Hop til indhold
Finn1101

Bør vi have bedre garanti mod øv-oplevelser på de dyre bordeller?

Bør vi have bedre garanti mod øv-oplevelser på de dyre bordeller?  

81 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Føler du at glædespigen har en pligt til at afvise dig, hvis hun ikke føler at hun kan give dig en optimal oplevelse?

    • Ja
      72
    • Nej
      9
  2. 2. Bør man kunne fortryde indenfor 2-3 minutter og få sine penge tilbage bortset fra kr. 100?

    • Ja
      40
    • Nej
      41
  3. 3. Bør man kunne fortryde indenfor halv tid og få halvdelen af sine penge tilbage?

    • Ja
      5
    • Nej
      76


Recommended Posts

Røvslikker skrev, for 1 time siden:

ikke mig du spørger, og har ikke læst hele tråden men vil lige bidrage med ønsket om at pigen i højere grad ved mødet inden at pengene faldt, ville ytre sig hvis HUN ikke lige havde en god mavefornemmelse om at oplevelsen ville munde ud i en god gensidig hyggestund, dette kunne være ønskværdigt for at minimere øv oplevelserne :)...god weekend

I tiden før aftalen er indgået (pengene er betalt, og pigen er væk et øjeblik) har begge parter da et ansvar for at få afstemt "Hvad skal der ske, og føler vi begge at kemi m.v. er på plads".  Det lyder jo så såre simpelt, at jeg kan have svært ved at tro, at stort set alle ikke er enige i den præmis.  

Hvorfor fungere det så ikke ? Vel sagtens fordi, at er ubehageligt at afvise andre, man vil jo så nødigt gøre nogen ked af det. At der så findes variationer hvor det nok mere handler om egen konfliktskyhed og lysten til at placere ansvaret hos modparten, er så en anden sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 53 minutter siden:

I tiden før aftalen er indgået (pengene er betalt, og pigen er væk et øjeblik) har begge parter da et ansvar for at få afstemt "Hvad skal der ske, og føler vi begge at kemi m.v. er på plads".  Det lyder jo så såre simpelt, at jeg kan have svært ved at tro, at stort set alle ikke er enige i den præmis.  

Hvorfor fungere det så ikke ? Vel sagtens fordi, at er ubehageligt at afvise andre, man vil jo så nødigt gøre nogen ked af det. At der så findes variationer hvor det nok mere handler om egen konfliktskyhed og lysten til at placere ansvaret hos modparten, er så en anden sag. 

Røvslikker skrev om hvorfor han ønsker pigen afviser en kunde inden de går igang, hvis hun havde en mavefornemmelse af at det her ikke går godt. Jeg synes at du mangler en væsentlig pointe. Penge spiller også en rolle, jeg tror det vil være naivt ikke at tænke dette. Altså for at pigen ikke afviser en kunde selvom hun egentlig ikke har lyst og derved ved at hun nok ikke kan give ham den gode oplevelse fuldt ud. Han står måske og blafrer med 2 tusindelapper ;)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
kmd skrev, for 5 timer siden:

selvfølgeligt kan man ikke få pengene tilbage igen, det er jo ikke som at prøve et par sko, og så sige dem kan jeg ikke lide

men det er da et problem at man ved ankomsten og det første møde, kan mærke og tænker, hun duer bare ikke for mig , hun er ikke i min smag, og hvad gør man så

 

Så gør man noget vi alle finder svært. Man siger f.eks.

 undskyld, men jeg tror jeg vil gå igen, du er sikkert en sød pige, men ikke lige det jeg forventede

Det er svært, og jeg har selv svært ved det, og har ikke altid gjort det, men de få gange hvor jeg føler det, og det er heldigvis få gange, der siger jeg det, for jeg ved alternativet er med stor sandsynlighed en dårlig oplevelse på den ene eller anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 26 minutter siden:

