Hop til indhold
Bear

Hvor er "synes godt om" knappen blevet af?

Recommended Posts

Maya Kathrine skrev, for 1 time siden:

Det er et total af alle reaktioner og "Vred" giver som den eneste minus. Resten giver plus.
RETTELSE: Som admin siger længere nede så giver forvirret og sørgelig ingen ændring i pointene.

Jeg forudser, mine knap 3700 point vil være i minus inden månedens udgang

Bliver ens "rank" degraderet, i tilfælde af at ens reputation kommer under nulpunktet?. ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten
KF skrev, for 13 timer siden:

Jeg forudser, mine knap 3700 point vil være i minus inden månedens udgang

Bliver ens "rank" degraderet, i tilfælde af at ens reputation kommer under nulpunktet?. ;-)

KF.

Nåh, hvor er det synd for dig. :P 

Jeg tvivler dog på, at det sker. Du har jo mange, der er enige med dig herinde. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, for 4 minutter siden:

Nåh, hvor er det synd for dig. :P 

Jeg tvivler dog på, at det sker. Du har jo mange, der er enige med dig herinde. ;)

Ellers må der oprettes en like-bank, hvor man kan låne, hvis saldoen bliver negativ :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 14 timer siden:

Jeg forudser, mine knap 3700 point vil være i minus inden månedens udgang

Bliver ens "rank" degraderet, i tilfælde af at ens reputation kommer under nulpunktet?. ;-)

KF.

Jeg har allerede fået mit første minus - på et af mine bedste og mest inspirerede skriv nogensinde :P

Det her vil blive sjovt ... eller noget :shock:

At blive vred og gå i fight med nogen er vel ok, men "Dislike"? Den nye tøsedrengeknappen. Virker lidt fejt.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

hæ hæ

Det er da meget nemt....man opretter en masse "bølle-Handels" og giver sig selv en masse liks, og alle de andre en masse vrede, liks...

Nej hvad skal nu det til for? en vredeknap og pointskala?

Popularitetskonkurance? eller for at vi kun skal skrive pussenussetrold?

Enig med Bananen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg kan se muligheden er der for at man kan like ens egne indlæg :D

Hvis nogen skulle have lyst til det :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Lady Cherie skrev, for 6 timer siden:

hæ hæ

Det er da meget nemt....man opretter en masse "bølle-Handels" og giver sig selv en masse liks, og alle de andre en masse vrede, liks...

Nej hvad skal nu det til for? en vredeknap og pointskala?

Popularitetskonkurance? eller for at vi kun skal skrive pussenussetrold?

Enig med Bananen!

Vi er opmærksomme på udfordringen, og vil fjerne minuset på pointskalaen hvis det reelt bliver et problem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 6 timer siden:

Popularitetskonkurance? eller for at vi kun skal skrive pussenussetrold?

Enig med Bananen!

Du vil altid være  mit pussenussetrold Cherie.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

I think one emoji is missing. 

This one would be useful in the picture threads of Hyggesnak. 

IMG_0058.png

Redigeret af kallek

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Aros skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan se muligheden er der for at man kan like ens egne indlæg :D

Hvis nogen skulle have lyst til det :D

 

Hvis man kunne, så kan man ikke længere. Det kan stadig se ud som om man gør, man vil dog opleve at når man henter siden påny, er like'et ikke blevet gemt. Det kunne godt have være lave pænere fra forum-udviklernes side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Maya Kathrine skrev, for 2 timer siden:

Hvis man kunne, så kan man ikke længere. Det kan stadig se ud som om man gør, man vil dog opleve at når man henter siden påny, er like'et ikke blevet gemt. Det kunne godt have være lave pænere fra forum-udviklernes side.

OK måske man heller ikke kunne men det så bare ud som om man kunne, jeg havde ikke prøvet det efter

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, den 9/5/2017 at 00:23:

Jeg forudser, mine knap 3700 point vil være i minus inden månedens udgang

Bliver ens "rank" degraderet, i tilfælde af at ens reputation kommer under nulpunktet?. ;-)

KF.

