Hop til indhold
Guest Sara25

Evig opfordring til usikker sex

Er du ligeglad med at blive smittet med kønssygdomme?  

121 medlemmer har stemt

  1. 1. Jeg bliver efterhånden altid spurgt om sex uden kondom. Derfor spørgsmålet:)

    • Ja
      13
    • Nej
      105
    • Har slet ikke tænkt over det
      3


Recommended Posts

Guest Sara25

Hej,

Jeg bliver altid spurgt om jeg vil dyrke sex uden kondom. Er fyre vant til at piger giver efter? Hvis man tilbyder det, så står det vel i annoncen? 

Jeg læste lige en anmeldelse af en kvinde, som tilbyder det og hun havde tilsyneladende stor succes med det, så regner med at det er mere udbredt end jeg forestillede mig.

 

Sara:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 5 minutter siden:

Hej,

Jeg bliver altid spurgt om jeg vil dyrke sex uden kondom. Er fyre vant til at piger giver efter? Hvis man tilbyder det, så står det vel i annoncen? 

Jeg læste lige en anmeldelse af en kvinde, som tilbyder det og hun havde tilsyneladende stor succes med det, så regner med at det er mere udbredt end jeg forestillede mig.

 

Sara:)

Trods alt noget du bliver spurgt og de ikke forsøger at snige den ind uden , som der har været flere tråde om.

Der er jo nogen der tror at alting er forhandling. Også selvom du har brugt tid på at skrive en annonce med hvad du tilbyder og dermed også hvad du ikke tilbyder ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger ikke. Men jeg tilstår gerne, jeg har gjort det uden med piger, der tilbyder det. 

Det er der ikke sket noget ved. Det er de bedste oplevelser, jeg har haft med en GP. I ved selv, hvem de er i København :-)

Mange sugarbabes er det også blevet til uden gummi.

Nu svarer jeg ærligt - og synes ikke det er på sin plads at komme med fordomsfulde bemærkninger til mit svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Trods alt noget du bliver spurgt og de ikke forsøger at snige den ind uden , som der har været flere tråde om.

Der er jo nogen der tror at alting er forhandling. Også selvom du har brugt tid på at skrive en annonce med hvad du tilbyder og dermed også hvad du ikke tilbyder ;)

 

 

Har jeg skam prøvet i en doggy.. :/  Jeg ved godt at nogle tror alt er til forhandling, smiler, men gad vide om det mon lykkedes? 

Gad vide hvor stor smittefare, der er på super/økofransk kontra samleje uden kondom? Jeg læste lige en annonce, hvor man kan komme i kvindens mund, men sex er med kondom. Hvis hun bruger f.eks p-piller- hvad er ulempen egentlig ved kondom-fri samleje?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 6 minutter siden:

Jeg spørger ikke. Men jeg tilstår gerne, jeg har gjort det uden med piger, der tilbyder det. 

Det er der ikke sket noget ved. Det er de bedste oplevelser, jeg har haft med en GP. I ved selv, hvem de er i København :-)

Mange sugarbabes er det også blevet til uden gummi.

Nu svarer jeg ærligt - og synes ikke det er på sin plads at komme med fordomsfulde bemærkninger til mit svar.

Så længe at du og pigen er enige, så er det jo jeres sag - det skal jeg dæleme ikke gøre mig til dommer over..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Joey Joe Joe skrev, for 7 minutter siden:

Jeg spørger ikke. Men jeg tilstår gerne, jeg har gjort det uden med piger, der tilbyder det. 

Det er der ikke sket noget ved. Det er de bedste oplevelser, jeg har haft med en GP. I ved selv, hvem de er i København :-)

Mange sugarbabes er det også blevet til uden gummi.

Nu svarer jeg ærligt - og synes ikke det er på sin plads at komme med fordomsfulde bemærkninger til mit svar.

Du har ikke stemt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er aldrig, hverken som gp eller sb, blevet udfordret på min standhaftige mening om sikker sex 

jeg har altid gjort det klart fra starten af og der er aldrig blevet forsøgt med sabotering eller overtalelse

tak til jer jeg har mødt <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 5 minutter siden:

Har jeg skam prøvet i en doggy.. :/  Jeg ved godt at nogle tror alt er til forhandling, smiler, men gad vide om det mon lykkedes? 

Gad vide hvor stor smittefare, der er på super/økofransk kontra samleje uden kondom? Jeg læste lige en annonce, hvor man kan komme i kvindens mund, men sex er med kondom. Hvis hun bruger f.eks p-piller- hvad er ulempen egentlig ved kondom-fri samleje?

