Hop til indhold
Kæmpeladning

Dejlige Dominaer rundt i Danmark

Recommended Posts

Hej alle i frække mænd. 

Kom lige igennem en anden tråd med emnet memory Lane. Og vil jeg da lige prøve at starte med en a la det samme.

Kan I huske nogle af de gamle Dominaer. Og ved man evt hvad der er blevet af dem ?  

Kan huske en kvinde specielt, hun var ikke helt dansk. Holdt til omkring skjulhøj alle / Jyllingevej. Senere vist også på Dalgas boulevard. 

Den dejlige lyshåret Domina inde på vennemindevej Østerbro. 

Madame zakie. Inde ved søerne. 

Og så en lyshåret Domina ude i Ishøj. Landlyst stien. 

Nogle dejlige damer jeg kunne blive helt ekset over i knæene. Og fik røde kinder(og baller), når jeg fortalte hvad jeg ville have hos dem 

Byd gerne ind med flere. Men lad os holde s/m og lignende som adgang til omtale 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Maria i Upsalagade og på Roskildevej ung og smuk, så fantastisk ud i en latexkjole, 15-20 år siden.

Hende i baggården på Sortedams Dosseringen, var der i mange år.

BDSMfruen havde jeg også gode oplevelser med

Del dette indlæg

Link til indlæg

fruen/gudinden ved Engesvang, måske stadig aktiv omend på nedtrapning

Lady Cherie, tog min bdsm mødom, tænker ofte på hende

Dark tiger, har jeg ikke set aktiv længe

Lady Gitte, her kommer jeg helt sikkert tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Kæmpeladning skrev, den ‎05‎-‎02‎-‎2017 at 01:20:

Hej alle i frække mænd. 

Kom lige igennem en anden tråd med emnet memory Lane. Og vil jeg da lige prøve at starte med en a la det samme.

Kan I huske nogle af de gamle Dominaer. Og ved man evt hvad der er blevet af dem ?  

Kan huske en kvinde specielt, hun var ikke helt dansk. Holdt til omkring skjulhøj alle / Jyllingevej. Senere vist også på Dalgas boulevard. 

Nogle dejlige damer jeg kunne blive helt ekset over i knæene. Og fik røde kinder(og baller), når jeg fortalte hvad jeg ville have hos dem 

Har besøgt kvinden på Dalgas Boulevard fik kropsmassage der efter slag på ballerne ( så ballerne blev røde ) med forskellige redskaber til slut svensk.

Har besøgt BDSM fruen på Vennemindevej , mener senere at have læst at hun flyttede til Frankrig.

Har besøgt Simone og en anden, domina som jeg mener hed  Annika på Folehaven i Valby, blev vist frem nøgen (  af Annika  ) for telefon damen og skulle være deres bord og fodskammel, der kunne man godt få røde baller, til slut svensk eller man skulle selv spille den af foran dominaen.  

Club 26 i Ålborggade på Østerbro flere gode dominaer.

Hermodsgade i Kbh.nv. blev sat nøgen ud på opgangen i ca. 10 min. blev også lagt i en kiste, hængt op i benene eller fikseret med en dildo i røven som ikke måtte tabes, hvis den blev tabt vankede der pisk, pervers og masser af urin.

I Turesensgade Kbh.k  var der flere  dominaer, blide og mere hårde, besøgte 3 - 4 forskellige alle gode, men forskellige, en af Dem hed så vidt jeg husker Tanni, Jeg besøgte hende en Søndag eftermiddag, hun slog og piskede mine baller til blods, hun havde bestemt at jeg skulle have et vidst antal slag, og der var ingen nåde eller stop ord hun bestemte suverænt, derefter svensk. Jeg kunne næsten ikke gå til toget og måtte stå op hele vejen hjem selvom der var masser af siddepladser, hvad mon de andre passagerer har tænkt når jeg stod op trods masser siddeplads, men en rigtig god oplevelse. 

Hvem bliver mon den næste jeg skal besøge og hvad skal der ske, skal det være dominans, pisk eller sygepleje ?

Mvh. PS.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak ja Memory Lane hvor var der mange dejlige Dominaer eller mange blide piger som også havde lidt avanceret. Der var faktisk en del steder med OK SM faciliteter. I dag er der færre med flotte og vel udstyret.

Mindes Studio 136 i Folehaven var fantastisk, kælderen på Roskildevej, Lygten, en baggård i Rosenvægets Allé  og mange flere og de skønne dominaer, det vil ikke være retfærdigt at fremhæve nogen og glemme andre. Men faktisk er et par af de som er nævnt tidlige stadig aktive f.eks Simone, Ilona  og Lady Cherie

Kunne være hyggeligt hvis nogen af de tidligere dominaer kom på banen med en kommentar :-)

Til Pik Sprøjt.

