Hop til indhold
Kæmpeladning

Dejlige Dominaer rundt i Danmark

Recommended Posts

Tro vi er en del som har mange gode minder fra en svunde tid.

Brøndby mon ikke det er Sascha du har besøgt i Gentofte?

Baghuset i Rosenvænget vækker også mange skønne minder, Uzi og jeg kom aldrig rigtig på bølgelængde, men det kan man jo heler ikke være med alle.

Til gengæld var der en pige som gerne optrådte som domina og slavetøs, så hver anden gang var hun slavetøs og hun kunne tage en del det var rigtig fedt. Jeg må med skam melde at jeg husker ikke hvad hun hed/kaldte sig, mener hun var maler i den virkelige verden. Jer som kom der, huske at når man stod bundet mellem de to kæde som gik fra gulv til loft så så man ind i et spejl. En dag hvor jeg stod mellem kæderne og havde fået en del pisk og vi var ved at være færdig, fik jeg følgende tilbud. Hvis jeg med min udløsning kunne ramme spejlet skulle jeg ikke betale for seancen. Derimod hvis jeg ikke ramte så skal jeg tage 25 slag med spanskrøret. Jeg tog mod tilbuddet...

Måske var dominaerne ikke så proffe som nogen er i dag, men der var meget sjov og skæg. Særligt havde jeg mange oplevelser i kælderen på Roskildevej og på Åboulevarden.

Ja der er og har været mange skønne dominaer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg slaven skrev, den ‎08‎-‎03‎-‎2017 at 14:34:

Jeg er også " gammel i gårde".....

Der skrives meget om København. Her kan jeg ikke bidrage. Jeg besøgte herskerinder i Aalborg og Århus.

I Århus var den en nærmest legendarisk herskerinde i fr. Liese. Jeg har tilbragt mange timer hos hende til ydmygelse m.m.m.

I Aalborg var der i en periode gæstevisit af en Madame Claudia i Hermodsgade. Og hun kunne hendes kram.

Som tidligere skrevet har jeg også besøgt Jeanett/Lonnie rigtig meget. Ingen har for mig overgået hendes perverse lege.

En anden jeg har besøgt rigtig meget som fast kunde er Fr. Rikke på Vesterbro i Aalborg. 

Så kom Jylland også på landkortet.....

Herligt med jyske input, det forkommer mig at jeg har mødt denne Liese/Lise . Løb i hvert fald ind i en jysk domina med det navn som gæstevisittede et sted i Vanløse.

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, den ‎08‎-‎03‎-‎2017 at 23:08:

Jeg fandt hurtigt ud af at jeg ikke var til vanillasex, og det har så udviklet sig til virkelig hård og bizar BDSM de sidste 35 år . 

Jeg har formentlig besøgt hvert eneste BDSM sted der har været i Storkøbenhavn i den periode . 

Rosenvængets Alle, jeg tror altså at hun hed Vivi ? 

På Roskildevej har der dæleme været mange, med ret svingende kvalitet . 

Aaboulevarden med Domina Medea ( hun var sat´me lækker ) Madame Helene var dygtig, men jeg tændte helt af en dag jeg så hende halvnøgen : Hun havde så mange ar på kroppen at man skulle tro nogen havde leget slagte på hendes krop - det syn glemmer jeg aldrig, og besøgte hende aldrig derefter . Jeg ved hun stadig er aktiv, i dag i Studio 136, som nu om dage ligger i udkanten af København . Det sted har jeg aldrig besøgt, for jeg foretrækker dominaer der er knap så modne som dem der er på stedet . 

I Aalborggade mødte jeg Maria, hun var superlækker, men en rigtig domina, der ikke rigtig respekterede mine grænser. Samme sted var der på et tidspunkt en meget aktiv telefondame med koreanske rødder . Hende mødte jeg så senere et par gange på Lygten, hold kæft hvor var hun god og hård . Hende har jeg tit tænkt på, selvom det mindst er 15 år siden jeg så hende sidst . 

Så var der den lille spansk/danske  domina i Gentofte, navnet ligger lige på læben, hun var hård, så skide godt ud, og havde en supersexet måde at bruge sin stemme på, mens hun dominerede . 

Så var der Lady Nyx, hun var også med koreansk afstamning, og ingen har i den grad fået mig op at køre, hverken før eller senere. Jeg har mødt hende på Islevbrovej, men jeg er ikke helt sikker på om jeg har mødt hende tidligere et andet sted ? 

Lad mig lige vende tilbage til Studio 136, der i mange år lå i Folehaven ( 136 ) her mødte jeg Lady Karina og Simone ikke at forglemme . 

Uha.... 35 år, hvis jeg havde kunne undvære at besøge alle de kvinder havde der nok holdt en ny Porsche Panamera i carporten i stedet for en Fiat Punto . 

