Hop til indhold
Guest Thunder

Kun danske mand modtages !

Recommended Posts

Guest Thunder
TheVoice skrev, for 12 timer siden:

Jeg ville nok bare ringe og fortælle teledamen, at jeg kunne tænke mig at besøge XXX. Spørge lidt ind til pigen og stedet. Teledamen kan jo så høre at du taler flydende dansk. Hun kan sikkert også hurtigt fornemme om din mentalitet og adfærd er som alle andre danskere.  Du kan jo så efter lidt god samtale, spørge om det skulle være ok, at have lidt farve og et andet etnisk udseende. 

 

 

Hej Det var jeg faktisk gjort nogle gange. Trods det er jeg så blevet afvist når jeg møder op. Med begrundelsen. Jeg har kun haft dårlige oplevelser med mørke mænd. Har nogle faste, som kender mig. Men vil gerne prøve noget nyt indimellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder skrev, for 2 timer siden:

Jeg er som beskrevet adopteret

Okay - jeg havde ikke lagt mærke til, at du havde beskrevet, at du var adopteret. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder
Spider skrev, 1 time siden:

Okay - jeg havde ikke lagt mærke til, at du havde beskrevet, at du var adopteret. ;-)

Kan du se problemstillingen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg sagtens - du har noget at slås med.

Der er noget, der siger mig, at det ikke er helt lige meget om du ligner en kineser eller en araber - og jeg er sikker på, at det er sidstnævnte, der volder de største problemer.

Men hvis du bestiller tid, må du jo bare sige, at du altså ikke helt ligner den skandinaviske gentleman, som nævnes i annoncen samt forklare, hvorfor og hvordan. Så er der da forhåbentlig en mulighed for, at pigen i de anden ende vil være forstående. Da jeg er sikker på, at det mere er attituden end udseendet, det kommer an på i den sidste ende, tror jeg, at du vil få heldet med dig ved at foregribe begivenhedernes gang fra starten.

Sig eventuelt, at du har en rød trøje på, når du kommer, eller hvad du nu har, så du ikke får problemer ved ankomsten, selv om det er gået godt i telefonen. Og prøv at få det til at passe, så den telefondame, du har talt med, osse er der, når du kommer. Der er normalt vagtskifte klokken 16:00 eller der omkring.

Surt, at du har det problem - men vi har jo alle vores at slås med, og det er er så dit. Mit efternavn er for eksempel fremmedklingende - dog europæisk. Min familie kommer fra Østeuropa og har boet i Danmark i tre generationer - men hvis folk, der kun har set mit efternavn, tror, at jeg lige er kommet til Danmark med firetoget, må jeg jo osse lige forklare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cilje skrev, den Saturday, April 22, 2017 at 17:15:

Til trådopretter:

Man er Dansk når dovenskab som krølle bølle på Bornholmsk i ægte dovenskab ovnbrænder nye spørgsmål i bagte tråde.

:-)

Stilling efter halvleg: 1  -  0.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder skrev, for 5 timer siden:

Hej Det var jeg faktisk gjort nogle gange. Trods det er jeg så blevet afvist når jeg møder op. Med begrundelsen. Jeg har kun haft dårlige oplevelser med mørke mænd. Har nogle faste, som kender mig. Men vil gerne prøve noget nyt indimellem. 

Den slags er jo svært at sætte et facit på, det kommer jo meget an på udseende og fremtoning garanteret. Og det skal du nok ikke komme detaljeret ind på, her på et anonymt forum.

Der er jo nogen som gerne tager imod dig, så det er jo ikke ALLE som afviser dig. Og man har jo lov til at afvise gæsten.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Thunder Sig det som det er i telefonen. Og vær lige på og sig at du ikke vil have et 'kom bare' i telefonen for så at blive afvist med en fesen undskyldning når du kommer. 

Det med ikke etniske danskere er svært efterhånden....for de fleste er vitterligt søde og rare, dem som går til GP'ere er jo hverken radikaliserede eller andre skøre ting. Personligt modtager jeg ikke indere/pakistanere og slet ingen unge ikke etniske. Jeg har såmænd ikke noget imod hverken pakistanere eller indere.....men når vi er 2 piger på job, så vælger de never ever mig, de ser faktisk direkte frastødte ud....de er til meget unge piger og små bryster. Så de situationer undgår jeg.

