Hop til indhold
Finn1101

Bør vi have bedre garanti mod øv-oplevelser på de dyre bordeller?

Bør vi have bedre garanti mod øv-oplevelser på de dyre bordeller?  

81 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Føler du at glædespigen har en pligt til at afvise dig, hvis hun ikke føler at hun kan give dig en optimal oplevelse?

    • Ja
      72
    • Nej
      9
  2. 2. Bør man kunne fortryde indenfor 2-3 minutter og få sine penge tilbage bortset fra kr. 100?

    • Ja
      40
    • Nej
      41
  3. 3. Bør man kunne fortryde indenfor halv tid og få halvdelen af sine penge tilbage?

    • Ja
      5
    • Nej
      76


Recommended Posts

For nylig havde jeg er rigtig øv-oplevelse på et bordel, hvor jeg ellers har haft mange gode oplevelser.

Faktisk er det anden gang indenfor kort tid, hvor jeg har følt mig mindre godt behandlet på et af de dyre, danske bordeller, og det kan de danske steder ikke holde til.

Med de priser, som de danske bordeller har, må man kunne forvente at servicen er i top og at man får den tid, som man betaler for. Og hvis glædespigen af en eller anden årsag føler at hun ikke kan give dig den optimale behandling, bør hun afvise dig. Det kan være at hun ikke er oplagt eller at du ikke er hendes type, at du ligner hendes far eller en gammel klasselærer, årsagen er ligegyldig, det er hendes ansvar at afvise dig. 

Og hvis pigen har særlige regler, som ikke er standard, fx at du ikke må røre hendes bryster eller føle hende på numsen, så skal det tydeligt oplyses. 

Mit forslag er ydermere at man skal kunne fortryde indenfor de første 2-3 minutter og få sine penge tilbage bortset fra fx 100 kr., og at man bør kunne fortryde indenfor halv tid og få halvdelen af sine penge tilbage.

Jeg ser gerne at de danske steder og glædespiger overlever, men hvis man vil have kr. 2.100 for en time (og kr. 1.100 for en halv time), så kræver det kvalitet og høj service, og en garanti i form af retten til at kunne fortryde og få sine penge tilbage, hvis det ikke fungerer.

Ellers er det kun den dårlige samvittighed, der gør at man ikke i stedet vælger et sted, hvor man kan blive betjent for 500 kr., og hvor man kommer langt for 1.000 kr.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 25 minutter siden:

For nylig havde jeg er rigtig øv-oplevelse på et bordel, hvor jeg ellers har haft mange gode oplevelser.

Faktisk er det anden gang indenfor kort tid, hvor jeg har følt mig mindre godt behandlet på et af de dyre, danske bordeller, og det kan de danske steder ikke holde til.

Med de priser, som de danske bordeller har, må man som kunde forvente at servicen er i top og at man får den tid, som man betaler for.

Og hvis glædespigen af en eller anden årsag føler at hun ikke kan give dig den optimale behandling, bør hun afvise dig. Det kan være at hun ikke er oplagt eller at du ikke er hendes type, men det er hendes ansvar.

Mit forslag er ydermere at man skal kunne fortryde indenfor de første 2-3 minutter og få sine penge tilbage bortset fra 100 kr., og at man bør kunne fortryde indenfor halv tid og få halvdelen af sine penge tilbage.

Jeg ser gerne at de danske steder og glædespiger overlever, men hvis man vil have kr. 2.100 for en time (og kr. 1.100 for en halv time), så kræver det kvalitet og høj service, og en garanti i form af retten til at kunne fortryde og få sine penge tilbage, hvis det ikke fungerer.

Ellers er det kun den dårlige samvittighed, der gør at man ikke i stedet vælger et sted, hvor man kan blive betjent for 500 kr., og hvor man kommer langt for 1.000 kr.

Jeg synes ikke at oplægget besvares fyldest gørende, hvis man blot deltager i afstemningen.  Jeg vil i stedet skrive min holdning. Det er min opfattelse, at man sjældent betaler før man har mødt pigen, og sludret lidt om hvad man ønsker.  Umiddelbart tænker jeg, at det reelt fungere fint. Jeg tror det vil skabe en masse unødvendige konflikter, hvis det udvides til "Du kan også fortryde efter et par minutters sex".  Det sker jo at en af parterne ret hurtigt opdager "Det her går ikke, midt i akten".  Spørgsmålet er så bare, vidste man det egentligt ikke allerede under det indledende måde (i bagklogskabens klare lys" ?  Det tror jeg, og jeg tror mere at almen konfliktskyhed er årsagen, man bryder sig ikke om at forlade en Gp eller sige nej tak til en gæst, så hellere prøve at få det bedste ud af det. 

