Hop til indhold
valter1000

Pigernes bid af kagen

Recommended Posts

Efterhånden som man er blevet ældre er man blevet mere kritisk med hensyn til ikke at købe sex af piger som er tvunget til det.

Eller rettere, jeg har altid været ret sikker på at dem jeg har besøgt har gjort det uden der har været andre end pigen der har tjent på det, men efterhånden er jeg sku ved at blive i tvivl om hvor mange der reelt er helt uden ”bagmænd”. Dette har tit afholdt mig fra at opsøge dem.

Synes snart det er umuligt at finde en profil på diverse massagesider uden man får det indtryk at der er andre der får en bid af kagen, ofte en stor bid får man indtryk af.

Hvor ville det dog være dejligt hvis vi levede i en verden hvor det ikke var nødvendigt at pigen skulle betale for beskyttelsespenge eller til andre hjælpere.

Helt ok pigen betaler for at være på en klinik, husleje og telefonpige osv., men synes ofte man hører om nogle bagmænd der ejer et antal bordeller, og så daler interessen altså for mig. Ville ikke have noget imod at betale lidt mere hvis bare man er sikker på at pengene kommer i de rigtige lommer.

 

Blot en lille tanke herfra.

 

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg
valter1000 skrev, for 14 minutter siden:

Efterhånden som man er blevet ældre er man blevet mere kritisk med hensyn til ikke at købe sex af piger som er tvunget til det.

Eller rettere, jeg har altid været ret sikker på at dem jeg har besøgt har gjort det uden der har været andre end pigen der har tjent på det, men efterhånden er jeg sku ved at blive i tvivl om hvor mange der reelt er helt uden ”bagmænd”. Dette har tit afholdt mig fra at opsøge dem.

Synes snart det er umuligt at finde en profil på diverse massagesider uden man får det indtryk at der er andre der får en bid af kagen, ofte en stor bid får man indtryk af.

Hvor ville det dog være dejligt hvis vi levede i en verden hvor det ikke var nødvendigt at pigen skulle betale for beskyttelsespenge eller til andre hjælpere.

Helt ok pigen betaler for at være på en klinik, husleje og telefonpige osv., men synes ofte man hører om nogle bagmænd der ejer et antal bordeller, og så daler interessen altså for mig. Ville ikke have noget imod at betale lidt mere hvis bare man er sikker på at pengene kommer i de rigtige lommer.

 

Blot en lille tanke herfra.

 

 

Valter1000

Måske du skulle kigge dig om efter danske piger. Tror det er yderst sjældent at der er en bagmand der napper deres penge.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er en illusion med de danske piger. Jeg tror da ikke at danske bordeller nødvendigvis er uden bagmænd. Selvfølgelig er da da nok nogen der er, ligesom at jeg kender nogle thai klinikker hvor Mutter blot lejer værelser ud (tror jeg ihvertfald fald) men mon ikke branchen generelt ikke er helt gennemsigtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@valter1000

Jeg forstår dig godt, for jeg har altid selv været meget opmærksom på ikke at besøge piger, som ikke var der 100 % frivilligt – men idéen om at pigen selv beholder alle pengene er nok en illusion, der er udgifter ved enhver forretning, og det gælder også for glædespigerne.

Men der er selvfølgelig ingen, der frivilligt afleverer en væsentlig del af omsætningen for ”beskyttelse,” i så fald kommer det efter min opfattelse ind under tvang.

I lang tid fravalgte jeg stort set udenlandske piger, fordi jeg per definition mente at de på en eller anden måde blev udnyttet, men jeg er senere kommer i tvivl, idet jeg flere gange har oplevet udenlandske piger, der er meget afklarede, og som ikke har det fjerneste ønske om at stoppe. Dette er meget sjældent for danske glædespiger, hvor stort set ingen forventer at være i branchen om 1 år.

