Hop til indhold
Guest Thunder

Kun danske mand modtages !

Recommended Posts

Guest Thunder

Hej

Brandfarligt emne - I know. Så håber tonen i den efterfølgende tråd vil være sober og ordentlig !

Jeg har bidt mærke i denne overskrift eller variationer heraf i flere og flere annoncer ?

Tænker selv: "jo jeg forstår den egentlig godt". Kvindesyn, behandling af kvinder, respekt for kvinder, kærlighed til kvinder osv.

Men hvornår er man en dansk mand ? Er det udseende eller mentalitet der gør det ?

Mit spørgsmål er helt konkret: Hvad gør man hvis man er adopteret og fx hedder "Anders Petersen", kun har danske venner, danske forældre og danske værdier ? 

Ja byd ind...

Redigeret af Thunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et emne der har været til debat utallige gange.

Da et besøg hos en GP pr. definition er kortvarigt og diskret/anonymt, har en GP ingen mulighed for på forhånd at lære en gæsts mentalitet at kende.

Dvs. hvis der skal sorteres på forhånd, må det gøres på udseende.

Typisk bliver der fra-sorteret ifht. etniske grupper og rocker/bande-typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder skrev, for 1 time siden:

Hej

Brandfarligt emne - I know. Så håber tonen i den efterfølgende tråd vil være sober og ordentlig !

Jeg har bidt mærke i denne overskrift eller variationer heraf i flere og flere annoncer ?

Tænker selv: "jo jeg forstår den egentlig godt". Kvindesyn, behandling af kvinder, respekt for kvinder, kærlighed til kvinder osv.

Men hvornår er man en dansk mand ? Er det udseende eller mentalitet der gør det ?

Mit spørgsmål er helt konkret: Hvad gør man hvis man er adopteret og fx hedder "Anders Petersen", kun har danske venner, danske forældre og danske værdier ? 

Ja byd ind...

Kan se du har været medlem siden 2013.... prøv søgefunktionen og du får svar på dit spørgsmål. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 56 minutter siden:

Kan se du har været medlem siden 2013.... prøv søgefunktionen og du får svar på dit spørgsmål.

Lidt dril:

Det svarede jeg mere end 1 time før dit skriv 

 

Dette er bare dril.    :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er dagens historie. Har lige afsluttet 1 times massage for 45 minutter siden. Tilstede er også 2 unge somaliske mænd/drenge der snakker flydende dansk. De "prøver" at overføre 1700 kr via mobilpay. Det "kan" de ikke men prøver at sende en anmodning på 1700 kr. Altså butikken skal betale dem 1700. De siger de ikke kan finde ud af at overføre og da pigen forslår at hun prøver med deres tlf takker de nej. Så spørger de om der er et sted de kan hæve penge. Hvilket der er 150 meter derfra. De siger de går ud og hæver og kommer straks tilbage. Hvilket de selvfølgelig ikke gør.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden:

Lidt dril:

Det svarede jeg mere end 1 time før dit skriv 

 

Dette er bare dril.    :lol:

Gentagelse fremmer forståelsen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 18 minutter siden:

Her er dagens historie. Har lige afsluttet 1 times massage for 45 minutter siden. Tilstede er også 2 unge somaliske mænd/drenge der snakker flydende dansk. De "prøver" at overføre 1700 kr via mobilpay. Det "kan" de ikke men prøver at sende en anmodning på 1700 kr. Altså butikken skal betale dem 1700. De siger de ikke kan finde ud af at overføre og da pigen forslår at hun prøver med deres tlf takker de nej. Så spørger de om der er et sted de kan hæve penge. Hvilket der er 150 meter derfra. De siger de går ud og hæver og kommer straks tilbage. Hvilket de selvfølgelig ikke gør.

 

Og det er langt fra kun udenlandske mænd der bruger den med lige at skulle ud og hæve.. Bare til info^_^.. 

Men ja som de andre skriver bliver man frasorteret på udseendet hos de piger der ikke modtager andet end skandinaviske mænd.. Vi som piger har ingen chance for at vide hvordan man er som person før man har tilbragt lidt tid sammen..

Og en del af de piger der ikke modtager udlændinge gør det ikke pga de muligvis selv færdes meget blandt folk med anden herkomst end skandinavisk og de er derfor nervøse for at støde på en af deres venners venner eller lignende.. Så er man nødt til at sorterer meget nøgternt..

Enten det eller også tænder de bare ikke på mænd med anden herkomst og så er ens personlighed egentlig lige meget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder
Sammy skrev, for 35 minutter siden:

Her er dagens historie. Har lige afsluttet 1 times massage for 45 minutter siden. Tilstede er også 2 unge somaliske mænd/drenge der snakker flydende dansk. De "prøver" at overføre 1700 kr via mobilpay. Det "kan" de ikke men prøver at sende en anmodning på 1700 kr. Altså butikken skal betale dem 1700. De siger de ikke kan finde ud af at overføre og da pigen forslår at hun prøver med deres tlf takker de nej. Så spørger de om der er et sted de kan hæve penge. Hvilket der er 150 meter derfra. De siger de går ud og hæver og kommer straks tilbage. Hvilket de selvfølgelig ikke gør.