Røvslikker skrev om hvorfor han ønsker pigen afviser en kunde inden de går igang, hvis hun havde en mavefornemmelse af at det her ikke går godt. Jeg synes at du mangler en væsentlig pointe. Penge spiller også en rolle, jeg tror det vil være naivt ikke at tænke dette. Altså for at pigen ikke afviser en kunde selvom hun egentlig ikke har lyst og derved ved at hun nok ikke kan give ham den gode oplevelse fuldt ud. Han står måske og blafrer med 2 tusindelapper ;)

 

Her skal man nok træde lidt varsomt :) Jeg kan i mit i erhverv godt  fremfinde energien til lige at oppe mig, og tilfredsstille en kundes behov og forventninger, selvom jeg egentligt hellere holdt fri.  Mon ikke nogenlunde samme mekanisme kan findes hos GP´er.   Et eller andet sted er vi jo også nød til at forholde os lidt til virkeligheden, herunder hvis pengene forsvandt kom det næppe på tale at dyrke sex, så realt sker det jo alligevel aldrig på den mest optimale måde, drevet af helt sammensmeltede fælles interesser og behov (med plads til undtagelser for ikke at støde nogen) 

Jeg er godt klar over, at det nok ikke er alle der er lige gode til at præstere på "off-dage", men jeg tror at piger med et højt bundniveua i deres services kan det uden at gæsten oplever at hun bare går og glæder sig til at komme hjem og fede sig på sofaen.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Her skal man nok træde lidt varsomt :) Jeg kan i mit i erhverv godt  fremfinde energien til lige at oppe mig, og tilfredsstille en kundes behov og forventninger, selvom jeg egentligt hellere holdt fri.  Mon ikke nogenlunde samme mekanisme kan findes hos GP´er.   Et eller andet sted er vi jo også nød til at forholde os lidt til virkeligheden, herunder hvis pengene forsvandt kom det næppe på tale at dyrke sex, så realt sker det jo alligevel aldrig på den mest optimale måde, drevet af helt sammensmeltede fælles interesser og behov (med plads til undtagelser for ikke at støde nogen) 

Jeg er godt klar over, at det nok ikke er alle der er lige gode til at præstere på "off-dage", men jeg tror at piger med et højt bundniveua i deres services kan det uden at gæsten oplever at hun bare går og glæder sig til at komme hjem og fede sig på sofaen.  

 

Nu er der nok forskel på dit erhverv, medmindre du er fulltime gigolo, og så det at have sex med et fremmede menneske du måske slet ikke finder attraktiv på nogen måde.  Jeg synes ikke sammenligningen holder.

Jeg ved godt det ikke er populært at skrive herinde, men derfor skal man ikke træde varsomt, for vi skriver ikke indlæg for at være populære, eller jeg gør ikke, så skulle jeg skrive helt andre indlæg generelt :D Så tror du virkelig ikke at nogle af  pigerne nogle gange tager imod en gæst alene pga pengene, selvom de faktisk slet ikke synes om kunden og ved at de derfor ikke vil synes godt om at være intim med ham, og at det derfor giver kunden en dårlig oplevelse med en iskold pige ? 

Og tror du virkelig ikke, at netop dette er årsagen til de kritiske beretninger og anmeldelser som vi læser, når pigen f.eks. er iskold osv ? 

Du tror slet ikke at det har noget som helst med det at gøre ? Dit svar til Røvslikkeren som du åbenbart holder ved tyder på det, og det synes jeg altså er et temmelig naivt svar, specielt når du end ikke åbner op for nogen tilføjelser eller nuancer til det.

Jeg tror også piger med et meget højt bundniveau i deres service kan gøre det, men vi er enige om, at de piger der har dette høje service-niveau er omend ikke unikke så, hører til den bedre fremte-del eller sjette-del af pigerne i branchen og derfor ikke er fuldt ud repræsentative. Og jeg tror også selv disse piger med højt bundniveau afviser kunder af og til som de ikke har lyst til at have sex med, de tager heller ikke alle og enhver ind, hvis man skal tro på hvad de siger til en og skriver i deres indlæg, og det har jeg som sådan ingen grund til at betvivle. Det er måske også derved at de kan holde det høje bundniveau i deres service, at nogle af dem gør det af viser nogle, og vupti, så er vi tilbage ved det jeg skrev igen, og vupti bekræfter det ligeså at det er nogle ordentlige piger med en god forretningsmoral der gør det ! 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Aros skrev, for 56 minutter siden:

