Hop til indhold
Rejsenetværk

Må vi nævne når piger skifter navn?

Recommended Posts

Guest Trinetease

Jeg ved ærlig talt ikke om han er medlem eller bare kigger med.

Min historie er egentligt ikke noget særsyn - det sker hver dag for andre end mig.

Jeg fortæller det kun for at forklare at der vitterligt nogen gange er en historie bag som kan være bøvlet.

Min stalker har bare været langt mere vedholdende end gennemsnittet.

Og efter jeg forsvandt fra Fb har jeg da haft fred.

Manden har skrevet til mig på Fb fra 46! forskellige profiler.

Alle er blevet blokeret af mig.

Og min konsekvens har nu været at jeg ikke længere er på Fb.

Jeg er ikke i tvivl om at der 100% sikkert er piger som skifter navn for at slippe fra en dårlig omtale.

Men det er bare ikke alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da kæft, Trine, det er jo chokerende......

Kunne sådan en stalker ikke blive permanent udelukket ?? Det sidste er et spørgsmål til ADMIN, selvfølgelig.

 

TVR

 

Det er ikke mit indtryk at 'førerbunkeren' her på EG almindeligvis  har nogen interesse i at sikre pigerne ved navneskifte, jeg synes at erindre en afvisning med at det var en 'erhvervsrissiko' og hvis man ikke var villig til at løbe den, skulle man holde sig fra branchen.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke mit indtryk at 'førerbunkeren' her på EG almindeligvis  har nogen interesse i at sikre pigerne ved navneskifte, jeg synes at erindre en afvisning med at det var en 'erhvervsrissiko' og hvis man ikke var villig til at løbe den, skulle man holde sig fra branchen.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

hmmm. Det er da muligt, men hvis der er tale om en stalker, der forulemper en pige, ville jeg da mene at "førerbunkeren" - og alle os andre - har en interesse i at den slags ikke sker. En stalker er muligvis en erhvervsrisiko, men fandme ikke en der skal accepteres !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm. Det er da muligt, men hvis der er tale om en stalker, der forulemper en pige, ville jeg da mene at "førerbunkeren" - og alle os andre - har en interesse i at den slags ikke sker. En stalker er muligvis en erhvervsrisiko, men fandme ikke en der skal accepteres !!!

 

Det kan vi slet ikke være uenige om men det er deres site og kan vi ikke lide lugten kan vi jo bare smutte - eller blive, være kritiske og prøve at henstille til at udvise bare en anelse hensyn til pigerne - det sidste er indtil videre hvad jeg gør.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som i naturligvis forventer vores fulde diskretion, forventer vi også jeres. Er i itvivl om i må nævne pigens navne skift så spørg hende, eller skal man selvfølgelig ikke.

Kære Ida sunshine :)

 

- godt ment - godt set - og endnu bedre at du nævner det  :)        -     gensidig diskretion

 

For jeres kunder, burde det egentligt bare være logik i deres "egen harehøjde"   - altså at gensidig diskretion er almindelig pli - takt og tone

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan vi slet ikke være uenige om men det er deres site og kan vi ikke lide lugten kan vi jo bare smutte - eller blive, være kritiske og prøve at henstille til at udvise bare en anelse hensyn til pigerne - det sidste er indtil videre hvad jeg gør.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

Jeg tror vi er enige her..... jeg bliver da også, indtil videre.

 

Men generelt set, så forpligter de bredeste skuldre, og hvis dette site er vokset til at blive det største medie, og visse piger føler sig stalked - herinde eller med hjælp herindefra - mener jeg vi alle bør hjælpe hvor vi kan, og sitet's administrator i særdeleshed. Ret sikker op at administrator/ejer er enig i at dette site IKKE skal vare mediet til stalking.

 

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfra stammer denne overbevisning?

 

Er der kommet nogen som helst udmelding der peger i den retning?

 

Som jeg læser udmeldingerne, henviser ledelsen til regelsættet og afviser blankt enhver afvigelse.

 

Bemærk at den tråd, hvor nogle prøvede at gå i dybden med problemet, blev låst.