Det er satme frækt at der bliver sagt Ja i telefonen til dig.....og så nej når du kommer. Det er altså at tage pis på din tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve

Er selv ufrivilligt født med den forkerte farve og af forkerte forældre. Havde ikke muligheden for at vælge.

Når vi snakker om valg, vil man fratage et andet menneskes ret til at vælge? Nej vel.

Kan selv til tider bliver skuffet, sidder og læser den saftige annonce, og i bunden kommer undtagelserne, pis os og mere tid på det gider jeg faktisk ikke at bruge. 

No money, No honey siger GP. Jeg siger No honey, No money. I sidste ende er jeg stensikker på de dels går glip af gode u-pruttede gryn og en fandens god oplevelse med en pære dansk fejlfarve. 

Til dem som er i samme båd som mig, forsøg jer med tur til Tyskland på FKK i stedet. Der kan man i ro og mag udvælge sin udkårne og hun kan vælge dig. Besøger sjældent piger i DK mere. Bevares det sker, men weekend turene er oftere at foretrække.

God aften derude! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Den Forkerte Farve skrev, for 8 timer siden:

Er selv ufrivilligt født med den forkerte farve og af forkerte forældre. Havde ikke muligheden for at vælge.

Når vi snakker om valg, vil man fratage et andet menneskes ret til at vælge? Nej vel.

Kan selv til tider bliver skuffet, sidder og læser den saftige annonce, og i bunden kommer undtagelserne, pis os og mere tid på det gider jeg faktisk ikke at bruge. 

No money, No honey siger GP. Jeg siger No honey, No money. I sidste ende er jeg stensikker på de dels går glip af gode u-pruttede gryn og en fandens god oplevelse med en pære dansk fejlfarve. 

Til dem som er i samme båd som mig, forsøg jer med tur til Tyskland på FKK i stedet. Der kan man i ro og mag udvælge sin udkårne og hun kan vælge dig. Besøger sjældent piger i DK mere. Bevares det sker, men weekend turene er oftere at foretrække.

God aften derude! 

Med al respekt for det du skriver, så gør det mig lidt trist at høre, at netop du som lyder til at være en super velfungerende fyr næsten helt vælger de danske GP´er fra til fordel for dem syd for grænsen.

Hvorfor ikke gøre ligesom @Trinetease har rådet @Thunder til længere oppe i tråden - sige det som det er i telefonen. Stil på forhånd dine egne krav til en redelig og seriøs behandling af dig og den du er. Hun skriver jo at de fleste vitterligt er søde og rare...

Når og hvis du på forhånd vælger attituden med den forkerte farve, forældre o.s.v. har du efter min mening allerede givet fortabt.

Det er synd, ikke alene for dig, men også for alle de danske GP´er der går glip af en god oplevelse med mennesket dig, det uanset hvilken hudfarve du så end måtte have.

Læser du det der sommetider skrives herinde, kan selv de mænd der er kridhvide i huden til tider volde pigerne i branchen problemer med manglende respekt o.s.v....:-o

Jeg kunne håbe på at du har kræfterne og modet til at gå mod strømmen og rent faktisk vise de danske GPér, at der også findes gode mænd derude - det har både du og pigerne fortjent, synes jeg...;)

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Anilingus skrev, for 5 timer siden:

Med al respekt for det du skriver, så gør det mig lidt trist at høre, at netop du som lyder til at være en super velfungerende fyr næsten helt vælger de danske GP´er fra til fordel for dem syd for grænsen.

Hvorfor ikke gøre ligesom @Trinetease har rådet @Thunder til længere oppe i tråden - sige det som det er i telefonen. Stil på forhånd dine egne krav til en redelig og seriøs behandling af dig og den du er. Hun skriver jo at de fleste vitterligt er søde og rare...