 

Det er korrekt, der var en Vivi på Rosenvængets allé.

Helene har jeg aldrig mødt, Medea derimod har jeg stiftet bekendtskab med.

Den "spanske" domina er Sascha, som også var i Ålborggade i en lang periode.

Og nej, man skal ikke begynde at regne på omkostningerne :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 18 timer siden:

Tro vi er en del som har mange gode minder fra en svunde tid.

Brøndby mon ikke det er Sascha du har besøgt i Gentofte?

Baghuset i Rosenvænget vækker også mange skønne minder, Uzi og jeg kom aldrig rigtig på bølgelængde, men det kan man jo heler ikke være med alle.

Til gengæld var der en pige som gerne optrådte som domina og slavetøs, så hver anden gang var hun slavetøs og hun kunne tage en del det var rigtig fedt. Jeg må med skam melde at jeg husker ikke hvad hun hed/kaldte sig, mener hun var maler i den virkelige verden. Jer som kom der, huske at når man stod bundet mellem de to kæde som gik fra gulv til loft så så man ind i et spejl. En dag hvor jeg stod mellem kæderne og havde fået en del pisk og vi var ved at være færdig, fik jeg følgende tilbud. Hvis jeg med min udløsning kunne ramme spejlet skulle jeg ikke betale for seancen. Derimod hvis jeg ikke ramte så skal jeg tage 25 slag med spanskrøret. Jeg tog mod tilbuddet...

Måske var dominaerne ikke så proffe som nogen er i dag, men der var meget sjov og skæg. Særligt havde jeg mange oplevelser i kælderen på Roskildevej og på Åboulevarden.

Ja der er og har været mange skønne dominaer

Og du ramte selvfølgelig ikke spejlet ? :)

Husker i øvrigt tydeligt indretningen, blandt andet lå der en stor tung kugle og andre lodder, samt et par stykker træ med søm i foran spejlet.

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem husker Abbedissen Nikita i Vanløse? Hvad blev der af hende? Hende havde jeg en del gode seancer med.

Og endnu længere tilbage "Heksene fra Krogebjerg". Desværre nåede jeg kun eet møde med dem, men det var desværre ingen succes. Jeg var nok for uerfaren og så havde vi ikke forventningsafstemt :-(

På min hjemmebane Fyn, var der for ca 10 år siden en Domina der huserede tæt på Rugårdsvej mellem Odense og Middelfart. Jeg husker ikke hvad hun hed, men hun var også et kærkomment indslag i det magre udbud af dominaer på Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, den ‎13‎-‎03‎-‎2017 at 22:22:

Mener også der var en Madame X i Kbh engang for mange mange år siden 

& den kære Uzi også i Kbh

 

Korrekt, der har også været en madame X, mener at hun var på Bjerringbrovej, Rødovre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
M Odense skrev, den ‎11‎-‎03‎-‎2017 at 20:23:

Hvem husker Abbedissen Nikita i Vanløse? Hvad blev der af hende? Hende havde jeg en del gode seancer med.

Og endnu længere tilbage "Heksene fra Krogebjerg". Desværre nåede jeg kun eet møde med dem, men det var desværre ingen succes. Jeg var nok for uerfaren og så havde vi ikke forventningsafstemt :-(

På min hjemmebane Fyn, var der for ca 10 år siden en Domina der huserede tæt på Rugårdsvej mellem Odense og Middelfart. Jeg husker ikke hvad hun hed, men hun var også et kærkomment indslag i det magre udbud af dominaer på Fyn

Abbedissen Nikita, husker godt navnet, og mener også at hun holdt til der hvor der er en swingerklub i samme hus, kan ikke huske vejnavnet. Jeg kan dog ikke mindes at have besøgt hende.

Er der så nogen af jer der er så gamle i gårde, at i kan huske stedet i Oehlenschlægersgade 3 på Vesterbro ?

Der var en korthåret lyshåret domina, kan ikke huske navnet, hun var både smuk og dygtig.  Man kunne også træffe en TS ? domina, ret spændende og et ganske udmærket sted. :)

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker godt den kort- og lyshåret domina i Oehlenschlægergade med en flot krop, jeg var ikke selv så erfaren som slave den gang så mens hun gav mig BJ eller svensk berettede hun om hvad hun gjorde ved slaver. Det tændte mig meget men dengang turde jeg ikke,... det har ændret jeg. Jeg opnåede desværre aldrig at opleve hende som domina

Husker også TS som ofte sad i vinduet. de flyttede siden til Istedgade der hvor der vist nok er topløs bar i dag.