Selvfølgelig burde de danske klinikker yde en service som ikke kan matches af de prisbillige koncepter. Det gør de vel også eller også er de forhåbentlig modtagelig for konstruktiv kritik.  Jeg kan sagtens se hele problematikken omkring at få penge tilbage o.lign ud fra en kundes synspunkt.  Det største problem er jo dels at besøget opleves meget forskelligt og individuelt, og dels at man køber tid uden nogen reelt garanti for at føle sig tilfredsstillet.  

Umiddelbart tror jeg ikke dette kan implementeres som regler. Omvendt så er det mit indtryk, at man sagtens kan tale om, løse eventuelle konflikter m.v, hvis man lige mander sig op, og i pæn tale fortæller hvad man eventuelt synes der mangler.  

Nu kan klinikkerne jo ikke sælge mirakler, men bortset fra det er jeg da enig i det overordnede budskab, at klinikkerne skal sikre sig, at besøgene også opleves som værende af højere kvalitet end hvad man kan købe for den halve pris andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Helt seriøst..... Jeg ved ikke om jeg skal le eller græde..... 

Dit forslag er simpelthen at vi danske gp’ere Skal lade mænd komme og give dem en slags ‘køreprøve’.... for 100kr kan man gramse som man vil i 3 min....når klokken ringer så er de 30 min først en bindene aftale.....HVIS du selvfølgelig ikke kommer for hurtigt ( og det er naturligvis ALTID ) GP’en skyld så skal det udløse halvdelen af pengene retur.... bevares du nåede at få både gensidigt fransk, dansk og spansk....men næææææh hun skyndte sig ( hvilket gæsten selvfølgelig aldrig ville gøre med udsigten til at spare 3-400kr - en cocktail koster 8-900kr )....

@Finn1101 Du har alt for meget tid til at udtænke planer og spørge skemaer.....og denne her gang er dit udgangspunkt at alle mænd der besøger GP’ere er nogle flinke mænd som aldrig ville udnytte sådan en beregningsmodel......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarten ligner et stykke skrivebordsarbejde. Altså svært at praktisere, bl.a. fordi, som Voice anfører det, en oplevelse opleves forskelligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Man skal ihvertfald ikke højlydt kritisere på dette forum , for så risikerer man bare at få dette svar ( som kan findes andetsteds her på siden ) : 

 

"Det er nok bedst du ikke kommer på Bakken næste år.." 

Det chokerede mig at, det jeg troede var en seriøs domina kunne finde på at svare sådan i et åbent forum . 

Nu kommer der mange på Bakken, og jeg forventer nok ikke at blive slået til plukfisk, eller myrdet midt i menneskemængde, blot på grund af en enkelt dårlig anmeldelse - men det har da sat nogle tanker i gang, og stedet har da helt sikkert mistet en kunde , da det i jo lyder som om det er LTF, Bandidos eller Hells Angels der driver stedet ? 

Efterfølgende er dominaen og alle hendes falske blevet bortvist fra dette fora, men mon ikke hun og hendes venner og veninder kikker med stadig, jeg er ihverfald ikke så naiv at jeg ikke tror hun stadig gemmer sig bag en profil herinde ? 

Iøvrigt har jeg da flere gange fortrudt og forladt nogle klinikker, hvis jeg med det samme kunne mærke at jeg ikke kunne få opfyldt mine forventninger, eller hvis det viste sig at billederne af pigen var "fake" . 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkelig afstemning.

Man betaler jo altså ikke for selve sex'en. Man betaler for at GP'en gider at åbne døren og i det hele taget lukke en ind i varmen. Glædespiger af lyst er i princippet helt afklaret med at have sex med en allerede før at man taler om penge (de er promiskuøse), men GP'en er bare kommet frem til den erkendelse, at hun altså gerne vil have en gave/erkendtlighed for at bruge sin tid på at være sammen med en.

Når døren er blevet åbnet/adgangen er givet, har man i princippet opnået det som var hensigten med at give en gave/penge til GP'en. At den efterfølgende oplevelse så er god/dårlig osv. har intet med de penge/gave man har lagt.

