening. Men jeg er, og har altid været håbløs til kvinder, det er ingen beklagelse, blot en konstatering. Men købesex må uanset så sjældent jeg køber sex, have gjort et og andet ved min evne, til at følge med min alder op i min interesse for kvinder? En glædespige sagde for flere år siden til mig , at jeg med min præference for 20 + årige glædespiger, var ødelagt af at have købt sex i 20 år. Det er nok ikke helt forkert, for når du skal betale, og unge piger vil sælge mig sex, ja så køber jeg sex af piger, som jeg trods alt ikke ville kunne score som 53 årig, skulle jeg kunne det der med kvinder, hvad jeg ikke kan. Må også have en brist på det følelsesmæssige plan, for jeg har aldrig været forelsket, jeg ved ikke hvad det vil sige, og jeg kan ikke blive forelsket. Har truffet kvinder, haft dem som kolleger og som veninder, der har været kemi, men slet ikke på det plan, hvor jeg har været forelsket. Og har med skam at sige altid tænkt på dem, som hvis nu bare vi kunne dyrke noget sex sammen, og de havde lyst til det, det var drømmen, blot den der fysiske kontakt jeg savnede, når det jo ikke lod sig gøre. Hvor andre mænd tænker søde tanker, om bil, båd og hus når tanken strejfer dem, hvis bare jeg var rig, så er det mig ligegyldigt, og ville være mig lige så ligegyldigt, hvis jeg blev rig imorgen. Nej når jeg drømmer om at have mange penge, så drømmer jeg om at gå amok i købesex, som et barn i en slik butik. Tænk at kunne være ligeglad med at bruge 50 eller 100000 kr om måneden på købesex, så kan jeg sagtens fortsat nøjes med at være hardcore single i min 2 v ejer på 3, og med mit månedskort som Movia proletar, til den offentlige trafik Faktisk er det mig så magtpåliggende, at køb af sex aldrig bliver forbudt i Danmark, at jeg har skrevet SIO Sexarbejdernes interesse organisation ind i mit testamente. Godt nok kun til 1/3 af arven sammen med 1/3 til hver af mine 2 bedste venner, som igen kun arver hvis jeg overlever min ældste af 2 brødre, han er det eneste familiemedlem der er tilgodeset. Så SIO arver måske ikke, men jeg er overbevist om at vi kan takke dem, og den tidligere meget aktive forkvinde for at køb af sex ikke blev forbudt i Danmark, for få år siden, hvor det var tættest på at ske. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 26. Juli, 2018 af Rejsenetværk 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 26. Juli, 2018 Årsagen for at købe sex? Fordi det er sjovt selvfølgelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 26. Juli, 2018 @Rejsenetværk Mit gæt er at du er hvad man definierer som ARO - aromantic. I en anden tråd afhandles ACE - Asexual. Det er ikke dig, men du er ikke i stand til romantiske følelser - aro. Der findes meget at læse om aro. Kunne måske være interessant for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 27. Juli, 2018 (edited) At betale et andet menneske for seksuelt samvær er i bund og grund unaturligt, idet seksuelt samvær normalt er forbundet med en gensidig tiltrækning. Derfor er det også så mange skuffede forventninger, når vi taler købesex. Her har kunden et seksuelt ønsker, og kan være tiltrukket af kvinden, mens hun kun er interesseret i pengene, og at det skal vare så kort tid som muligt, og i bedste fald finder manden acceptabel. Nogle ganske få piger har en psyke og seksualitet, og et servicegen og en samvittighed, der gør at de leverer noget, der selv for den forventningsfulde mand bliver godt, men det er langt fra altid tilfældet. De fleste mænd, der betaler for sex, begynder i 20erne eller 30erne, og selvom de gang på gang fortryder og ofte synes at det var øv-oplevelse, så fortsætter de. Faktisk gør de dårlige oplevelser kunder i denne aldersgruppe endnu mere aktive, idet de forsat er uforløste, og som regel er det primært økonomien, der sætter grænsen for hvor hyppigt og i hvilket omfang, der opsøges prostituerede. Jeg tror at det generelt er kendetegnet for de fleste mænd, der starter på at få købt sex regelmæssigt, at de opbygger en form for afhængighed, og i de næste 20-30 år er regelmæssige kunder hos de prostituerede, og for manges vedkommende gælder dette også selvom de bliver gift eller lever i et fast forhold. Ud fra hvad jeg har læst om emnet, aftager lysten hos mange tidligere regelmæssige kunder først omkring 50-års alderen. Dette benægtes dog af debattørerne på dette forum, og det er jo svært at vide i praksis, men personligt kender jeg to mænd, som jeg selv har lokket i unåde, dog først i 40-års alderen , og ingen af disse har opbygge den afhængighed som jeg selv har haft, og som jeg ved at mange andre har. Min egen, helt uvidenskabelige konklusion er derfor, at interessen for købesex især udvikles hos søgende yngre mænd, der ikke er i noget forhold, og som ikke naturligt scorer det antal damer, som de har lyst til, og for yngre mænds vedkommende er dette jo nok tilfælde for de flestes vedkommende, så det er nemt at blive en del af gruppen. Nu må det jo ikke lyde som den helt store jammerdal