Hop til indhold
Kæmpeladning

Dejlige Dominaer rundt i Danmark

Recommended Posts

Oldie skrev, for 49 minutter siden:

Min hukommelse er totalt blank omkring hendes navn, selv om jeg husker hende så ganske tydeligt.. Helene er absolut en mulighed..

Har du nogensinde mødt den lidt mørke trans der var på stedet ?

Jo Madame Helene, er jeg ganske sikker på ! Men husker ikke der var en trans? Hun havde somme tider, hendes mand/ven med! Jeg er engang blevet pisket sammen med ham, men husker ikke nogen trans?:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman2000 skrev, Lige nu:

Jo Madame Helene, er jeg ganske sikker på ! Men husker ikke der var en trans? Hun havde somme tider, hendes mand/ven med! Jeg er engang blevet pisket sammen med ham, men husker ikke nogen trans?:rolleyes:

Transen stoppede så vidt jeg ved nogenlunde samtidig med at "Helene"  startede i Oehlenschlægersgade, vi er vel tilbage i midten af firserne.

Jeg var i starten meget i tvivl om det var en trans eller en lidt maskulin dame, men endte ud i at den var god nok, hvilket ikke betyder noget for mig, det gjorde det måske endda lidt mere krydret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, for 5 minutter siden:

Transen stoppede så vidt jeg ved nogenlunde samtidig med at "Helene"  startede i Oehlenschlægersgade, vi er vel tilbage i midten af firserne.

Jeg var i starten meget i tvivl om det var en trans eller en lidt maskulin dame, men endte ud i at den var god nok, hvilket ikke betyder noget for mig, det gjorde det måske endda lidt mere krydret :)

 Jeg husker for resten en spøjs detalje ved indretningen, når man gik ned ad trappen til kælderen, så var der sat afstøbning af bryster ned langs trappen..  og alt var bare sort og rødt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej det er rigtigt at jeg var i Oehlenschlægersgade men jeg kan ikke huske hvad hun hed hende som eje det den gang. Jeg have en trans som telefondame men er ikke sikker på hvad hun hed. Men hun var nu et dejligt menneske. 

De der bryster kan jeg nu godt huske på vejen ned, et lille badeværelse og en endnu mindre venteværelse 

ej midt 80'erne var det bestem ikke. Mere midt 90'erne.

Redigeret af Madame Helene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Helene skrev, den ‎09‎-‎04‎-‎2017 at 22:02:

Hej det er rigtigt at jeg var i Oehlenschlægersgade men jeg kan ikke huske hvad hun hed hende som eje det den gang. Jeg have en trans som telefondame men er ikke sikker på hvad hun hed. Men hun var nu et dejligt menneske. 

De der bryster kan jeg nu godt huske på vejen ned, et lille badeværelse og en endnu mindre venteværelse 

ej midt 80'erne var det bestem ikke. Mere midt 90'erne.

Hej Helene

Tak for god info, Så havde Gentelman2000 i hvert fald ret så langt, for mit vedkommende er jeg ret sikker på at vi taler et sted imellem 1985-90, men jeg er så også sikker på at det ikke var dig jeg mødte dengang, vi to har først mødt hinanden meget senere :)

Det kunne være ret morsomt hvis en eller anden med en bedre hukommelse end min, kan skrue historien nogle år tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var en lille dansk/asiatisk domina på Studio136 engang. Vildt fræk og super attraktiv!! Husker ikke navnet, men nøj hun var virkelig dejlig!

Jeg husker også "Anette", en smuk ung domina i Ålborggade. Wow en sand gudinde, smuk og charmerende! En dag havde hun hendes private veninde med, som var hendes tøs, men imens Anette var optaget i et andet værelse, så løb det løbsk for både mig og slavetøsen, og vi endte med hed dejlig alm. blid sex - uden at have fået tilladelse. (undskyld) ;)

Engang var der en super flot dominerende Q i 30'erne i en lejlighed i fuglekvarteret i Kbh. NV. Hun var direkte toplækker! Meget overraskende hev hun mig i håret og tvang mig til at slikke hende. Hun var drivvåd og orgasmen kom hurtigt. Det gentog sig også næste gang, jeg besøgte hende, men pludselig var hun væk. Hun var der kun en kort periode, desværre. Hende ville jeg gerne have brugt oceaner af tid sammen med.

Husker flere af de damer, som I beskriver. Happy days.