Hvis man efterfølgende er utilfreds, må man bare lade være med at genbesøge den pågældende GP eller klinik. Præcis på samme måde, som var det en man havde opstøvet i byen, en elskerinde/bolleven - hvis man er utilfreds, så bliver man væk.

I øvrigt gælder købeloven og andre forbrugerbeskyttelsesregler ikke ved besøg hos prostituerede, og bør heller aldrig komme til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forventer ikke at glædespigerne vil synes om forslaget, heller ikke dem, der aldrig ville komme til at refundere noget som helst, jeg tror bare ikke på at prisniveauet kan holdes, og at de danske steder vil lukke sted efter sted, medmindre der er en forskel – og her kunne garantien være et vigtigt element. Men det behøver ikke at være mit forslag, det er bare et forslag, så hvis andre har et bedre forslag til at sikre den gode oplevelse og at man ikke bliver snydt, så er det bare at råbe højt. 

Da jeg for nylig have øv-oplevelse nummer to indenfor kort tid, denne gang til kr. 2.100, besøgte jeg samme dag en ung udenlandsk pige, det kostede kr. 1.000 og er en af de allerbedste købesexoplevelser, jeg har haft. Det fik mig til at skrive dette indlæg, for jeg har utallige gange opfordret til at besøge et etableret dansk bordel med fortrinsvis danske piger og et godt ry – men jeg kan da gode se, hvad vej det går, hvis vi på de dyre steder kan have øv-oplevelser, der burde have været sorteret fra allerede ved ”ansættelsen.”

Og så er det latterligt at argumentere med at jeg må have for god tid, ja – jeg har vel ikke bedre tid end dig selv og alle andre, der er aktive på dette forum. Find på et bedre argument, tak!

En af mine kollegaer sagde engang at man aldrig skulle bruge tid på debat i internetfora, da det ikke nyttede noget og ikke havde nogen ende, men det kan man jo heldigvis selv bestemme – men det er dog mærkeligt som en lille gruppe brugere altid skal tage glædespigerne i forsvar, kritisere andre og som stort set aldrig skriver en anmeldelse eller som kun skriver om eller besøger én pige eller måske to.

I min optik skal der være plads til alle, også dem som ikke er særligt aktive kunder og dem som kun drømmer og tænker tilbage og dem hvis største drøm er at blive kæreste med en glædespige, men pas på, hvem man skyder efter, hvis man reelt ikke selv er omfattet af den problematik, der omtales.

Jeg ved at enhver, der er blevet taget i røven, deler min opfattelse, og alle aktive købesexkunder kender den følelse. Spørgsmålet er bare, hvor ofte de har oplevet den.

Og hvis der er svaret nej i afstemningen, så er det med stor sandsynlighed en glædespige eller en ”pigeven” og ikke en aktiv kunde.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 2 timer siden:

Man skal ihvertfald ikke højlydt kritisere på dette forum , for så risikerer man bare at få dette svar ( som kan findes andetsteds her på siden ) : 

 

"Det er nok bedst du ikke kommer på Bakken næste år.." 

Det chokerede mig at, det jeg troede var en seriøs domina kunne finde på at svare sådan i et åbent forum . 

Nu kommer der mange på Bakken, og jeg forventer nok ikke at blive slået til plukfisk, eller myrdet midt i menneskemængde, blot på grund af en enkelt dårlig anmeldelse - men det har da sat nogle tanker i gang, og stedet har da helt sikkert mistet en kunde , da det i jo lyder som om det er LTF, Bandidos eller Hells Angels der driver stedet ? 

Efterfølgende er dominaen og alle hendes falske blevet bortvist fra dette fora, men mon ikke hun og hendes venner og veninder kikker med stadig, jeg er ihverfald ikke så naiv at jeg ikke tror hun stadig gemmer sig bag en profil herinde ? 

Iøvrigt har jeg da flere gange fortrudt og forladt nogle klinikker, hvis jeg med det samme kunne mærke at jeg ikke kunne få opfyldt mine forventninger, eller hvis det viste sig at billederne af pigen var "fake" . 