 

Hvis man lytter lidt til vandrørne, kigger i anmeldelser der i mange tilfælde er redigeret af en moderator, medlemmer der bliver smidt ud og generelt læser lidt mellem linjerne så er det mit indtryk at ledelsen rent faktisk er behjælpelige hvis der er en specifik situation. Men enhver har selvfølgelig ret til sin mening.

 

Hvis man som pige har et problem, så kan hun jo i det mindste prøve at spørge om hjælp hos ledelsen. Ellers har Nikita jo offentligt proklameret at hun er herinde for at være på pigernes side, så der kunne man måske også spørge om råd og vejledning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Der kørte en udsendelse på tv den anden dag...

"Nethaderne" ja... desværre er det ved at være være udbredt

med stalking, og person forfølgelse, og temmelig skræmmende

at myndighederne er fuldstændig passive....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke i tvivl om at der 100% sikkert er piger som skifter navn for at slippe fra en dårlig omtale.

Men det er bare ikke alle.

 

Jeg synes man bør stå ved det navn man har, og tage til genmæle på den dårlige omtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jeg støtter at man fortæller hvis pigen skifter navn, det vigtigt at man lader andre kunde vide at pigen ikke er nybegynder, studerende, eller et frisk billede, for mange piger gemmer sig bag at de skifter navn og kan gøre det, og så starte på ny..

 

TT, jeg kunne genkende dig uden jeg fik at vide det var dig, nu ved jeg ikke hvor klog ham, der er din stalker, men hvis jeg kunne, så kunne han nok også..

forstår ikke dit problem, troede du var stolt af dit arbejde, du vil kunne fratage ham magt over dig, ved at stå frem, samt har branchen jo brug for stærker piger som dig til at vise omverden at man kan klare det her fag...og vise almenlige piger laver det her...

samt meld ham til politiet, stalker loven kan straffe ham, og tror seriøs ikke på han vil forsætte hvis politiet kontakter ham.

prøvemanden

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man som pige har et problem, så kan hun jo i det mindste prøve at spørge om hjælp hos ledelsen. Ellers har Nikita jo offentligt proklameret at hun er herinde for at være på pigernes side, så der kunne man måske også spørge om råd og vejledning.

 

Ja og jeg proklamere hermed, at jeg er 100% på sexkøbernes side :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jeg støtter at man fortæller hvis pigen skifter navn, det vigtigt at man lader andre kunde vide at pigen ikke er nybegynder, studerende, eller et frisk billede, for mange piger gemmer sig bag at de skifter navn og kan gøre det, og så starte på ny..

TT, jeg kunne genkende dig uden jeg fik at vide det var dig, nu ved jeg ikke hvor klog ham, der er din stalker, men hvis jeg kunne, så kunne han nok også..

forstår ikke dit problem, troede du var stolt af dit arbejde, du vil kunne fratage ham magt over dig, ved at stå frem, samt har branchen jo brug for stærker piger som dig til at vise omverden at man kan klare det her fag...og vise almenlige piger laver det her...

samt meld ham til politiet, stalker loven kan straffe ham, og tror seriøs ikke på han vil forsætte hvis politiet kontakter ham.

prøvemanden

Hejsa. Bare fordi jeg er stolt og glad for mit midlertidige studiejob, betyder det ikke at min familie vil være det. Jeg ER ikke en glædespige, jeg arbejder som glædespige. Har jeg lyst til at dele den info med Gud og hvermand så er det op til mig. Ikke dig. Ikke andre kunder.

Man kan også sige til den gifte mand, eller manden der gemmer sig bag et alias på internettet "stå dog ved, at du besøger piger, støt branchen ved at vise at det ikke er noget der skal holdes skjult". Men sådan fungere verden ikke. Vi er ikke mindre "modige" vi er måske bare hensynsfulde eller nyder vores privat liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jeg støtter at man fortæller hvis pigen skifter navn, det vigtigt at man lader andre kunde vide at pigen ikke er nybegynder, studerende, eller et frisk billede, for mange piger gemmer sig bag at de skifter navn og kan gøre det, og så starte på ny..

det er jo også fuldstændig gratis for dig - du risikerer jo ikke noget.