Jeg er helt sikker på du kan få ballerne slået til blods igen. se evt på www.smporten.dk. Der er en anmeldelse (Bloody Monday hos Lady Iris) med billeder af slavens blødende baller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg slaven skrev, den 9/2/2017 at 12:33:

Og i Aalborg er der desværre ingen seriøse gode herskerinder tilbage..

nej der er ikke nogen i selve Aalborg men gæstevisit er der nogen engang imellem i Støvring på Shelle Motel men det er ofte en fra Sjælland miss Devil  og engang imellem vist også en anden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ålborg havde nu også brunetten Jeanett/Lonnie der også huserede i Århus på Herningvej 5B dengang den adresse fandtes..

Damn hun var bundpervers hende Jeanett

Del dette indlæg

Link til indlæg
T-Boner skrev, for 15 timer siden:

Ålborg havde nu også brunetten Jeanett/Lonnie der også huserede i Århus på Herningvej 5B dengang den adresse fandtes..

Damn hun var bundpervers hende Jeanett

Hun var ganske enkelt den bedste af alle. Der har jeg haft mange dybt perverse og vilde oplevelser. Både i Aalborg, Århus og Svenstrup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kæmpeladning skrev, den ‎05‎-‎02‎-‎2017 at 01:20:

Hej alle i frække mænd. 

Damen på Skjulhøj alle, Jyllingevej, Dalgas Boulevard og flere andre adresser hed Isabel, hun samarbejdede ofte med madam Barbara, et par spøjse damer, så vidt jeg husker fra Polen.

Kan også huske den lyshårede på Vennemindevej, husker dog ikke navnet. 

Madam Zackie er vist stadig aktiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pallehansen skrev, den ‎07‎-‎02‎-‎2017 at 14:08:

Maria i Upsalagade og på Roskildevej ung og smuk, så fantastisk ud i en latexkjole, 15-20 år siden.

Hende i baggården på Sortedams Dosseringen, var der i mange år.

BDSMfruen havde jeg også gode oplevelser med

Annabell hed hun på Sortedamssorteringen, annoncerede med noget alá "elsker piger, piner, binder og pisker mænd" :)

Hun kunne godt være hård og kontant, kan iøvrigt huske jeg var meget betaget af hendes bryster. 

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pik sprøjt skrev, den ‎09‎-‎02‎-‎2017 at 18:14:

Har besøgt kvinden på Dalgas Boulevard fik kropsmassage der efter slag på ballerne ( så ballerne blev røde ) med forskellige redskaber til slut svensk.

Har besøgt BDSM fruen på Vennemindevej , mener senere at have læst at hun flyttede til Frankrig.

Har besøgt Simone og en anden, domina som jeg mener hed  Annika på Folehaven i Valby, blev vist frem nøgen (  af Annika  ) for telefon damen og skulle være deres bord og fodskammel, der kunne man godt få røde baller, til slut svensk eller man skulle selv spille den af foran dominaen.  

Club 26 i Ålborggade på Østerbro flere gode dominaer.

Hermodsgade i Kbh.nv. blev sat nøgen ud på opgangen i ca. 10 min. blev også lagt i en kiste, hængt op i benene eller fikseret med en dildo i røven som ikke måtte tabes, hvis den blev tabt vankede der pisk, pervers og masser af urin.

I Turesensgade Kbh.k  var der flere  dominaer, blide og mere hårde, besøgte 3 - 4 forskellige alle gode, men forskellige, en af Dem hed så vidt jeg husker Tanni, Jeg besøgte hende en Søndag eftermiddag, hun slog og piskede mine baller til blods, hun havde bestemt at jeg skulle have et vidst antal slag, og der var ingen nåde eller stop ord hun bestemte suverænt, derefter svensk. Jeg kunne næsten ikke gå til toget og måtte stå op hele vejen hjem selvom der var masser af siddepladser, hvad mon de andre passagerer har tænkt når jeg stod op trods masser siddeplads, men en rigtig god oplevelse. 

Hvem bliver mon den næste jeg skal besøge og hvad skal der ske, skal det være dominans, pisk eller sygepleje ?

Mvh. PS.

Åhjaa.. Club 26, et mindre sted, men med flere gode dominaer, bla. Maria, Fanny og flere andre som jeg ikke lige kan huske navne på, men flere af dem har været yderst dygtige dominaer.

Hermodsgade var der en lyshåret domina, flot og dygtig pige, igen er navnet smuttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igennem et langt liv er der mange dominaer der har fået lov til at varme mine baller.

