Hop til indhold

Recommended Posts

I read @Jahattens anmeldelse and thought that I should give it a try. Dorka has a superbody....really firm ass, slender and nice small tits...a Loppangirl, but she could be even better with some make up...but on the otherhand she would not appear as so young then...she is really cute :wub:. She is a bit shy and does not speak english. She knows very few words, maybe some German, she said "Weis nicht" in the end, so try that, to late for me, because that was the answer on the question "How long are you staying" that I asked before I went out the door. ;) 

I was very gentle to her since she is a tiny girl..... and she likes that, but we had some parts with more energy in. I think we had a good chemistry just with our body language...my God, that body :D ....and at least I hade great 30 min with SF + COF for 1000 DKK. Maybe she is not so GFE and openminded as Diana, Barbara and Leticia, but I think she is very positive in "her way" if you treat her well.

I will definitily return. The only negative was the room, very narrow and maybe not top class...and when I went out some building construction guys were shouting from the top of their roof...they knew what was going on behind that door....but who cares...I just laughed and went to my car some blocks away.

So thanks @Jahatten for your "Pik of the day", I was lucky meeting Dorka since you made a good and straight forward review that I think reflects parts that I also experienced....the positive ones ;) We are all different and appriciate different things...if not, all of us would run on the same girls. 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig ikke, at du har været en tur forbi hende, da hun jo er en "Loppan girl" udseendesmæssigt. Derfor kan det heller ikke undre nogen, at jeg også har været en tur forbi hende, da vi jo har rigtig meget samme smag ;)

Jeg har ikke kneppet nogen, siden jeg var på FKK tur for 1,5 uge siden, så nu tænkte jeg, at det måtte være tid. Jeg læste fra Jahattens anmeldelse (tak for den btw.), at hun holder til på Amager, så passede perfekt med, at jeg kunne kneppe hende, inden jeg skulle med flyveren til Grækenland. Hun holder dog til på Nørrebro nu tilsynladende. Fuck it, jeg fik nået det hele, og det var en fantastisk "opvarmning" på en uges ferie :D

Jeg har mange af de samme tanker, som du har, Loppan. Hun virker enten genert eller ikke glad for sit arbejde. Men det er klart, hun evt. er genert, når hun er så hæmmet af sine manglende sprogfærdigheder. Hun kan nemlig ikke et ord engelsk! Det gør naturligvis også, at den sædvanlige small talk er væk. Det passer mig fint, men kan forestille mig, at det måske kan skræmme andre lidt.

En ting, der ikke burde skræmme andre, er hendes vanvittige krop. FUCK, den er lækker! Ærgerligt, hun ikke havde make up på, helt enig. Men den krop redder alt. Den sad lige i skabet. Vi snakker ikke mini petite som Barbara eller Diana, men virkelig flot tynd på en direkte smuk måde. At kneppe hende doggy, er et syn, jeg sent vil glemme. Perfekt røv med et smukt svej op til hendes virkelig flotte ryg. Damn! :wub: 

Hendes fisse er ikke kun ungdommelig og lille at se på, men også VIRKELIG stram! Med mig smurte hun kun lidt spyt på dernede og så pressede vi ellers min pik ind, som havde svært ved at komme ind, da hun ikke brugte noget glidecreme. Det var virkelig dejligt! Gav mig følelsen af at kneppe en ung, stram pige i privaten. Det var fantastisk!!!

Jeg kunne sagtens finde på at komme igen for at opleve hendes krop og hendes stramme og flotte fisse. Jeg vil dog kun tage 15 min., som jeg også gjorde i dag, da den manglende kommunikation godt kan gøre 30 min. akavet. Jeg siger ikke, det er sådan i hendes tilfælde, men det kan det rent generelt, synes jeg. 
Og så tænder jeg på korte møder, hvor det er lige på og hårdt med meget få ord udvekslinger :mrgreen:

Enig i, at stedet ikke er særlig attraktivt, og lidt for mørkt til min smag (jeg vil helst have det så lyst som muligt), og det kan godt være, at Dorka ikke er open minded grundet de sproglige mangler, men den krop og den fisse er alle pengene værd. Glæder mig til at opleve hende igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ändå jag inte håller med om är när du säger att hon inte liger sitt arbete.....vi hade en riktigt god stund tillsammans och det kände jag på en annan måde ...hon är nog mer genert ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 3 timer siden:

Tak for input @Loppan og @KindKiddo - var ellers en pige jeg var gået udenom, da billederne ligner fake for mig. Men nu hvor i verificerer - så skulle man måske slå et smut forbi? :-) 

Dressmann

Ha nu rätt förväntningar på stedet....det är inte i klass med Dorka ;) ...hon är värd en bedre appartment :) 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 13 timer siden:

Det undrer mig ikke, at du har været en tur forbi hende, da hun jo er en "Loppan girl" udseendesmæssigt. Derfor kan det heller ikke undre nogen, at jeg også har været en tur forbi hende, da vi jo har rigtig meget samme smag ;)

Jeg har ikke kneppet nogen, siden jeg var på FKK tur for 1,5 uge siden, så nu tænkte jeg, at det måtte være tid. Jeg læste fra Jahattens anmeldelse (tak for den btw.), at hun holder til på Amager, så passede perfekt med, at jeg kunne kneppe hende, inden jeg skulle med flyveren til Grækenland. Hun holder dog til på Nørrebro nu tilsynladende. Fuck it, jeg fik nået det hele, og det var en fantastisk "opvarmning" på en uges ferie :D

Jeg har mange af de samme tanker, som du har, Loppan. Hun virker enten genert eller ikke glad for sit arbejde. Men det er klart, hun evt. er genert, når hun er så hæmmet af sine manglende sprogfærdigheder. Hun kan nemlig ikke et ord engelsk! Det gør naturligvis også, at den sædvanlige small talk er væk. Det passer mig fint, men kan forestille mig, at det måske kan skræmme andre lidt.

En ting, der ikke burde skræmme andre, er hendes vanvittige krop. FUCK, den er lækker! Ærgerligt, hun ikke havde make up på, helt enig. Men den krop redder alt. Den sad lige i skabet. Vi snakker ikke mini petite som Barbara eller Diana, men virkelig flot tynd på en direkte smuk måde. At kneppe hende doggy, er et syn, jeg sent vil glemme. Perfekt røv med et smukt svej op til hendes virkelig flotte ryg. Damn! :wub: 

Hendes fisse er ikke kun ungdommelig og lille at se på, men også VIRKELIG stram! Med mig smurte hun kun lidt spyt på dernede og så pressede vi ellers min pik ind, som havde svært ved at komme ind, da hun ikke brugte noget glidecreme. Det var virkelig dejligt! Gav mig følelsen af at kneppe en ung, stram pige i privaten. Det var fantastisk!!!

Jeg kunne sagtens finde på at komme igen for at opleve hendes krop og hendes stramme og flotte fisse. Jeg vil dog kun tage 15 min., som jeg også gjorde i dag, da den manglende kommunikation godt kan gøre 30 min. akavet. Jeg siger ikke, det er sådan i hendes tilfælde, men det kan det rent generelt, synes jeg. 
Og så tænder jeg på korte møder, hvor det er lige på og hårdt med meget få ord udvekslinger :mrgreen:

Enig i, at stedet ikke er særlig attraktivt, og lidt for mørkt til min smag (jeg vil helst have det så lyst som muligt), og det kan godt være, at Dorka ikke er open minded grundet de sproglige mangler, men den krop og den fisse er alle pengene værd. Glæder mig til at opleve hende igen!

Hvor i Kbh holder hun til, ca.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 15 minutter siden:

D'herrer er billederne rigtige?

Ja, og meget vellignende. Dog havde hun ikke make up på, da jeg (og Loppan) mødte hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi

so how bout her blow? Seems you all say she is shy! Also with her blowjob? Is it just tender or can she work it?

thanks

dong

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 30 minutter siden:

Hi

so how bout her blow? Seems you all say she is shy! Also with her blowjob? Is it just tender or can she work it?

thanks

dong

Can confirm she is definitely not shy when giving blowjob--relatively deep :P

Absolutely worth to visit :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 5 minutter siden:

Thanks! Anything else you want to add to the this review? Tempting for sure!!

Didn't get the time to observe her carefully as I only took a quickie and the room is very dark. But fully agree with @Loppan and @KindKiddo that she has a top body, especially the long legs and hair.