Ikke at jeg er tilhænger af at pigerne "gemmer" sig for naturligvis er jeg ikke det, men der er altså langt vigtigere hensyn at tage... pigernes sikkerhed må vel alt andet lige tage topprioritet ??

eller hvad?

 

forstår ikke dit problem, troede du var stolt af dit arbejde, du vil kunne fratage ham magt over dig, ved at stå frem, samt har branchen jo brug for stærker piger som dig til at vise omverden at man kan klare det her fag...og vise almenlige piger laver det her...

samt meld ham til politiet, stalker loven kan straffe ham, og tror seriøs ikke på han vil forsætte hvis politiet kontakter ham.

prøvemanden

for det første er politiet komplet ligeglade... det har jeg erfaret på første parket... de gør INTET før der er tale om fysisk overgreb... og hvordan ved jeg det - tjo.. jeg har såmen også været der ligesom Trine og så mange andre kvinder.

Jeg kørte direkte til en af Nordsjællands politi-stationer hvor min forfølger heldigvis ikke kendte området godt nok til at vide hvor han var og blev standset og udspurgt af politiet - og 3 dage senere - voila - der var han igen. Så du ved tydeligvis ikke hvordan de her typer er.

At politiet kontakter dem rager dem en fjer!!

At du sidestiller at TT ikke skulle være stolt af sit job fordi hun ikke har lyst til at stå ansigt med ansigt med samtlige fordomme og stigma forbundet med jobbet er virkelig useriøst... de to ting har intet med hinanden at gøre

Jeg er stolt af at være Jasmin - fordi jeg ved jeg gør det rigtig godt som Jasmin - det betyder da ikke at jeg har lyst til at udsætte hverken mine ansatte eller mine kunder eller min perifære familie for at have brug for en forklaring på hvorfor jeg ikke er på min normale pind et par dage om ugen.

og for lige så få på plads - så er der ikke noget som helst der hedder "stalkerloven" - der er "lov om tilhold" fra 2012 og den er lige til at lukke op og skide i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

og for lige så få på plads - så er der ikke noget som helst der hedder "stalkerloven" - der er "lov om tilhold" fra 2012 og den er lige til at lukke op og skide i.

 

Kan vi anmode dig om at tale i en lidt mere sober tone, tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stalking har vist altid været der. 

Det er først nu at fænomenet har fået et navn.

Før blev det bare kaldt for nysgerrighed. 

Jeg må indrømme at jeg selv har stalket nogle glædespigers FB profiler, men det er jo bare nysgerrighed og det er der ikke noget galt i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers har Nikita jo offentligt proklameret at hun er herinde for at være på pigernes side, så der kunne man måske også spørge om råd og vejledning.

Øh, Prinz... Det var da en mærkværdig formulering. Som om min mission herinde er, at være på pigernes side, og at det er hele meningen med min tilstedeværelse. Spis lige brød til. :huh:

Jeg tror, at jeg på et tidspunkt skrev, at man som pige har nemmere ved at sætte sig ind i andre pigers situationer og omvendt for jer gutter. Men det er altså ikke derfor, at jeg er herinde. Og da jeg ikke afgør, hvad der skal fjernes og ikke fjernes, hjælper det jo ikke pigerne at komme til mig i den situation.

Men jeg tror, at i langt de fleste tilfælde er ledelsen lydhør overfor henvendelser fra pigerne. Problemet er bare, hvis skaden allerede er sket - i forhold til offentliggørelse af et tidligere kunstnernavn - og at man først skal til at argumentere for at få det fjernet, når det jo ikke overskrider sitets regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil godt lige slå et par ting klart fast.

Eroguide skal ikke misbruges til stakleri af piger. Sker dette har vi altid slået hårdt ned på det.

