Hop til indhold
Rejsenetværk

Må vi nævne når piger skifter navn?

Recommended Posts

Altså det var bare fordi at jeg faldt over en efterlysning,  hvor en gp's tidligere gp navn bliver skrevet. Men der er ikke blevet redigeret i indlægget endnu. 

Og derfor synes jeg at en graduering, af rapportering kunne være smart. 

 

holstebronx skrev, for 22 timer siden:

Hvad er moderationens holdning til at nævne nye navne? 

Edit:

Nå, nogle tidligere grønne har skrevet, kan jeg se... 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 8 timer siden:

Ift den alm respekt du efterlyser, synes du på ingen måde at demonstrere den selv. Iøvrigt erinder jeg ikke at skulle have udvist nogen særlig flid ift at oplyse om navneskift, eller andet i den dur. Det er det principielle i spørgsmålet, der interesserer mig.

Jeg efterlyser ingen private oplysninger, eller personlige forklaringer - egentlig er jeg helst fri for at blive oplyst om sådanne. Derimod vil jeg gerne se en fornuftig forklaring på, hvorfor et navneskift skal være en hemmelighed - den synes ingenlunde at tone frem af støjen her i tråden.

Der synes at herske en selv-bestaltet etik hvad dette angår, og i det lys kan man jo undre sig over, at det ikke for længst er blevet en del af reglementet på EG - der synes jo bred enighed om den sagligørende virkning af den form for diskretion - jeg tror ikke det hjælper en bønne, det får ikke de evt. problemer i måtte have tiltrukket, eller på anden måde havnet i, til at forsvinde ...

Jeg ved lige hvor i mit skriveri du finder mig respektløs? For selvfølgelig er det ikke respektløst , at det irritere mig, at du sætter spørgsmålstegn ved, hvad det angår min familie om de kender mit nye kunstner navn.
Du siger at du ikke ønsker personlige forklaringer, men det er jo lige præcis dét du gør, når du spørger ind til dem og hvordan de kan påvirkes af situationen. 

Om et navneskift får de problemer, jeg kunne være landet i, til at forsvinde, angår sådan set overhovedet ikke dig, så gider du blande dig uden om, tak?
Mht. til fornuftige forklaringer, jeg syntes de forklaringer der er bragt frem er fornuftige, det gør du så ikke, too bad, jeg vil håbe det aldrig kommer til at gå udover en pige.



 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 30 minutter siden:

Jeg ved lige hvor i mit skriveri du finder mig respektløs? For selvfølgelig er det ikke respektløst , at det irritere mig, at du sætter spørgsmålstegn ved, hvad det angår min familie om de kender mit nye kunstner navn.

øhhh ...fordi De oplever Dem irriteret er det ikke ensbetydende med, at det skrevne er respektløst.

 

Ida sunshine skrev, for 32 minutter siden:

Du siger at du ikke ønsker personlige forklaringer, men det er jo lige præcis dét du gør, når du spørger ind til dem og hvordan de kan påvirkes af situationen.

En fornufttig forklaring forudsætter ikke nødvendigvis personlige oplysninger af nogen art. Så det må De have misforstået.

Min pointe er, at de mennesker der har en eller anden form for tilknytning til branchen relativt hurtigt vil 'opdage', at den der før hen kaldte sig X nu kalder sig Y. De mennesker der ikke opdager det, vil formodentligt ikke misbruge den oplysning alligevel. Så vidt jeg har erfaret her på EG, 'opdager' de fleste vist 'sammenhængen' når de kigger billeder, og vil måske nok blive hjulpet lidt på vej af en post hvori det allerede står, men jeg tænker ikke Deres evt. forfølgere m.v. er af så enfoldig og fantasiløs karakter, at de ikke i et lyst øjeblik kunne finde på at bladre lidt billeder igennem, og sikkert have endnu nemmere ved at genkende Dem, end alle mulige andre har? Og mon ikke, dersom de ikke finder på, at kigger billeder, eller har fantasi der måtte række derudover, nok heller ikke vil få ideen at kigge på EG?