Så gør man noget vi alle finder svært. Man siger f.eks.

 undskyld, men jeg tror jeg vil gå igen, du er sikkert en sød pige, men ikke lige det jeg forventede

Det er svært, og jeg har selv svært ved det, og har ikke altid gjort det, men de få gange hvor jeg føler det, og det er heldigvis få gange, der siger jeg det, for jeg ved alternativet er med stor sandsynlighed en dårlig oplevelse på den ene eller anden måde.

ja det er svært, og det er svært hvilken betaling der så skal falde , især

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 16 minutter siden:

Her skal man nok træde lidt varsomt :) Jeg kan i mit i erhverv godt  fremfinde energien til lige at oppe mig, og tilfredsstille en kundes behov og forventninger, selvom jeg egentligt hellere holdt fri.  Mon ikke nogenlunde samme mekanisme kan findes hos GP´er.   Et eller andet sted er vi jo også nød til at forholde os lidt til virkeligheden, herunder hvis pengene forsvandt kom det næppe på tale at dyrke sex, så realt sker det jo alligevel aldrig på den mest optimale måde, drevet af helt sammensmeltede fælles interesser og behov (med plads til undtagelser for ikke at støde nogen) 

Jeg er godt klar over, at det nok ikke er alle der er lige gode til at præstere på "off-dage", men jeg tror at piger med et højt bundniveua i deres services kan det uden at gæsten oplever at hun bare går og glæder sig til at komme hjem og fede sig på sofaen.  

 

Jada - nogle af os kan godt have et højt bundniveau - men som Aros jo også nævner det - er sex branchen altså bare noget helt andet end andre brancher... sammenligningen er ikke optimal for at sige det mildt :) Og så kan det godt være, at vi kan gøre det tilfredsstillende for vores date/kunde men sandsynligheden for at vi vil møde personen igen er så også næsten lig nul 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 3 timer siden:

Nu er der nok forskel på dit erhverv, medmindre du er fulltime gigolo, og så det at have sex med et fremmede menneske du måske slet ikke finder attraktiv på nogen måde.  Jeg synes ikke sammenligningen holder.

Jeg ved godt det ikke er populært at skrive herinde, men derfor skal man ikke træde varsomt, for vi skriver ikke indlæg for at være populære, eller jeg gør ikke, så skulle jeg skrive helt andre indlæg generelt :D Så tror du virkelig ikke at nogle af  pigerne nogle gange tager imod en gæst alene pga pengene, selvom de faktisk slet ikke synes om kunden og ved at de derfor ikke vil synes godt om at være intim med ham, og at det derfor giver kunden en dårlig oplevelse med en iskold pige ? 

Og tror du virkelig ikke, at netop dette er årsagen til de kritiske beretninger og anmeldelser som vi læser, når pigen f.eks. er iskold osv ? 

Du tror slet ikke at det har noget som helst med det at gøre ? Dit svar til Røvslikkeren som du åbenbart holder ved tyder på det, og det synes jeg altså er et temmelig naivt svar, specielt når du end ikke åbner op for nogen tilføjelser eller nuancer til det.

Jeg tror også piger med et meget højt bundniveau i deres service kan gøre det, men vi er enige om, at de piger der har dette høje service-niveau er omend ikke unikke så, hører til den bedre fremte-del eller sjette-del af pigerne i branchen og derfor ikke er fuldt ud repræsentative. Og jeg tror også selv disse piger med højt bundniveau afviser kunder af og til som de ikke har lyst til at have sex med, de tager heller ikke alle og enhver ind, hvis man skal tro på hvad de siger til en og skriver i deres indlæg, og det har jeg som sådan ingen grund til at betvivle. Det er måske også derved at de kan holde det høje bundniveau i deres service, at nogle af dem gør det af viser nogle, og vupti, så er vi tilbage ved det jeg skrev igen, og vupti bekræfter det ligeså at det er nogle ordentlige piger med en god forretningsmoral der gør det ! 