En håndfuld piger herinde mindst har fået rigtig meget hjælp fra Admin eller jeg eller en af mine kolleger da de havde brug for det i forbindelse med stakleri eller private oplysninger i tidens løb. Det ved et dusin mænd også herinde.

Mht Trine så har vi utallige gange slettet kritiske anmeldelser af hende. Nogen af jer så en kritisk anmeldelse af hende i nat, en anmeldte den også, den blev også slettet og vi har tidligere grebet ind overfor en person der var efter hende. Jeg har slet ikke tal på alle de gange vi har været ude med sletteknappen for at hjælpe Trine, for den eller de personer der har et horn i siden på hende opretter nye navne også. Kan dog heller ikke udelukke at vi er kommet til at slette rigtige kritiske anmeldelser af Trine i den forbindelse men vi har ment og troet at det var chikane/stakleri.

Mht om man må nævne at en pige skifter navn så er holdningen at det må man gerne. Vi ved også udmærket at der kan være andre grunde end stakleri til at en pige skifter navn.

Endelig opdager vi nogle gange at pigerne sløser med oplysninger om dem selv. De kan bruge email adresser som fortæller for meget om deres rigtige navn, de kan bruge samme billeder på deres private åbne facebookprofil som de bruger i annoncer og sådan kan vi blive ved. En af de piger herinde der blev staklet havde i den grad dummet sig når hun bruger samme billeder på hendes annonce og så på hendes private facebookprofil.

Men der er en ting I også skal huske på. Der er rigtig mange piger og klinikker der kontakter ledelsen for at få kritiske anmeldelser af dem slettet. Vi bliver nød til at være ret sikre i vores sag inden vi sletter kritiske anmeldelser for ellers ved vi det bliver sådan at kommer der en kritisk anmeldelse så er det pr def chikane, men i tilfældet med Trine feks har vi været ret sikre.

De sager vi har om stakleri og private oplysninger om pigerne tager vi meget seriøst, og vi kan i de tilfælde også bøje reglerne til fordel for pigen, og det ved en pige og to mænd herinde også vi gjorde da vi hjalp en pige der i øvrigt ikke længere er på Eroguide da hun havde brug for det.

Det er heller ikke nyt for os at fjender af ledelsen og Eroguide straks benytter denne lejlighed til at sprede ting om os der ikke helt passer og derfor blev jeg og en kollega enig om at skrive ligeud af posen for ligesom at få manet de ukorrekte ting i jorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

jeg kan se af moderator også har skrevet, så her er minsandten to reaktioner på det samme. så kan i jo læse dem eller springe over.

 

 

 

nu bliver vi desværre nødt til at komme på banen. og jeg skriver desværre, fordi vi principielt ikke har noget imod at reglerne debatteres herinde.

 

men der er simpelthen kørt så mange halve sandheder og deciderede forkerte oplysninger i de tråde der har omhandlet vores angivelige mangel på respekt og beskyttelse af pigerne så vi bliver nødt til at klargøre.

 

 

 

for det første: vi lukkede en tråd der kørte af sporet omkring private oplysninger i private beskedder den helt simple årsag, det foregik i det forkerte forum nemlig "meddelelser fra eroguide". det helt centrale er ordet "fra". vi lod så diskussionen køre videre i tråden om radioen 24/7 indtil vi mente at alle havde haft rig mulighed til over de 17 sider (!) at komme til orde. diskussionen gik tilsidst i ring og selvsving at der ikke var meget mere at tilføje.

 

for det andet.: vi har i masser af tilfælde hjulpet piger der har haft stalkere. det er blandt andet derfor vi skrider ind overfor deling af personlige informationer både i anmeldelses-trådene og private beskedder. vi opfordrer stadigt til at man anmelder misbrug af information til os.

 

for det tredje: nogle af de der optræder her i trådene med angreb på eg's ledelse taler ualmindeligt meget mod bedre vidende for de har selv i overordentlig høj grad haft glæde af at vi har slettet anmeldelser med personlige kendetegn, adresser, private billeder, oplysninger om adresser, familiemæssige oplysninger, og efterfølgende givet karantæner og bannet medlemmer.

