Hop til indhold
Guest Sara25

Evig opfordring til usikker sex

Er du ligeglad med at blive smittet med kønssygdomme?  

121 medlemmer har stemt

  1. 1. Jeg bliver efterhånden altid spurgt om sex uden kondom. Derfor spørgsmålet:)

    • Ja
      13
    • Nej
      105
    • Har slet ikke tænkt over det
      3


Recommended Posts

Guest ViborgMand
Sara25 skrev, for 4 timer siden:

I mine øjne et åndssvagt indlæg.. Hvorfor overhovedet deltage i debatten, hvis det er sandt. 

 

Hvorfor ikke???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
ViborgMand skrev, for 11 timer siden:

Hvorfor ikke???

Har du pms? 

 

God dag til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Sara25 skrev, den 10/8/2017 at 09:19:

Har du pms? 

 

God dag til dig 

Du er såå saglig!!! Det er vist dig der har PMS!!! Du har i hvertfald temmelig svært ved at acceptere folk der ikke er enig med dig!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Nej, egentlig ikke. Men det er da ikke overbevisende argumentation at hiv mest er i bøssemiljøet og at man jo alligevel kan risikere at blive kørt over eller dø af kræft.. 

Vi er voksne mennesker- om man vil dyrke sex med kondom eller ej, er ens egen sag, hvis man har LYST til det. Man kan på forskellige måder nemt få overskredet sine grænser, hvis man ikke kan mærke dem.. Og det kan ske for de fleste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Sara25 skrev, den 12/8/2017 at 23:10:

Nej, egentlig ikke. Men det er da ikke overbevisende argumentation at hiv mest er i bøssemiljøet

Er det ikke??????

https://www.dr.dk/nyheder/indland/sundhedsstyrelsen-hiv-forekomst-13-gange-stoerre-hos-homoseksuelle-maend

Tror nu nok argumentationen er i orden, tror du ikke det???

 

 

 

Redigeret af ViborgMand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den 2017-08-09 at 17:29:

I mine øjne et åndssvagt indlæg.. Hvorfor overhovedet deltage i debatten, hvis det er sandt. 

Det er ikke min hensigt at drive heksejagt på nogen som helst. Vi er voksne mennesker. Jeg får en stigende efterspørgsel på sex uden kondom- prøvede at finde ud af hvorfor.

Jag försökte ge en förklaring till varför jag tror att det förekommer "efterspørgsel på sex uden kondom" och jag trodde att du ville höra olika åsikter - om du anser eller tror att jag har fel i sak i mina spekulationer så anser jag att det hör till god ton i debatten att du kritiserar det jag har framfört sakligt och inte med att med att inlägget är "åndssvagt"!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

@Bror Myra du skriver ; 

'Jag har haft kondomlös sex med glädjeflickor som med emfas i trådar som denna skrivit att det aldrig någonsin skulle komma på fråga att de skulle kunna knulla en kund utan kondom.'

 

Derfor fik du den respons ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 10 timer siden:

Er det ikke??????

https://www.dr.dk/nyheder/indland/sundhedsstyrelsen-hiv-forekomst-13-gange-stoerre-hos-homoseksuelle-maend

Tror nu nok argumentationen er i orden, tror du ikke det???

 

 

 

 

det er da stadig ikke et overbevisende argument for at have sex uden kondom lige meget hvor straight manden er 

vi er alle sammen modtagelig for hiv hvis vi har ubeskyttet sex med en smittet

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Sara25 skrev, den 8/9/2017 at 17:29:

Jeg får en stigende efterspørgsel på sex uden kondom- prøvede at finde ud af hvorfor.

Jamen måske ganske simpelt, fordi sex er skønnere uden at have et kondom i spil....åååå nej, tror mere de er ude på at få en dårlig så de kan besøge den over lækre  kvindelige læge...jaaaaa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Grækeren skrev, for 4 minutter siden:

Jamen måske ganske simpelt, fordi sex er skønnere uden at have et kondom i spil....åååå nej, tror mere de er ude på at få en dårlig så de kan besøge den over lækre  kvindelige læge...jaaaaa

Jeg har faktisk en hot læge, så det er da ikke udelukket ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun svare for migselv.

