Hop til indhold
Guest Sara25

Evig opfordring til usikker sex

Er du ligeglad med at blive smittet med kønssygdomme?  

121 medlemmer har stemt

  1. 1. Jeg bliver efterhånden altid spurgt om sex uden kondom. Derfor spørgsmålet:)

    • Ja
      13
    • Nej
      105
    • Har slet ikke tænkt over det
      3


Recommended Posts

Filosoffen skrev, for 19 timer siden:

 

Derudover så tror jeg ikke, at sex uden gummi er noget der som sådan tilbydes til gud og hvermand, men derimod mere et fænomen der "sker" med stam-gæster, hvor gæst og GP har opbygget en form for tillidsforhold. Ja, måske ligefrem kender til hinandens private identiteter...

 

Tja... det lyder egentligt sandsynligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Anal Addict skrev, for 4 timer siden:

1/3 af os får kræft og 1/4 af os dør af den.....

Flere end 200 blev dræbt og knap 2000 alvorligt kvæstet i trafikken i 2016.... 

Seneste årti er over 130 omkommet i ulykker på deres arbejdsplads .....

Jeg er helt 100 på, at jeg hverken er HIV positiv eller har andre smitsomme sygdomme. Tjekkes regelmæssigt. Det er således ikke mig, der med nogen sandsynlighed påfører andre disse sygdomme - og den anden vej.. Herregud. Risikoen er lille.

 

 

 

 

Ikke statistikker, der får mig til at ændre holdning..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Tja... det lyder egentligt sandsynligt. 

Nej, som jeg har fået det at vide, så er det uopfordrede tilbud. Anyways. Folk må gøre hvad de lyster. Bare irriterende at folk tror at jeg hopper med på vognen, fordi andre tilbyder det. 

Var det ikke Tyskland, som lige har lavet en lovgivning imod usikker sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 25 minutter siden:

Nej, som jeg har fået det at vide, så er det uopfordrede tilbud.

Ja, det sker, f.eks. kan man for 500 ekstra sexe uden kondom med to søstre samt smitte dem/eller selv blive smittet med alt godt fra havet...suk... :wacko:

Sara25 skrev, for 25 minutter siden:

Anyways. Folk må gøre hvad de lyster. Bare irriterende at folk tror at jeg hopper med på vognen, fordi andre tilbyder det.

Ja, det er sikkert af samme grund som får flere af de udenlandske GP'ere til at skrive noget ala "sex without condom NOT POSSIBLE - DON'T ASK" i deres profil.

Sara25 skrev, for 25 minutter siden:

Var det ikke Tyskland, som lige har lavet en lovgivning imod usikker sex? 

Jo både mht. fransk og dansk. Med store bøder til sælge og kæmpe bøder til køber. Så vidt jeg husker på flere tusinde euros. Hertil skal siges, at i Tyskland er fransk uden kondom nærmest standard. Gad vide hvordan myndighederne vil overvåge/kontrollere dette...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, 1 time siden:

Nej, som jeg har fået det at vide, så er det uopfordrede tilbud. Anyways. Folk må gøre hvad de lyster. Bare irriterende at folk tror at jeg hopper med på vognen, fordi andre tilbyder det. 

Var det ikke Tyskland, som lige har lavet en lovgivning imod usikker sex? 

Jeg er med på, at stort set alle piger oplever at blive spurgt, uopfordret, Det som kommenterede på, som jeg synes virkede sandsynligt var, at når det så alligevel sker, så er det nok som Filosoffen skrev, når gæst og pige har en særlig kemi, altså ikke noget der er forbeholdt alle.  

Jo, i Tyskland har man strammet reglerne omkring usikker sex.  Om det har den store effekt, må tiden jo vise. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Sara25 skrev, for 4 timer siden:

Er det sjovt? 

Ja sex uden gummi!?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Jeg er med på, at stort set alle piger oplever at blive spurgt, uopfordret

Men der er åbenbart stor forskel på hyppigheden af den slags forespørgsler. Hos Sara sker det tilsyneladende "altid", hos mig nærmest aldrig. Jeg bliver af og til spurgt om fransk uden, hvilket jeg IKKE tilbyder, men det er ikke hver uge jeg får det spørgsmål, og spørgsmål om sex uden oplever jeg måske en gang hvert halve år, og oftest fra folk der tydeligt har en hæklefejl ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den 5/8/2017 at 18:41:

Hm, fik en privat besked herinde, hvor det bliver nævnt at flere lyserøde tilbyder det uofficielt. 