Der er nok ikke tvivl om, at de fleste grove tilfælde skal findes blandt de udenlandske piger, men hvordan man skal fravælge dem, ved jeg ikke – man kan nok ikke gøre andet end at være opmærksom og bruge sin sunde fornuft.

Imidlertid vil det være en illusion at man bare skal besøge et dansk bordel eller danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ryger man som luder i lommen på de bagmænd? Jeg har da arbejdet i snart 1,5 år nu, og jeg er da aldrig blevet truet til at skulle betale beskyttelsespenge eller noget - og hvem skulle de også beskytte mig fra?
Hvordan bærer de bagmænd sig egentlig ad med at tvinge en pige til at sælge sex og aflevere pengene til dem bagefter?
Er det mig der er alt for naiv at tro, at jeg bare kan gå til politiet, hvis jeg bliver kontaktet af sådan en fyr?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i at sandsynligheden for bagmand/ågerkarle/ruffere/menneskehandel blandt de danske GP'ere er lavere end hos de udenlandske.

Modsat er min oplevelse, at de danske piger - gennemsnitligt set - er mere fucked up (traumatiseret/lavt selvværd/på coke/spiseforstyrret/ect.) end de østeuropæiske. Mange af de østeuropæiske er helt almindelige mennesker, med helt almindelige familie/arbejde osv., men som bare er presset økonomisk. De er helt klare omkring deres grænser, valg osv., og er udelukkende i branchen for at tjene ekstremt mange penge hurtigt (sammenlignet med en alm. månedsløn i deres hjemland).

Jeg synes det er en svær afvejning, i forhold til at skulle vælge dansk/udenlandsk GP som sexkøber.

Hos de danske GP'ere, der betaler de måske kun en lille del af deres omsætning (måske 15%-30% afhængig af omsætningens samlede størrelse) til en "udlejer"/tlf.dame, men derimod er der en god risiko for, at man som sex-køber kommer til at ligge med en Tanja Rahm-type, der aldrig skulle have været GP.

De østeuropæiske betaler måske 30%-50% af deres omsætning til en "hjælper", men derimod er risikoen for en "fucked up" GP lavere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 1 time siden:

Hvordan ryger man som luder i lommen på de bagmænd? Jeg har da arbejdet i snart 1,5 år nu, og jeg er da aldrig blevet truet til at skulle betale beskyttelsespenge eller noget - og hvem skulle de også beskytte mig fra?
Hvordan bærer de bagmænd sig egentlig ad med at tvinge en pige til at sælge sex og aflevere pengene til dem bagefter?
Er det mig der er alt for naiv at tro, at jeg bare kan gå til politiet, hvis jeg bliver kontaktet af sådan en fyr?

Blandt danske GP'ere, er det typisk klinik-ejeren der betaler til banderne. Den enkelte GP der måtte arbejde på klinikken får ikke at vide at en del af huslejen går til nogle bande-relaterede typer.

De bander der bare møder op på en klinik og kræver beskyttelsespenge (normalt indvandrerbander), vil typisk blive meldt til Politiet med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
De østeuropæiske betaler måske 30%-50% af deres omsætning til en "hjælper", men derimod er risikoen for en "fucked up" GP lavere.
 

 

Hvordan syntes du at det hænger det sammen ?

Filosoffen skrev, for 1 time siden:

De er helt klare omkring deres grænser, valg osv., og er udelukkende i branchen for at tjene ekstremt mange penge hurtigt (sammenlignet med en alm. månedsløn i deres hjemland)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Filosoffen

Du henviser til Tanja Rahm. Hun skriver:

Citat

Hvis du tror, at jeg nogensinde havde lyst til dig, så tager du grueligt fejl. Ikke en eneste gang, gik jeg lystig på arbejde. Det eneste jeg var optaget af, var at tjene hurtige penge. – Forveksl det ikke med nemme penge, for nemme var de ikke. Men hurtige, ja.. For jeg lærte hurtigt de mange tricks til at få dig til at komme hurtigst muligt, så jeg kunne slippe for at have dig liggende ovenpå mig, under mig eller bag mig.