 

 

 

 

 

 

Hvad har det med denne tråd at gøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 56 minutter siden:

Jeg forventer ikke at glædespigerne vil synes om forslaget, heller ikke dem, der aldrig ville komme til at refundere noget som helst, jeg tror bare ikke på at prisniveauet kan holdes, og at de danske steder vil lukke sted efter sted, medmindre der er en forskel – og her kunne garantien være et vigtigt element. Men det behøver ikke at være mit forslag, det er bare et forslag, så hvis andre har et bedre forslag til at sikre den gode oplevelse og at man ikke bliver snydt, så er det bare at råbe højt. 

Nu findes der jo en meget fint tråd "Hvad skal der til", som netop handler om forslag til forbedringer m.v. decideret for danske klinikker.  Det havde måske været en bedre idé at poste dine forslag der, snarere end at lave en afstemning. Men pyt med det, det er blot en mindre detalje.  Jeg vil der gerne tilkendegive at jeg bestemt også mener, at de velrenommerede danske klinikker dels skal brande sig på højere kvalitet og dels også efterkomme det.  Vi er så bare ikke enige om, hvordan det skal sikres, og hvilke tiltag der bør tages. Det er jo klart at hvis gæsterne generelt føler sig snydt, så er opfattelserne mellem klinik og gæst nok så stort, at det næppe fører noget konstruktivt med sig at tale forbedringer.

Citat

Da jeg for nylig have øv-oplevelse nummer to indenfor kort tid, denne gang til kr. 2.100, besøgte jeg samme dag en ung udenlandsk pige, det kostede kr. 1.000 og er en af de allerbedste købesexoplevelser, jeg har haft. Det fik mig til at skrive dette indlæg, for jeg har utallige gange opfordret til at besøge et etableret dansk bordel med fortrinsvis danske piger og et godt ry – men jeg kan da gode se, hvad vej det går, hvis vi på de dyre steder kan have øv-oplevelser, der burde have været sorteret fra allerede ved ”ansættelsen.”

Jeg har faktisk også oplevet at få god betjening og vel tilberedt mad på billigere restauranter. Men ser jeg generelt på alle mine oplevelser, så har betjeningen, maden og lysten til at gøre besøget til noget særligt bare været større på de restauranter der prismæssigt ligger over Jensens Bøf hus.  Jeg har oplevet at jeg kunne bestille en anden menu, der reelt ikke fejlede noget, jeg kunne bare ikke lide det.  Jeg er nok ikke den eneste der synes at dens slags nok oftere imødekommes på dyre restauranter end på de billige.  Der var jeg oplevede det, var der ikke nogen gældende regel, da var noget tjeneren selv vurderede - Det samme bør ske på en klinik, og her kan det måske være relevant at stille spørgsmålstegn ved, om man faktisk også tænker lidt længere end skide være med det, der kommer jo bare nogle andre gæster.  Jeg ved det faktisk ikke, men i forretningsøjemed kan en skuffelse e.lign ofte vendes til en succes og en god branding hvis man er lidt lydhør. 

Citat

Og så er det latterligt at argumentere med at jeg må have for god tid, ja – jeg har vel ikke bedre tid end dig selv og alle andre, der er aktive på dette forum. Find på et bedre argument, tak!

Her skulle du nok have brugt @-funktionen, så @Trinetease kunne se, at ovennævnte var stillet til hende, og vi andre ikke følte at det måske gik på os, der nok ikke synes alle dine forslag var lige gode.

Citat

En af mine kollegaer sagde engang at man aldrig skulle bruge tid på debat i internetfora, da det ikke nyttede noget og ikke havde nogen ende, men det kan man jo heldigvis selv bestemme – men det er dog mærkeligt som en lille gruppe brugere altid skal tage glædespigerne i forsvar, kritisere andre og som stort set aldrig skriver en anmeldelse eller som kun skriver om eller besøger én pige eller måske to.

Afhængig af budskabet er jeg da enig i, at hvis man tror at ens indlæg får folk til at skifte holdning, så skal man næppe begynde at debattere på nettet. Der er jo typisk blot tale om en meningsudveksling, og det burde vel også være udbytterigt i sig selv. Det vigtigste er vel også at udvise respekt for forskellige holdninger, og derved få et indtryk af hvad andre mener om dit og dat. Fænomenet omkring de "hvide riddere" findes jo, men det er vel ikke større end at man selv bestemmer hvilke indlæg man tager seriøst og derved svarer på, resten kan man jo bare ignorere. 

