Hop til indhold

Bør vi have bedre garanti mod øv-oplevelser på de dyre bordeller?

Bør vi have bedre garanti mod øv-oplevelser på de dyre bordeller? 81 medlemmer har stemt

1. 1. Føler du at glædespigen har en pligt til at afvise dig, hvis hun ikke føler at hun kan give dig en optimal oplevelse?

• Ja
      88%
      72
    • Nej
      11%
      9
  2. 2. Bør man kunne fortryde indenfor 2-3 minutter og få sine penge tilbage bortset fra kr. 100?

• Ja
      49%
      40
    • Nej
      50%
      41
  3. 3. Bør man kunne fortryde indenfor halv tid og få halvdelen af sine penge tilbage?

• Ja
      6%
      5
    • Nej
      93%
      76

Denne afstemning er lukket for nye stemmer

Afstemning automatisk lukket den 11/30/17 kl. 01:00

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet
Trinetease skrev, for 15 timer siden:

Hvis Danske GP’ere skulle give en garanti og penge tilbage hvis en mand kommer for tidligt eller lign..... Hvilken garanti har vi  piger så for at det ikke vil blive misbrugt ? 

Ingen som helst. Der vil altid være nogen, f.eks lynsprøjtere, der vil udnytte/misbruge situationen. Kan de lave dén bare en gang hver anden måned, får de jo masser af gratis udløsninger.

• Svar 100
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg forstår dig godt. GP'ere er jo ikke dyr der må vejes og røres på, som på Roskilde Dyrskue inden man køber.

• Med den attitude forstår jeg godt at de fleste GP fravælger indvandre.

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Ja, jeg foretrækker i hvert fald til enhver tid den bløde mand, som jeg kan føle mig tryg ved fremfor den hårde, som man åbenbart skal frygte. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.