Jeg synes at jeg genkender et eller andet fra – om ikke alle – så fra et meget stort antal af mine besøg hos danske glædespiger. Ikke at jeg af den årsag har følt mig dårligt behandlet, for jeg har aldrig selv troet på noget andet, for mig bliver det først dårligt, hvis jeg ikke får den lovede ydelse og tid eller hvis glædespigen er useriøs. Det er okay at hun ikke synes om mig. 

Hvis jeg kan mærke den gode kemi, så har det da været et ekstra plus, og det sker da heldigvis af og til, men det er de færreste gange.  Jeg føler nok at jeg selv oplever en snært at ægte kemi ved omkring 1/5-del af gangene. 

Derudover at jeg enig med Filosoffen i at en væsentlig del af de danske glædespiger er ”fucked up” som han kalder det, jeg gætter på 2/3- del, men sådan er vi mennesker jo så forskellige, og heldigvis. Vi kunder er måske også lidt ”fucked up” – 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne aldrig personligt bare drømme om at købe udenlandske piger, unge piger uden erfaring med ublu priser, sugarbabes eller hvad de nu kalder sig osv. , aldrig piger på klinik. Køber KUN DANSKE piger / kvinder privat og som har noget erfaring, og mange af dem kan man sagten tale med prisen om, og behandler man dem som man gerne selv vil behandles , er man altid velkommen igen. Og dem bliver der flere og flere af i kraft med regeringens nedskæringer, og især enlige mødre. God aften til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Optimisten skrev, for 58 minutter siden:

Jeg kunne aldrig personligt bare drømme om at købe udenlandske piger, unge piger uden erfaring med ublu priser, sugarbabes eller hvad de nu kalder sig osv. , aldrig piger på klinik. Køber KUN DANSKE piger / kvinder privat og som har noget erfaring, og mange af dem kan man sagten tale med prisen om, og behandler man dem som man gerne selv vil behandles , er man altid velkommen igen. Og dem bliver der flere og flere af i kraft med regeringens nedskæringer, og især enlige mødre. God aften til alle

Jeg vil forstå og forstås - derfor kun til danske...

Måske er der penge i leddet højere oppe, måske ikke - det er sommetider svært at gennemskue, men man må bruge sin sunde fornuft og dømmekraft.

Hvad jeg ikke helt er med på, er at du skriver at der kommer flere og flere enlige mødre i branchen - forholder det sig rent faktisk sådan ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvad jeg ikke helt er med på, er at du skriver at der kommer flere og flere enlige mødre i branchen - forholder det sig rent faktisk sådan ?

 

Det udsagn gir ikke mening for mig, en enlig mor med et barn kan sagtens på SU med forsørgelsestillæg, boligsikring, friplads i daginstitution, forhøjet børnetilskud og børnepenge fra faderen til barnet klare sig fint i hverdagen, men uden opsparing, og uden luksuriøse ferier i udlandet, hvis hun vil spare op skal der undværes , så om stigningen af GP, et en hær af pengehungrende enlig mødre tvivler jeg stærkt på..

Muligt mange enlige forsørgere oplever sig selv som fattig fordi de ikke kan have det dyre mærkevare og design vare forbrug, men det er det mange lønslaver der heller ikke kan..

En enemor i et lavlønsområde klarer sig lidt bedre end den studerende, da lønnen er nogle tusinde højere en SU..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Filosoffen skrev, for 3 timer siden:

... kommer til at ligge med en Tanja Rahm-type, der aldrig skulle have været GP.  ...

Måske ikke så enkelt endda ...

