Hop til indhold
Guest Sara25

Evig opfordring til usikker sex

Er du ligeglad med at blive smittet med kønssygdomme?  

121 medlemmer har stemt

  1. 1. Jeg bliver efterhånden altid spurgt om sex uden kondom. Derfor spørgsmålet:)

    • Ja
      13
    • Nej
      105
    • Har slet ikke tænkt over det
      3


Recommended Posts

Man får heller ikke sex eller oral uden gummi hos mig. Jeg passer også godt på mig selv. Man ved jo ikke hvor en gæst har haft sin pik sidst, men klart vil de fleste mænd have ØKOFRANSK (det lyder sundt haha). Det gir jeg også hvis man er meget fast, men ellers ikke. Vi skal jo passe på hinanden. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Man ved jo ikke hvor en gæst har haft sin pik sidst, men klart vil de fleste mænd have ØKOFRANSK (det lyder sundt haha). Det gir jeg også hvis man er meget fast, men ellers ikke.

 

selvom han kommer fast hos dig ved du vel stadig ikke med sikkerhed hvor han ellers har stukket sin pik ind?

derudover kan han rende rundt med noget som han har indfanget for flere år siden men stadig ikke opdaget det

om du gir fransk uden er ikke min sag og jeg har ikke fordomme overfor dem som praktiserer sådan

men jeg synes at fast-gæst argumentet er lidt mærkeligt og en falsk sikkerhedsfølelse :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette emne er et af de mest diskutterede emner på EG. Det er selvfølgelig ikke alle GP´er der har skrevet i disse tråde, men over en årrække, synes jeg der at der tegner sig et mønster. Jeg ved det er subjektivt, men for mit vedkommende virker det som om, at pigerne tit oplever at blive spurgt om ubeskyttet sex, uagtet at det står tydeligt i deres annonce, at sex er med kondom.

Jeg har svært ved at tolke det meget anderledes end "hvis gæsterne kunne bestemme, så er det ikke en lille minoritet i det store billede, der ønsker sex uden".  Der er således med andre ord en større efterspørgsel på ubeskyttet sex end hvad man ellers skulle tro på svarene i disse tråde.  

Det fortæller selvfølgelig ikke ret meget om, hvor udbredt det er, men hvis der er stor efterspørgsel så skal der nok være nogen der vil tilbyde det. Der findes jo også nogle der skilter med at for et ekstra beløb der tilbydes dette.   Jeg tror så bare ikke at det er så sort/hvidt at det kun tilbydes eller sker hos dem der direkte annoncere med det. Hvis det forholdt sig således, kan det være svært at forstå, hvorfor stort set alle piger, der ikke tilbyder ubeskyttet sex, ofte oplever at gæsten spørger lidt ind til om kondomet ikke kan undværes.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 timer siden:

Pas nu på med at gå over gaden, man risikerer at blive kørt ned. ;) 

 

burde dit fine råd ikke ligge i en trafiktråd?

i hvert fald kan jeg ikke se hvordan den enkeltes færden på vejene har at gøre med opfordring til usikker sex

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 6 timer siden:

 

selvom han kommer fast hos dig ved du vel stadig ikke med sikkerhed hvor han ellers har stukket sin pik ind?

derudover kan han rende rundt med noget som han har indfanget for flere år siden men stadig ikke opdaget det

om du gir fransk uden er ikke min sag og jeg har ikke fordomme overfor dem som praktiserer sådan

men jeg synes at fast-gæst argumentet er lidt mærkeligt og en falsk sikkerhedsfølelse :) 

 

 

Jeg gir kun oral uden ikke samleje. Har jeg heller ikke påstået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
XXXfootlover skrev, for 19 timer siden:

Jeg håber virkelig, at det var lidt en generalisering.

Personligt kunne jeg ikke drømme at dyrke sex vaginalt eller analt med en GP eller SB uden kondom - heller ikke om hun så direkte annoncerer med at det er en mulighed. Det er et 100% klart NO-GO. 

At der utvivlsomt findes masser af mænd som kan finde på at udfordre en pige - som ellers direkte har oplyst, at "sex uden kondom ikke er muligt" - til at give efter herfor, kommer dog ikke bag på mig. Som jeg ser det, er det dog ikke alene totalt respektløst overfor pigen. Det er også at spille fuldstændig russisk roulette med sit eget, pigens helbred, samt alle efterfølgende sex-partneres helbred.