Tror jeg faktisk du har ret i :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg også at den gamle ”synes godt om” knap var bedre, men nu skal vi i dårligste facebook-stil tage stilling til om vi:

 

  • Synes godt om
  • Er vrede
  • Sørgerlige
  • Forvirret
  • Vil sige haha ’
  • Eller bare tak

 

For mange af os har synes godt om knappen nok været udtryk for om vi har enige eller bare synes at det var et godt indlæg.

For de, der er forvirrede, må man anbefale blot at klikke på hjertet, og igen på hjertet.

Folkene bag forummet kan nok ikke gøre så meget, da jeg må gå ud fra at det er en ændring, der ligger i det software, der anvendes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, den 5/9/2017 at 23:30:

Vi er opmærksomme på udfordringen, og vil fjerne minuset på pointskalaen hvis det reelt bliver et problem.

 

Det er en rigtigt dårlig ide at have muligheden for at tage "likes" fra andre, det åbner muligheden for barnlig chikane  - og  forudsigeligt nok ser vi det først i "Politik". 

Det vil være klogt at fjerne den igen hvis ikke moderationen skal opgraderes.

 

 

image.png

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 27 minutter siden:

Det er en rigtigt dårlig ide at have muligheden for at tage "likes" fra andre, det åbner muligheden for barnlig chikane  - og  forudsigeligt nok ser vi det først i "Politik". 

Det vil være klogt at fjerne den igen hvis ikke moderationen skal opgraderes.

 

 

image.png

Helt enig. Jeg synes heller ikke, at den knap er den helt store åbenbaring.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Helt enig. Jeg synes heller ikke, at den knap er den helt store åbenbaring.

Du bruger den da ellers flittigt, kan jeg se i mine notifikationer. :P

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 9/7/2017 at 23:28:

For mange af os har synes godt om knappen nok været udtryk for om vi har enige eller bare synes at det var et godt indlæg.

Nemlig, og så bruger jeg da også synes godt om knappen, for at bekræfte jeg har læst beskeden eller for at sige tak, hvis det f.eks. er svar på en efterlysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 13 minutter siden:

Du bruger den da ellers flittigt, kan jeg se i mine notifikationer. :P

KF.

 

Hvordan kan det være, at jeg vidste, at denne fra reaktion ville komme netop fra dig? :).

Vi kan vel være enige om, at det er OK, at vi er rygende uenige politisk, og formodentlig er vi også enige om, at den sete anvendelse af knappen er ganske uhensigstmæssig?

Er vi enige så langt, kan vi måske også være enige om, at det er urimeligt, at vredesknappen skal trække fra og på denne måde kunne bruges til chikane. Jeg har aldrig været tilhænger af denne knap, omend den vil kunne spare nogle indlæg.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

... Jeg har aldrig været tilhænger af denne knap...

Måske ikke tilhænger, men dog flittig bruger :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Hvordan kan det være, at jeg vidste, at denne fra reaktion ville komme netop fra dig? :).

Måske fordi du kan huske, hvis indlæg du flittigt har brugt den vrede reaktion på?. 

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 8 minutter siden:

Måske fordi du kan huske, hvis indlæg du flittigt har brugt den vrede reaktion på?. 

KF. 

Forklaringen er nok snarere, at jeg efterhånden ved, hvordan du tænker.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ro på gamle drenge, BX og KF.
Ellers tilkalder jeg plejepersonalet, så i kan komme ind på hver jeres værelser igen, og hvile.
I har vist været for lang tid i fællesrummet for i dag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bear og @KF,

Selv om jeg i reglen synes godt om jeres velfunderede indlæg og også bifalder den patos, som nogle af dem indeholder, så tillader jeg mig at antyde.:

At det snart er på tide, at I går udenfor og afklarer jeres personligheder med næverne.

I er begyndt (for længe siden) at være trættende i jeres måde at hænge fast i rillen på!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...