Citat

I min optik skal der være plads til alle, også dem som ikke er særligt aktive kunder og dem som kun drømmer og tænker tilbage og dem hvis største drøm er at blive kæreste med en glædespige, men pas på, hvem man skyder efter, hvis man reelt ikke selv er omfattet af den problematik, der omtales.

Alle er vel forhåbentlig enige i, at der skal være plads til alle.

Citat

Jeg ved at enhver, der er blevet taget i røven, deler min opfattelse, og alle aktive købesexkunder kender den følelse. Spørgsmålet er bare, hvor ofte de har oplevet den.

Og hvis der er svaret nej i afstemningen, så er det med stor sandsynlighed en glædespige eller en ”pigeven” og ikke en aktiv kunde.

Det sidste smager lidt af "I vil bare ikke indrømme det, men sådan er det".  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 timer siden:

Helt seriøst..... Jeg ved ikke om jeg skal le eller græde..... 

Dit forslag er simpelthen at vi danske gp’ere Skal lade mænd komme og give dem en slags ‘køreprøve’.... for 100kr kan man gramse som man vil i 3 min....når klokken ringer så er de 30 min først en bindene aftale.....HVIS du selvfølgelig ikke kommer for hurtigt ( og det er naturligvis ALTID ) GP’en skyld så skal det udløse halvdelen af pengene retur.... bevares du nåede at få både gensidigt fransk, dansk og spansk....men næææææh hun skyndte sig ( hvilket gæsten selvfølgelig aldrig ville gøre med udsigten til at spare 3-400kr - en cocktail koster 8-900kr )....

@Finn1101 Du har alt for meget tid til at udtænke planer og spørge skemaer.....og denne her gang er dit udgangspunkt at alle mænd der besøger GP’ere er nogle flinke mænd som aldrig ville udnytte sådan en beregningsmodel......

Helt enig.

Men det første med at pigen bør afvise en kunde hvis hun ved hun ikke kan give en optimal oplevelse. Den er fair nok og involverer ingen "køreprøve".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Finn1101 Jeg beklager oprigtigt hvis du finder mit svar på din tråd stødende. 

Du forholder dig desværre ikke til de ting jeg skriver - du lægger kun vægt på min sætning om at jeg syntes at du virker som om at du har for god tid.

Hvis du forventer en 100% succes rate mht kemi, seksuelle evner osv hver eneste gang du besøger en GP, så bliver det op ad bakke for dig. 

Hvis du har besøgt en pige og du sidder med en følese af at du er blevet snydt, så send klinikken en mail ( allerbedst sig det til pigen ). Nøjagtigt som hvis du køber en dårlig mælk, og klager til supermarkedet. 

Et eksempel fra det virkelige liv som GP:

Der kommer en gæst, sød, pænt, dufter dejligt.....og ovenikøbet vil han meget gerne låne badet når han kommer.... Han bader, vi går i gang, han kysser deeeejligt, alt er perfekt, indtil vi kommer til det franske....han har simpelthen badet uden at vaske sin mås.....Ja det sker....jævnligt. Han er oven i det så vild med det fransk at han spreder benene. Det gør min opgave knapt så fantastisk, desværre så er jeg ikke sådan en pige som stopper og siger øv makker, du dufter ikke så rart. Så jeg fuldfører alt det bedste jeg kan....men selvfølgelig spiller min præstation ikke max. Skulle sådan en mand have pengene tilbage ? Hvis han skulle så ville jeg være nød til at skulle såre et menneske som har haft de bedste intentioner, men som bare lige ‘manglede noget’. 

Hvad med den gæst som tænder vildt på at være hård og nive i ens bryster, men som lige glemmer at nævne det? Skal han også have penge retur, jeg leverede jo ikke han ( skjulte) ønske.....

Dit oplæg i denne her tråd tager kun udgangspunkt i at alle gæster er søde, super fortællende mht deres ønsker osv. 

Hvert eneste besøg ville være en eksamen for en pige, og der ville være fyldt med virkeligt sarte skrøbelige piger med dårlige nerver hvis dit forslag blev en realitet.

Det er så vild en tanke for mig at en mand for 100kr skulle have adgang til min krop og dermed også mig som menneske....fordi at han skal have den ret at kunne ombestemme sig, hvis jeg ‘føles’ forkert i hans hænder.

Du går udfra at ingen ville misbruge din ide - fordi at alle er nogle flinke fyre.