Jeg tænker ikke, at et svar herpå involvere oplysninger af personlig karakter?

Ida sunshine skrev, for 48 minutter siden:

Om et navneskift får de problemer jeg kunne være landet i til at forsvinde angår sådan set overhovedet ikke dig, så gider du blande dig uden om, tak?

For så vidt, at du, blandt andre, blander dig i hvad jeg må ytre mig om (hvilket ikke er det samme som, at jeg gør det, endsige måtte have trang til det), er det vel kun rimeligt, at der bliver argumenteret herfor?

Ida sunshine skrev, for 50 minutter siden:

Mht. til fornuftige forklaringer, jeg syntes de forklaringer der er bragt frem er fornuftige, det gør du så ikke, too bad, jeg vil håbe det aldrig kommer til at gå udover en pige

Jeg har indtil flere gange, nærmest skåret ud i pap, at jeg ikke udøver nogen særlig flid ift. at oplyse, eller gå på opdagelse i hvem der måtte kalde sig hvad; det principielle kan jeg velsagtens spørge indtil uden det får konsekvenser for en pige?

Jeg tænker stadig, at det er temmelig blåøjet, at forestille sig, at den i tråden omtalte diskretion yder nogen særlig beskyttelse, og blindt at sætte sin lid hertil, faktisk kunne få præcis de konsekvenser du (i) henviser til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 18 minutter siden:

 

 

For så vidt, at du, blandt andre, blander dig i hvad jeg må ytre mig om (hvilket ikke er det samme som, at jeg gør det, endsige måtte have trang til det), er det vel kun rimeligt, at der bliver argumenteret herfor?

Jeg har indtil flere gange, nærmest skåret ud i pap, at jeg ikke

Jeg tænker stadig, at det er temmelig blåøjet, at forestille sig, at den i tråden omtalte diskretion yder nogen særlig beskyttelse, og blindt at sætte sin lid hertil, faktisk kunne få præcis de konsekvenser du (i) henviser til.

 

 

Jeg ved ikk hvem der skriver "blindt sætte sin lid til"? Jeg forstår heller ikke hvorfor det er så vigtigt at du forstår om vores navneskift har nogen positiv effekt for os piger. Jeg tror ikke der er nogen her, pånær nok moderatoren, der kender til mit tidligere GP navn. Så det fungerede fint for mig.

og sidst, så forstår jeg ikke hvorfor, du ikke bare kan acceptere, at ønsker en pige ikke at du røber hendes tidligere navn, så er det bare sådan det er og grunden vedkommer ikke dig. Længere er den ikke, uanset hvordan du forsøger at pakke dine meninger ind.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en pige laver et "clean break" fra sit GP kunstnernavn med nyt navn, tlf. nummer, ny mail adresse, hjemmeside etc, så ligger det implicit at referencer til tidligere oplysninger er uønskede.

Normal pli vil derfor være at undlade at dele denne viden som tidligere gæst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 2 timer siden:

Jeg skiftede navn, hvilke jeg fortryder. Gjorde det grundet en person ikke skulle finde mig, men det gjorde han nu alligevel så det var øv, for havde gode anmeldelser på mit gamle

Hvordan undgår du ham så, han kan jo også have skiftet navn ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Så er det bare lidt underligt at moderationen på 2. døgn ikke har været inde og moderere et specifikt indlæg.

Synes du virkelig?:shock:  Jeg ved ikke hvor mange de har skrevet at indlæg skal rapporteres hvis man satser på at få en reaktion fra moderatorteamet eller admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gnaffe skrev, for 2 timer siden:

Hvordan undgår du ham så, han kan jo også have skiftet navn ??

Det kan jeg så heller ikke da han kunne genkende min måde at skrive på og mine personlige info. Så må bare tage det som det kommer. Det har han ikke, kender ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 8 timer siden:

Synes du virkelig?:shock:  Jeg ved ikke hvor mange de har skrevet at indlæg skal rapporteres hvis man satser på at få en reaktion fra moderatorteamet eller admin.

Jeg rapporterede også, men fik forklaringen på hvorfor det ikke blev redigeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...