Jeg tror at den største fare ved usikker sex - eller rettere - den fare, vi allermest prøver at undgå, er HIV - og selvom man kan få nogle kønssygdomme ved oral sex, så er faren for HIV ved sex uden kondom større end ved ubeskyttet oralsex :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex uden kondom er absolut no go på de københavnske dansker-bordeller. Men der er sikkert sjældne undtagelser, som sker i det skjulte. Bordellets "mutti" vil helt sikkert kommer efter dem.

I København er sex uden kondom primært noget enkelte udenlandske tilbyder. Umiddelbart tror jeg det er de fattige fra landdistrikterne i Ungarn og Rumænien der tilbyder denne "service". Ganske trist...

At sugarbabes gør det uden kondom, tror jeg hænger sammen med, at de sidestiller det med at knalde med en de har mødt i byen. Det er bare ikke et gyldigt argument!

At sex skal være med kondom er primært pga. HIV og så småt også den såkaldte super-gonoré som ikke kan behandles... derudover så er det også rart at undgå de andre sygdomme, selvom de fleste kan behandles og/eller er harmløse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh...at få en kønssygdom er da ikke særlig fedt, uanset om de måske kan kureres. Det er jo heller ikke alle som er i udbrud, men det smitter stadig.

Der er vel en grund til at nogle kønssygdomme bliver resistente, overfor diverse vacciner.

Og i disse internet tider, så skal glædes piger da særligt passe på ikke at smitte gæster, for det kan da hurtigt blive udbredt på forummet her eller lign., og hvem gider at besøge en pige hvor det pludselig viser sig at flere er blevet smittet ? :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det ikke entydigt...
Hvis jeg skal have samleje foretrækker jeg med kondom.
Skal jeg have oral foretrækker jeg uden kondom.
Der burde være flere svar muligheder, end blot 'Ja' eller 'Nej'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex without protection ?! Comparing high speed car without belt straps ... Do you want to get HIV ?! Do you want someone to get HIV? Better stay home and do not infect! If you enjoy sex without a guard find a wife or do not call me... NEVER.... This is disgusting!

I say firmly NOT for sex without condom.

:angry::angry:

Redigeret af Amazing Kimberly
wrrr

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • Dyrke sex uden kondom.  Hiv kan dermed smitte gennem slimhinderne, f.eks. i endetarmen, skeden, penis og munden.   (sakset fra hivzonen)
  • derfor bruger jeg altid gummi, gider squ ikke leve med en sygdom resten af mit liv og måske give den videre til mit barn... hvis jeg skal ha nogen da. 
  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
MizzAnne skrev, for 1 time siden:

Så længe at du og pigen er enige, så er det jo jeres sag - det skal jeg dæleme ikke gøre mig til dommer over..

Folk får göra som de själva vill, men då ska det framgå av annonsen att det erbjudes sex utan (Jag vill själv avgöra vilka risker jag är beredd att ta).

Dessutom tycker jag att det är ganska ofräscht att slicka mis om jag får någon okänds säd på tungan...

Avslutningsvis tycker jag det är meget dålig stil att försöka övertala någon till något de ej erbjuder. Sådant gör mig (och nu ska jag använda ett härligt danskt ord) Pisse sur....

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, Lige nu:

Folk får göra som de själva vill, men då ska det framgå av annonsen att det erbjudes sex utan (Jag vill själv avgöra vilka risker jag är beredd att ta).

Dessutom tycker jag att det är ganska ofräscht att slicka mis om jag får någon okänds säd på tungan...

Avslutningsvis tycker jag det är meget dålig stil att försöka övertala någon till något de ej erbjuder. Sådant gör mig (och nu ska jag använda ett härligt danskt ord) Pisse sur....

Jeg er helt enig.. det bør fremgå af annoncen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme, at det er sket en enkelt gang. Det ligger nu tilbage til midt i maj 2015.

Jeg besøgte en tantrapige, og det var første gang, vi så hinanden. Vi gik i gang, hun var meget dedikeret, og lidt inde i sessionen afbrød hun pludselig og spurgte, da hun havde glemt det, om det skulle være med eller uden gummi. Nu var jeg efterhånden så langt inde i den dejlige session og havde mærket lyksagelighederne, at jeg for første gang ikke var i tvivl om, at det skulle være uden,

Vi legede et par timers tid videre, og Lille X var i højt humør. På et tidspunkt drillede jeg hende lidt med stiverstokken uden for et par meget smilende kønslæber. Nå ja, uden protest røg den så helt naturligt videre ind og gjorde sin pligt. Tantrapigen var også godt tilfreds.