Del dette indlæg


Link til indlæg
serviceM skrev, den ‎14‎-‎04‎-‎2017 at 09:56:

Der var en lille dansk/asiatisk domina på Studio136 engang. Vildt fræk og super attraktiv!! Husker ikke navnet, men nøj hun var virkelig dejlig!

Jeg husker også "Anette", en smuk ung domina i Ålborggade. Wow en sand gudinde, smuk og charmerende! En dag havde hun hendes private veninde med, som var hendes tøs, men imens Anette var optaget i et andet værelse, så løb det løbsk for både mig og slavetøsen, og vi endte med hed dejlig alm. blid sex - uden at have fået tilladelse. (undskyld) ;)

Engang var der en super flot dominerende Q i 30'erne i en lejlighed i fuglekvarteret i Kbh. NV. Hun var direkte toplækker! Meget overraskende hev hun mig i håret og tvang mig til at slikke hende. Hun var drivvåd og orgasmen kom hurtigt. Det gentog sig også næste gang, jeg besøgte hende, men pludselig var hun væk. Hun var der kun en kort periode, desværre. Hende ville jeg gerne have brugt oceaner af tid sammen med.

Husker flere af de damer, som I beskriver. Happy days.

Damen i NV kvarteret kan jeg godt huske, hun var on/off en ganske kort periode og forsvandt til sidst, har ikke mødt hende andre steder, desværre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh - sikke minder - må da lige skrive lidt også......

 

Oehenschlægergade - ikke langt fra Hawaii Bio - min allerførste SM oplevelse tilbage i slutningen af firserne tror jeg at det var.

Madame Vicky.

Jeg var jo stadig våd bag ørerne og var bare helt vild med hendes store babser - og fik lidt pisk - også under fødderne hvilket gjorde ekstra ondt. Hun var hård og alligevel en rigtig Nuser. Jeg var der et par gange - men det er længe siden efterhånden.

 

Jeg havde også nogle af de første oplevelser på Østerbro Rosenvængets Alle tror jeg det hed - i en baggård hvor der lå et lille hus - men jeg husker ikke meget af det - men det må alligevel have været sjovt - for jeg er jo fortsat.

 

Senere stod Madame Black i en stuelejlighed på Sankelmarksgade på programmet.

Ringede på dørtelefonen. Døren brummede og gik op. Døren til lejligheden stod åben - så jeg gik ind i en bælgmørk gang - og blev så pisket bagfra - stadigt påklædt - og selvom det er sjovt at tænke tilbage på så var jeg vidst tæt på at skide i bukserne af skræk.

Det er sjovt at huske tilbage på - for Madame ville have at jeg skulle drikke et glas af hendes gyldne dråber - men det kunne jeg simpelthen bare ikke - det var vildt grænseoverskridende dengang - bare tanken, men i stedet åbnede hun en flaske hvidvin og hældte den ud over sin krop - som jeg så slikkede ren - og sluttede endda med at slikke hendes støvler da jeg langt om længe blev løsnet fra stolen.

Utrolig som nogle oplevelser har bidt sig fast.

 

Annabell - elsker piger - piner, binder og pisker mænd - og ja hun var nøgen - men hun var dengang den hårdeste Domina jeg nogensinde havde mødt.

Hun var rå - talte hårdt med sin københavner accent - og jeg var alt for nervøs til at drille eller lave sjov som jeg ellers plejer.

Det var en oplevelse - og at hun var nøgen gjorde ikke mig noget - jeg var ikke et sekund i tvivl om hvem der bestemte - men jeg var dengang ikke parat til en så iskold Domina selvom oplevelsen da stadigt står i min erindring.

Jeg havde dog ikke lyst til at komme tilbage. Det var lige hårdt nok for mig - og spark i nosserne er absolut ikke noget jeg finder specielt sjovt.

 

Det var en tur gennem et par at mine første oplevelser i den herlige verden - og jeg kan tydeligt mærke at min tilværelse som slave er blevet helt unik efterhånden.

Det er mit liv - min livsstil - og jeg elsker bare dette univers.

 

De sidste snart 10 år har jeg så været i Miss Medea's lænker - men husker stadigt tilbage på et sjovt og spændende liv i lænker alle mulige steder i byen.

 

Støvlefyren - med ca. 30 år i SM regi på sin stribede bagdel.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Støvlefyr, stor respekt for din hukommelse, Vicky.. tadaa...  det var jo det hun hed i Oehlenschlægersgade.

Og Annabell, som var ret hård og der var kontant afregning :)  og hun var altid nøgen, hun havde de nydeligste dejlige nærmest ungpigebryster..