Du kan altså heller ikke købe en kage i Bageren, spise halvdelen og så vende retur og bede om halvdelen af pengene retur.

GP’ere er mennesker, og med din model får du 100% gjort os til en købmandsvare.

Jeg forstår virkeligt godt hvor sårbar man også kan være som mand/gæst. Jeg har den dybeste respekt for de gæster jeg har, som kommer og giver mig en del af sig selv..... Jeg giver rigtigt meget af mig selv til mine gæster i den tid de er hos mig. Men det bliver altså en kold dag i helvede den dag jeg vil være med til at være ‘til eksamen’ hver dag.....

 

Beklager hvis det er lidt rodet - men jeg sidder i et kosteskab i min formiddags pause og er hemmelig:D

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener også at man må kunne forvente fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Måske lige minus 20 kroner til rengøringshjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er situationen så meget anderledes, end at man ikke kan få byttet en vare, hvis man har brudt plomben eller indpakningen? Ja, undskyld sammenligningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pris og service henger sammen i de fleste andre bransjer. Højere pris, jo mer forventes. Får man da dårlig service, og man klager, forventes noe afslag eller anden kompensasjon.

At beholde en kunde (returning costumer), er viktig for de fleste brancher, måske ikke i GP-branchen?

Jeg ville ikke kommet tilbage, til noe sted, om det er GP, restaurant, bil-verksted eller flyselskab, om service ikke holdt mål op mod pris.

Og ja, jeg kan gerne fly med Ryan-Air uden at klage. 

 

Redigeret af Bombadilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 25 minutter siden:

Ja, dét ville da være det mindste. :D 

Ja. Og her taler jeg jo ikke engang kompensation for den tid man har spildt på ikke at blive fuldt tilfredsstillet. Plus transport. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 13 timer siden:

 

Og hvis der er svaret nej i afstemningen, så er det med stor sandsynlighed en glædespige eller en ”pigeven” og ikke en aktiv kunde.

Altså... sikke noget vrøvl.

Jeg stemte 3x gange nej. Jeg er ikke glædespige, jeg er aktiv kunde. "Pigeven" ved jeg ikke lige hvad du mener med. Jeg er glad for piger, og er også på venskabelig fod med flere piger i branchen, men det har absolut intet at gøre med min holdning.

Når jeg stemmer nej til spørgsmål 1, så er det fordi at det er tudetosset at tro at der findes en objektiv målbar "optimal oplevelse". Der vil i den specifikke situation altid være minimum to forskellige oplevelser af dette, kundens og pigens. Derudover indebærer spørgsmålet at pigen skulle være i stand til at vurdere dette subjektive begreb inden selve ydelsen leveres. Det er bare tosset med ekstra tosse-agtighed ovenpå. Et tredje element i spørgsmålet går på min mere personlige holdning om hvorvidt pigen skulle have en pligt til at afvise mig. Og nej, i den optimale verden ville jeg ønske at pigen slet ikke var på en arbejde på en dag, hvor hun måske vidste at hun var i søvnunderskud, eller gnaven over noget eller whatever, men en pligt? .. Nej, det kan jeg ikke se... havde du skrevet "burde", så kunne jeg lidt bedre gå med på præmissen, om end jeg stadig ville sige nej, alene på grund af det tossede i at forvente at der skulle være en objektivt set "optimal oplevelse".

Jeg stemte nej til spørgsmål 2. Det kan godt siges at være et sympatisk princip ud fra almindelig forbrugerbeskyttelsestankegang, men du har altså muligvis lagt beslag på en halv eller en hel time af en forretningsdrivendes tid, blot ved at bestille tid. Og nu ved jeg jo fra en af dine andre debatter, at du absolut ikke mener at sex ved et prostitutionsbesøg er en vare eller ydelse ligesom alt muligt andet, men det mener jeg nu selv. Og at du som kunde ikke udnytte den tid du har bestilt, det kan jeg ærligt talt ikke se som pigens problem. At hun så måske som en del af almindelig god kundeservice, så måske burde give lidt kulance det kan så måske diskuteres i helt greelle eksempler, men at lave en så firkantet regel synes jeg er noget pjat. Enten vender du om på hælen inden du har givet hende pengene, eller også har du accepteret den risiko der altid vil ligge i at købe en serviceydelse.