Jeg ved godt et emne hurtigt kan udvikle sig i alle retninger.  jeg har egentligt forsøgt at tage afsæt i 

Citat

Bør vi have bedre garanti mod øv-oplevelser på de dyre bordeller?

Disse klinikker jeg erfaring med.  vores oplevelser er subjektive, herunder er der sikkert også bare nogen der generelt får en bedre behandling end andre - Thats life  Hvis jeg ellers bliver læst i de tråde der beskæftiger sig med toppen af prostitutions hierakiet,  så er det nok ingen hemmelig, at jeg generelt synes at i dette segment har man faktisk en markant højere forretningsetik i forhold til gadeprostution eller i de segmenter der primært konkurrer  på timer priser på eksempelvis 1.200 en time. 

Jeg mener at omkring klinikkernes image, er der bestemt plads til forbedringer, men de garantier der efterspørgsel i nærværende tråd kan ikke efterkommes de forlag tråden tager afsæt. 

Med hensyn til hvorfor der skrives kritikske, anmeldelser så opfatter jeg emnet som rimeligt mangfoldigt. Ja nogle af de årsager du og andre nævner findes skam, men der findes bestemt også mange andre årsager.  Kan man så ikke gøre noget ved det ? jo, og mon ikke at de dyre klinikker der klarer sig bedst har lidt fokus på, at dårlige anmeldelser på sigt er lig med lukning. Og men hensyn til den kategori af piger der er fucking ligeglad kunden, så er problemet jo ikke større end, at man fortæller pigen, at hun skal finde et segment i branchen hvor hun bedre lever op til hvad man med rimelighed kan forvente 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 4 timer siden:

Jada - nogle af os kan godt have et højt bundniveau - men som Aros jo også nævner det - er sex branchen altså bare noget helt andet end andre brancher... sammenligningen er ikke optimal for at sige det mildt :) Og så kan det godt være, at vi kan gøre det tilfredsstillende for vores date/kunde men sandsynligheden for at vi vil møde personen igen er så også næsten lig nul 

Helt enig i, at sammenligning med andre brancher sjældent er optimal. Til gengæld mener jeg godt at man drage nogle paraleller til nogle issues, der er bestemt af det enkelte menneskes værdier, opførelser m.v. Altså gode og dårlige egenskaber der ikke er betinget af en branche.  Jeg skal ikke gøre mig klog på om besøget skal opfattelse som mere end tilfredsstillende for at man kunne finde på at komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 1 minut siden:


Jeg ved godt et emne hurtigt kan udvikle sig i alle retninger.  jeg har egentligt forsøgt at tage afsæt i 

Disse klinikker jeg erfaring med.  vores oplevelser er subjektive, herunder er der sikkert også bare nogen der generelt får en bedre behandling end andre - Thats life  Hvis jeg ellers bliver læst i de tråde der beskæftiger sig med toppen af prostitutions hierakiet,  så er det nok ingen hemmelig, at jeg generelt synes at i dette segment har man faktisk en markant højere forretningsetik i forhold til gadeprostution eller i de segmenter der primært konkurrer  på timer priser på eksempelvis 1.200 en time. 

Jeg mener at omkring klinikkernes image, er der bestemt plads til forbedringer, men de garantier der efterspørgsel i nærværende tråd kan ikke efterkommes de forlag tråden tager afsæt. 

Med hensyn til hvorfor der skrives kritikske, anmeldelser så opfatter jeg emnet som rimeligt mangfoldigt. Ja nogle af de årsager du og andre nævner findes skam, men der findes bestemt også mange andre årsager.  Kan man så ikke gøre noget ved det ? jo, og mon ikke at de dyre klinikker der klarer sig bedst har lidt fokus på, at dårlige anmeldelser på sigt er lig med lukning. Og men hensyn til den kategori af piger der er fucking ligeglad kunden, så er problemet jo ikke større end, at man fortæller pigen, at hun skal finde et segment i branchen hvor hun bedre lever op til hvad man med rimelighed kan forvente 

Jeg forstår udmærket hvad du mener og er heller ikke uenig i det du skriver.