Er du ligeglad med at blive smittet med kønssygdomme?
Jeg er nu nået til den alder, hvor kønssygdomme ikke rigtig har nogen betydning for mig personligt - Jeg vil sikkert være død af alderdom, før end en ubehandlet HIV infektion vil kunne nå at slå mig ihjel. Havde jeg været bare 10 år yngre i dag anno 2017, så ville min holdning nok være anderledes, eftersom min personlige endestation ville være det fjernere i horisonten. 
Jeg er generelt af den holdning at proffesionelle damer er mere sikre end tildfældige damer man kan møde, det er trods alt deres erhverv og er afhængig af renlighed og det at være sygdomsfri. Skulle jeg selv være syg, ville jeg have det dårligt med smitte andre, men ikke over selv at være blevet ramt.

Jeg har i knap 50 år drukket og horet (undskyld til de sarte sjæle, der måtte være stødt over udtrykket "hor") med afbræk af romantisk karakter. Det er foregået på 5 kontinenter (mangler Afrika og Sydpolen) både med kondom og uden kondom. Da jeg startede skulle man selv have kondommet med hvis man ville bruge kondom. I årenes løb er det mange gange foregået uden kondom, enten hvor jeg har spurgt efter det, eller hvor hun har ønsket det, eller hvor det bare skete. Dog oftest med kondom.
Har jeg på noget tidspunkt været nervøs for at jeg skulle være blevet smittet af noget? En enkelt gang efter en tur til Medellin i 1976, men der var intet. I alle mine år har jeg aldrig haft en kønssygdom, end ikke forkølelsessår eller mononeuklose (kyssesyge). Heldig? Måske. Fortryder jeg? Nej.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 6 timer siden:

@Bror Myra du skriver ; 

'Jag har haft kondomlös sex med glädjeflickor som med emfas i trådar som denna skrivit att det aldrig någonsin skulle komma på fråga att de skulle kunna knulla en kund utan kondom.'

 

Derfor fik du den respons ;)

Och mitt påstående är sant! Kanske är det en förklaring till varför en massa herrar frågar (spörger) efter kondomlös sex fastän motsatsen står i annonsen - det finns helt enkelt glädjeflickor som säger en sak i annonsen och gör en annan sak i verkligheten och därmed kan det löna sig att fråga (Sen vet jag att det finns kunder som inte är läskunniga och inte orkar läsa vad som står). - Jag hör inte till de som frågar eftersom jag känner eskorter helt privat och vet att sådana frågor är irriterande för de som verkligen inte kan tänka sig att göra något utan kondom! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
aaisha skrev, for 9 timer siden:

 

det er da stadig ikke et overbevisende argument for at have sex uden kondom lige meget hvor straight manden er 

vi er alle sammen modtagelig for hiv hvis vi har ubeskyttet sex med en smittet

 

 

Og alle er modtagelig overfor tusinde af andre ting som der er større chancer for at blive ramt af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den 4/8/2017 at 19:56:

Hej,

Jeg bliver altid spurgt om jeg vil dyrke sex uden kondom. Er fyre vant til at piger giver efter? Hvis man tilbyder det, så står det vel i annoncen? 

Jeg læste lige en anmeldelse af en kvinde, som tilbyder det og hun havde tilsyneladende stor succes med det, så regner med at det er mere udbredt end jeg forestillede mig.

 

Sara:)

Jeg syntes at det er helt urimeligt ikke at bruge beskyttelse - for begge parter. Jeg undgår generelt også piger som skilter med at de tilbyder ubeskyttet sex herunder også OWO, men der bliver længere mellem dem desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Sara25 skrev, den 4/8/2017 at 19:56:

Hej,

Jeg bliver altid spurgt om jeg vil dyrke sex uden kondom. Er fyre vant til at piger giver efter? Hvis man tilbyder det, så står det vel i annoncen? 

Jeg læste lige en anmeldelse af en kvinde, som tilbyder det og hun havde tilsyneladende stor succes med det, så regner med at det er mere udbredt end jeg forestillede mig.

 

Sara:)

Til alm samleje med en GP - aldrig! Men BJ er bare bedre uden og risikoen er ekstrem lille. Det samme med kys. Foretrækker faktisk BJ da det er uden gummi frem for ind-ud delen. Eller bare en lang tantrisk massage med ligam-massage... helt uden gummi af nogen slags ♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Axl Rose skrev, for 15 timer siden:

Til alm samleje med en GP - aldrig! Men BJ er bare bedre uden og risikoen er ekstrem lille. Det samme med kys. Foretrækker faktisk BJ da det er uden gummi frem for ind-ud delen. Eller bare en lang tantrisk massage med ligam-massage... helt uden gummi af nogen slags ♥️

Man er mere udsat som modtager og sæd i mundhulen gør en udsat, især ved rifter i slimhinden. 