Ikke rigtigt.. 'hvis jeg køber en nat, er det så uden?' Bla bla.. Jeg skriver tydeligt at alt er med gummi, så gad godt se hvad jeg kunne skrive ellers:) 

Er helt enig med dig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Filosoffen skrev, for 21 timer siden:

Sex uden kondom er absolut no go på de københavnske dansker-bordeller. Men der er sikkert sjældne undtagelser, som sker i det skjulte. Bordellets "mutti" vil helt sikkert kommer efter dem.

I København er sex uden kondom primært noget enkelte udenlandske tilbyder. Umiddelbart tror jeg det er de fattige fra landdistrikterne i Ungarn og Rumænien der tilbyder denne "service". Ganske trist...

At sugarbabes gør det uden kondom, tror jeg hænger sammen med, at de sidestiller det med at knalde med en de har mødt i byen. Det er bare ikke et gyldigt argument!

At sex skal være med kondom er primært pga. HIV og så småt også den såkaldte super-gonoré som ikke kan behandles... derudover så er det også rart at undgå de andre sygdomme, selvom de fleste kan behandles og/eller er harmløse.

Hm, fik en privat besked herinde, hvor det bliver nævnt at flere lyserøde tilbyder det uofficielt. 

Mht. Sugarbabes, så havde jeg en korrespondance med en fyr, der lagde ud med at jeg var skøn og naturlig, anderledes end de andre. Han ville give mig 1000 for en nat, da jeg jo ellers var prostitueret.. ;p tror at flere piger derinde ikke formår at passe på sig selv, i frygt for at blive sat i bås.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 50 minutter siden:

Jeg gir kun oral uden ikke samleje. Har jeg heller ikke påstået.

 

jeg har heller ikke skrevet at du gir samleje uden for hvor skulle jeg da vide det fra? :D 

jeg skrev fransk uden eftersom du selv nævner det

du skriver "vi skal jo passe på hinanden"

jeg undrer mig så over hvordan det er at passe på hinanden at give økofransk som du skriver, blot fordi man har set hinanden flere gange i stedet for kun een gang

omformuleret: hvor ligger forskellen og sikkerheden i om det er den ene eller den anden som du gir fransk uden til?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 7 minutter siden:

 

jeg har heller ikke skrevet at du gir samleje uden for hvor skulle jeg da vide det fra? :D 

jeg skrev fransk uden eftersom du selv nævner det

du skriver "vi skal jo passe på hinanden"

jeg undrer mig så over hvordan det er at passe på hinanden at give økofransk som du skriver, blot fordi man har set hinanden flere gange i stedet for kun een gang

omformuleret: hvor ligger forskellen og sikkerheden i om det er den ene eller den anden som du gir fransk uden til?

 

 

Man er fast når man kommer hos mig 2-3 gange pr md og øko gir jeg først efter lidt tid. Tror næppe de fleste mænd som besøger glædespiger har råd til at ses med flere så tit. Var det svar nok ? Ellers skriv privat. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, 1 time siden:

Hm, fik en privat besked herinde, hvor det bliver nævnt at flere lyserøde tilbyder det uofficielt. 

Tja. Det er muligt. Men der er ingen københavnske dansker-bordeller der reklamerer med at man kan få oral og/eller sex uden kondom. Og jeg har ladet mig fortælle, at hvis det bliver offentligt kendt, at en pige på et københavnsk bordel tilbyder oral/sex uden kondom, så skal hun ikke regne med at få tilbudt flere vagter. Dette hænger formentligt sammen med, at den politiske købe-sex-forbud-front meget hurtigt vil få vind i sejlene hvis bordellerne tilbyder usikker sex, og derved få bordellerne lukket.

Derudover så tror jeg ikke, at sex uden gummi er noget der som sådan tilbydes til gud og hvermand, men derimod mere et fænomen der "sker" med stam-gæster, hvor gæst og GP har opbygget en form for tillidsforhold. Ja, måske ligefrem kender til hinandens private identiteter...