Men relevansen i det du skriver - i forhold til det jeg skrev og det du skrev til Røvslikker synes jeg fortørner sig i lidt "uld-i-mund"-snak :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 27 minutter siden:

Jeg forstår udmærket hvad du mener og er heller ikke uenig i det du skriver.

Men relevansen i det du skriver - i forhold til det jeg skrev og det du skrev til Røvslikker synes jeg fortørner sig i lidt "uld-i-mund"-snak :)

 

Jeg skrev vist nedenstående til Røvslikker
 

Citat

 

I tiden før aftalen er indgået (pengene er betalt, og pigen er væk et øjeblik) har begge parter da et ansvar for at få afstemt "Hvad skal der ske, og føler vi begge at kemi m.v. er på plads".  Det lyder jo så såre simpelt, at jeg kan have svært ved at tro, at stort set alle ikke er enige i den præmis.  

Hvorfor fungere det så ikke ? Vel sagtens fordi, at er ubehageligt at afvise andre, man vil jo så nødigt gøre nogen ked af det. At der så findes variationer hvor det nok mere handler om egen konfliktskyhed og lysten til at placere ansvaret hos modparten, er så en anden sag. 

 

Uagtet hvad jeg elles har skrevet står jeg ved ovennævnte. Du nævnte så, at jeg havde glemt en ting pengene. Jamen det med pengene kunne da sagtens flettes ind i de sidste to linier. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Jeg skrev vist nedenstående til Røvslikker
 

Uagtet hvad jeg elles har skrevet står jeg ved ovennævnte. Du nævnte så, at jeg havde glemt en ting pengene. Jamen det med pengene kunne da sagtens flettes ind i de sidste to linier. :)

Det var ikke et spørgsmål om at stå ved det du skrev. Det var et spørgsmål om at det du skrev ikke var ordentlig dækkende, i forhold til den kritik der kom efterfølgende af det du skrev. Nu er det ved landskampstid, så det bliver kort, jeg synes stadig du taler lidt "uld-i-mund" i forhold til den efterfølgende debat ml os to, der kom efter dit ovennævnte citerede indlæg der, men vi lad os bare lukke det ved din sidste sætning, ingen problem ;) 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, Lige nu:

Det var ikke et spørgsmål om at stå ved det du skrev. Det var et spørgsmål om at det du skrev ikke var ordentlig dækkende, i forhold til den kritik af ikke at være det, der kom efterfølgende. Nu er det ved landskampstid, så det bliver kort, jeg synes stadig du taler lidt "uld-i-mund" i forhold til den efterfølgende debat ml os to, der kom efter dit citerede indlæg der, men vi lad os bare lukke det ved din sidste sætning, ingen problem ;) 

Jeg forsøgte bare at bringe fokus tilbage til det essentielle i tråden.  Havde da helt glemt det om kampen, må hellere få tændt fladskærmen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, Lige nu:

Jeg forsøgte bare at bringe fokus tilbage til det essentielle i tråden.  Havde da helt glemt det om kampen, må hellere få tændt fladskærmen :)

Det er fint nok, men du havde selv lagt op til diskussionen og så proppede du munden til med uld, da du fik en reaktion på egne indlæg. God kamp :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Det er fint nok, men du havde selv lagt op til diskussionen og så proppede du munden til med uld, da du fik en reaktion på egne indlæg. God kamp :)

 

Det med kampen bliver vist ikke til noget - Signalet er af uforklarlige grunde ikke særligt godt i dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg afstemte med min personlige holdning; men når det så er sagt, så synes jeg der er et par personer herinde på EG der er for gode til at udtænke smarte planer for hvordan glædespigerne skal opføre sig. Det er før set at andre brugere har fundet på gode ideer og prøve at påduttet dem pigerne, men de har ret til at gøre hvad de vil.

