Hop til indhold

Recommended Posts

Tror ikke der er nogen piger der mere desværre .og hvis endlig så sikkert kun en enkelt og nok om aftenen og med det vejer der er nu nok ikke stor chance for det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge. Jeg bor ikke langt fra gaden, og af og til når jeg kører hjem kommer jeg der igennem ;) Der har altid været piger i gaden, men alt afhængig om du kommer der i hverdage eller weekender, er deres mødetider forskellige. 

Hverdage fra kl. 19-23

Weekender fra kl. 18-01

Disse tidspunkter skal tages med forbehold... Hvis vi f.eks. er i varme måneder, er der måske 4-8 piger der er i byen og som trækker i gaden, dog kan en enkelt eller to tage en fridag eller andre være med en kunde. Her i vinterhalvåret har der været forbløffende få, men hvis du er opsat på at finde en i nærmeste fremtid, så er weekenden mit bedste bud og så prøv mellem kl. 20 og 22 ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

var på gaden i lørdags der var 2 damer begge lidt ældre men flinke , fik fortalt de normalt er 4 om aftene . 2 rumæner lidt yngre har prøvet den ene af dem gør jeg ikke igen høj slank rimelig pæn men spørger efter 2 min are you don now gør hun hver minut kedelig . foretrække den lille mørke på hjørnet lidt ældre venlig god tid og fuld tilfredstillse . hende på elkassen rejer iøvrigt hjem på ferie til tjekoslovakiet fortalt hun .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Explorer88

Kiggede forbi ridehusgade fredag 19.15 - ikke en eneste på arbejde - er de flyttet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 18 timer siden:

Nogen der har været i gaden og kan berette nyt ?

 

Big3lover skrev, for 27 minutter siden:

Ja, masser af biler som sædvanlig.....

På spørgsmålet om der er "noget nyt at berette" er "som sædvanligt" nok næppe det rette svar. :-);-) 
 

Big3lover skrev, for 29 minutter siden:

Stop nu den døde tråd!

Hvis man ikke interesserer sig for indholdet af en tråd kan man jo bare lade være at læse den. Nu hvor vejret er blevet bedre er det måske ikke helt urelevant at spørge om der sker noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...