Der var mere åbenlys annoncering før internettet :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 16 timer siden:

Husker godt den kort- og lyshåret domina i Oehlenschlægergade med en flot krop, jeg var ikke selv så erfaren som slave den gang så mens hun gav mig BJ eller svensk berettede hun om hvad hun gjorde ved slaver. Det tændte mig meget men dengang turde jeg ikke,... det har ændret jeg. Jeg opnåede desværre aldrig at opleve hende som domina

Husker også TS som ofte sad i vinduet. de flyttede siden til Istedgade der hvor der vist nok er topløs bar i dag.

Der var mere åbenlys annoncering før internettet :-)

 

Jeg kan ikke huske at der sad nogen i vinduet i Oehlenschlægersgade, mener da at facaden var ret tillukket. Kan huske at der lå et lille værtshus lige ved siden af.

Den lyshårede som jeg stadig ikke husker navnet på, kom fra enten Fyn eller Jylland. Hun fortalte mig sidste gang jeg mødte hende, at hun ville flytte tilbage til hvor hun kom fra. Siden så/hørte jeg intet til hende. Men dejlig, det var hun...

Muligt at hun var omkring Istedgade også, har jeg dog intet kendskab til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, den ‎04‎-‎03‎-‎2017 at 09:02:

Åhjaa.. Club 26, et mindre sted, men med flere gode dominaer, bla. Maria, Fanny og flere andre som jeg ikke lige kan huske navne på, men flere af dem har været yderst dygtige dominaer.

Hermodsgade var der en lyshåret domina, flot og dygtig pige, igen er navnet smuttet.

Kom lige i tanker om, at dominaen i Hermodsgade kaldte sig Jean. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

UPS jeg skylder en undskyldning!!!

Jeg har forvekslet med en pige som sad i Eskildsgade næste oppe ved Vesterbrotorv.

Sådan kan det gå når man ikke husker gade navnenen for godt

UNDSKYLD!

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 17 minutter siden:

UPS jeg skylder en undskyldning!!!

Jeg har forvekslet med en pige som sad i Eskildsgade næste oppe ved Vesterbrotorv.

Sådan kan det gå når man ikke husker gade navnenen for godt

UNDSKYLD!

Ikke noget at undskylde, det er trods alt RIGTIG mange år siden :)

Se, det giver mening, den samme TS sad tidligere i en "kælderbutik" hvor man også kunne kigge ind igennem vinduet, i den anden ende af Eskildsgade tæt ved Halmtorvet/Sønder Boulevard, lige overfor hvor Pussy club lå/ligger ?

Men det er ikke den samme TS som jeg mindes fra Oehlenschlægersgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
glade_lars skrev, for 17 timer siden:

Pussy Club.  Der var en dejlig sag der kaldte sig Susie. Dejlig latex dragt. Der fik jeg min debut med Q i latex.

 

Mon hun stadig er aktiv ?

Åhjaa.. Hvis det er hende jeg tænker på, så var det en lille lyshåret frækkert.. ved ikke om hun stadig er aktiv, men hendes navn dukker da op i ny og næ her på nettet.

Er Pussy Club stadig eksisterende ?  For nogle år siden var jeg forbi, facaden eksisterede stadig, men der så lidt lukket ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vi er kommet rigtig mange år tilbage. Jeg havde en af mine allerførste oplevelser for nok 30 år siden i Ravnsborg Tværgade hos Madame Barbara.

Som jeg husker der var hun svensk eller halv-svensk, men er ikke sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg slaven skrev, for 13 timer siden:

Nu vi er kommet rigtig mange år tilbage. Jeg havde en af mine allerførste oplevelser for nok 30 år siden i Ravnsborg Tværgade hos Madame Barbara.

Som jeg husker der var hun svensk eller halv-svensk, men er ikke sikker.

Hun var polak, men talte noget der med lidt god vilje kunne kaldes skandinavisk.  Foruden Ravnsborg Tværgade, så var hun også at finde i en kælder i Sommerstedsgade, Istedgade 140 eller 142 hvis jeg husker ret. har også mødt hende på Dalgas Boulevard og Vigerslev alle.  Hun var ofte sammen med Isabell en anden polsk dame.  

Apropos Istedgade 140, så var der et par dengang i firserne modne damer hvor man godt kunne inkassere en god røvfuld, den ene hed Anita, den anden husker jeg ikke navn på. 

Hvilket så i øvrigt bringer min erindring hen på Frederiksstadgade som ligger lige i nærheden, der var også en Anita, en noget yngre pige som gjorde det rigtig godt som en slags blid domina, hun havde en meget speciel men yderst intelligent tilgang til det. En pudsig historie knyttet til hende, nogle år efter at hun var stoppet, var jeg til et noget foredrag/seminar (husker ikke detaljerne), der på talerstolen stod så denne "Anita" og fortalte om prostitution i sin egenskab af studerende. Pudsigt at hun lige præcis havde valgt at forske i det emne :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pik sprøjt skrev, den 9/2/2017 at 18:14:

Har besøgt kvinden på Dalgas Boulevard fik kropsmassage der efter slag på ballerne ( så ballerne blev røde ) med forskellige redskaber til slut svensk.