Min debut foregik i Frederiksborggade hos en ældre, men meget kyndig domina, ret spændende lejlighed hun havde.

Sidenhen er det blevet til mange timer hos Madam Karina i Folehaven, senere Roskildevej. Suzi i Pussyclub, på et andet sted i Eskildsgade tog en ung Domina ved navn Jasmin fuldkommen fusen på mig, hold da helt op hun var dygtig, mødte hende flere gange i andre klubber uhada..

Domina Janice. av..

Miss T senere skiftede hun navn til Malice, har haft nogle helt vanvittige oplevelser med den dame, totalt grænseoverskridende på den gode måde.

Der er mange andre der dukker op i erindringen, men det vil være omfattende at nævne dem alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Oldie skrev, 1 time siden:

Igennem et langt liv er der mange dominaer der har fået lov til at varme mine baller.

Min debut foregik i Frederiksborggade hos en ældre, men meget kyndig domina, ret spændende lejlighed hun havde.

Sidenhen er det blevet til mange timer hos Madam Karina i Folehaven, senere Roskildevej. Suzi i Pussyclub, på et andet sted i Eskildsgade tog en ung Domina ved navn Jasmin fuldkommen fusen på mig, hold da helt op hun var dygtig, mødte hende flere gange i andre klubber uhada..

Domina Janice. av..

Miss T senere skiftede hun navn til Malice, har haft nogle helt vanvittige oplevelser med den dame, totalt grænseoverskridende på den gode måde.

Der er mange andre der dukker op i erindringen, men det vil være omfattende at nævne dem alle.

Hej Oldie bare nævn nogle flere.

Jeg er lige kommet i tanke om 2 modne dominaer , som jeg besøgte for mange år siden på en sidevej til Jyllingevej i Vandløse det var på første sal i en villa, jeg kan ikke huske deres navne, blev bundet til gulv og loft, imens den ene udførte ting på forsiden og den anden på bagsiden af kroppen, senere gav de hinanden besked på hvad  modparten skulle udføre af perversiteter og smertepåvirkning bla. pisk, klemmer, udblokning og strøm på pik og nosser.

Mvh. PS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldie skrev, for 6 timer siden:

Damen på Skjulhøj alle, Jyllingevej, Dalgas Boulevard og flere andre adresser hed Isabel, hun samarbejdede ofte med madam Barbara, et par spøjse damer, så vidt jeg husker fra Polen.

Kan også huske den lyshårede på Vennemindevej, husker dog ikke navnet. 

Madam Zackie er vist stadig aktiv.

men giver hun afslutning og giver hun lov til at man kan slikke hende til udløsning

Del dette indlæg

Link til indlæg
spamand skrev, for 15 timer siden:

men giver hun afslutning og giver hun lov til at man kan slikke hende til udløsning

Jeg har kun været forbi hende en enkelt gang, da gav hun i hvert fald afslutning, ved ikke mht. at slikke hende, det var ikke aktuelt i situationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pik sprøjt skrev, for 20 timer siden:

Hej Oldie bare nævn nogle flere.

Jeg er lige kommet i tanke om 2 modne dominaer , som jeg besøgte for mange år siden på en sidevej til Jyllingevej i Vandløse det var på første sal i en villa, jeg kan ikke huske deres navne, blev bundet til gulv og loft, imens den ene udførte ting på forsiden og den anden på bagsiden af kroppen, senere gav de hinanden besked på hvad  modparten skulle udføre af perversiteter og smertepåvirkning bla. pisk, klemmer, udblokning og strøm på pik og nosser.

Mvh. PS

Det minder mig om en oplevelse jeg havde for rigtig mange år siden, men mener dog at det var et sted i et villakvarter i nærheden af Dalgas Boulevard / Roskildevej, med 2 damer også på en førstesal i en villa, det pudsige var at man blev lukket ind via kælderen hvor der var et mindre svømmebassin. Jeg husker det ikke så tydeligt.

Tilsvarende var der i en villa på Roskildevej i Albertslund, tæt på Vridsløse Statsfængsel, det var også et par damer der havde lidt sjov på førstesalen.

Navnene er desværre forsvundet i fortidens tåger, da det ikke var steder jeg vendte tilbage til.

Jeg skal lige ruske lidt op i hukommelsen, så kommer der helt sikkert flere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rosenvængets allé, det sjove baghus bag skakklubben :) 

Et godt sted hvor jeg har mødt en perlerække af gode og enkelte mindre gode dominaer, dejlige Uzi er nok den jeg husker bedst og har siden også mødt hende i Gammeltoftsgade. De øvrige på stedet husker jeg ikke navne på, men en af dem var kendetegnet på at hun havde en klap for det ene øje. En anden var såvidt jeg husker af italiensk oprindelse, en flot pige.

