Hop til indhold
valter1000

Pigernes bid af kagen

Recommended Posts

Kamilla K skrev, 1 time siden:

Så kender du tydeligvis ikke forskellen på privat/diskret 

og klinik ...

Uha. Det kunne jo også være, at du ikke er klar over, at P/D ikke er specielt klart defineret? :rolleyes:

Jeg har besøgt GP'ere i deres private hjem hvor de selv stod for alt. Og jeg har besøgt GP'ere i lejede lejligheder, hvor der typisk var flere GP'ere om at dele den månedlige husleje samt med tilknyttet tele. Begge omtalte sig selv som privat/diskret...

Kamilla K skrev, 1 time siden:

Og det undrer mig faktisk at du er så uvidende , med alle de damebesøg du har bag dig :P

Og det undrer mig, at du er uvidende om at begrebet "Privat/diskret" ikke er specielt klart defineret ;) Du har måske ikke været i branchen i så lang tid? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 19 timer siden:

For lige at komme tilbage til trådens emne ...

 

@valter1000 hvor er " de rigtige lommer,"  efter din mening ? 

Er det okay med dig at de penge du betaler pigen , måske slet ikke er penge som pigen får , fordi  hun skal afleveret dem til en grådig sjæl der kræver tårnhøj husleje og som sætter husets regler såsom priser , krav om at pigen ikke selv må tage telefonen

og hvor pigen stort set intet selv har at sige,

fordi mange klinikker "glemmer" at pigen ikke arbejder for dem ?

 

Jeg har oplevet mange forskellige udgaver af klinikker.

Blandt andet er der klinikker / steder,

hvor man ikke bliver gjort bekendt med de regler og udgifter  som man skal indordne sig efter  ,

før man ER startet på stedet .

Jeg har oplevet steder

, hvor telepigen har råbt til mig, at jeg skal spytte min mad ud og bare komme igang med at betjene kunder,

fordi det ikke var " lovligt " at holde spisepauser 

og hvor jeg stort intet mad fik hele dagen,

fordi jeg blev kostet rundt med ,

uden selv at have indflydelse på mit arbejde . 

 

Jeg har oplevet utal af kryptiske svar på , hvad ens samlede udgifter er til stedet ,

og hvor det regnestykke som man fik stillet op da man spurgte efter et konkret svar på hvad man skal betale ,

er blevet mødt med: " du har nok bare misforstået ,hvordan vi regner vores huslejepriser ud "

Eller " nej, det har vi aldrig sagt " ,når afregningens tid er kommet og man står og skal aflevere hele dagens indtjening , fordi huslejeprisen af kryptiske årsager pludselig

 er det firdobbelte af den pris ,som der står på den kvittering man får . 

 

Jeg har til gengæld også oplevet steder /klinikker, som har ladet det hele været op til en selv , og hvor valg (eller fravalg ) af telepige og andre (for mig at se ) ret væsentlige ting ,

er blevet  mødt med fokus på, at man ikke arbejder for andre end en selv .

 

Hvor går grænsen fra at være   " de rigtige lommer"

  til  at blive " de forkerte lommer"  ? 

Det er netop dette der fik mig til at starte denne tråd, mistanken om at du og andre GP-er ikke får det i har fortjent. Som jeg også skrev i starten synes jeg det er ok at der er udgifter til huset, men der er grænser for hvor høje de bør være.

Men hvor grænsen går er svært at sige, men pigen skal i hvert fald være tilfreds.

Men dejligt, nu har jeg fået bekræftet min mistanke.

 

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må vi få pigernes mening om hvad der er rimeligt ??  Og måske en ide om hvordan syntes i det er fair ??

vil i helst betale en procentdel af hver besøg ? - og hvis der var modellen hvad skulle den så være iflg jer piger?

eller vil i hellere have en fast omkostning pr dag ? Og hvad er rimeligt ? Måske der er stor forskel på i og uden for kbh ..

hmm nu i disse ‘mærke’tider med svane og smiley osv osv ku det være vi skulle (hemmeligvis self) smiley mærke div steder for om de behandler pigerne ordenligt.. men måske det blot blir negativ udhængning af nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undre mig,, med alle de piger der tilbyder sig,,, når jeg løber udbuds siderne igennem der er fandme mange piger, især fra øst Europa.

Er der kunder til Jer alle.

Tænker lidt at I skal have 3 kunder af en tudse for at det løber i nul. Husleje transport tøj.

Eller er jeg helt gal på den.

Og de fuck up / tvunge piger, er vel Dig som kunde, hvis du oplever det bakke ganske langsom ud af døren igen.

Har en gang været med en mørk pige, da pengene skiftede hænder, oplevede jeg at glæden og lysten var væk, og det var jeg så også.

Af de mange dominaer jeg har mødt, tror og håber jeg det har været selvvalgt.

Og af blide piger,,,, hvis ikke har de været fandens dygtige skuespillere.

 

Så I danske piger/tøser/kvinde keep up lysten til at tilfredstille.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...