Hop til indhold
Rejsenetværk

Må vi nævne når piger skifter navn?

Recommended Posts

Guest Michelangelo

Jeg havde kendskab til en gp som af personlige og helt forståelige grunde ikke ønskede besøg af folk fra et bestemt miljø. Dettte var kendt af alle der læste hendes anmeldelser.

 

På et tidspunkt skiftede hun navn, billeder og beskrivelse, men fortsatte på samme klinik. Selvom jeg ikke har spurgt hende selv, er jeg overbevist om at dette skift hænger sammen med ovenfor nævnte problematik.

 

Efter navneskiftet blev hun efterlyst, fordi der var én af hendes kunder der savnede hende, Flere velmenende kom på banen og argumenterede for at hun var identisk med en pige der var startet samme sted.

 

Jeg er ikke i tvivl at de folk der hjalp, gjorde det i den aller bedste mening, Jeg mener bare at det havde været mere hensigtsmæssigt, hvis sådan noget var foregået via PM.

 

Jeg anmeldte derfor tråden. Jeg fik aldrig noget svar, og der blev ikke ændret på noget.

 

Da jeg så læste at det er ledelsens politik at navneskift godt må oplyses, fik jeg det indtryk at det var grunden til at der ikke var sket noget. Det er svært at få andet indtryk.

 

De oplysninger der er kommet fra ledelsen i dag, giver et mere nuanceret indtryk af ledelsens politik på området. Jeg må dog stadig mene at det havde været rimeligt med et svar. Det handler trods alt om et andet menneskes ve og vel.

Redigeret af Michelangelo

Del dette indlæg


Link til indlæg

.

Tænk jer om og pas på os! :)

 

Det gør vi altså også, det ved i også godt inderst inde :)

 

Det ville være rart om i også havde bare en smule forståelse for vores situation :(  Uden de anmeldelser, samt muligheden for at kunne spotte dårlig service i nye klær, så er vi som købere bare ilde stillet - det kunne i godt have bare en smule forståelse for ;)

 

 

Øh, Prinz... Det var da en mærkværdig formulering. Som om min mission herinde er, at være på pigernes side, og at det er hele meningen med min tilstedeværelse. Spis lige brød til. :huh:

 

 

Jeg skrev også "spørge om råd og vejledning". Som pensionist har du jo en del livserfaring - desværre også med de kedelige sider af branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis i piger da for pokker bare ville blive væk fra eroguide. Så ville forummet meget snart blive så kedeligt at ingen gad læse det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

De oplysninger der er kommet fra ledelsen i dag, giver et mere nuanceret indtryk af ledelsens politik på området. Jeg må dog stadig mene at det havde været rimeligt med et svar. Det handler trods alt om et andet menneskes ve og vel.

 

Rart at vi nu har det samme indtryk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i piger da for pokker bare ville blive væk fra eroguide. Så ville forummet meget snart blive så kedeligt at ingen gad læse det.

 

Klovn! Netop ved at være herinde, har pigerne mulighed for at påvirke sitet - det er dog ikke ens betydende med at vi vil rette os efter dem ;)

 

Pigerne oplever nok også ofte at vi kommer med gode idéer til dem, når vi besøger deres "huse" - uden at de nødvendigvis retter sig efter det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sager vi har om stakleri og private oplysninger om pigerne tager vi meget seriøst, og vi kan i de tilfælde også bøje reglerne til fordel for pigen, og det ved en pige og to mænd herinde også vi gjorde da vi hjalp en pige der i øvrigt ikke længere er på Eroguide da hun havde brug for det.

Det er heller ikke nyt for os at fjender af ledelsen og Eroguide straks benytter denne lejlighed til at sprede ting om os der ikke helt passer og derfor blev jeg og en kollega enig om at skrive ligeud af posen for ligesom at få manet de ukorrekte ting i jorden.

 

Kimbjensen læs ovenstående, det passer rigtig godt til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prinz, vi ved godt at nogle af jer passer på os, men det er desværre ikke alle. Det ser vi jo gang på gang herinde.

Og jo, vi har forståelse for, at det er noget skidt hvis piger snyder jer på den ene eller anden måde, men undskyld mig..... I de fleste tilfælde tror jeg godt, at I kan skelne ;) Jeg tror også I kan se forskel på, om en fyr bliver snydt for 10 min eller en pige bliver afsløret i at være sexarbejder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt - hvad skal vi med dette overflødige indlæg?

Sidder vi ikke lige og diskuterer et alvorligt emne - og så kommer du med sådan noget pjat??

"Lige til at lukke op og skide i" er et ganske almindeligt udtryk, som bruges dagligt af jeg ved ikke hvor mange mennesker - så hvorfor ikke osse Trine?