Når og hvis du på forhånd vælger attituden med den forkerte farve, forældre o.s.v. har du efter min mening allerede givet fortabt.

Det er synd, ikke alene for dig, men også for alle de danske GP´er der går glip af en god oplevelse med mennesket dig, det uanset hvilken hudfarve du så end måtte have.

Læser du det der sommetider skrives herinde, kan selv de mænd der er kridhvide i huden til tider volde pigerne i branchen problemer med manglende respekt o.s.v....:-o

Jeg kunne håbe på at du har kræfterne og modet til at gå mod strømmen og rent faktisk vise de danske GPér, at der også findes gode mænd derude - det har både du og pigerne fortjent, synes jeg...;)

 

Hey :-)

Tror du læser mere ind i det end du behøver. Lad mig slå fast, antager ikke offerrollen. Tværtimod prøver jeg på at gøre netop debatten latterlig, pigerne har ret til at vælge og mændene det samme. 

2 ting.

1. Kan ikke se hvorfor jeg skal gå mod strømmen. Jeg er ikke ansvarlig for situationen med udlændinge i Danmark, et fælles ansvar mellem alle borgere brune og hvide er jeg mere til. Det er en ulige og umulig kamp det andet. Se bare politik forummet. Man bliver altså træt :-)

2. Besøger stadig danske piger, men indrømmer som skrevet før at jeg orker alle de forbehold. Det lækre mellem 2 mennesker forsvinder for mit vedkomne, derfor ringer jeg heller ikke i forvejen og fortæller om mig selv og forventninger begge veje. Finder det en anelse for kikset og vil helst være foruden. Denne situation opstår også ved 6 meter lange annoncer, jeg står simpelthen af selvom man som brun mand er velkommen :-)

Men ellers har du ret. Markedet er mere snævert for nogen, og ja det er brand ærgeligt alle fornuftige mennesker rammes. Sådan er gamet, jeg har taget min kiks for længe siden, og vil opfordre andre til at gøre det samme. Pigerne vælger også på baggrund af alder og lign. Skal være os frit for. Sex er ikke en ret! 

God dag ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint at du ikke tager det så tungt, men det var bare IKKE det indtryk du efterlod. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Den Forkerte Farve skrev, for 3 timer siden:

Hey :-)

Tror du læser mere ind i det end du behøver. Lad mig slå fast, antager ikke offerrollen. Tværtimod prøver jeg på at gøre netop debatten latterlig, pigerne har ret til at vælge og mændene det samme. 

2 ting.

1. Kan ikke se hvorfor jeg skal gå mod strømmen. Jeg er ikke ansvarlig for situationen med udlændinge i Danmark, et fælles ansvar mellem alle borgere brune og hvide er jeg mere til. Det er en ulige og umulig kamp det andet. Se bare politik forummet. Man bliver altså træt :-)

2. Besøger stadig danske piger, men indrømmer som skrevet før at jeg orker alle de forbehold. Det lækre mellem 2 mennesker forsvinder for mit vedkomne, derfor ringer jeg heller ikke i forvejen og fortæller om mig selv og forventninger begge veje. Finder det en anelse for kikset og vil helst være foruden. Denne situation opstår også ved 6 meter lange annoncer, jeg står simpelthen af selvom man som brun mand er velkommen :-)

Men ellers har du ret. Markedet er mere snævert for nogen, og ja det er brand ærgeligt alle fornuftige mennesker rammes. Sådan er gamet, jeg har taget min kiks for længe siden, og vil opfordre andre til at gøre det samme. Pigerne vælger også på baggrund af alder og lign. Skal være os frit for. Sex er ikke en ret! 

God dag ;-)

 

 

Er da ked af hvis jeg har læst mere ind i dit indlæg end der er dækning for...

Men helt ærlig, hvorfor ligefrem gøre debatten latterlig som du skriver ?

Sandt er det, at såvel kvinderne som mændene har ret til det frie valg - og heldigvis for det.

Jeg er glad for at du rent faktisk skriver det. For det bekræfter mig kun i, at du er en fornuftig fyr med hjertet på rette sted.