Har besøgt BDSM fruen på Vennemindevej , mener senere at have læst at hun flyttede til Frankrig.

Har besøgt Simone og en anden, domina som jeg mener hed  Annika på Folehaven i Valby, blev vist frem nøgen (  af Annika  ) for telefon damen og skulle være deres bord og fodskammel, der kunne man godt få røde baller, til slut svensk eller man skulle selv spille den af foran dominaen.  

Club 26 i Ålborggade på Østerbro flere gode dominaer.

Hermodsgade i Kbh.nv. blev sat nøgen ud på opgangen i ca. 10 min. blev også lagt i en kiste, hængt op i benene eller fikseret med en dildo i røven som ikke måtte tabes, hvis den blev tabt vankede der pisk, pervers og masser af urin.

I Turesensgade Kbh.k  var der flere  dominaer, blide og mere hårde, besøgte 3 - 4 forskellige alle gode, men forskellige, en af Dem hed så vidt jeg husker Tanni, Jeg besøgte hende en Søndag eftermiddag, hun slog og piskede mine baller til blods, hun havde bestemt at jeg skulle have et vidst antal slag, og der var ingen nåde eller stop ord hun bestemte suverænt, derefter svensk. Jeg kunne næsten ikke gå til toget og måtte stå op hele vejen hjem selvom der var masser af siddepladser, hvad mon de andre passagerer har tænkt når jeg stod op trods masser siddeplads, men en rigtig god oplevelse. 

Hvem bliver mon den næste jeg skal besøge og hvad skal der ske, skal det være dominans, pisk eller sygepleje ?

Mvh. PS.

I Turesensgade huserede Djævlske Dominerende Ilga, hun var i en klasse for sig ! Desværre kom hun på stoffer :( Og døde formentlig! Men i hendes velmagtsdage var det et fedt sted at blive leget med! Hun havde ofte en fræk slavetøs, som deltog!:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, den 20/3/2017 at 09:00:

Den skønne Trans i   Eskildsgade  hed Sandra Day og var et vidunderligt menenske.

Husker hun havde store frække babser og hun gav super blow :rolleyes: 200spir!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, den 19/3/2017 at 08:24:

Kom lige i tanker om, at dominaen i Hermodsgade kaldte sig Jean. :)

Maria er efter min mening, af meget høj klasse, næsten for hård, men så smuk og indlevende hun var! Han besøgt hende mange gange i Ålborggade og Lygten! Hun vidste, hvordan en pisk og et spanskrør skulle håndteres:D Så fedt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, den 11/3/2017 at 08:37:

Og du ramte selvfølgelig ikke spejlet ? :)

Husker i øvrigt tydeligt indretningen, blandt andet lå der en stor tung kugle og andre lodder, samt et par stykker træ med søm i foran spejlet.

Ud over Uzi var der Susanne og Aino! De har engang været i TV, hvor de var maskerede! Mener det var en journalist der hed Gorm og måske Gregers som lavede udsendelsen!:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman2000 skrev, for 13 timer siden:

Ud over Uzi var der Susanne og Aino! De har engang været i TV, hvor de var maskerede! Mener det var en journalist der hed Gorm og måske Gregers som lavede udsendelsen!:rolleyes:

Ja, den udsendelse kan jeg da godt huske, og kan også huske navnet Aino, men jeg tror ikke at jeg har mødt hverken hende eller Susanne.

Udsendelsen gav en del debat, da de to damer fremhævede noget i stil med at de havde besøg af ministre og andet godtfolk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, den 19/3/2017 at 08:20:

Jeg kan ikke huske at der sad nogen i vinduet i Oehlenschlægersgade, mener da at facaden var ret tillukket. Kan huske at der lå et lille værtshus lige ved siden af.

Den lyshårede som jeg stadig ikke husker navnet på, kom fra enten Fyn eller Jylland. Hun fortalte mig sidste gang jeg mødte hende, at hun ville flytte tilbage til hvor hun kom fra. Siden så/hørte jeg intet til hende. Men dejlig, det var hun...

Muligt at hun var omkring Istedgade også, har jeg dog intet kendskab til.

Mener hun hed Helene? Besøgte hende ofte:rolleyes: Det var bestemt de gode tider!!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman2000 skrev, for 5 timer siden:

Mener hun hed Helene? Besøgte hende ofte:rolleyes: Det var bestemt de gode tider!!:D

Min hukommelse er totalt blank omkring hendes navn, selv om jeg husker hende så ganske tydeligt.. Helene er absolut en mulighed..

Har du nogensinde mødt den lidt mørke trans der var på stedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...