Mht. Sugarbabes, så havde jeg en korrespondance med en fyr, der lagde ud med at jeg var skøn og naturlig, anderledes end de andre. Han ville give mig 1000 for en nat, da jeg jo ellers var prostitueret.. ;p tror at flere piger derinde ikke formår at passe på sig selv, i frygt for at blive sat i bås.

Ligesom dit nederste eksempel, kan også det øverste være en måde at presse dig på; "alle de andre gør det....." Nej, det gør vi ikke, man kan sagtens drive en rentabel forretning uden at gå på kompromis med egne principper og værdier ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Liv skrev, for 2 timer siden:

Ligesom dit nederste eksempel, kan også det øverste være en måde at presse dig på; "alle de andre gør det....." Nej, det gør vi ikke, man kan sagtens drive en rentabel forretning uden at gå på kompromis med egne principper og værdier  

Det ved jeg godt... igen, som de fleste af mine indlæg handler om, så er det netop at se hinanden som nogenlunde 'hele mennesker' smiler

 

Njah.. Tror han var imod det.. 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
ViborgMand skrev, for 4 timer siden:

Ja sex uden gummi!?!?

Måske er det også sjovt at tisse i bukserne- lidt frækt og forbudt.. Men lidt klamt bagefter alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Ja, sjovt lige med opfølgningen på den tyske lovgivning :P

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Fik en mail idag by the way.. 'Du skriver alt er med gummi-gælder det også blow?' :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Liv skrev, for 2 timer siden:

Men der er åbenbart stor forskel på hyppigheden af den slags forespørgsler. Hos Sara sker det tilsyneladende "altid", hos mig nærmest aldrig. Jeg bliver af og til spurgt om fransk uden, hvilket jeg IKKE tilbyder, men det er ikke hver uge jeg får det spørgsmål, og spørgsmål om sex uden oplever jeg måske en gang hvert halve år, og oftest fra folk der tydeligt har en hæklefejl ;) 

Jeg overvejer lidt om det er mit navn. Mange udenlandske piger hedder Sara, Sarah, Sara27 osv.. men kan se at de tydeligt skriver at det er med kondom. 

Jeg er ret trofast med de byer jeg besøger, godt nok ikke specielt tit mere, men i et af byerne fik jeg pludselig en del forespørgsler på megafransk, da en ny pige åbenbart kom til byen og tilbød det.. og nu er det nye så sex uden kondom. Anyways, svarer aldrig, men fandt det alligevel weird.

Jeg kan se at hver tiende i afstemningen er ligeglade med eller har ikke tænkt over smittefare. Er det mange eller få i jeres øjne? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 8 timer siden:

Fik en mail idag by the way.. 'Du skriver alt er med gummi-gælder det også blow?' :huh:

Det er da fordi at det er totalt forvirrende når man læser annoncer. En del skriver at alt sex er med gummi, men blow er uden.

Men er fransk ikke også en form for sex? :huh:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Det er da lidt sjovt at du åbenbart er så usikker på din egen mening at du sylter den ind i en meningsmåling og kæmper vildt med bl a 5 indlæg i træk uden andre når at skrive for at få støtte, samtidg med at du alligevel ikke kan lade være med at lade skinne igennem hvad du egentlig mener om sagen!!

 

Og hvad så hvis folk får en dårlig?? Du kan skære dig i foden ved at bade, brække benet i fodbold, vælte på din cykel, blive ramt af et træ i skoven, få cancer af alt muligt, døaf at leve osv!!! 

Og kom så ikke med din påstand om at sex kan slå ihjel! De rer omkring 200 nye tilfælde af HIV i DK om året og størstedelen er i bøssemiljøet. Det er det samme antal som der dør i trafikken og ca 1/10 af dem der får lungekræft

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 10 minutter siden:

og kæmper vildt med bl a 5 indlæg i træk uden andre når at skrive for at få støtte

 

hvad forhindrer dig i at skrive?

at der er fem indlæg i træk er jo fordi hun besvarer nogle af de andres indlæg

 

ViborgMand skrev, for 10 minutter siden:

Og hvad så hvis folk får en dårlig?? Du kan skære dig i foden ved at bade, brække benet i fodbold, vælte på din cykel, blive ramt af et træ i skoven, få cancer af alt muligt, døaf at leve osv!!! 