En del mænd, såvel lyse som mørke fatter ikke engang det faktum i forhold til pigerne - og så er der altså lang vej igen...:(

Det fælles ansvar du skriver om, forudsætter jo netop at nogen er stærke nok til at gå imod strømmen og gøre de dårlige eksemplarer til skamme. Hvorvidt de orker det er jo deres egen sag. Men hvis ikke engang de der kan, gør noget, så er det svært at ændre tingenes tilstand uanset om vi snakker køb af sex eller ude i samfundet DK, generelt.

Fair nok, at du er til korte annoncer og ikke tænder på at skulle fortælle lidt mere om dig selv end andre muligvis skal gøre - det er så dit valg og har måske ikke så meget med hudfarve at gøre, som du også selv skriver.

Men pigernes forbehold og lange annoncer bunder vel typisk i, at de har haft nogle trælse oplevelser førhen...Som jeg skrev i et andet indlæg så vælger jeg personligt at læse henover de ting i annoncen der opfattes som selvfølgeligheder af normale mennesker...Pigerne bag sådanne annoncer, er i min optik typisk gode og fornuftige piger, der er i stand til at sætte deres klare grænser og sige klart fra - men det kan da godt være at jeg tager fejl heri..

Jeg synes det er godt for dig, at du har fundet måden at tackle problemet på.

Vi har snart 1. maj i DK, som tidligere var synonym med fællesskab og fælles kamp blandt arbejderne. I dagens danmark siger nogen humoristisk at det ikke er første maj mere - men mere maj(selv) først.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude

Indtil videre har denne tråd stort set drejet sig om : - hvorfor nogle piger kun vil modtage danske og skandinaviske mænd og ingen af anden etnisk herkomst. Der er udtalelser om den følelse af fravalg fra danske GPér side, selvom han er pæredansk; men desværre med et lidt mørke udseende, samt ikke mindst GPérnes holdninger til dårlige oplevelser med anden etnisk herkomst, og deres forholdsregler.

Den kan også have en anden side:

Jeg mener der måske !?!?!?! - ja måske - også kan være en anden årsag. At der er nogle GPérne som ikke vil risikere at skræmme de evt. danske mænd bort som ikke vil have sex med GPér som også har sex med kunder af anden etnisk herkomst.

Emnet har været behandlet tidligere i et utal af tråde, og i en tråd for ca ½ år siden husker jeg en i et indlæg meget kort og tydelig sige - " at han hverken ville handle med dem, ansætte dem eller dele fisse med dem. Engang han havde en aftale med en GP, mødte han på vej op ad trappen, en af anden etnisk herkomst på vej ud af hendes dør. Han vendte bare om og gik igen og uden at melde afbud. - -  han er nok ikke den eneste der har det sådan.

- nå et kontroversielt emne, og set i et lidt andet perspektiv, - -  og falder der nu også brænde ned over nakken på mig, ja så overlever jeg nok. Hvis "Førerbunkeren" mener jeg er gået langt over stregen - så sletter i bare mit indlæg - no bad feelings from me ;)

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Brutus skrev, for 53 minutter siden:

Fint at du ikke tager det så tungt, men det var bare IKKE det indtryk du efterlod. :rolleyes:

Brutus :-)

Indrømmer min indledning om at være født forkert kunne forstås ret ensidigt. Men nu kan jeg godt lide at sætte spids på tingene. Jeg havde håbet på at parallelen til en der er født med handicap kunne drages.  Her kan og skal pigerne vælge præcist om de vil eller ej. Alt andet er overgreb, det samme gælder udlændinge, gamle, tykke, tynde osv osv. 

Jo tager det meget afslappet, og som tidligere skrevet så er der masser af andre søde kvinder i denne verden som kan få lov at tage mit guld fra mig :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 29 minutter siden:

 

Jeg mener der måske !?!?!?! - ja måske - også kan være en anden årsag. At der er nogle GPérne som ikke vil risikere at skræmme de evt. danske mænd bort som ikke vil have sex med GPér som også har sex med kunder af anden etnisk herkomst.