Citat

Mht. Sugarbabes, så havde jeg en korrespondance med en fyr, der lagde ud med at jeg var skøn og naturlig, anderledes end de andre. Han ville give mig 1000 for en nat, da jeg jo ellers var prostitueret.. ;p tror at flere piger derinde ikke formår at passe på sig selv, i frygt for at blive sat i bås.

At kvinder generelt har en meget stor tendens til at frygte hvad andre tænker om dem, er - desværre - en meget gammel og velkendt problematik.  Men lige præcis på det her punkt er det vigtigt, at kvinderne udviser stor selvtillid og står fast på, at deres personlige sikkerhed er vigtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Var det svar nok ?

 

nej det var det ikke ;)

det jeg spørger til er slet ikke i nærheden af det du svarer på, men never mind :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

@Sara nu siger du at hver eneste gang bliver du spurgt om kondom fri sex....jojo efter at have læst denne tråd (samt andre) så kan man da kun komme frem til at... enten er du fuld af løgn, ellers også er diverse skribenter med deres indlæg fulde af løgn, for der er ingen der gør det...det hænger jo ikke sammen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 1 time siden:

 

nej det var det ikke ;)

det jeg spørger til er slet ikke i nærheden af det du svarer på, men never mind :) 

 

 

Jep never mind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 53 minutter siden:

@Sara nu siger du at hver eneste gang bliver du spurgt om kondom fri sex....jojo efter at have læst denne tråd (samt andre) så kan man da kun komme frem til at... enten er du fuld af løgn, ellers også er diverse skribenter med deres indlæg fulde af løgn, for der er ingen der gør det...det hænger jo ikke sammen ??

Ingen behøver at vær fulde af løgn, for at det kan passe.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
TheVoice skrev, for 36 minutter siden:

Ingen behøver at vær fulde af løgn, for at det kan passe.  

Det har du helt ret i...mon ikke det kun er i en fantasi verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Onslow skrev, for 21 timer siden:

Pas nu på med at gå over gaden, man risikerer at blive kørt ned. ;) 

Ikke hvis man passer på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Onslow skrev, for 22 timer siden:

 

@Grækeren den eneste måde at finde ud af det på er vel at dele mine sms. 

Vil sige at jeg kun er glad for afstemningsresultatet.. Men igen, den anmeldelse jeg læste med hende, der tilbød sex uden kondom- der lød det til at der var stuvende fuldt. Det afspejler sig heller ikke lige i resultatet..

 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Filosoffen skrev, for 14 timer siden:

Tja. Det er muligt. Men der er ingen københavnske dansker-bordeller der reklamerer med at man kan få oral og/eller sex uden kondom. Og jeg har ladet mig fortælle, at hvis det bliver offentligt kendt, at en pige på et københavnsk bordel tilbyder oral/sex uden kondom, så skal hun ikke regne med at få tilbudt flere vagter. Dette hænger formentligt sammen med, at den politiske købe-sex-forbud-front meget hurtigt vil få vind i sejlene hvis bordellerne tilbyder usikker sex, og derved få bordellerne lukket.

Derudover så tror jeg ikke, at sex uden gummi er noget der som sådan tilbydes til gud og hvermand, men derimod mere et fænomen der "sker" med stam-gæster, hvor gæst og GP har opbygget en form for tillidsforhold. Ja, måske ligefrem kender til hinandens private identiteter...

At kvinder generelt har en meget stor tendens til at frygte hvad andre tænker om dem, er - desværre - en meget gammel og velkendt problematik.  Men lige præcis på det her punkt er det vigtigt, at kvinderne udviser stor selvtillid og står fast på, at deres personlige sikkerhed er vigtig.

Du har evigt ret. Der skal ikke meget til at piger ændrer deres ståsted. Det er surt, hvis man har sat næsen op efter en bestemt indtægt og ingenting sker, da nabopigen underbyder priser og overbyder tilbud. Hvis man kan leve med sig selv og har det skønt efter en vagt- go for it! 

Nogle fyre prøver ret retorisk at understrege at jeg er no-go, hvis jeg ikke går på kompromis. Men der har jeg samme holdning.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

@Sara nu bliver du nok nød til at forholde dig til hvad du nu engang spørger om i undersøgelsen:

Er du ligeglad med at blive smittet med kønssygdomme?