 

for det fjerde:. hvis man vælger selv at lægge de samme billeder op på instagram, facebook og ens arbejdssider, på trods af blandt andet henvendelse fra egs administration om det uhensigtsmæssige i den fremgangsmåde, så er man dælen dytme selv ude om det .

 

for det femte:, hvis man skifter navn, men beholder billeder, tekst  og motto, så er det altså ualmindeligt vanskeligt at tage ønsket om diskretion i forbindelse med navneskift særlig alvorligt

 

for det sjette:  masser af piger opererer under forskellige navne på forskellige klinikker. det sker ofte, ikke altid men ofte, fordi klinikkerne kun har plads til en "lullu, madeleine, sophie, emelie, maria" o.s.v.et andet ganske væsentligt parameter for forskellige navne er mere økonomisk orienteret.

 

for det syvende: eg er det suverænt mest moderede forum for sexkøb, og jeg ved det for jeg har været på dem allesammen. 

 

for det ottende: vi respekterer at debattørerne har andre holdninger end vores. det ville være rart hvis den samme respekt gjorde sig gældende overfor den platform og den ledelse der stiller plads, tid og muligheder til rådighed - gratis.

 

 

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej

jeg støtter at man fortæller hvis pigen skifter navn, det vigtigt at man lader andre kunde vide at pigen ikke er nybegynder, studerende, eller et frisk billede, for mange piger gemmer sig bag at de skifter navn og kan gøre det, og så starte på ny..

TT, jeg kunne genkende dig uden jeg fik at vide det var dig, nu ved jeg ikke hvor klog ham, der er din stalker, men hvis jeg kunne, så kunne han nok også..

forstår ikke dit problem, troede du var stolt af dit arbejde, du vil kunne fratage ham magt over dig, ved at stå frem, samt har branchen jo brug for stærker piger som dig til at vise omverden at man kan klare det her fag...og vise almenlige piger laver det her...

samt meld ham til politiet, stalker loven kan straffe ham, og tror seriøs ikke på han vil forsætte hvis politiet kontakter ham.

prøvemanden

Jamen jeg har skam meldt ham.... 4 gange.

Politiet mente ikke at jeg havde noget at være bekymret over.

Jeg er skam ikke flov over mit job.

Men jeg ser absolut ingen grund til at gøre mine forældre dybt ulykkelige.

Jeg har taget min tørn for branchen....i flere omgange.

Det behøver man faktisk ikke at ødelægge sin families liv for at gøre.

De første 2 døgn min nye reklame var aktiv var billederne fake.

At stå offentlig frem har kæmpe store konsekvenser.

Den føler jeg mig ikke rustet til at kunne overskue/rumme pt.

Og jeg skal ihvertfald ikke stå frem fordi at en anonym idiot presser mig til det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi anmode dig om at tale i en lidt mere sober tone, tak :)

gerne... du får det da straks i anden udgave...

det som prøvemanden kalder stalkerloven er "lov om tilhold" og den er lige til at åbne og anbringe afsindig store mængder buddinge-blød fækalie i..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil godt lige slå et par ting klart fast.

Eroguide skal ikke misbruges til stakleri af piger. Sker dette har vi altid slået hårdt ned på det.

En håndfuld piger herinde mindst har fået rigtig meget hjælp fra Admin eller jeg eller en af mine kolleger da de havde brug for det i forbindelse med stakleri eller private oplysninger i tidens løb. Det ved et dusin mænd også herinde.

Mht Trine så har vi utallige gange slettet kritiske anmeldelser af hende. Nogen af jer så en kritisk anmeldelse af hende i nat, en anmeldte den også, den blev også slettet og vi har tidligere grebet ind overfor en person der var efter hende. Jeg har slet ikke tal på alle de gange vi har været ude med sletteknappen for at hjælpe Trine, for den eller de personer der har et horn i siden på hende opretter nye navne også. Kan dog heller ikke udelukke at vi er kommet til at slette rigtige kritiske anmeldelser af Trine i den forbindelse men vi har ment og troet at det var chikane/stakleri.