LØSEN
Sætter strømpesømmen lige
trækker munden op med rødt
og banker på himlens port

Luk mig ind
Jeg hører til

Paradiset var mit fædreland
Kroppen blev mit tempel

På Jorden var jeg
glædespige

Lola Baidel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
valter1000 skrev, for 7 timer siden:

Efterhånden som man er blevet ældre er man blevet mere kritisk med hensyn til ikke at købe sex af piger som er tvunget til det.

Eller rettere, jeg har altid været ret sikker på at dem jeg har besøgt har gjort det uden der har været andre end pigen der har tjent på det, men efterhånden er jeg sku ved at blive i tvivl om hvor mange der reelt er helt uden ”bagmænd”. Dette har tit afholdt mig fra at opsøge dem.

Synes snart det er umuligt at finde en profil på diverse massagesider uden man får det indtryk at der er andre der får en bid af kagen, ofte en stor bid får man indtryk af.

Hvor ville det dog være dejligt hvis vi levede i en verden hvor det ikke var nødvendigt at pigen skulle betale for beskyttelsespenge eller til andre hjælpere.

Helt ok pigen betaler for at være på en klinik, husleje og telefonpige osv., men synes ofte man hører om nogle bagmænd der ejer et antal bordeller, og så daler interessen altså for mig. Ville ikke have noget imod at betale lidt mere hvis bare man er sikker på at pengene kommer i de rigtige lommer.

 

Blot en lille tanke herfra.

 

 

Valter1000

De fleste af os har eller tænker lejlighedsvis noget tilsvarende.  Udfordringen hvis man ønsker at tage disse overvejelser med i sine betragter er desværre, at den slags informationer er stort set umulige at få adgang til.  De fleste nøjedes nok bare med at drage konklusioner ala "De piger som jeg har besøgt, og hvor jeg har nydt samværet, og i øvrigt haft indtryk af, at der var en god kemi, der er alt egentligt som det skal være".   Faktum er nok desværre, at der ikke er belæg for at hævde således.  Selvom man eksempelvis fik indført en slags fairtrade, i forbindelse med en fuldt ud lovliggørelse,  ville det næppe kunne fjerne ens tvivl. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Der er ikke sket en stigning af unge enlige mødre i det klassiske alm set up på klinikker,PD eller lign.

Men hvis man regner SB’erne med så er det helt klart eksploderet.

Jeg kender ikke til eet eneste dansk bordel som betaler beskyttelsespenge til rockerne. Task force smadrede branchen, mændene blev væk og det samme gjorde rockerne. Engang imellem prøver en bande at føre sig frem, men alt bliver meldt til politiet. 

Det glæder mig at jer som mener at de udenlandske piger er ekstatiske af lykke over at rejse væk fra deres børn i månedsvis, for at tjene penge som prostituerede har regnet jer frem til, at de er ægte glade for jeres besøg. Det giver endnu mere mening for mig nu at de finder det okay at betale 50-70% af deres indtjening til div bagmænd - den der med de 30% er ønsketænkning;-). 

Det er endnu mere overvældende med jeres kæmpe psykologiske indsigt i at størstedelen af de danske GP’ere har en hækle fejl i psyken......

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 4 timer siden:

Enig i at sandsynligheden for bagmand/ågerkarle/ruffere/menneskehandel blandt de danske GP'ere er lavere end hos de udenlandske.

Modsat er min oplevelse, at de danske piger - gennemsnitligt set - er mere fucked up (traumatiseret/lavt selvværd/på coke/spiseforstyrret/ect.) end de østeuropæiske. Mange af de østeuropæiske er helt almindelige mennesker, med helt almindelige familie/arbejde osv., men som bare er presset økonomisk. De er helt klare omkring deres grænser, valg osv., og er udelukkende i branchen for at tjene ekstremt mange penge hurtigt (sammenlignet med en alm. månedsløn i deres hjemland).

 

.