og elendighed at være havnet som sexkunde. De fleste af os har jo også haft en del gode oplevelser, og selvom jeg fortryder noget så fortryder jeg ikke alt, men min opfattelse er alligevel, at en meget stor del af os ville have handlet anderledes, hvis vi havde forstået eller set på tingene som vi ser på dem 20 år senere, men dette gælder jo så mange af livets forhold. Redigeret 27. Juli, 2018 af Finn1101 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 27. Juli, 2018 (edited) liderlig-dreng skrev, for 6 timer siden: Hej allesammen. Hvad er årsagen for at I køber sex? Her tænker jeg på, at de fleste mænd har dyrket en del sex med mange piger. Men det er ikke noget de køber. Ofte så fisker de bare deres bolleveninder i byen eller andre steder og af denne årsag har de ikke behov for at købe sig frem til sex. Så jeg vil gerne høre mændene herinde om de har udfordringer der gør at de bliver nødt til at købe sig til sex? Jeg har selv mine i hvert fald. Personligt køber jeg sex af nød, så helt galt på den er du ikke liderlig-dreng. Jeg er 47 år gammel og vil mene at jeg ser nogenlunde ud. Men jeg har en meget stor udfordring når det gælder om at være sammen med andre mennesker i det sociale. Kort og godt lider jeg af en fobi, eller man kan kalde den en social angst. Hvilket gør, at jeg ikke kan være sammen med mennesker i rigtig lang tid. For at gå lidt i detaljer med angsten, lider jeg af det jeg selv kalder for toilet angst/fobi. Det vil sige, at jeg ikke kan gå på toilettet uden at gå i panik og få angst inden i. Jeg har prøvet at udfordre det med almindelig social selskab og det var alt alt for hårdt for mig. Så det med, at blive gift eller have en rigtig kæreste og LEVE SAMMEN med hende, er UDELUKKET for mig desværre At have købe sex, er derfor en nødløsning for mig, hvor jeg kun behøves at være sammen med en kvinde 1 time. Det er bare ind og ud … færdig … og ud af vagten. Tro mig når jeg siger, at jeg ville ønske et ægte og kærligt forhold med en kvinde. Men jeg kan ikke …. Angath Redigeret 27. Juli, 2018 af Angath Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 27. Juli, 2018 liderlig-dreng skrev, for 8 timer siden: Hej allesammen. Hvad er årsagen for at I køber sex? Her tænker jeg på, at de fleste mænd har dyrket en del sex med mange piger. Men det er ikke noget de køber. Ofte så fisker de bare deres bolleveninder i byen eller andre steder og af denne årsag har de ikke behov for at købe sig frem til sex. Så jeg vil gerne høre mændene herinde om de har udfordringer der gør at de bliver nødt til at købe sig til sex? Jeg har selv mine i hvert fald. Gir sig selv, uforpligtende og så har man mulighed for at vælge en som man aldrig ville ku score irl..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denglade 61 Skrevet 27. Juli, 2018 22 cm and thick skrev, for 7 timer siden: indrøm det bare - er det slet og ret for at få noget "ungt friskt kød". Har et par foretrukne glædespiger jeg gerne besøger, og selvom jeg nok er en rimelig pæn mand på ca 50 drømmer jeg det ikke om at kunne score noget der ligner mine unge favoritter i tyverne. HMMM det er så det jeg har det sværest med, jeg har det lidt kneven ved at tage ud til en GP der er på min egen datters alder, så generelt vælger jeg dem der er ældre, så det er slet ikke en tanke for jeg gør det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 27. Juli, 2018 Angath skrev, for 2 timer siden: Personligt køber jeg sex af nød, så helt galt på den er du ikke liderlig-dreng. Jeg er 47 år gammel og vil mene at jeg ser nogenlunde ud. Men jeg har en meget stor udfordring når det gælder om at være sammen med andre mennesker i det sociale. Kort og godt lider jeg af en fobi, eller man kan kalde den en social angst. Hvilket gør, at jeg ikke kan være sammen med mennesker i rigtig lang tid. For at gå lidt i detaljer med angsten, lider jeg af det jeg selv kalder for toilet angst/fobi. Det vil sige, at jeg ikke kan gå på toilettet uden at gå i panik og få angst inden i. Jeg har prøvet at udfordre det med almindelig social selskab og det var alt alt for hårdt for mig. Så det med, at blive gift eller have en rigtig kæreste og LEVE SAMMEN med hende, er UDELUKKET for mig desværre At have købe sex, er derfor en nødløsning for mig, hvor jeg kun behøves at være sammen med en kvinde 1 time. Det er bare ind og ud … færdig … og ud af vagten. Tro mig når jeg siger, at jeg ville ønske et ægte og kærligt forhold med en kvinde. Men jeg kan ikke …. Angath Tak for at dele. Lyder som noget af en udfording men husk at kæresteri kommer i mange former og i dag er det jo næsten ligeså udbredt ikke at bo sammen og hænge sammen 24/7. Hvorfor ikke søge noget mere løst. Kald det en veninde med fordele om du vil en hvor nærvær, sex, lyst, tiltrækning osv. er der men hvor man ikke hænger sammen som ærtehalm. Der er sikkert piger derude der af forskellige årsager ville synes at det var lige noget for dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg