Hop til indhold
Kæmpeladning

Dejlige Dominaer rundt i Danmark

Recommended Posts

Madame X på Bjerringbrovej mener jeg var en helt anden...men begge X’erne var aktive nogenlunde samtidigt... ja det er sgu noget rod når damerne tager samme navn:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman2000 skrev, den 18.4.2017 at 22:43:

Var Dominaen i Sortedamsdosseringen ikke trans? Der var altid meget mørkt i spankingrummet! Men hun var god med en pisk anyway!:rolleyes:

Bestemt ikke trans - en særdeles tiltalende, klog og dejlig kvinde - en pioner blandt de mange dejlige dominaer vi har haft gennem årene i København...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Bizar sm Susan. 

Holdt til på Amager. Så ålborggade, lygten og sidst  Lolland.

Hun var swits. Ikke at jeg nogensinde prøvede hendes evner i den retning, men hun tilbød analfist til hende. Som jeg så blev indviet i

Med jeg kan huske at hun næsten var grænseløs

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg slaven skrev, den 9.2.2017 at 12:33:

Og i Aalborg er der desværre ingen seriøse gode herskerinder tilbage..

jo der er ofte nogen på gæste visit dog ikke i selve Aalborg by med i Støvring og længere sydpå  og vist i Dybvad omr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 14.7.2020 at 16:57:

Bizar sm Susan. 

Holdt til på Amager. Så ålborggade, lygten og sidst  Lolland.

Hun var swits. Ikke at jeg nogensinde prøvede hendes evner i den retning, men hun tilbød analfist til hende. Som jeg så blev indviet i

Med jeg kan huske at hun næsten var grænseløs

Ah ja.. Anal eksperten Susan..

Damn,,, Hun var sgu også vild. Besøgte hende på Randersvej i Århus for en hulens masse år siden.. Haha jeg sagde hun bare kunne give den gas og styre spillet som sexet domina.
Hun elskede at få tunge, finge og pik i røven. så da jeg slikkede hende, havde hun uden jeg vidste det, stoppet en banan eller to op i måsen. Så jeg troede pludselig det var endt i en scat session (IKKE noget vi havde aftalt!) så fik et kæmpe chock! Men det viste sig at være bananer og så var det bare fun and games igen...
Ak ja... svundne tider :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 7 timer siden:

Uzi er stadig i fuld gang - dog under et andet navn. 

Ja - stadig en meget dejlig Q - sød og imødekommende - både til det blide og det mere vovede og eksperimenterende:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kæmpeladning skrev, for 12 timer siden:

Uzi. 

Har vi nogle flere oplysninger på/ til hende. 

Uh ha Uh ha - jeg har jo besøgt Uzi gennem en del år - hun har givet mig mange fremragende og spændende oplevelser både i det blide, blow og dansk og spansk mellem hendes svulmende bryster ...anale lege begge veje...og Uzi har introduceret mig for - og når lejlighed har budt sig lært mig at værdsætte det våde og bizarre - samt ikke mindst sammenføringer:-)

Jeg har af flere grunde ikke rigtig lyst til at gå i de liderlige og personlige detaljer.

Redigeret af Smiling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved hvad der blev af Empress Malice ? 

Hende har jeg haft mange frække oplevelser med. Hun var en mester til orgasmekontrol 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ny i Domina verdenen og er lidt nysgerrig. 

Flere nævnet Uzi - som er den samme som Madame Angie? 
Hvad dækker ‘bizar ydmygelse’ over som der står på hendes profil på studio136’s hjemmeside?

Billederne er virkelig lækre hvis man er til store naturlige bryster og noget på sidebenene.

 

Redigeret af PushingLimits

Del dette indlæg


Link til indlæg
PushingLimits skrev, den 6.8.2020 at 21:55:

Jeg er ny i Domina verdenen og er lidt nysgerrig. 

Flere nævnet Uzi - som er den samme som Madame Angie? 
Hvad dækker ‘bizar ydmygelse’ over som der står på hendes profil på studio136’s hjemmeside?

Billederne er virkelig lækre hvis man er til store naturlige bryster og noget på sidebenene.

 

Ja det er helt klart UZI ;)

Har dog ikke haft kontakt til hende, men normalt kan hun sit kram :rolleyes:

Gentle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman2000 skrev, den 27.8.2020 at 08:46:

Ja det er helt klart UZI ;)

Har dog ikke haft kontakt til hende, men normalt kan hun sit kram :rolleyes:

Gentle

Hvor gammel er hun ca. idag?
Fantastisk krop.
Stadig nysgerrig omkring hvad bizar ydmygelse dækker over.
Er det vomit & scat og den slags?
Jeg er lidt ny i det her, derfor jeg spørger;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PushingLimits skrev, for 28 minutter siden:

Hvor gammel er hun ca. idag?
Fantastisk krop.
Stadig nysgerrig omkring hvad bizar ydmygelse dækker over.
Er det vomit & scat og den slags?
Jeg er lidt ny i det her, derfor jeg spørger;)

@PushingLimits

Ikke spørge om en dames alder....:-P Men +60 er ikke helt galt.