Jeg stemte nej til spørgsmål 3, dybest set af samme årsag som til spørgsmål 2, her er det dog så tosset at det skriger til himlen. Spørg ind til om pigen har nogle begrænsninger du ikke kan leve med inden du betaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Thaiuser Så vidt jeg kan se, så er dit fokus på thaiklinikker. Hvis jeg skulle svare ud fra den forudsætning, så er jeg enig med dig. Jeg haft gode og mindre gode oplevelser på en thaiklinik, men jeg kan ikke erindre at jeg har følt mig hverken rigtig skuffet eller snydt efter besøg på en thaiklinik, og prismæssigt ligger vi også et stykke fra priserne på de steder jeg taler om.

 

@Trinetease Jeg gør mig ingen forestillinger om at alle kunder er lige nemme (sådan er det heller ikke i min branche).

Hvis kunden møder op med dårlig hygiejne og heller ikke kan finde ud af at vaske sig, så synes jeg da at du skal sige fra, på samme måde som hvis han overskrider dine rimelige grænser. I det hele taget handler dette jo om at pigerne siger fra, hvis de ikke kan levere ydelsen, men at kunden selvfølelig ikke skal betale for noget han ikke har fået.

Lad os tage dit eksempel: En kunde køber en time hos dig og betaler kr. 2.100, men kunden lugter og han niver dig i brystvorterne, hvilket du ikke bryder dig om. Du skal selvfølelig ikke kæmpe med denne kunde i 60 minutter, så du siger stop efter 7 minutter. Det koster et gebyr på kr. 100 og 3 minutter til at kunden kan få tøj og sko på. Kunden får derfor kr. 1.650 tilbage. Derimod er der ikke noget rimelighed i at du piner dig selv og at kunden efterfølgende føler sig dårligt behandlet, fordi du efter 25 minutter ikke kunne klare mere.

Nu tror jeg at jeg selv er en forholdsvis nem kunde, og jeg har besøgt hos dig flere gange og altid følt mig godt behandlet, så jeg håber ikke at jeg har lugtet eller gjort noget som du ikke har kunnet lide, det har jeg ikke følt, og jeg har aldrig selv haft lyst til at afbryde eller siden fortrudt samværet.

Men det er altså ikke alle, der som dig kan klare jobbet og som yder en regulær service – og det kan der være alle mulige årsager til, men det som jeg blot forsøger at påpege, er at i hvert fald de etablerede bordeller på en eller anden måde må sikre at de seriøse og ordentlige kunder ikke føler sig snydt.  Ellers har de dyre (og forhåbentlig ordentlige) steder simpelthen ingen fremtid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, Lige nu:

@Thaiuser Så vidt jeg kan se, så er dit fokus på thaiklinikker. Hvis jeg skulle svare ud fra den forudsætning, så er jeg enig med dig. Jeg haft gode og mindre gode oplevelser på en thaiklinik, men jeg kan ikke erindre at jeg har følt mig hverken rigtig skuffet eller snydt efter besøg på en thaiklinik, og prismæssigt ligger vi også et stykke fra priserne på de steder jeg taler om.

Det er min holdning uanset hvilken nationalitet pigerne har.

At mit nick indikerer at jeg lige nu primært benytter mig af thaiklinikker skal du ikke tage som udtryk for at jeg ikke også har erfaringer fra andre steder, eller ligeså gyldige holdninger om emnet.

Det har jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

@Thaiuser

Det er ikke kun dit nickname. Jeg har gennemgået dine indlæg, og dit fokus er på thaiklinikker især på Vestegnen (tror jeg). Hvis du er kunde nogle af de steder, som jeg omtaler, synes jeg at du skulle dele dine oplevelser med os andre og skrive nogle anmeldelser med dine erfaringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi tager et helt fiktivt tænkt sm-senarie...

Nybegynder Jensen har set en film om spanking....og det vil han også prøve! i film gør det kun ondt på modtageren og han ser lykkelig ud og viser sin numse frem med røde og blå og sorte striber...........(og som alle ved....så kan Superman flyve) så ved vi alt om film! godt så:D

Jensen træder ind på spanking-klinikken hos Yrsa og bestiller en gang spanking og Yrsa, går i gang og tænker: mig skal han ikke være utilfreds med!

Yrsa starter stille og roligt, og når til "stille og roligt"-dask nummer 10 .....AV AV skriger Jensen....jeg vil ikke mere!