 

Idioter........!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Og det er langt fra kun udenlandske mænd der bruger den med lige at skulle ud og hæve.. Bare til info

Lad os ikke blande tingene sammen. Jeg er klar over at der også er Danske mænd der kommer og spørger om de kan få sex til 300 kr. Eller som kan være lidt generte og bruger som undskyldning at de skal hente penge når de bare ikke er interesseret i pigen.

Her er der snakke om to der bevidst forsøger at snyde sig til at få en gratis ydelse ved at lade som om de overføre det fulde beløb. Så lad os kalde en spade for en spade. Det er jo hverken Jøder, Buddhister eller Sikher der er problemet her og som gør at  pigerne udelukkende søger "Skandinaviske Gentlemen"

For 3 uger siden blev en Thai pige her i København røvet, slået og sparket i sin Thaimassage butik, til at udlevere sine penge til 3, skal vi ikke kalde dem af anden etnisk herkomst en Dansk.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Nu er det jo sådan, at man kan jo begge, vælge at "droppe" en fræk forretning, meeeeeeeeen en Dansk/skandinavisk/vestlig herre har meget lettere, ved at forstå en afvisning, end en, af anden etnisk herkomst,.....her taler vi jo om at det er en kvinde, tilmed en...L-ord der afviser ham....og så kan fanden være løs i Laksegade.:angry:

Så vi lader bare fanden være ude i Laksegade :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 9 timer siden:

Dina, en pige med rødder fra Syrien, skriver det også i sin profil...

http://www.sexyclub.dk/girls/dina4/index.php

Måske fordi de ikke ønsker folk der ikke er gentlemen..

Dina ønsker ikke folk af anden etnisk herkomst fordi hun selv er det.. Hun vil ikke støde på nogen hun kender.. 

Jeg er sikker på det garanteret er lidt mere risikabelt for en pige af anden etnisk herkomst at blive opdaget i denne branche end for en etnisk dansk pige..

Det i hvertfald sådan jeg har forstået det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 timer siden:

Hey

Nu er det jo sådan, at man kan jo begge, vælge at "droppe" en fræk forretning, meeeeeeeeen en Dansk/skandinavisk/vestlig herre har meget lettere, ved at forstå en afvisning, end en, af anden etnisk herkomst,.....her taler vi jo om at det er en kvinde, tilmed en...L-ord der afviser ham....og så kan fanden være løs i Laksegade.:angry:

Så vi lader bare fanden være ude i Laksegade :D 

Jeg er glad for du lige skriver "kan" fordi jeg har altså afvist et utal af mænd.. Og endnu ikke haft bøvl en eneste gang.. Måske det også har noget at gøre med at det er min tele der smider dem ud.. Hmm.. Konsekvent afviser jeg bare folk der prøver at prutte om prisen og ja det er folk af anden etnisk oprindelse nok en smule bedre til end de danske mænd så en del ryger i svinget lige på den konto.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdensePeter

Der er bare så mange dårlige eksempler på "danskere af anden etnisk herkomst" ikke kan finde ud af det med at respektere pigerne og værdsætte dem for deres arbejde.

Eksempelvis var en af de ungarske piger som var nede i Svendborg, og som i øvrigt har fået rigtig gode anmeldelser herinde udsat for chikane af en dansker af anden etnisk herkomst, der havde sin gang på et spisested lige ved siden af hvor hun holdt til, og som i begyndelse var rigtig sød ved hende. Han fandt ud af hvem hun var og fandt hendes profil på facebook, forsøgte at presse sig til gratis sex ved at true hende med at skrive til hendes teenagebørn omkring, hvad hun lavede i Danmark. Dette mislykkedes heldigvis for ham fordi hun fik hjælp til at eksortere ham ud af lejligheden, og han blev blokeret på facebook. Efterfølgende chikanerede han hende så meget, at hun tog hjem, og har ikke været der siden. Heldigvis skriver jeg  sammen med en der kender hende og ved at hun planlægger at komme igen. 

MEN jeg kan godt forstå at hun lægger på hver gang hun hører i telefonen at kunden nok ikke etnisk dansker, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, den 20/4/2017 at 17:25:

Der findes flere tråde om emnet.

Kig lidt i arkivet og bliv klogere.

Til trådopretter:

Man er Dansk når dovenskab som krølle bølle på Bornholmsk i ægte dovenskab ovnbrænder nye spørgsmål i bagte tråde.

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad trådstarter skal bruge oplysningen til.