Uzi har altid være fantastisk til alle former for Femdom inklusive de mere bizarre former; altså toiletsex-kaviar-scat (synonymer). Jeg har haft mange gode oplevelser med denne skønne Lady, selvom det er mange år siden nu. Dejlig er hun - flot er hun, og et dejligt varmt menneske både før og efter seancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PushingLimits skrev, for 4 timer siden:

Hvor gammel er hun ca. idag?
Fantastisk krop.
Stadig nysgerrig omkring hvad bizar ydmygelse dækker over.
Er det vomit & scat og den slags?
Jeg er lidt ny i det her, derfor jeg spørger;)

Hej

Jeg husker hende for +30 år siden, Rosenvængets Alle på Østerbro, der var hun  måske 18-20! Men hun klarer ganske vist, hele paletten inden for sexlege! Måske mest dominerende lege! Har kun oplevet golden shower hos hende!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uzi havde nogle gange en privat veninde med, dengang hun var på Lygten. Veninden og jeg havde rigtig god kemi, og adskillige gange før seancen gik i gang med både hende og Uzi, forlangte hun at vi optog et blidt rum, hvor jeg skulle give hende kropsmassage og slikke hende til orgasme. Hun vidste jo, at jeg inderligt elskede at være ekstra god ved hende. Hun forstod virkelig at slappe af og bare nyde det, og lade orgasmen komme rullende af sig selv. Bagefter gik vi i kælderen sammen med Uzi , og jeg blev gennempulet..!!

Veninden var skolelærer og efter mange skønne besøg, fortalte Uzi at veninden havde fået en kæreste. Jeg håber, hun har det godt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Anita på Søborg Hovedgade, som senest har holdt til i Rødovre.

Kan ikke helt finde ud af, om hun er stoppet.

Hun var lækker - både i 2008 og i 2018.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den ‎2020‎-‎09‎-‎11 at 21:28:

Anita på Søborg Hovedgade, som senest har holdt til i Rødovre.

Kan ikke helt finde ud af, om hun er stoppet.

Hun var lækker - både i 2008 og i 2018.

Hvis det er den Anita, som jeg besøgte tilbage i start-midt 90'erne på en sidegade tæt på Søerne, hvor også Uzi holdt til, så er hun nu hardcore dominaen Blood Bitch, https://bloodbitch.dk/.

Da jeg besøgte hende, var hun til soft og - utroligt nok set i lyset af, hvad hun gør det i nu - hende som den submissive. Det, der fik mig til at besøg netop hende den dag, var, at hun modtog anal.

I øvrigt havde hun fået indopereret implantater kort forinden, så jeg måtte kun røre hendes bryster ganske forsigtigt, hvilket var temmelig svært, da de var yderst gramse-inviterende :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Jørgensen skrev, 1 time siden:

Hvis det er den Anita, som jeg besøgte tilbage i start-midt 90'erne på en sidegade tæt på Søerne, hvor også Uzi holdt til, så er hun nu hardcore dominaen Blood Bitch, https://bloodbitch.dk/.

Da jeg besøgte hende, var hun til soft og - utroligt nok set i lyset af, hvad hun gør det i nu - hende som den submissive. Det, der fik mig til at besøg netop hende den dag, var, at hun modtog anal.

I øvrigt havde hun fået indopereret implantater kort forinden, så jeg måtte kun røre hendes bryster ganske forsigtigt, hvilket var temmelig svært, da de var yderst gramse-inviterende :-P

Jeg er rigtig meget i tvivl om det er den Anita der var på Søborg Hovedgade. Alderen passer vist meget godt; jeg mener Livsstilsdomina Anita, som hun kaldte sig må være 60 i dag eller lige der omkring. Jeg synes ikke helt det ligner og mig bekendt har hun heller ikke været i Jylland tidligere. Hun plejer at have annonce i EB om torsdagen og var i gamle dage ikke bange for at vise ansigtet.

Hun har senest været i Rødovre, men måske der er en annonce på torsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 21.9.2020 at 21:32:

Jeg er rigtig meget i tvivl om det er den Anita der var på Søborg Hovedgade. Alderen passer vist meget godt; jeg mener Livsstilsdomina Anita, som hun kaldte sig må være 60 i dag eller lige der omkring. Jeg synes ikke helt det ligner og mig bekendt har hun heller ikke været i Jylland tidligere. Hun plejer at have annonce i EB om torsdagen og var i gamle dage ikke bange for at vise ansigtet.

Hun har senest været i Rødovre, men måske der er en annonce på torsdag.

Ja du har ret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Madame Illona skrev, for 6 timer siden:

Ja du har ret 

Altså ret i at det er den samme Anita? Kender du hende eller er det ud fra fotos?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Bloodbitch er i dag i Vejle , hende mødte jeg på lygten for 20 år siden . Bloodbitch gennemførte en seance med mig, uden at sige et eneste ord , det husker jeg tydeligt ! 

Anita fra Søborg er det måske 15 år siden jeg besøgte, hun var dygtig og havde en fantastisk krop , og en meget speciel medhjælper , som jeg senere så i TV hvor han var blevet Danmarksmester i en noget speciel sportsgren . 

 

Det er to forskellige personer , det er jeg 153 % sikker på . 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
BM29 skrev, for 8 minutter siden:

Bloodbitch er i dag i Vejle , hende mødte jeg på lygten for 20 år siden . Bloodbitch gennemførte en seance med mig, uden at sige et eneste ord , det husker jeg tydeligt ! 

Anita fra Søborg er det måske 15 år siden jeg besøgte, hun var dygtig og havde en fantastisk krop , og en meget speciel medhjælper , som jeg senere så i TV hvor han var blevet Danmarksmester i en noget speciel sportsgren . 

 

Det er to forskellige personer , det er jeg 153 % sikker på . 

 

 

 

 

Anita er super dejlig. Hun har god tid og er stadig lækker. Det er et par år siden jeg besøgte hende i Rødovre. Tror desværre hun er stoppet/gået på pension.

 

Hende i Vejle kender jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...