Jeg ser nok lidt anderledes på branchen. I min optik er det et kontroversielt valg og en markant afvigelse fra gældende normer at træde ind i branchen. Så kan man selvfølgelig godt have en tese omkring at østeuropæiske kvinder i højere grad en eksempelvis dansker piger er drevet af økonomisk nød.  Det kunne sagtens være sandsynligt, men det gør dem jo ikke til "helt almindelig mennesker", underforstået at de skulle være mindre "fucked up" er mere robuste "følelsesmæssigt".  

En betingelse for at man kan have en længere varende karriere  i branchen, handler vel også om, at man faktisk kan levere nogle oplevelser, som gæsterne er tilfredse med. Er sexen god, så er interessen for at finde ud af, om pigen har nogle issues nok dels ikke særlig stor og dels nærmest umulig at finde ud af, med mindre man bliver en del af deres tilværelse.  Lidt kynisk kan vel måske bare konkludere "God sex er ikke betinget af mængden af issues hos de to parter".  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 8 timer siden:

... Hvordan bærer de bagmænd sig egentlig ad med at tvinge en pige til at sælge sex og aflevere pengene til dem bagefter?
Er det mig der er alt for naiv at tro, at jeg bare kan gå til politiet, hvis jeg bliver kontaktet af sådan en fyr?

Det er jo hørt før, at rockere har "sat sig" på bordeller eller glædespiger. Hvis man slår sig ned i "deres" distrikt, er der vel ikke langt til, at de kommer og tilbyder "beskyttelsespenge" mod hærværksfolk.

Tager man ikke imod "beskyttelsen", kan de vel godt finde på selv at lave lidt hærværk, så pigen/bordellet bliver overbevist om, at det nok er klogest at betale, hvis de skal undgå, at "nogen" fremover laver hærværk.

At disse "nogen" så er hærværksmændene selv, er så bare kedeligt. Var det ikke i Birkerød, at en glarmester blev afsløret i at smadre vinduer i centeret, så han havde arbejde dagen efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Der er ikke sket en stigning af unge enlige mødre i det klassiske alm set up på klinikker,PD eller lign.

Men hvis man regner SB’erne med så er det helt klart eksploderet.

Jeg kender ikke til eet eneste dansk bordel som betaler beskyttelsespenge til rockerne. Task force smadrede branchen, mændene blev væk og det samme gjorde rockerne. Engang imellem prøver en bande at føre sig frem, men alt bliver meldt til politiet. 

Det glæder mig at jer som mener at de udenlandske piger er ekstatiske af lykke over at rejse væk fra deres børn i månedsvis, for at tjene penge som prostituerede har regnet jer frem til, at de er ægte glade for jeres besøg. Det giver endnu mere mening for mig nu at de finder det okay at betale 50-70% af deres indtjening til div bagmænd - den der med de 30% er ønsketænkning;-). 

Det er endnu mere overvældende med jeres kæmpe psykologiske indsigt i at størstedelen af de danske GP’ere har en hækle fejl i psyken......

 

 

 

Her kan en Like....ikke gøre det....BRAVO!!!!!!!!!!!!

KANONT SKRIV! :)

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxnord
Trinetease skrev, for 7 timer siden:

Der er ikke sket en stigning af unge enlige mødre i det klassiske alm set up på klinikker,PD eller lign.

Men hvis man regner SB’erne med så er det helt klart eksploderet.

Jeg kender ikke til eet eneste dansk bordel som betaler beskyttelsespenge til rockerne. Task force smadrede branchen, mændene blev væk og det samme gjorde rockerne. Engang imellem prøver en bande at føre sig frem, men alt bliver meldt til politiet. 

Det glæder mig at jer som mener at de udenlandske piger er ekstatiske af lykke over at rejse væk fra deres børn i månedsvis, for at tjene penge som prostituerede har regnet jer frem til, at de er ægte glade for jeres besøg. Det giver endnu mere mening for mig nu at de finder det okay at betale 50-70% af deres indtjening til div bagmænd - den der med de 30% er ønsketænkning;-). 

