Hop til indhold

Hvor er "synes godt om" knappen blevet af?

Featured Replies

Skrevet

Jeres bøn er hørt, og et tryk på Vred-smiley giver nu ikke længere minus i omdømme, men er blot neutral.

Til dem der udnyttede det imellemtiden: I skal selvfølgelig skamme jer.

<3

• Svar 53
  • Visninger 4.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• hæ hæ Det er da meget nemt....man opretter en masse "bølle-Handels" og giver sig selv en masse liks, og alle de andre en masse vrede, liks... Nej hvad skal nu det til for? en vredeknap og po

• I skræmmer da alle os gamle folk væk   -  pastel farver

• Jeg har allerede fået mit første minus - på et af mine bedste og mest inspirerede skriv nogensinde  Det her vil blive sjovt ... eller noget  At blive vred og gå i fight med nogen er vel ok, me

Postede billeder

Skrevet
Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden:

Jeres bøn er hørt, og et tryk på Vred-smiley giver nu ikke længere minus i omdømme, men er blot neutral.

Til dem der udnyttede det imellemtiden: I skal selvfølgelig skamme jer.

<3

Ja, skamme jer skal i selvfølgelig.

Man måtte bare elske når bønner bliver hørt.<3

Skrevet
  • Author
Onslow skrev, den 9/9/2017 at 13:07:

@Bear og @KF,

Selv om jeg i reglen synes godt om jeres velfunderede indlæg og også bifalder den patos, som nogle af dem indeholder, så tillader jeg mig at antyde.:

At det snart er på tide, at I går udenfor og afklarer jeres personligheder med næverne.

I er begyndt (for længe siden) at være trættende i jeres måde at hænge fast i rillen på!

Nu har jeg altid været imod at løse problemer med vold (imodsætning til dig), så jeg tror at jeg vil vedblive med at holde mig til at bruge fakta, dialog og saglig argumentation til at afklare uenigeheder. 

Skrevet
Bear skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg altid været imod at løse problemer med vold (imodsætning til dig), så jeg tror at jeg vil vedblive med at holde mig til at bruge fakta, dialog og saglig argumentation til at afklare uenigeheder. 

Jeg er ret sikker på, at @Onslow taggede dig ved en fejltagelse.. om ikke andet, så fordi vi ikke har diskuteret i tråden ;-)

KF.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.