Madame Black. Hehe...spøjs dame, det var hun, jeg har ikke oplevet at hun begyndte at piske mig på vej ind ad døren, men derimod blev jeg nærmest smidt ind på sengen, jeg hører ikke til de mindste og mest svagelige, og alligevel lykkedes det hende at fastholde mig i et slynggreb og misbruge mig på det groveste :):) . Hun var bomhamrende stærk. Først efter at vi havde været i gang et stykke tid, spurgte hun pludselig "hvor meget vil du betale i dag ? ".

Stedet i Sankelmarksgade var desværre en skummel lejlighed, hvis hun havde haft de rette rammer og udstyr.. uhadada..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
batmann7913 skrev, for 10 timer siden:

Husker tydeligt "Madame" på Frederiksborggade 37, Sortedamsdoseringen (i gården) og der var også et godt sted på Vesterbros Torv og selvfølgelig Folehaven :-)

He.. Vesterbro Torv, var det ikke det der hed Ateliet eller noget i den stil ?  Kæmpe stor seng man kunne spændes fast til, den lækreste, søde lille vims der nærmest svævede rundt på min krop, hold da op hun var skøn.. tror hun hed Line eller noget i den stil.

Vedr. Madame på Frederiksborggade (der fik jeg min debut inden for SM), hun minder mig utroligt meget om Madame Zackie, har kun besøgt hver af dem en enkelt gang og med mange års mellemrum, men har flere gange siden tænkt på om det var en og samme person.

Også stilen i lejligheden har nogle lighedspunkter, Hos Madame Zackie er der fyldt op med antikke møbler i bedste boudoir stil, stedet på Frederiksborggade husker jeg også som indrettet med antikviteter.  Nåja.. og så var der også lige en god gammeldags skolepult, hvis man skulle opdrages af lærerinden. :)  Mærkelige ting man hæfter sig ved..

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, for 12 minutter siden:

He.. Vesterbro Torv, var det ikke det der hed Ateliet eller noget i den stil ?  Kæmpe stor seng man kunne spændes fast til, den lækreste, søde lille vims der nærmest svævede rundt på min krop, hold da op hun var skøn.. tror hun hed Line eller noget i den stil.

Vedr. Madame på Frederiksborggade (der fik jeg min debut inden for SM), hun minder mig utroligt meget om Madame Zackie, har kun besøgt hver af dem en enkelt gang og med mange års mellemrum, men har flere gange siden tænkt på om det var en og samme person.

Også stilen i lejligheden har nogle lighedspunkter, Hos Madame Zackie er der fyldt op med antikke møbler i bedste boudoir stil, stedet på Frederiksborggade husker jeg også som indrettet med antikviteter.  Nåja.. og så var der også lige en god gammeldags skolepult, hvis man skulle opdrages af lærerinden. :)  Mærkelige ting man hæfter sig ved..

Huskede forkert, det var ikke Helene, men Madam Vicky, ganske rigtigt ;)

Ateliet mener jeg var Ginni? Hun meget lækker og pisse fræk;) :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
batmann7913 skrev, for 10 timer siden:

Husker tydeligt "Madame" på Frederiksborggade 37, Sortedamsdoseringen (i gården) og der var også et godt sted på Vesterbros Torv og selvfølgelig Folehaven :-)

Var Dominaen i Sortedamsdosseringen ikke trans? Der var altid meget mørkt i spankingrummet! Men hun var god med en pisk anyway!:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman2000 skrev, for 16 timer siden:

Huskede forkert, det var ikke Helene, men Madam Vicky, ganske rigtigt ;)

Ateliet mener jeg var Ginni? Hun meget lækker og pisse fræk;) :rolleyes:

 

Igen siger navnet mig ikke meget, men husker hende som en ganske spinkel mørkhåret kvinde, fantastisk sød og på en eller anden måde meget mystisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman2000 skrev, for 16 timer siden:

Var Dominaen i Sortedamsdosseringen ikke trans? Der var altid meget mørkt i spankingrummet! Men hun var god med en pisk anyway!:rolleyes:

Hvis i tænker på Annabell fra Sortedamsdosseringen, så nej.. øhh.. det tror jeg da i hvert fald ikke at hun var, så var et eller andet i hvert fald gemt godt af vejen, som jeg husker det :):)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan ikke helt have denne tråd uden at nævne Miss Kinky Line. Hun huserede over det meste af Jylland i en årrække men stoppede desværre for nogle år siden.