Hvis du ikke kan lide lugten, kan du jo bare gå :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Trinetease skrev, for 23 timer siden:

@kmd Mener du når man hilser på pigen ? Altså inden man betaler for tiden ?

hvad mener du ?

f eks , hvis man har aftalt en time , til 1500 og efter 15 min uden andet end snak og bad evt, siger , nej tak det duer ikke for mig, ville det så være ok at aflevere f eks 500 og gå igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@kmd Bør man som gæst stikke også 100% forventningsafstemme inden man kommer så?

Jeg kan jo kun tale ud fra mig selv, jeg kan konstatere at pigerne herinde er meget stille i denne her tråd..... Jeg har mødt mere end en enkelt eller 2 som ikke har læst min tekst, og derfor så er blevet slemt overrasket over at jeg ikke opførte mig som en pornostjerne. 

Jeg er faktisk rystet over at nogen herinde kan finde på at stemme Ja til punkt 2 og 3.... og ærgerlig over at de er for meget kyllinger til at begrunde hvorfor.

Jeg er godt klar over at denne her måde, aldrig nogensinde bliver en realitet - men jeg har det virkeligt skidt indeni over at der findes næsten 50% herinde som betragter pigerne som en vare man burde kunne få pengene tilbage for.

Jeg er klar over at der findes fuskere blandt gp’ere.....og derfor er EG jo et udenmærket slags ‘trustpilot’.... Men at en mand skal booke min tid, røre ved mig i 3 min for at kunne mærke efter på kvaliteten af min krop, er simpelthen så helt igennem nedværdigende en tanke, at jeg bliver virkeligt elendig ved tanken. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en både underlig og spændende debat at følge med i - personligt mener jeg at i frække drenge, som lyster at besøge skønne glædes piger,i har selv et ansvar for at oplevelsen skal blive optimal.

Ved ankomst er det muligt at tale med den pågældende GP om div. ønsker osv. og her må i selv mærke efter om i er fristet og tændt til at gå videre med legen. 

Er forventningerne afstemt og der er betalt for tid/ydelser, Så må man også regne med at det er sådan.

Jeg mener ikke at det kan være glædepigen ansvar hvorvidt at en gæst efterfølgende kan blive tændt eller ej. Der kan være rigtig mange faktor som spille ind. Gæster kan være stresset,spise medicin osv. som gør at det ikke lige lykkedes den dag. Men tænker da at en prof. GP tilbyder en lækker afslappende massage til en sådan gæst og bruger så  den ,den aftalte  tid sammen med gæsten om den ønsker det.

Tid og kvalitet hænge ofte sammen med en ordenlig pris - og i den forbindelse vil jeg opfordre til at besøge GP som arbejder under ordenlig forhold og hvor i kan tale og forstå hvad GP siger.Det er første step til en god oplevelse og derefter tag selv ansvar for din lyst eller mangel på samme.

 

 God dag ønskes

 Madame Elisabeht

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 38 minutter siden:

@kmd Bør man som gæst stikke også 100% forventningsafstemme inden man kommer så?

Jeg kan jo kun tale ud fra mig selv, jeg kan konstatere at pigerne herinde er meget stille i denne her tråd..... Jeg har mødt mere end en enkelt eller 2 som ikke har læst min tekst, og derfor så er blevet slemt overrasket over at jeg ikke opførte mig som en pornostjerne. 

Jeg er faktisk rystet over at nogen herinde kan finde på at stemme Ja til punkt 2 og 3.... og ærgerlig over at de er for meget kyllinger til at begrunde hvorfor.

Jeg er godt klar over at denne her måde, aldrig nogensinde bliver en realitet - men jeg har det virkeligt skidt indeni over at der findes næsten 50% herinde som betragter pigerne som en vare man burde kunne få pengene tilbage for.

Jeg er klar over at der findes fuskere blandt gp’ere.....og derfor er EG jo et udenmærket slags ‘trustpilot’.... Men at en mand skal booke min tid, røre ved mig i 3 min for at kunne mærke efter på kvaliteten af min krop, er simpelthen så helt igennem nedværdigende en tanke, at jeg bliver virkeligt elendig ved tanken. 