Gammeltoftsgade har også budt på nogle gode oplevelser, foruden Uzi, så husker jeg særligt en som jeg dog ikke husker navnet på lige nu, men der hængte billeder af hende på væggene i det mørke rum. Hun kunne virkelig noget med reb, men var også en mester ud i andre kunstformer.

Redlight i Abel Catrines gade på Vesterbro huserede på et tidspunkt en stærkt tatoveret dame, igen er navnet glemt, men hun er ej glemt.  Der kunne man  godt blive en anelse nervøs for om hun gik længere end aftalt, men hun havde styr på det :)

Folehaven, Roskildevej ved Valby bakke og i en periode også Retortvej skal heller ikke glemmes, igen en masse ansigter som er husket, men navnene er gået tabt igennem årene. Men Madam Karina, en virkelig ener. Fantasifuld og fandens fræk. Simone og Sara, vistnok aktive endnu også spændende damer.

Lygten på Nørrebro, stedet har virkelig svinget i standard, det samme har pigerne på stedet, men der var et sikkert ES, Maria. som jeg har hygget mig med mange søndage, hun havde altid vagt søndag husker jeg tydeligt .

Akja.. det var tider...

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Oldie skrev, den ‎05‎-‎03‎-‎2017 at 20:40:

Rosenvængets allé, det sjove baghus bag skakklubben :) 

Et godt sted hvor jeg har mødt en perlerække af gode og enkelte mindre gode dominaer, dejlige Uzi er nok den jeg husker bedst og har siden også mødt hende i Gammeltoftsgade. De øvrige på stedet husker jeg ikke navne på, men en af dem var kendetegnet på at hun havde en klap for det ene øje. En anden var såvidt jeg husker af italiensk oprindelse, en flot pige.

Gammeltoftsgade har også budt på nogle gode oplevelser, foruden Uzi, så husker jeg særligt en som jeg dog ikke husker navnet på lige nu, men der hængte billeder af hende på væggene i det mørke rum. Hun kunne virkelig noget med reb, men var også en mester ud i andre kunstformer.

Redlight i Abel Catrines gade på Vesterbro huserede på et tidspunkt en stærkt tatoveret dame, igen er navnet glemt, men hun er ej glemt.  Der kunne man  godt blive en anelse nervøs for om hun gik længere end aftalt, men hun havde styr på det :)

Folehaven, Roskildevej ved Valby bakke og i en periode også Retortvej skal heller ikke glemmes, igen en masse ansigter som er husket, men navnene er gået tabt igennem årene. Men Madam Karina, en virkelig ener. Fantasifuld og fandens fræk. Simone og Sara, vistnok aktive endnu også spændende damer.

Lygten på Nørrebro, stedet har virkelig svinget i standard, det samme har pigerne på stedet, men der var et sikkert ES, Maria. som jeg har hygget mig med mange søndage, hun havde altid vagt søndag husker jeg tydeligt .

Akja.. det var tider...

Har besøgt Uzi i Gammeltoftgade god oplevelse.

På Lygten besøgte jeg en herskerinde, kan ikke huske navnet på hende, hun havde en til oplæring som domina , først forklarede og viste herskerinden blidt hvordan tingene skulle gøres, derefter skulle dominaen udføre tingene hårdt og uden nåde, indtil herskerinden var tilfreds, det gav meget røde baller og ømme brystvorter til sidst urin over det hele.

Mvh. PS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pik sprøjt skrev, for 10 timer siden:

Har besøgt Uzi i Gammeltoftgade god oplevelse.

På Lygten besøgte jeg en herskerinde, kan ikke huske navnet på hende, hun havde en til oplæring som domina , først forklarede og viste herskerinden blidt hvordan tingene skulle gøres, derefter skulle dominaen udføre tingene hårdt og uden nåde, indtil herskerinden var tilfreds, det gav meget røde baller og ømme brystvorter til sidst urin over det hele.

Mvh. PS.

Har haft lignende oplevelse, ret spændende.

I det hele taget har jeg altid nydt spændingen ved ikke altid at vide hvad man gik ind til, nok derfor jeg har været hos så mange forskellige dominaer igennem tiden. Hvilket bringer mig til at tænke på Lizette som har været forskellige steder, blandt andet også på lygten.