Hun var også andet end domina og tilbød altså også normale services, men når hun legede domina var hun godtnok hård og ikke mindst super pervers. Hæ husker en gang hun spurgte om jeg drak iste? Midt i en fræk urinsession. Jeg svarede tjøh og det var åbenbart nok for inden jeg havde set mig om skød hun med en sprøjte en stor portion op i sin ende som hun derefter fyrede af over mig (hun var ren da hun også havde analsex som speciale). Det var godt nok vildt :-o:)

Ja den gode Line er vildt savnet. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-Boner skrev, den 26/4/2017 at 09:40:

Vi kan ikke helt have denne tråd uden at nævne Miss Kinky Line. Hun huserede over det meste af Jylland i en årrække men stoppede desværre for nogle år siden.

Hun var også andet end domina og tilbød altså også normale services, men når hun legede domina var hun godtnok hård og ikke mindst super pervers. Hæ husker en gang hun spurgte om jeg drak iste? Midt i en fræk urinsession. Jeg svarede tjøh og det var åbenbart nok for inden jeg havde set mig om skød hun med en sprøjte en stor portion op i sin ende som hun derefter fyrede af over mig (hun var ren da hun også havde analsex som speciale). Det var godt nok vildt :-o:)

Ja den gode Line er vildt savnet. :(

Ja, der kunne ske lidt af hvert når man besøgte Kinky Line *SF*

Hun fandt ud af, at jeg tændte på, at stå/ligge bundet / gagget og så kunne hun jo lige snuppe en anden kunde imens, har tit stået på korset op af væggen til det blide rum og hørt hende få pik i alle huller.

Et af de steder hun var, var der en lidt høj seng, hvor der hang et gardin hele vejen rundt, så man ikke kunne kigge ind under sengen. Blev engang lagt derind under og bundet fast i alle fire hjørner, den dag havde hun besøg af to herre på samme tid, lå lige neden under og hørte hende blive taget i alle huller. Da jeg blev trukket frem igen, fik jeg at vide, at hun ikke kunne holde til mere pik idag. Hun satte sig på en stol, spredte benene lidt og gav ordre til, at jeg kunne spille den af og komme ud over hendes læderklædte lår, som jeg efterfølgende måtte slikke rene, mens hun legede med pisken på min ryg og baller.

Sommetider når man aftalte en time, kunne hun spørge om hvornår man seneste skulle være ude af døren og så lade hun planen efter det *SF*

 

Pite  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 4 minutter siden:

Ja, der kunne ske lidt af hvert når man besøgte Kinky Line *SF*

Hun fandt ud af, at jeg tændte på, at stå/ligge bundet / gagget og så kunne hun jo lige snuppe en anden kunde imens, har tit stået på korset op af væggen til det blide rum og hørt hende få pik i alle huller.

Et af de steder hun var, var der en lidt høj seng, hvor der hang et gardin hele vejen rundt, så man ikke kunne kigge ind under sengen. Blev engang lagt derind under og bundet fast i alle fire hjørner, den dag havde hun besøg af to herre på samme tid, lå lige neden under og hørte hende blive taget i alle huller. Da jeg blev trukket frem igen, fik jeg at vide, at hun ikke kunne holde til mere pik idag. Hun satte sig på en stol, spredte benene lidt og gav ordre til, at jeg kunne spille den af og komme ud over hendes læderklædte lår, som jeg efterfølgende måtte slikke rene, mens hun legede med pisken på min ryg og baller.

Sommetider når man aftalte en time, kunne hun spørge om hvornår man seneste skulle være ude af døren og så lade hun planen efter det *SF*

 

Pite  

Det er altid dejligt når Domén " glemmer tiden "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig besøgt Kinky Line (desværre) men hos Kinky Mille i København har jeg oplevet tilsvarende, dejligt frækt og pirrende.

Kinky Mille var (er) kinky og en skøn og pervers domina som har givet mig mange dejlige oplevelser

Madame I, jeg er helt enig iat det er dejligt når også Dom'en glemmer tid og sted. Der findes faktisk en del skønne Dom'er som gør det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 2 timer siden:

Det er altid dejligt når Domén " glemmer tiden "

Nu glemte hun ikke tiden, det var mere for, at have en slave, der var med på lidt af hvert til rådighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den ‎27‎-‎04‎-‎2017 at 17:37:

Ja, der kunne ske lidt af hvert når man besøgte Kinky Line *SF*

Hun fandt ud af, at jeg tændte på, at stå/ligge bundet / gagget og så kunne hun jo lige snuppe en anden kunde imens, har tit stået på korset op af væggen til det blide rum og hørt hende få pik i alle huller.

