Hop til indhold
Guest Thunder

Kun danske mand modtages !

Recommended Posts

Den Forkerte Farve skrev, den 24/4/2017 at 00:23:

Er selv ufrivilligt født med den forkerte farve og af forkerte forældre. Havde ikke muligheden for at vælge.

Når vi snakker om valg, vil man fratage et andet menneskes ret til at vælge? Nej vel.

Kan selv til tider bliver skuffet, sidder og læser den saftige annonce, og i bunden kommer undtagelserne, pis os og mere tid på det gider jeg faktisk ikke at bruge. 

No money, No honey siger GP. Jeg siger No honey, No money. I sidste ende er jeg stensikker på de dels går glip af gode u-pruttede gryn og en fandens god oplevelse med en pære dansk fejlfarve. 

Til dem som er i samme båd som mig, forsøg jer med tur til Tyskland på FKK i stedet. Der kan man i ro og mag udvælge sin udkårne og hun kan vælge dig. Besøger sjældent piger i DK mere. Bevares det sker, men weekend turene er oftere at foretrække.

God aften derude! 

Du har helt ret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Canelo Saul Alvarez skrev, den 22/4/2017 at 20:53:

Jeg tror det handler mere om mænd fra mellemøsten, har læst at nogle af glædespigerne blevet behandlet dårligt, og det kan ødelægge for andre.

Li nøjagtig har mange af os oplevet trælse ting med disse fra bl.a Mellemøsten og derfor blir der skrevet danske-skandinaviske mænd. Men self er det en person der boet i landet mange år og har dansk mentalitet og ikke kommer med 4 brødre eller fætter på slæb syntes jeg self den person ska ind og hygge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, den ‎11‎-‎10‎-‎2017 at 15:20:

... og ikke kommer med 4 brødre eller fætter på slæb syntes jeg self den person ska ind og hygge

:lol: Der er så her man kunne skrive en masse sjov, det har jeg så undladt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...