 

 

Den forklaring blandt mange andre findes sikkert også. Der sikkert også bare nogen der  der kun tænder blegfisede mænd, gerne med leverpostejs hår. Det er jo fair. Jeg tænder på mange forskellige slags piger, men sjovt nok ikke på asiater, uden at der er nogen egentlig grund

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Anilingus skrev, for 6 minutter siden:

Er da ked af hvis jeg har læst mere ind i dit indlæg end der er dækning for...

Men helt ærlig, hvorfor ligefrem gøre debatten latterlig som du skriver ?

Sandt er det, at såvel kvinderne som mændene har ret til det frie valg - og heldigvis for det.

Jeg er glad for at du rent faktisk skriver det. For det bekræfter mig kun i, at du er en fornuftig fyr med hjertet på rette sted.

En del mænd, såvel lyse som mørke fatter ikke engang det faktum i forhold til pigerne - og så er der altså lang vej igen...:(

Det fælles ansvar du skriver om, forudsætter jo netop at nogen er stærke nok til at gå imod strømmen og gøre de dårlige eksemplarer til skamme. Hvorvidt de orker det er jo deres egen sag. Men hvis ikke engang de der kan, gør noget, så er det svært at ændre tingenes tilstand uanset om vi snakker køb af sex eller ude i samfundet DK, generelt.

Fair nok, at du er til korte annoncer og ikke tænder på at skulle fortælle lidt mere om dig selv end andre muligvis skal gøre - det er så dit valg og har måske ikke så meget med hudfarve at gøre, som du også selv skriver.

Men pigernes forbehold og lange annoncer bunder vel typisk i, at de har haft nogle trælse oplevelser førhen...Som jeg skrev i et andet indlæg så vælger jeg personligt at læse henover de ting i annoncen der opfattes som selvfølgeligheder af normale mennesker...Pigerne bag sådanne annoncer, er i min optik typisk gode og fornuftige piger, der er i stand til at sætte deres klare grænser og sige klart fra - men det kan da godt være at jeg tager fejl heri..

Jeg synes det er godt for dig, at du har fundet måden at tackle problemet på.

Vi har snart 1. maj i DK, som tidligere var synonym med fællesskab og fælles kamp blandt arbejderne. I dagens danmark siger nogen humoristisk at det ikke er første maj mere - men mere maj(selv) først.;)

Charmen ved det skrevne er muligheden for total misforståelse :-), vær ikke ked af det. Tager det nu meget roligt.

Synes det er en latterlig debat efterhånden, diskuteret ret meget, og reelt er der ikke noget at diskutere. Pigerne skal sexe med dem de vil, også selvom der er penge imellem. Parallel til folk med handicap er jo den samme, her er det heller ikke alle der tager imod. Synd for ham med handicap, kan du bande på jeg synes. Omvendt vil jeg heller ikke støtte op om tvang og decideret overgreb, det er der vi ender hvis vi skal være "sympatiske" og "humane"

Og ja, du har helt ret i det med lyse også er nogen idioter. Har flere gange i Tyskland hørt fra pigerne at de danske mænd var bedre end tyske. Tyske havde desværre en holdning til at de bare skulle adlyde og fatte hvem der betalte. Om det er sandt ved jeg ikke, men har hørt det mere end en gang. Dernede er de sjovt nok ikke tvivl om min danskhed, hahahahahaha. De siger vi er mere opmærksomme og respektfulde. Tror dog på det er en generalisering, ligesom debatten om udlændinge.

Vi snakker lidt forbi hinanden, har intet imod at præsentere mig selv ved indledende kontakt. Det jeg gerne vil være foruden er at skulle gøre opmærksom på jeg hverken er radikaliseret, bandemedlem eller anden form for bisse :-). Har som sagt ikke andel i de mennesker så kan ikke se hvorfor jeg skal bruge energi på at overbevise om det modsatte. Har en GP en fordom for hvem jeg er før jeg overhoved har sagt "Hej" så anser jeg det for spild af tid at indlede kontakt. Og ja derudover kan lange tekster og forbehold for alt muligt også signalere det samme for mig. Er et anstændigt menneske og behandler alle med respekt. Er dog enig i at dårlig erfaringer nok er årsagen og igen det står de dejlige piger frit for. Ligeså frit står det mig at springe videre. :-)

Den med maj (selv) tak :-) fik lige smilet frem. Spot on.