Nu er der gået 5 min, man kan ikke se på Jensens numse at han har fået spanking!

Yrsa tænker...da hun er Domina....han skal fandeme ikke be om sine penge igen...så hun stopper en gag i munden på Jensen, og beder ham om at holde op med at pive...tjekker manchetterne igen på Jensens håndled....tænker...de skal sku nok sidde lidt strammere!

Nu får Jensen så Numsen på komedie...så den får alle regnbuens farver.

Jensen fik hvad han bad om da han kom, fuld valuta for sine penge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 7 minutter siden:

 

Hvis kunden møder op med dårlig hygiejne og heller ikke kan finde ud af at vaske sig, så synes jeg da at du skal sige fra, på samme måde som hvis han overskrider dine rimelige grænser. I det hele taget handler dette jo om at pigerne siger fra, hvis de ikke kan levere ydelsen, men at kunden selvfølelig ikke skal betale for noget han ikke har fået.

Lad os tage dit eksempel: En kunde køber en time hos dig og betaler kr. 2.100, men kunden lugter og han niver dig i brystvorterne, hvilket du ikke bryder dig om. Du skal selvfølelig ikke kæmpe med denne kunde i 60 minutter, så du siger stop efter 7 minutter. Det koster et gebyr på kr. 100 og 3 minutter til at kunden kan få tøj og sko på. Kunden får derfor kr. 1.650 tilbage. Derimod er der ikke noget rimelighed i at du piner dig selv og at kunden efterfølgende føler sig dårligt behandlet, fordi du efter 25 minutter ikke kunne klare mere.

 

Det sker jo rent faktisk også, at nogle piger vælger at bede en gæst om at gå, og få at undgå en helvedes masse ballade giver gæsten et eller andet passende beløb tilbage. Når det sker er det vel baseret på den konkrete episode og et fairhedsprincip, og ikke ud fra et regelsæt som sjældent kan tolkes entydigt.  Mon ikke man på de velrenommerede klinikker sagtens kan drive stedet og løse eventuelle uoverensstemmelser via sund fornuft og et rimelighedsprincip uden at skulle uarbejde et større "lovkompleks".  Kan man ikke det, så vil man nok få så meget bad-will at manglende indtjening løser problemet fremadrettet. 

Det med at klage over en betalt oplevelse kan man ikke beskrive sig ud af, via regler.  Man er nødt til at være en smule risikovillig, på samme måde som når man går til koncert, og efterfølgende efter midtvejs blev skuffet over, at man ikke rigtigt kom op og ringe. 

Jeg tror vi alle skal være glade for, at man i det hele taget har muligheden for at købesex og at deres findes kvinder der rent faktisk er villige til at tage alle de kedelige bivirkninger med. Tilsvarende kan alle GP´er jo også hurtigt lave en liste over diverse bødetillæg, eller ønsketænkning omkring afstraffelse når gæsterne ikke overholder aftaler, overskrides deres grænser m.v.  

Jeg synes faktisk ikke der er en skævvridning omkring de ulemper og risici der er forbundet med købesex. Og hvis der er, tipper den nok mere til pigernes side end mændenes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lady Cherie

Det er simpelthen ikke et seriøst svar.

Da jeg engang for snart mange år siden ville afprøve min mørke side, fandt jeg meget hurtigt ud af, at jeg nok var mere tiltrukket af kostumet end af pisken.

Heldigvis var det hos en seriøs, superflot og intelligent domina, og hun foreslog selv om vi ikke skulle stoppe – og hun gav mig halvdelen af pengene tilbage. Helt af sig selv. Og det var længe før øst-invasionen.

Hun hed Anita og holdt til i Søborg. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

@Lady Cherie

Det er simpelthen ikke et seriøst svar.

Da jeg engang for snart mange år siden ville afprøve min mørke side, fandt jeg meget hurtigt ud af, at jeg nok var mere tiltrukket af kostumet end af pisken.

Heldigvis var det hos en seriøs, superflot og intelligent domina, og hun foreslog selv om vi ikke skulle stoppe – og hun gav mig halvdelen af pengene tilbage. Helt af sig selv. Og det var længe før øst-invasionen.

Hun hed Anita og holdt til i Søborg. 

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Jensen fik hvad han bad om da han kom, fuld valuta for sine penge :D

Ja, det kan han da ikke have ondt i røven af :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...