Tror nu ikke der er nogen der er interesseret i at få en dårlig, gælder højst sandsynligt alle både m/k...der er nok heller ingen der går over et fodgænger felt der ønsker at blive kørt ned, men de går nok over feltet alligevel....om de dyrker ubeskyttet sex er et andet spørgsmål, så resultatet er nok logisk...heldigvis for det.

Fra min virkelige verden angående oplevelser...så har jeg dyrket ubeskyttet sex med op til flere GP'ere, også med meget aktive profiler her på EG, så den moralprædiken kan flyttes der hen hvor solen aldrig skinner, jeg mener det er mere et spørgsmål om at passe på hvem man har sex med, hvis pigen er soigneret nydelig i sin optræden, og præsentabel så kan jeg ikke se hvorfor det ikke kan udvikle sig til en gang ubeskyttet sex.....inden man bliver ædt af hyænerne, så vil/har jeg aldrig nogen sinde gået eller spurgt til ubeskyttet sex, og vil aldrig nogen sinde betale ekstra for ydelsen...hvad besøgene har udviklet sig til er en anden sag.

forsat god sommer med en masse dejlig sex.

Grækeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper

"kom til" i kampens hede at tage en ladyboy analt uden kondom og havde det skidt i dagevis... vi har vel alle prøvet at date en kvinde og måske for hurtigt gå til uden kondom - normalt bruger jeg altid kondom til samleje med en GP - også fordi det er en en-gangs ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Grækeren skrev, for 31 minutter siden:

@Sara nu bliver du nok nød til at forholde dig til hvad du nu engang spørger om i undersøgelsen:

Er du ligeglad med at blive smittet med kønssygdomme?

Tror nu ikke der er nogen der er interesseret i at få en dårlig, gælder højst sandsynligt alle både m/k...der er nok heller ingen der går over et fodgænger felt der ønsker at blive kørt ned, men de går nok over feltet alligevel....om de dyrker ubeskyttet sex er et andet spørgsmål, så resultatet er nok logisk...heldigvis for det.

Fra min virkelige verden angående oplevelser...så har jeg dyrket ubeskyttet sex med op til flere GP'ere, også med meget aktive profiler her på EG, så den moralprædiken kan flyttes der hen hvor solen aldrig skinner, jeg mener det er mere et spørgsmål om at passe på hvem man har sex med, hvis pigen er soigneret nydelig i sin optræden, og præsentabel så kan jeg ikke se hvorfor det ikke kan udvikle sig til en gang ubeskyttet sex.....inden man bliver ædt af hyænerne, så vil/har jeg aldrig nogen sinde gået eller spurgt til ubeskyttet sex, og vil aldrig nogen sinde betale ekstra for ydelsen...hvad besøgene har udviklet sig til er en anden sag.

forsat god sommer med en masse dejlig sex.

Grækeren

.....................

Ja, lad os alle lukke øjnene..

Flere tilbyder sex uden kondom og også uofficielt. Gør man det af lyst eller ren desperation? 

Kan huske at jeg fik mange henvendelser på megafransk lige pludselig i en bestemt by og det viste sig at en pige i byen tilbød det og straks troede en håndfuld fyre at måske kunne jeg så lokkes. 

Jeg er p/d og ikke på klinik, så måske tror folk at jeg er nemmere at lokke

Mht slimhinder i underlivet og munden, så har jeg nok mere sandsynlighed for rifter i munden, da jeg stikker skarpere ting ind der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1/3 af os får kræft og 1/4 af os dør af den.....

Flere end 200 blev dræbt og knap 2000 alvorligt kvæstet i trafikken i 2016.... 

Seneste årti er over 130 omkommet i ulykker på deres arbejdsplads .....

Jeg er helt 100 på, at jeg hverken er HIV positiv eller har andre smitsomme sygdomme. Tjekkes regelmæssigt. Det er således ikke mig, der med nogen sandsynlighed påfører andre disse sygdomme - og den anden vej.. Herregud. Risikoen er lille.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Hmm du spørger om fyre er ligeglade med kønssygdomme, samtidig med at du skriver om en pige der tilbyder det uden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
ViborgMand skrev, for 29 minutter siden:

Hmm du spørger om fyre er ligeglade med kønssygdomme, samtidig med at du skriver om en pige der tilbyder det uden :-)

Er det sjovt? Passer ikke i nogle af kategorierne, men mærker alligevel presset

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...