For sure next time i will stay longer! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der, men må indrømme at jeg var skuffet over mig selv da jeg var færdig. Pigen har en virkelig pæn ung krop, men at hendes ansigt er "uden makeup" er en eufemisme. Du ved, ligesom når man kalder en ligkiste for en "etværelses med låg".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 34 minutter siden:

Har også været der, men må indrømme at jeg var skuffet over mig selv da jeg var færdig. Pigen har en virkelig pæn ung krop, men at hendes ansigt er "uden makeup" er en eufemisme. Du ved, ligesom når man kalder en ligkiste for en "etværelses med låg".

Dvs. at ansigtet er langt fra hendes billeder pga. Hun ikke bruger makeup? - men selvom man ikke bruger makeup kan hun jo stadig godt være køn? Er hendes krop stram og lille som Diana eller Barbara f.eks?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes hun er en meget smuk pige, selv uden makeup. Hendes krop er fantastisk og mindst lige skinny og stram som D&B, hun et par cm højere, og et par år yngre. Man kan godt mærke at hun er lidt uerfaren I branchen, men jeg tror hun har potentialet til at blive en af top pigerne, hvis hun bliver I branchen.

 Hun mangler bare lidt rutine i at tale engelsk og så et lækkert sted at arbejde fra. Men det skal nok komme. 

Enjoy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Patmanden skrev, for 1 time siden:

Dvs. at ansigtet er langt fra hendes billeder pga. Hun ikke bruger makeup? - men selvom man ikke bruger makeup kan hun jo stadig godt være køn? Er hendes krop stram og lille som Diana eller Barbara f.eks?

Det d'r med ansikten kan vara svårt. Jag tyckte hon var fin, men hade uppsattat lite make up. Däremot gillar jag inte när de kladdar ner sig så att man knappt ser vad det är för pige bakom all smet :D Lagom är bäst som vi säger i Sverige ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Patmanden skrev, for 5 timer siden:

Dvs. at ansigtet er langt fra hendes billeder pga. Hun ikke bruger makeup? - men selvom man ikke bruger makeup kan hun jo stadig godt være køn? Er hendes krop stram og lille som Diana eller Barbara f.eks?

Jeg prøvede blot at sige det på en pæn måde. Hun er ikke køn på billederne og det er værre in real life. Men smag og behag er forskellig. Og nej, hun bliver ikke en "stjerne", beklager.

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 57 minutter siden:

Jeg prøvede blot at sige det på en pæn måde. Hun er ikke køn på billederne og det er værre in real life. Men smag og behag er forskellig. Og nej, hun bliver ikke en "stjerne", beklager.

Okay fair nok, hver sin smag jo :) Så du havde valgt D&B kan jeg næsten høre ;) Selvom jeg heller ikke synes deres ansigt er gude smuk, men de er stadig hamrende frække! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Patmanden skrev, den 29/6/2017 at 20:17:

Okay fair nok, hver sin smag jo :) Så du havde valgt D&B kan jeg næsten høre ;) Selvom jeg heller ikke synes deres ansigt er gude smuk, men de er stadig hamrende frække! :D 

Jo, jeg har da været fordi et par gange eller fem. D & B er søde og servicemindede piger, der leverer varen til en overkommelig pris. Jeg er enig i, at deres ansigter ikke er "gude smukke", men de er altså i en helt anden liga end Dorka. Og så er der altså intet "frækt" over Dorka, bortset fra hendes ungpigekrop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bagger helt op om loppan og kindkiddos anmeldelser.

Krop 10/10(bedste røv jeg nogensinde har bollet og dejlig stram fisse:)

Ansigt 6/10(billeder ægte men lidt peppet op)

Sted 2/10

Diskretion 2/10

Indlevelse/GFE 3/10

Da krop er det vigtigtste for mig overall en fin oplevelse. Men vil det ikke være for alle.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rummet lille og mørkt som allerede beskrevet

 

Man venter ved en låge på at komme ind i gården. De havde vist rimeligt travlt så jeg skulle vente lidt tid. Masser af byggearbejdere udenfor og ret tæt på Nørrebrogade.

Skal gå lige til højre når man kommer ind ad låge, så kan man gå af trappe ned til pigerne.Så undgår man pinigt minut hvor man lusker rundt i gården, som jeg gjorde:(

Vil anbefale 15 min til den gode pris på 400. Tager selv normalt 30 min men jeg kom efter 5 min, noget hurtigere end normalt pga den gode krop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tip og uddybning. Lyder som om man skal tage en lampe eller lommelygte med, hvis man rigtigt vil nyde synet af hende ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...