Jeg er ked af at sige det - men jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor emnet er interessant medmindre trådstarter selv er i den kategori, som kunne rubriceres som ikke-dansk.

Men den oplysning mangler fuldstændig i trådstarters trådstart!

Helt ærligt - hvis man er pæredansk indtil utvivlsomhed - hvilken interesse har man så i dette emne overhovedet???

Og ja - emnet er bagt tidligere. Hvis trådstarter er bange for en usober tone i den allerede bagte debat - hvorfor så starte den?

Eller kort fortalt - jeg mangler en oplysning om, hvorfor du synes, emnet er interessant, trådstarter!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 42 minutter siden:

 

Eller kort fortalt - jeg mangler en oplysning om, hvorfor du synes, emnet er interessant, trådstarter!

Mennesker er født nysgerrige, der er tale om bagvendt, sidelæns eller cirkelpsykologi og derfor er emnet interessant for trådopretter på samme psykologisk fod med mænd der opretter emner om små penisser eller blå hjælpe piller ved impotens. De ønsker svar på deres problem. 

:-.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cilje skrev, for 23 minutter siden:

De ønsker svar på deres problem. 

 

Så langt - så godt. Jeg er med på, at man søger svar på sit problem. Men for at lige netop dette emne skal være en persons problem, må han da falde indenfor kategorien 'ikke dansker'. Er du ikke enig i det?

Hvis man er pæredansk, kan det vel næppe være éns problem, at nogle piger kun tager etniske danskere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 50 minutter siden:

Så langt - så godt. Jeg er med på, at man søger svar på sit problem. Men for at lige netop dette emne skal være en persons problem, må han da falde indenfor kategorien 'ikke dansker'. Er du ikke enig i det?

Hvis man er pæredansk, kan det vel næppe være éns problem, at nogle piger kun tager etniske danskere...

Enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder skrev, den 20/4/2017 at 17:20:

Mit spørgsmål er helt konkret: Hvad gør man hvis man er adopteret og fx hedder "Anders Petersen", kun har danske venner, danske forældre og danske værdier ? 

Ja byd ind...

Jeg ville nok bare ringe og fortælle teledamen, at jeg kunne tænke mig at besøge XXX. Spørge lidt ind til pigen og stedet. Teledamen kan jo så høre at du taler flydende dansk. Hun kan sikkert også hurtigt fornemme om din mentalitet og adfærd er som alle andre danskere.  Du kan jo så efter lidt god samtale, spørge om det skulle være ok, at have lidt farve og et andet etnisk udseende. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder skrev, den 20/4/2017 at 17:20:

Hej

Brandfarligt emne - I know. Så håber tonen i den efterfølgende tråd vil være sober og ordentlig !

Jeg har bidt mærke i denne overskrift eller variationer heraf i flere og flere annoncer ?

Tænker selv: "jo jeg forstår den egentlig godt". Kvindesyn, behandling af kvinder, respekt for kvinder, kærlighed til kvinder osv.

Men hvornår er man en dansk mand ? Er det udseende eller mentalitet der gør det ?

Mit spørgsmål er helt konkret: Hvad gør man hvis man er adopteret og fx hedder "Anders Petersen", kun har danske venner, danske forældre og danske værdier ? 

Ja byd ind...

Jeg har tænkt over dit emne, hvorfor er det brandfarligt? 

Alle mennesker vælger som udgangspunkt i " the drink before the taste" hvis en kvinde fravælger sex, mænd og penge before the taste må du acceptere hendes valg. Du kan dykke og overveje hvorfor du skal spørge en betalingsgruppe, hvornår du er egnet? Der vil altid være kasser - frasortering eller tilvalgskasser og lad aldrig dem afgøre hvornår din opfattelse skal være Dansk. 

Du vælger selv din kasse og taste after the drink.....der smager du bedst på sanselivet og hvad der klassificerer din danskhed.  

 

Redigeret af Cilje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder
Spider skrev, for 16 timer siden:

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad trådstarter skal bruge oplysningen til.

Jeg er ked af at sige det - men jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor emnet er interessant medmindre trådstarter selv er i den kategori, som kunne rubriceres som ikke-dansk.

Men den oplysning mangler fuldstændig i trådstarters trådstart!

Helt ærligt - hvis man er pæredansk indtil utvivlsomhed - hvilken interesse har man så i dette emne overhovedet???

Og ja - emnet er bagt tidligere. Hvis trådstarter er bange for en usober tone i den allerede bagte debat - hvorfor så starte den?

Eller kort fortalt - jeg mangler en oplysning om, hvorfor du synes, emnet er interessant, trådstarter!

Jeg er som beskrevet adopteret og har et dansk klingenede navn. Trods det så er jeg blevet afvist. Jeg har danske hvide forældre, kun danske venner osv. Derfor.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...