 

hold da op for en dårlig sammenligning

du stiller dig vel ikke med vilje under et træ der er ved at blive fældet eller kan blive ramt af lynet?

du vælter vel ikke med vilje på din cykel og fremprovokere et uheld?

du påfører vel ikke dig selv cancer?

at have sex uden kondom og dermed risikere en sygdom er et bevidst valg modsat dine forslag

 

 

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig komme med en tilståelse.

Jeg har tit spurgt efter sex uden gummi. Hvad så, er I forargede, så slap af.

Jeg har nemlig brugt det til at sortere, både dem, jeg gerne vil have sex med, også de andre, hvor jeg ikke bare følte for at vende om i døren.

Når førstnævnte kategori på det bestemteste har svaret nej, har jeg fortalt dem, at jeg ville være gået igen, hvis de havde svaret ja, det giver en god stemning fra starten. Hvis deres svar derimod var ja, så ville jeg overveje, hvor vidt jeg skulle gå eller bare insistere på kondom.

Hvor pigen/kvinden ikke har levet op til billeder og beskrivelse, har jeg på samme måde sorteret dem med spørgsmålet, keine Hexerei, nur Behändigkeit.

Jeg tror, der er mange, der anvender den teknik, også i telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
aaisha skrev, 1 time siden:

du påfører vel ikke dig selv cancer?

Jeg ryger... benytter dog kondom...

ViborgMand skrev, for 1 time siden:

Og hvad så hvis folk får en dårlig?? Du kan skære dig i foden ved at bade, brække benet i fodbold, vælte på din cykel, blive ramt af et træ i skoven, få cancer af alt muligt, døaf at leve osv!!! 

Hmmm, det er sådan fint nok at gamble med eget helbred (er personligt ret stor fan af darwinisme) - problemet med netop HIV er at du også gambler med andres liv, med mindre du selvfølgeligt bliver testet imellem hvert besøg... men så skal du begrænse dig til et besøg hver 6. uge... At der "kun" er 200 nye tilfælde af HIV i DK hvert år, det tal ville nok ændre sig meget radikalt hvis alle smed kondomet fra den ene dag til den anden ;)

For each his own... men jeg ruller pænt gummiet på, og ville aldring finde på at spørge en GP om sex uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ryger... benytter dog kondom...

 

at ryge og dermed risikere en sygdom er (nøjagtigt ligesom sex uden kondom) et bevidst valg du foretager 

det jeg omtaler i mit indlæg er dem der uforskyldt får cancer

at man sætter sig under et træ der skal fældes, eller ryger sig til en kemobehandling, eller har sex i flæng uden kondom, det er bevidste valg og man må selv tage ansvaret for diverse risici

trafikulykker og uforskyldt cancer kan ikke sammenlignes med kønssygdomme grundet bevidst usikker sex som Viborgmand forsøger sig med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 6/8/2017 at 22:26:

Men der er åbenbart stor forskel på hyppigheden af den slags forespørgsler. Hos Sara sker det tilsyneladende "altid", hos mig nærmest aldrig. Jeg bliver af og til spurgt om fransk uden, hvilket jeg IKKE tilbyder, men det er ikke hver uge jeg får det spørgsmål, og spørgsmål om sex uden oplever jeg måske en gang hvert halve år, og oftest fra folk der tydeligt har en hæklefejl ;) 

Jeg tror du har ret i, at hyppigheden sikkert svinger en del, sikkert også hvorledes det "huskes"  Er man i forvejen lidt pist over et eller andet, opleves hyppigheden måske større end den reelt er. 

Men det ændre nok ikke på, at stort set alle har oplevet at blive spurgt om ubeskyttede seksuelle ydelser de ikke tilbyder.  Men som tidligere skrevet, det siger jo egentligt ikke ret meget om, hvor udbredt fænomenet så reelt er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
ViborgMand skrev, for 17 timer siden:

Det er da lidt sjovt at du åbenbart er så usikker på din egen mening at du sylter den ind i en meningsmåling og kæmper vildt med bl a 5 indlæg i træk uden andre når at skrive for at få støtte, samtidg med at du alligevel ikke kan lade være med at lade skinne igennem hvad du egentlig mener om sagen!!

 

Og hvad så hvis folk får en dårlig?? Du kan skære dig i foden ved at bade, brække benet i fodbold, vælte på din cykel, blive ramt af et træ i skoven, få cancer af alt muligt, døaf at leve osv!!! 