Ja, jeg er i hvert fald ikke med i det "vi", som du anfører.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden synes jeg, det hele generelt er ved at løbe af sporet med, hvad medlemmer herinde mener, de skal have en mening om med hensyn til, hvad pigerne i branchen kan tillade sig eller ikke tillade sig.

Var det ikke en idé bare at acceptere, at navneskift (desværre) bare er en (nødvendig) del af branchen - og at vi hér har fået lidt at vide om hvorfor?

Det virker som om, at der er alt for mange, der har glemt, at det er sjovt at besøge glædespigerne - både på godt og på ondt!

Så møder man nogle søde piger - og så møder man nogle, der ikke er så søde. Så kommer man op på hesten igen og videre det går...

Nu om dage virker det mere som om, at alle har travl med at besøge piger og hu-hej hjem til computeren eller smart phonen op af lommen som om, det nærmest var en hellig pligt at fortælle videre i stedet for selv at nyde og tænke tilbage på sine egne, private oplevelser med glæde...

Eller måske er det bare mig, som er blevet en sur, gammel mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld de mange rodede indlæg - samtidig med, at jeg prøver at være alvorlig, sidder jeg osse og experimenterer med at poste indlæg på smartphone i håb om, at disse to (alvor og leg) lissom ude hos pigerne osse kan forenes hér.

Mvh den sure, gamle mand Spider.

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indimellem når man læser de mange mange debatødelæggende afsporinger, - så gribes man af den kætterske tanke - at langt flere burde undervises i, at ytringsret og ytringsfrihed ikke er ytringspligt !!!!!!

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heine - indimellem når man læser dine indlæg - så gribes man af den kætterske tanke at det måske er dig der er den Store Underviseren. Skriver du overhovedet om andet end om hvordan andre skriver??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Heine - indimellem når man læser dine indlæg - så gribes man af den kætterske tanke at det måske er dig der er den Store Underviseren. Skriver du overhovedet om andet end om hvordan andre skriver??

 

Han er også en smo-type og også spider ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret Bananas - jeg kun anmeldt 3 piger det sidste år - plus lidt thaiklinikker - hvad med dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Heine - indimellem når man læser dine indlæg - så gribes man af den kætterske tanke at det måske er dig der er den Store Underviseren. Skriver du overhovedet om andet end om hvordan andre skriver??

Det har du nu altid også selv været god til Banan :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har helt ret Bananas - jeg kun anmeldt 3 piger det sidste år - plus lidt thaiklinikker - hvad med dig ?

 

Hvad har antallet af anmeldelser med sagen at gøre ? 

Selv har jeg kun anmeldt en i min tid på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

Heine, titman og bananas m.fl.

jeg foreslår til gengæld at vi bliver ved emnet, og lader de sproglige drillerier ligge.

afsporinger, uanset hvorfor, er nu en gang afsporinger

i må tage jeres dillermålingkonkurrence i et andet forum

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se lige bort fra Veri-pigen, som jo ikke er en GP, men en plattenslager.

 

Når jeg læser denne tråd igennem ser jeg 2 grupperinger:

 

De der betragter pigerne som mennesker og efter bedste evne forsøger at vise pli og hensyn.

 

De, der betragter pigerne som forbrugsvarer og for enhver pris forsøger at skaffe sig nok viden til at foretage det optimale indkøb hver gang.

 

Med så forskellige indfaldsvinkler vil det jo være totalt umuligt at opnå enighed. Men hvis vi nu skal se bort fra de menneskelige hensyn - som trods alt er de vigtigste for mange (gudskelov) - så kunne man jo også tage det mere kolde, klamme og WC-agtige synspunkt, at hvis pigerne er utrygge vil mange måske forlade branchen og så har "indkøberne" et dårligere vareudvalg at vælge ud fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heine har da ret? Det lader til at mange mener at ytringsfrihed er =ytringspligt. "Hun kan ikke bestemme om jeg skal røbe hendes tidligere navn, så nu gør jeg det.. Fordi jeg kan!"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes man skal holde sin kæft, der er helt sikkert en grund til pigen skifter navn og i 9 ud af 10 tilfælde, tvivler jeg på det er for at få flere gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Er det for, at løbe fra et dårligt ry, syntes jeg det er helt OK, at nævne det her på sitet.

 

 

Men er det af personlige årsager, er der jo ingen grund til, at nævne noget som helst. Heller ikke om der er nogen der spørg.

 

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Er det for, at løbe fra et dårligt ry, syntes jeg det er helt OK, at nævne det her på sitet.

 

 

Men er det af personlige årsager, er der jo ingen grund til, at nævne noget som helst. Heller ikke om der er nogen der spørg.

 

 

Pite

 

 

problemer er hvem afgør om det er det ene eller det andet,

 

jeg kan da ikke se om Jens stalker liderlige line som desværre har fået 2-3 dårlige anmelderlser her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...