Hop til indhold

Dorka - Shy and really cute girl

Featured Replies

Skrevet
Luilei12 skrev, for 3 timer siden:

Tak for uddybende viden man kan jo overveje dem begge de lyder søde har snakket med dem på sms med adresse osv de lyder cute nok ;-))))

Jeg er 99% sikker på at det ikke er Dorka her self som du skriver med.

• Svar 53
  • Visninger 19.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Det undrer mig ikke, at du har været en tur forbi hende, da hun jo er en "Loppan girl" udseendesmæssigt. Derfor kan det heller ikke undre nogen, at jeg også har været en tur forbi hende, da vi jo har

• Bagger helt op om loppan og kindkiddos anmeldelser. Krop 10/10(bedste røv jeg nogensinde har bollet og dejlig stram fisse:) Ansigt 6/10(billeder ægte men lidt peppet op) Sted 2/10

• Jeg syntes hun er en meget smuk pige, selv uden makeup. Hendes krop er fantastisk og mindst lige skinny og stram som D&B, hun et par cm højere, og et par år yngre. Man kan godt mærke at hun er lid

Skrevet
KindKiddo skrev, den 22. august 2017 at 18:20:

Og da jeg var der, var hendes mave pustet ret meget ud på en unaturlig lidt rund og hård måde, som om hun var gravid. Så lidt mærkeligt ud, men hun havde nok bare lige spist. Så ikke noget, der bør skræmme i at besøge hende, selvom det lyder weird.

Jo...Det skræmte :)

Skrevet
  • Author
KindKiddo skrev, den 2017-08-22 at 18:20:

J hendes mave pustet ret meget ud på en unaturlig lidt rund og hård måde, som om hun var gravid. Så lidt mærkeligt ud, men hun havde nok bare lige spist. Så ikke noget, der bør skræmme i at besøge hende, selvom det lyder weird.

Ibland när man äter bröd och inte tål det så bra, så kan magen bli uppblåst på ett hårt sätt. :D .....men själv har jag plåtmage och blir aldrig gravid :mrgreen:

Skrevet
Loppan skrev, for 2 timer siden:

Ibland när man äter bröd och inte tål det så bra, så kan magen bli uppblåst på ett hårt sätt. :D .....men själv har jag plåtmage och blir aldrig gravid :mrgreen:

:mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.