Det er endnu mere overvældende med jeres kæmpe psykologiske indsigt i at størstedelen af de danske GP’ere har en hækle fejl i psyken......

 

 

 

Jeg tror ikke der er noget "fucked up" ved hende her @Trinetease tværtimod tror jeg øverste etage fungerer helt fint :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 16 timer siden:

Måske du skulle kigge dig om efter danske piger. Tror det er yderst sjældent at der er en bagmand der napper deres penge.;)

Har altid gået et danske piger, (thaimassage undtaget) men også her har jeg tit fornemmelsen af de ikke er der helt frivilligt.

Min igen, det er min fornemmelse, og var ikke meningen jeg ville starte en større diskussion med mit indlæg.

 

Valter1000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Det er jo hørt før, at rockere har "sat sig" på bordeller eller glædespiger. Hvis man slår sig ned i "deres" distrikt, er der vel ikke langt til, at de kommer og tilbyder "beskyttelsespenge" mod hærværksfolk.

Tager man ikke imod "beskyttelsen", kan de vel godt finde på selv at lave lidt hærværk, så pigen/bordellet bliver overbevist om, at det nok er klogest at betale, hvis de skal undgå, at "nogen" fremover laver hærværk.

At disse "nogen" så er hærværksmændene selv, er så bare kedeligt. Var det ikke i Birkerød, at en glarmester blev afsløret i at smadre vinduer i centeret, så han havde arbejde dagen efter?

God skrevet, det er også lige præcis disse tanker jeg har. Og hvis der er nogen jeg bestemt ikke har lyst til at sponsere er det Jønke & Co.

 

Valter1000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 timer siden:

 Task force smadrede branchen, mændene blev væk og det samme gjorde rockerne.

 

 

Trinetease, hvad mener du her? Task force, hvem er det?

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@valter1000Task force var en gruppe som blev oprettet hos politiet for at blandt andet rydde op i, hvad man mente var afpresning osv i prostitutions miljøet. Altså blandt andet beskyttelses penge. Man fik dømt en del telefon damer, og bordel mutre for rufferi. På trods af utallige timers aflytning, ransagninger osv fik man ikke rigtigt fanget de helt store Rocker fisk for afpresning, modtagelse af beskyttelses penge osv.

Det er 100% rigtigt at mange klinikker har betalt beskyttelses penge, men de steder er lukket nu, eller solgt. Der er simpelthen ikke den slags penge i branchen længere til at betale den slags.

Iøvrigt så er de helt store penge i branchen kun til at skaffe via udenlandske piger. De tjener langt mere, og er klar over at de selv kun får en mindre del af det de tjener. Rumænske og ungarske Piger bliver desideret handlet. Bagmændene bliver aldrig fanget, for politiet gør meget lidt ved det. 

Hver gang prostitution er Hot topic i Danmark, så vælter politiet ud på de danske klinikker. Selvfølgelig under påskud af at være bekymret og checke at vi er der ganske frivilligt. 

Den der med de uafhængige udenlandske tror jeg simpelthen ikke på. Antallet af de virkeligt uafhængige er ihvertfald lille. Hvordan skulle de have råd til at leje de steder de arbejder fra ? Alene flybilletterne er for dem astronomiske beløb. 

Det første sted jeg arbejdede blev forsøgt afpresset. Det var skrækkeligt. Og politiet var meget meget effektive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 17 minutter siden:

@valter1000

Den der med de uafhængige udenlandske tror jeg simpelthen ikke på. Antallet af de virkeligt uafhængige er ihvertfald lille. Hvordan skulle de have råd til at leje de steder de arbejder fra ? Alene flybilletterne er for dem astronomiske beløb.

Dertil kommer, at det ikke er troligt, at de i et sprogfremmed land selv skulle kunne organisere et sted at være, leje sig ind, undgå de værste fælder, oprette annoncer m.m. Der må stå nogen bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...