Bonus info, har i rigtig mange år gået mod strømmen. Er stoppet fordi jeg ikke orker mere. Nu er du jo ikke selv af anden herkomst og derfor kan du ikke vide det, men at gå imod strømmen inden for dette betændte emne betyder at slås på to fronter samtidigt. Man slås mod højrefløjen (det er hvad det er), men Man slås også med alle dem der ligner sig selv. Er ikke så ung og sprudlende mere, og erfaringer begynder at sætte sig og man vælger sine kampe. :-)

Kan man lide mig, så er det gengældt uanset højde, drøjde eller farve. Det andet gider jeg ikke bruge tid på mere. ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

 Jeg tænder på mange forskellige slags piger, men sjovt nok ikke på asiater, uden at der er nogen egentlig grund

 

Voice, ligesom med maden, kan man jo ikke vide om man kan lide noget før man har smagt på det.

Og asierne smager garanteret ligeså godt som agurkerne gør...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Nyder livet skrev, for 47 minutter siden:

 

Den kan også have en anden side:

Jeg mener der måske !?!?!?! - ja måske - også kan være en anden årsag. At der er nogle GPérne som ikke vil risikere at skræmme de evt. danske mænd bort som ikke vil have sex med GPér som også har sex med kunder af anden etnisk herkomst.

Emnet har været behandlet tidligere i et utal af tråde, og i en tråd for ca ½ år siden husker jeg en i et indlæg meget kort og tydelig sige - " at han hverken ville handle med dem, ansætte dem eller dele fisse med dem. Engang han havde en aftale med en GP, mødte han på vej op ad trappen, en af anden etnisk herkomst på vej ud af hendes dør. Han vendte bare om og gik igen og uden at melde afbud. - -  han er nok ikke den eneste der har det sådan.

Det er nok ikke helt ved siden af du det du skriver. Årsagerne er ihvertfald mange.

Ved ikke om du selv bemærkede noget i du skrev, manden så en "mørk" komme ud. Han vender om og skrider. Han gør sig ikke engang ulejligheden at melde fra overfor pigen. Ved ikke om det rigtige ord er paradoks, men sjovt er det. De ønsker ikke at skræmme netop sådan en person væk som alligevel ingen respekt har for deres tid. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 5 minutter siden:

Voice, ligesom med maden, kan man jo ikke vide om man kan lide noget før man har smagt på det.

Og asierne smager garanteret ligeså godt som agurkerne gør...:P

Jeg forstår godt udsagnet, men.... der er jo nok forskel på, om man reelt har lyst til, at begive sig ud i et seksuelt eventyr med en kvinde der ikke har nogen seksuel tiltrækning på en, og så spise blå muslinger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, Lige nu:

Jeg forstår godt udsagnet, men.... der er jo nok forskel på, om man reelt har lyst til, at begive sig ud i et seksuelt eventyr med en kvinde der ikke har nogen seksuel tiltrækning på en, og så spise blå muslinger 

Det ved jeg godt - bare mit sædvanlige forsøg på at være vittig på andres bekostning...:P

Men synes det ville være grinern, hvis et barn sagde til sine forældre at det ikke ville smage på maden - for det der ligger på tallerkenen tænder jeg altså slet ikke på...

Forskellen ligger måske i at vi med mad kan tilføje diverse krydderier og smagsundertrykkere og derved alligevel spise op, mens dette er en umulighed med sexualiteten, fordi det er bottomline ene og alene er den nøgne krop mod den nøgne krop...

Personligt kan jeg ikke kategorisk sige, at jeg tænder på nogle etniciteter fremfor andre - men jeg har jo også, som du ved, en bred smag, såvel kulinarisk, som i forhold til kvinder...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Det ved jeg godt - bare mit sædvanlige forsøg på at være vittig på andres bekostning...:P

Men synes det ville være grinern, hvis et barn sagde til sine forældre at det ikke ville smage på maden - for det der ligger på tallerkenen tænder jeg altså slet ikke på...