Mht om man må nævne at en pige skifter navn så er holdningen at det må man gerne. Vi ved også udmærket at der kan være andre grunde end stakleri til at en pige skifter navn.

Endelig opdager vi nogle gange at pigerne sløser med oplysninger om dem selv. De kan bruge email adresser som fortæller for meget om deres rigtige navn, de kan bruge samme billeder på deres private åbne facebookprofil som de bruger i annoncer og sådan kan vi blive ved. En af de piger herinde der blev staklet havde i den grad dummet sig når hun bruger samme billeder på hendes annonce og så på hendes private facebookprofil.

Men der er en ting I også skal huske på. Der er rigtig mange piger og klinikker der kontakter ledelsen for at få kritiske anmeldelser af dem slettet. Vi bliver nød til at være ret sikre i vores sag inden vi sletter kritiske anmeldelser for ellers ved vi det bliver sådan at kommer der en kritisk anmeldelse så er det pr def chikane, men i tilfældet med Trine feks har vi været ret sikre.

De sager vi har om stakleri og private oplysninger om pigerne tager vi meget seriøst, og vi kan i de tilfælde også bøje reglerne til fordel for pigen, og det ved en pige og to mænd herinde også vi gjorde da vi hjalp en pige der i øvrigt ikke længere er på Eroguide da hun havde brug for det.

Det er heller ikke nyt for os at fjender af ledelsen og Eroguide straks benytter denne lejlighed til at sprede ting om os der ikke helt passer og derfor blev jeg og en kollega enig om at skrive ligeud af posen for ligesom at få manet de ukorrekte ting i jorden.

Jeg vil gerne lige fastslå at jeg Intet har at klage over vedr Eroguides måde at takle Eks tingene med mig.

Jeg så godt det der blev slettet i nat og tak for det.

Jeg fortalte mig historie udelukkende kun for at sige at der Kan være en grund til at man prøver at 'forsvinde' lidt.

Jeg har på ingen måde følt mig skidt behandlet af div moderatorer osv.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

En håndfuld piger herinde mindst har fået rigtig meget hjælp fra Admin eller jeg eller en af mine kolleger da de havde brug for det i forbindelse med stakleri eller private oplysninger i tidens løb.

Jeg ved også godt, hvad Admin gjorde for mig, da mine private oplysninger blev delt rundt, og det er jeg altså ikke utaknemlig overfor.

Men derfor må man vel godt mene, at det kan have uoverskuelige konsekvenser for en pige, der prøver at beskytte sig ved at skifte navn, hvis det bliver udbasuneret. :)

Jeg tager her ikke stilling til, om pigen har brugt de samme/genkendelige billeder, men udelukkende princippet i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har bare forskellige syn på sagen. Som pige forventer vi selvfølgelig at vi selv kan bestemme om vi har behov for at "starte forfra". Den holdning deler EG's ledelse ikke, det er lidt synd men de har gjordt det klart at de stiller en platform til rådighed, hvor vi kan udstilles på godt og ondt, om vi vil det eller ej og det skal indiskutabelt foregå på EG's præmisser.

Jeg er dog sikker på at moderatorene er hurtige til at hjælpe en pige skulle hun ha brug for det, om det så er for sent eller om hun er en af de flere hundrede piger der ikke bruger eg, er jo så bare synd.

Uanset om eg er villige til st genoverveje reglerne eller ej, så syntes jeg det er en positiv debat at ta, jeg tror der er mange kunder her, der ikke lige tænker over om det kan ha en konsekvens for pigen og det er også dejligt at læse, at der er mange der deler holdningen om, at gensidig diskretion er alfa og O i denne branche. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et er at ledelsen nok skal hjælpe, hvis en pige kommer i knibe, men ikke alle piger er herinde. Ledelsen er her heller ikke i døgndrift, så måske kommer en uheldig information til at stå her i flere timer, før den (måske) bliver slettet. Det kan give en psykopat stalker et rigtig godt forspring.

Tænk jer om og pas på os! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...