Det kan jo smutte, det lort.

Selvom jeg allerede på det tidspunkt var en meget gammel mand, husker jeg alligevel tilbage på denne dag som den, hvor jeg havde mit bedste og mest velfungerende samleje nogensinde.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 2 timer siden:

Hej,

Jeg bliver altid spurgt om jeg vil dyrke sex uden kondom. Er fyre vant til at piger giver efter? Hvis man tilbyder det, så står det vel i annoncen? 

Jeg læste lige en anmeldelse af en kvinde, som tilbyder det og hun havde tilsyneladende stor succes med det, så regner med at det er mere udbredt end jeg forestillede mig.

 

Sara:)

nu lyder det som om det kun er mændene, der er uandsvarlige.

jeg har flere gange oplevet, det var mig der måtte minde om kondomet.

men der skal 2 til tango

så det ansvar tar jeg gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg efterspørger aldrig "uden" enkelte gange har jeg fået det tilbudt, en enkelt gang kom "spidsen" lige indenfor, hvorpå jeg spurgte efter kondomet og hun svarede:" Hvis du insisterer, men vi kender jo hinanden!" Yeah right! Det var tredje gang jeg var hos hende over et år. Kommer ikke hos hende mere og hun er i øvrigt stoppet.

Nej, jeg har ikke lyst til at komme hjem med andet end mindet om dejlig sex. Risikoen er der, ligesom nogen jo også skal vinde i Lotto. I øvrigt er risikoen vist nok større hos dem du scorer i byen (og muligvis også sugarbabes).

Men er det en aftale mellem ligestillede voksne er jeg bedøvende. Jeg gør det kun "uden" med Fru Timeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja. Hvad svarer man så lige her, er lidt "delt" se dansk altså samleje, penetration af vagina med penis, for lige at slå helt fast hvad jeg mener med dansk, skal altid og gentager skal altid være med kondom, det e Rikke til diskution med mig som kunde, derimod fransk altså oralsex til mig med kvinden som yder, der foretrækker jeg uden gummi, og spørger, med minde der står i annoncen udtrykkeligt alt er med kondom, eller lign...når jeg ringer spørger jeg hvad de definerer som superfransk, og sige trak for information, og reservere ikke tid hvis superfrank er med gummi...flere danske GP giver bj UG.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 2 timer siden:

Jeg bliver altid spurgt om jeg vil dyrke sex uden kondom.

Jeg håber virkelig, at det var lidt en generalisering.

Personligt kunne jeg ikke drømme at dyrke sex vaginalt eller analt med en GP eller SB uden kondom - heller ikke om hun så direkte annoncerer med at det er en mulighed. Det er et 100% klart NO-GO. 

At der utvivlsomt findes masser af mænd som kan finde på at udfordre en pige - som ellers direkte har oplyst, at "sex uden kondom ikke er muligt" - til at give efter herfor, kommer dog ikke bag på mig. Som jeg ser det, er det dog ikke alene totalt respektløst overfor pigen. Det er også at spille fuldstændig russisk roulette med sit eget, pigens helbred, samt alle efterfølgende sex-partneres helbred.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 9 timer siden:
  • Dyrke sex uden kondom.  Hiv kan dermed smitte gennem slimhinderne, f.eks. i endetarmen, skeden, penis og munden.   (sakset fra hivzonen)
  • derfor bruger jeg altid gummi, gider squ ikke leve med en sygdom resten af mit liv og måske give den videre til mit barn... hvis jeg skal ha nogen da. 
  •  

Nu er der jo så forskel hvor "modtagelige" slimhinder er.....der skal extremt meget uheld til for at få aids ved orale.  Sker kun hvis der er rifter eller små sår.....i fissen og i røven er det en anden snak.....pigen have aids uden at hun smitter manden, sker igen kun hvis der er adgang til blod på pikken.....i røven det samme. ...derimod er det nemt at smitte pigen i begge indgange da slimhinderne der er væsentlig tynder end i munden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Jeg syntes nu ofte jeg blive spurgt om jeg ikke gør det uden gummi men som der står i mine annoncer så er alt med kondom står enda skrevet flere gange så kan ikke over ses.

Jeg syntes jo det signaler at flere så vælger at droppe kondomet for en mere betaling men nu er mit helbred altså mere vær end det så kommer aldrig til at ske. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...