Forskellen ligger måske i at vi med mad kan tilføje diverse krydderier og smagsundertrykkere og derved alligevel spise op, mens dette er en umulighed med sexualiteten, fordi det er bottomline ene og alene er den nøgne krop mod den nøgne krop...

Personligt kan jeg ikke kategorisk sige, at jeg tænder på nogle etniciteter fremfor andre - men jeg har jo også, som du ved, en bred smag, såvel kulinarisk, som i forhold til kvinder...:D

Var godt klar over, at det skulle læses med de humoristiske briller. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 4 timer siden:

Hej derude

Indtil videre har denne tråd stort set drejet sig om : - hvorfor nogle piger kun vil modtage danske og skandinaviske mænd og ingen af anden etnisk herkomst. Der er udtalelser om den følelse af fravalg fra danske GPér side, selvom han er pæredansk; men desværre med et lidt mørke udseende, samt ikke mindst GPérnes holdninger til dårlige oplevelser med anden etnisk herkomst, og deres forholdsregler.

Den kan også have en anden side:

Jeg mener der måske !?!?!?! - ja måske - også kan være en anden årsag. At der er nogle GPérne som ikke vil risikere at skræmme de evt. danske mænd bort som ikke vil have sex med GPér som også har sex med kunder af anden etnisk herkomst.

Emnet har været behandlet tidligere i et utal af tråde, og i en tråd for ca ½ år siden husker jeg en i et indlæg meget kort og tydelig sige - " at han hverken ville handle med dem, ansætte dem eller dele fisse med dem. Engang han havde en aftale med en GP, mødte han på vej op ad trappen, en af anden etnisk herkomst på vej ud af hendes dør. Han vendte bare om og gik igen og uden at melde afbud. - -  han er nok ikke den eneste der har det sådan.

- nå et kontroversielt emne, og set i et lidt andet perspektiv, - -  og falder der nu også brænde ned over nakken på mig, ja så overlever jeg nok. Hvis "Førerbunkeren" mener jeg er gået langt over stregen - så sletter i bare mit indlæg - no bad feelings from me ;)

Mange hilsner

Nyder livet

 

Du har nok været en af dem, som har gået den anden vej , hvis du så nogle mørke mænd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder
Trinetease skrev, den 23/4/2017 at 20:44:

@Thunder Sig det som det er i telefonen. Og vær lige på og sig at du ikke vil have et 'kom bare' i telefonen for så at blive afvist med en fesen undskyldning når du kommer. 

Det med ikke etniske danskere er svært efterhånden....for de fleste er vitterligt søde og rare, dem som går til GP'ere er jo hverken radikaliserede eller andre skøre ting. Personligt modtager jeg ikke indere/pakistanere og slet ingen unge ikke etniske. Jeg har såmænd ikke noget imod hverken pakistanere eller indere.....men når vi er 2 piger på job, så vælger de never ever mig, de ser faktisk direkte frastødte ud....de er til meget unge piger og små bryster. Så de situationer undgår jeg.

Det er satme frækt at der bliver sagt Ja i telefonen til dig.....og så nej når du kommer. Det er altså at tage pis på din tid.

Tak for dit søde råd. Det vil jeg følge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seduction Girls i Rødovre servicerer gerne AEH'ere. Tydeligvis godt, for fyren jeg kørte derhen, ventede på og kørte hjem, havde helt klart fået taget trykket på tilfredsstillende vis

Del dette indlæg


Link til indlæg

I would add from my experience with the guests from Middle East: I had more than once, situations that they were trying to take off the condom...
In the past I was accepting all Nations, I have some regular Muslim clients. But now, I decided to not to take a risk again, it is not worth it. I wont do all for money. I rather to reduce the problems (they are usually without enought amount of money, they are late at the place, trying to "stretch" the time and stay longer etc etc.) No, not for me, And I am very sorry for all who are OK, I know that this in not the way all of You-Muslims are. But I am really tired of it...

Redigeret af kati_arhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...