Og kom så ikke med din påstand om at sex kan slå ihjel! De rer omkring 200 nye tilfælde af HIV i DK om året og størstedelen er i bøssemiljøet. Det er det samme antal som der dør i trafikken og ca 1/10 af dem der får lungekræft

Kender skam godt min egen mening og har ingen problemer med at sige den. :)

Men det betyder ikke at folk, som ser anderledes på det, skal afholde sig fra at udtrykke sig. 

Personligt, så har intet virkelig overbevist mig endnu.. 

Udover dette, så er jeg da også interesseret i at finde ud af hvor udbredt det er. 

At kun bøsser har hiv, er da vist en generalisering... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Sara25 skrev, for 5 timer siden:

 

At kun bøsser har hiv, er da vist en generalisering... 

Det kaldes vist at vende en anden persons ord til egen fordel, for det var absolut ikke det jeg skrev!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver jag främst från min erfarenhet i Sverige. Jag brukar inte fråga, men jag tror att frågan (spørgsmålet) uppkommer därför att det finns många glädjeflickor som i verkligheten erbjuder sex utan kondom. Jag har haft kondomlös sex med glädjeflickor som med emfas i trådar som denna skrivit att det aldrig någonsin skulle komma på fråga att de skulle kunna knulla en kund utan kondom. Det är med kondomlös sex som med otrohet - det är många fler som ägnar sig åt det än som öppet vill erkänna det.

Och, enligt en vän till mig, så lönar det sig rätt ofta att fråga runt. Han tycker att det är värdelöst att knulla med kondom och påstår att det rätt ofta räcker med att erbjuda eskorten 500 kronor extra - och vid nästa träff brukar det inte kosta något extra. Och det är svenska flickor som är relativt lätta att övertala - däremot säger han att det faktiskt är mycket svårare med utländska eskorter.

Jag skriver som sagt främst från min erfarenhet från Sverige - men jag gissar att situationen kanske inte är så annorlunda i Danmark! 

Om jag ska vara lite provocerande så uppkommer frågan till eskorter och glädjeflickor just därför att frågan om kondomlös sex är så inflammerad! Det är få glädjeflickor som vill erkänna att de gärna knullar utan kondom för då blir de hudflängda av andra flickor och vissa kunder undviker dem. Om attityden till kondomlös sex vara lite mera avslappnad kunde de flickor som kan tänka sig att knulla utan kondom vara öppna med det utan konsekvenser, och de som inte kan tänka sig att knulla utan kondom skulle därmed slippa enerverande frågor.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bror Myra skrev, for 20 timer siden:

Nu skriver jag främst från min erfarenhet i Sverige. Jag brukar inte fråga, men jag tror att frågan (spørgsmålet) uppkommer därför att det finns många glädjeflickor som i verkligheten erbjuder sex utan kondom. Jag har haft kondomlös sex med glädjeflickor som med emfas i trådar som denna skrivit att det aldrig någonsin skulle komma på fråga att de skulle kunna knulla en kund utan kondom. Det är med kondomlös sex som med otrohet - det är många fler som ägnar sig åt det än som öppet vill erkänna det.

Och, enligt en vän till mig, så lönar det sig rätt ofta att fråga runt. Han tycker att det är värdelöst att knulla med kondom och påstår att det rätt ofta räcker med att erbjuda eskorten 500 kronor extra - och vid nästa träff brukar det inte kosta något extra. Och det är svenska flickor som är relativt lätta att övertala - däremot säger han att det faktiskt är mycket svårare med utländska eskorter.

Jag skriver som sagt främst från min erfarenhet från Sverige - men jag gissar att situationen kanske inte är så annorlunda i Danmark! 

Om jag ska vara lite provocerande så uppkommer frågan till eskorter och glädjeflickor just därför att frågan om kondomlös sex är så inflammerad! Det är få glädjeflickor som vill erkänna att de gärna knullar utan kondom för då blir de hudflängda av andra flickor och vissa kunder undviker dem. Om attityden till kondomlös sex vara lite mera avslappnad kunde de flickor som kan tänka sig att knulla utan kondom vara öppna med det utan konsekvenser, och de som inte kan tänka sig att knulla utan kondom skulle därmed slippa enerverande frågor.   

I mine øjne et åndssvagt indlæg.. Hvorfor overhovedet deltage i debatten, hvis det er sandt. 

Det er ikke min hensigt at drive heksejagt på nogen som helst. Vi er voksne mennesker. Jeg får en stigende efterspørgsel på sex uden kondom- prøvede at finde ud af hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...