Hop til indhold
Kæmpeladning

Dejlige Dominaer rundt i Danmark

Recommended Posts

Højtagtede menighedsmedlemmer.

Jeg faldt lige over denne memorylane streng, Den er genial. Jeg har aldrig været en rigtig hardcore sm dreng, nærmest ude i den halvbløde periferi (hvis der er noget der hedder det).

Min introduktion til den verden var "Madame" i Frederiksborggade. Hun var nabo til en tyk kvinde, der var god til at gnave "gren"....hun havde et stort akvarie, så man kunne kikke på pausefiskene medens man fik det klaret. Jeg spurgte hende om hvem naboen var hvor der blot stod "Madame" på "dørsedlen". Jeg blev oplyst om at det var en "domina".

En dag tog jeg mod til mig, og ringede på døren. Vi talte sammen lavede et lille rollespil, og det gik fint. Det blev til mange flere besøg, gode samtaler, lige til det sidste.

Så var det Anne, den særdeles storbarmede Anne, der startede karrieren, i pensionatet over Hawaii bio. På det tidspunkt var der et underligt fruentimmer der ofte kom i Hawaii bio, som elskede at "hive drengene i tisseren" medens de så film om eftermiddagen.

Jeg får parkeret jeg tror det var en Taunus på det tidspunkt, og vandrer hen i mod Hawaii, og kommer til at kigge op, og der er Anne med overdelen (og hovedet) der kigger ud af vinduet, og laver denne (krøllebevægelse) med fingeren...det var interessant. Dette blev til et hyggemøde under blidere omstændigheder.

Her blev jeg informeret om at hun skulle "til at lave noget" i Ravnsborg Tværgade, det blev til en del besøg, lidt efter devisen som hos "Madame" så var hun væk i et godt stykke tid efter en Marokko tur, så startede hun op igen i en sidegade til Søerne, Så forlod hun branchen og forfulgte sin drøm, og nåede den.

Lady Barbara, lidt et kapitel for sig, jeg besøgte hende et par gange, en gang i nærheden af Sankt Hans Torv, og een gang i Sommerstedgade hvor hun begravede mig i højhælede damesko, jeg fandt aldrig rigtigt ud af hvad det gik ud på, men jeg elskede hendes "cirkussprog".

Aino mødte jeg første gang i nærheden af Tuborgvej hun var god at grine med, til sidst var det Retortvej, det var mest hyggeligt.

I Ålborggade var der to der gjorde der gjorde et indtryk på mig, den ene var Maria. Hun forstod "pausens" kunst, og det at lave lyde når man ikke kunne se hende. Hun havde også et fif, med at komme vand i munden, og aflevere det, på "dimsen" netop som affyringen skulle finde sted, medens hun kikkede en direkte i øjnene....det var spooky. Hun kom senere til Lygten.

Den anden var MadameX der var på samme adresse, som jeg husker det, var der en seng overfor en spejlvæg, med stolper. Jeg tror og mener at det var den eneste gang i mit liv, jeg fik en total røvfuld. På een eller anden måde klikkede vi, jeg fik så mange tæsk, at jeg følte at jeg stod og kikkede på mig selv, jeg mærkede ikke slagene, jeg var ligeglad, jeg kom til mig selv, i sengen. Jeg kunne godt mærke at der var sket en del, hvilket jeg bemærkede. Hun var ked af det, "jeg lod mig rive med, det må du undskylde, vil du have dine penge igen ?" Nej tak, nu havde jeg prøvet at være i subspace, og der vil jeg ikke hen igen.

gnæk

Growler

Redigeret af Growler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman2000 skrev, den 8.4.2017 at 18:01:

Maria er efter min mening, af meget høj klasse, næsten for hård, men så smuk og indlevende hun var! Han besøgt hende mange gange i Ålborggade og Lygten! Hun vidste, hvordan en pisk og et spanskrør skulle håndteres:D Så fedt!!

Maria i Aalborggade gav mig uden tvivl den bedste røvfuld jeg nogensinde har fået. Det er nok tyve år siden, og jeg var ung og uerfaren. Jeg fortalte hende om min fantasi om at blive bundet og pisket til jeg græd. 

Hun varmede mig op til at begynde med inden spanskrørene kom frem, da jeg begyndte at klage over det var for meget gaggede hun mig og satte nogle metalklemmer med hakker i mine brystvorter. Jeg skreg i gaggen, hun grinede og sagde at de var på den mildeste af tre indstillinger. 

Flere slag med spanskrøret fulgte, jeg skreg, tiggede og bad om nåde. Maria stoppede og kom om og kiggede mig i øjnene, stadig ingen tårer sagde hun. Hun legede med tungen mellem de blodrøde læber og befalede mig til at se hende i øjnene, så gav hun klemmerne et hak mere, mens jeg igen skreg som en lille slave. Hendes sadistiske smil var helt fantastisk. 

Efter ca ti minutter mere med samme behandling, forlod hun legerummet. Lidt efter kom hun tilbage med en rulle film, og forklarede at hun ikke ville have blod over det hele...

Klemmerne blev nu presset i bund. Hun viste mig et spanskrør, som hun sagde var af metal med en tynd gummibelægning. Og så pryglede hun mig ellers. Jeg skreg som en besat, tiggede om nåde gennem gaggen. Men lige lidt hjalp det. Hun var nådesløs. 

Og jeg kunne simpelthen ikke slippe en tåre. Men jeg var glad for at mindst én af os nød seancen,hvilket hun bestemt ikke forsøgte at skjule. 

På et tidspunkt sortner det for mine øjne, og jeg er ved at besvime. Jeg får det kommunikeret til Maria, som hurtigt og professionelt får mig ned at ligge, og alt forløb fint. 

Efterfølgende fortalte hun mig, at det nok var den hårdeste spanking hun havde leveret. Og jeg var hjertelig velkommen tilbage, og jeg skulle give hende besked på forhånd næste gang, så ville hun tage noget legetøj med hjemmefra, som hun lovede ville få mig til at tude. 

Da jeg kom udenfor og fik kigget på klokken, kunne jeg se at jeg havde fået dobbelt op på de 45 minutter, som jeg havde betalt for. 

 

Jeg fik desværre aldrig besøgt hende igen. Jeg var forbi på hendes søndagsvagter to gange ude på Matrisse tror jeg det hed, begge gange var der optaget, hvilket var nok til at jeg mistede modet igen. 

Hvilket jeg selvfølgelig fortryder i dag, men det var ikke nemt at se dengang. 

Redigeret af brystoman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...