Tantrisk massage er dejigt, ja.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fald lige over følgende formulering i en annonce

Citat

elsker rigtig ægte kærestesex eventuelt uden gummi .(Du er jo sygdomsfri som mig)

Selvfølgelig kan man ikke basere ret meget på en enkelt annonce, man finder ved en tilfældighed. Men jeg tror altså at tiderne er forbi, hvor det stort set kun var udenlandske piger der skiltede med ubeskyttet sex. Jeg har ligeledes bemærket at taler vi GB, så er det ej heller så usædvanligt, at der mod et mindre beløb tilbydes sex uden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den 17. aug. 2017 at 14:27:

Man er mere udsat som modtager og sæd i mundhulen gør en udsat, især ved rifter i slimhinden. 

Tantrisk massage er dejigt, ja.. :)

Men en pik smager jo lækket så foretrækker klart bj uden gummi og deepthroat og sluger også og har i mine aktive 6 år ALDRIG til raget mig noget som helst.

Bruger du slikke lapper når gæsten slikker dig? 

Du ved godt hvad slikke lapper er ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Danske frodige Ida skrev, den 22/8/2017 at 11:34:

Men en pik smager jo lækket så foretrækker klart bj uden gummi og deepthroat og sluger også og har i mine aktive 6 år ALDRIG til raget mig noget som helst.

Bruger du slikke lapper når gæsten slikker dig? 

Du ved godt hvad slikke lapper er ik?

Go for it.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske frodige Ida skrev, den 8/22/2017 at 11:34:

Men en pik smager jo lækket så foretrækker klart bj uden gummi og deepthroat og sluger også og har i mine aktive 6 år ALDRIG til raget mig noget som helst.

Bruger du slikke lapper når gæsten slikker dig? 

Du ved godt hvad slikke lapper er ik?

Slikkelapper er noget underligt noget. Slikker man dem ikke af?

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har lyst til at prøve at stikke tungen i Vitavrap, og jeg har efterhånden også fået opfattelsen af, at risikoen ved oralsex er acceptabelt lav i forhold til direkte gummiløs sex, eftersom mundhulen rummer en hær af bakteriedræbende foranstaltninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Slikkelapper er noget underligt noget. Slikker man dem ikke af?

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har lyst til at prøve at stikke tungen i Vitavrap, og jeg har efterhånden også fået opfattelsen af, at risikoen ved oralsex er acceptabelt lav i forhold til direkte gummiløs sex, eftersom mundhulen rummer en hær af bakteriedræbende foranstaltninger.

Jeg har aldrig mødt en pige som har sagt, vi skal lige bruge slikkelapper (Ej heller selvom de ikke giver oral uden). Jeg gætter på, at det smager nogenlunde ligeså grimt/godt  som et kondom.  

Hvis man googler slikkelapper, kan man se hvordan sådant noget stads ser ud. Umiddelbart ser de tilpas store ud, så det er nok ikke noget man slikker af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Jeg gætter på, at det smager nogenlunde ligeså grimt/godt  som et kondom.  

De kan fåes med smag, bl.a. med banansmag eller chokoladesmag.

Måske de også kan fåes med fiskesmag.... :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 25 minutter siden:

De kan fåes med smag, bl.a. med banansmag eller chokoladesmag.

Måske de også kan fåes med fiskesmag.... :mellow:

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 6 timer siden:

De kan fåes med smag, bl.a. med banansmag eller chokoladesmag.

Måske de også kan fåes med fiskesmag.... :mellow:

Måske kan man også få nogle, der faktisk smager af fisse? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har slikkelapper, bruger dem primært når jeg har piger på besøg, men det sker også de kommer frem ved andre lejligheder. Og jo, der er faktisk mænd, der spørger efter dem. De fås i mange smagsvarianter og smager betydeligt bedre end kondomer, selvom jordbær-gummier nu også er ret ok ;) 

Slikkelapper kan iøvrigt også anbefales, hvis sorte kys til kunden er lige intimt nok ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...