 

hvis tiden er bestilt-mener jeg ,der kun er 2 grunde til at vende om i døren.

1.pigen er slet ikke pigen fra annoncen (alder udseende)

2.pigen virker uligevægtig-påvirket (alkohol-stoffer)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

@kmd Bør man som gæst stikke også 100% forventningsafstemme inden man kommer så?

Jeg kan jo kun tale ud fra mig selv, jeg kan konstatere at pigerne herinde er meget stille i denne her tråd..... Jeg har mødt mere end en enkelt eller 2 som ikke har læst min tekst, og derfor så er blevet slemt overrasket over at jeg ikke opførte mig som en pornostjerne. 

Jeg er faktisk rystet over at nogen herinde kan finde på at stemme Ja til punkt 2 og 3.... og ærgerlig over at de er for meget kyllinger til at begrunde hvorfor.

Jeg er godt klar over at denne her måde, aldrig nogensinde bliver en realitet - men jeg har det virkeligt skidt indeni over at der findes næsten 50% herinde som betragter pigerne som en vare man burde kunne få pengene tilbage for.

Jeg er klar over at der findes fuskere blandt gp’ere.....og derfor er EG jo et udenmærket slags ‘trustpilot’.... Men at en mand skal booke min tid, røre ved mig i 3 min for at kunne mærke efter på kvaliteten af min krop, er simpelthen så helt igennem nedværdigende en tanke, at jeg bliver virkeligt elendig ved tanken. 

 

enig i at man ikke rører og andet, men hvad syntes du om det tilfælde jeg stillede op 

 hvis man har aftalt en time , til 1500 og efter 15 min uden andet end snak og bad evt, siger , nej tak det duer ikke for mig, ville det så være ok at aflevere f eks 500 og gå igen

hvordan ville det være ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 5 timer siden:

enig i at man ikke rører og andet, men hvad syntes du om det tilfælde jeg stillede op 

 hvis man har aftalt en time , til 1500 og efter 15 min uden andet end snak og bad evt, siger , nej tak det duer ikke for mig, ville det så være ok at aflevere f eks 500 og gå igen

hvordan ville det være ? 

Jeg er ret sikker på M. allerede inden badet ved om han tænder på pigen. Jeg har et par gange oplevet at M var noget mere opstemt før badet end efter, de gange har han tilfredstillet sig selv i badet, så for mig er det, med få undtagelser, fuld pris når tøjet er smidt. Det er også fuld pris, eller meget hurtigt ud af døren, hvis vi har snakket 15 min. og M så lige vil mærke inden han beslutter sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Susanne skrev, for 27 minutter siden:

Jeg er ret sikker på M. allerede inden badet ved om han tænder på pigen. Jeg har et par gange oplevet at M var noget mere opstemt før badet end efter, de gange har han tilfredstillet sig selv i badet, så for mig er det, med få undtagelser, fuld pris når tøjet er smidt. Det er også fuld pris, eller meget hurtigt ud af døren, hvis vi har snakket 15 min. og M så lige vil mærke inden han beslutter sig.

Tja OK

Men det svarer ikke helt på mit spørgsmål

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
kmd skrev, for 7 minutter siden:

Tja OK

Men det svarer ikke helt på mit spørgsmål

 

Hvis du sidder med tøj på , begge og snakker i 15 min af en aftalt time

Og manden siger ! Jeg har ikke lyst alligevel ! Synes ikke vi to har en god kemi

Er det så OK han gir dig 500 og går

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Susanne skrev, 1 time siden:

Jeg er ret sikker på M. allerede inden badet ved om han tænder på pigen.

Mja... dialog kan (for mig) ødelægge den gnist der nu skulle være opstået ;) har oplevet at gejsten røg da en kvinde begyndte at uddele lidt af hendes verdens syn - dog ikke med en GP, men hvorfor skulle det være anderledes. Når det så er sagt, ville jeg ikke mene at kunden skulle have pengene igen af den grund. Pointen er bare at... well... det ydre kan snyde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...