Et af de steder hun var, var der en lidt høj seng, hvor der hang et gardin hele vejen rundt, så man ikke kunne kigge ind under sengen. Blev engang lagt derind under og bundet fast i alle fire hjørner, den dag havde hun besøg af to herre på samme tid, lå lige neden under og hørte hende blive taget i alle huller. Da jeg blev trukket frem igen, fik jeg at vide, at hun ikke kunne holde til mere pik idag. Hun satte sig på en stol, spredte benene lidt og gav ordre til, at jeg kunne spille den af og komme ud over hendes læderklædte lår, som jeg efterfølgende måtte slikke rene, mens hun legede med pisken på min ryg og baller.

Sommetider når man aftalte en time, kunne hun spørge om hvornår man seneste skulle være ude af døren og så lade hun planen efter det *SF*

 

Pite  

Hæ, det må godt nok have været specielt at ligge der under sengen..  og samtidig skulle være heeelt stille.

I Hermodsgade (i Kbh) havde man en kasse/kiste, hvor man kunne blive spændt fast, Jean der var på stedet lavede et lignende nummer med mig, hvor jeg lå fastspændt i kassen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Startede i branchen først i 80-erne, længe siden!

Besøgte Joy på Vesterbrogade, som en af de første, spændende, bare det at snige sig ind i telefonboksen med EB og få ringet, bragte blodet i kog.

Noget senere var der i Aalborggade en pige der kaldte sig Natasja, hun gennemskuede mig på et øjeblik - respekt, fandt hende aldrig igen - øv.

Senere mødte jeg Annabell, på Åboulevarden, et par gange der, hun havde et gennemborende blik og kunne få den unge slave til at ryste. Senere var det i baggården på Sortedam - var der adskillige gange. Dygtig :)

Der var mange andre, Angela i baggården på Østerbro var et hit. Hun havde nogle gange også en slavetøs.

Senere Sorte Maria på Nørrebro også en ekspert på området.

Her mødte jeg også den absolut bedste domina jeg har truffet: Zanne.

Når man efter en session takkede og sagde: "Det var hyggeligt", så blev bissen skruet på næste gang. En gang resulterede det i spanskrør liggende på maven på gulvet.

Spanskrøret knækkede til sidst - jeg var dog det rigtige sted og kunne kækt spørge om hun havde slået hårdt - he he

Har haft lidt kontakt med hende senere; men det løb af et par forskellige årsager ud i sandet - øv det var dumt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slaveman skrev, for 9 timer siden:

Startede i branchen først i 80-erne, længe siden!

Besøgte Joy på Vesterbrogade, som en af de første, spændende, bare det at snige sig ind i telefonboksen med EB og få ringet, bragte blodet i kog.

Noget senere var der i Aalborggade en pige der kaldte sig Natasja, hun gennemskuede mig på et øjeblik - respekt, fandt hende aldrig igen - øv.

Senere mødte jeg Annabell, på Åboulevarden, et par gange der, hun havde et gennemborende blik og kunne få den unge slave til at ryste. Senere var det i baggården på Sortedam - var der adskillige gange. Dygtig :)

Der var mange andre, Angela i baggården på Østerbro var et hit. Hun havde nogle gange også en slavetøs.

Senere Sorte Maria på Nørrebro også en ekspert på området.

Her mødte jeg også den absolut bedste domina jeg har truffet: Zanne.

Når man efter en session takkede og sagde: "Det var hyggeligt", så blev bissen skruet på næste gang. En gang resulterede det i spanskrør liggende på maven på gulvet.

Spanskrøret knækkede til sidst - jeg var dog det rigtige sted og kunne kækt spørge om hun havde slået hårdt - he he

Har haft lidt kontakt med hende senere; men det løb af et par forskellige årsager ud i sandet - øv det var dumt

 

Ja De er en mangelvare, de smukke og dygtige Dominaer, fra dengang :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, den 17.3.2017 at 14:56:

Korrekt, der har også været en madame X, mener at hun var på Bjerringbrovej, Rødovre.

Madame X holdt også til på Lygten - samtidig med at Uzi var der - de to var faktisk også samtidig i Rosenvængets Alle og Ålborggade  - Madame X synes jeg var rent ud fantastisk dejlig - liderlig, fri af alle dumme tabuer, bizar, krævende og sexet - pragtfuld kvinde - men lige pludselig var hun pist væk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...