Da jeg mødte hende første gang på amager for omkring 20 år siden, var hun en helt nystartet fantastisk flot pige i øvrigt under et andet navn (Claudia så vidt jeg husker). Det var ikke et SM sted, men der var et par kroge i væggen. Det var ikke til meget, men med hendes fantasi og ligefremme frækhed blev det til flere gode oplevelser.

Senere har jeg så mødt hende igen som erfaren domina, og en ting kunne man være sikker på, og det var at man slet ikke kunne være sikker på noget. Hun er/var ganske enkelt så fræk og eksperimenterende at det nogle gange var lige i overkanten af hvad jeg kunne klare.

Men spændende var det :)

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også " gammel i gårde".....

Der skrives meget om København. Her kan jeg ikke bidrage. Jeg besøgte herskerinder i Aalborg og Århus.

I Århus var den en nærmest legendarisk herskerinde i fr. Liese. Jeg har tilbragt mange timer hos hende til ydmygelse m.m.m.

I Aalborg var der i en periode gæstevisit af en Madame Claudia i Hermodsgade. Og hun kunne hendes kram.

Som tidligere skrevet har jeg også besøgt Jeanett/Lonnie rigtig meget. Ingen har for mig overgået hendes perverse lege.

En anden jeg har besøgt rigtig meget som fast kunde er Fr. Rikke på Vesterbro i Aalborg. 

Så kom Jylland også på landkortet.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg fandt hurtigt ud af at jeg ikke var til vanillasex, og det har så udviklet sig til virkelig hård og bizar BDSM de sidste 35 år . 

Jeg har formentlig besøgt hvert eneste BDSM sted der har været i Storkøbenhavn i den periode . 

Rosenvængets Alle, jeg tror altså at hun hed Vivi ? 

På Roskildevej har der dæleme været mange, med ret svingende kvalitet . 

Aaboulevarden med Domina Medea ( hun var sat´me lækker ) Madame Helene var dygtig, men jeg tændte helt af en dag jeg så hende halvnøgen : Hun havde så mange ar på kroppen at man skulle tro nogen havde leget slagte på hendes krop - det syn glemmer jeg aldrig, og besøgte hende aldrig derefter . Jeg ved hun stadig er aktiv, i dag i Studio 136, som nu om dage ligger i udkanten af København . Det sted har jeg aldrig besøgt, for jeg foretrækker dominaer der er knap så modne som dem der er på stedet . 

I Aalborggade mødte jeg Maria, hun var superlækker, men en rigtig domina, der ikke rigtig respekterede mine grænser. Samme sted var der på et tidspunkt en meget aktiv telefondame med koreanske rødder . Hende mødte jeg så senere et par gange på Lygten, hold kæft hvor var hun god og hård . Hende har jeg tit tænkt på, selvom det mindst er 15 år siden jeg så hende sidst . 

Så var der den lille spansk/danske  domina i Gentofte, navnet ligger lige på læben, hun var hård, så skide godt ud, og havde en supersexet måde at bruge sin stemme på, mens hun dominerede . 

Så var der Lady Nyx, hun var også med koreansk afstamning, og ingen har i den grad fået mig op at køre, hverken før eller senere. Jeg har mødt hende på Islevbrovej, men jeg er ikke helt sikker på om jeg har mødt hende tidligere et andet sted ? 

Lad mig lige vende tilbage til Studio 136, der i mange år lå i Folehaven ( 136 ) her mødte jeg Lady Karina og Simone ikke at forglemme . 

Uha.... 35 år, hvis jeg havde kunne undvære at besøge alle de kvinder havde der nok holdt en ny Porsche Panamera i carporten i stedet for en Fiat Punto . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik et lille "prik" idag fra Madame Elizabeth. Hun mindede mig om, at det ikke kun var Aalborg og Århus jeg har været. Men også besøgt Madame i Odense. Det forgik sådan her:
Det mest grænseoverskridene og ydmygende jeg har oplevet var en over pervers leg med Madame Elisabeth i en sex-bio i det offentlige Odense. 

Jeg havde aftalt at mødes med Madame Elisabeth på en rasteplads ved motorvejen. Efter at have holdt bildøren for Madame gik turen mod Odense. Jeg lod mit blik ramme den smukke herskerinde og fik som svar straks en lussing. 

Ved ankomsten til Odense kørte vi til en pornobutik med kabiner, glory-holes og meget mere.
Jeg blev alene sendt ind i butikken for, at købe en maske der var bestilt af Madame. Du skal bare fortælle ekspedienten at du hedder Pik-Lise og så giver du en buket blomster til den mandlige ekspedient. Jeg tog mod til og gik ind. Meget ydmygende at spørge ekspedienten.
Herefter ud og hente Madame. Jeg holdt igen døren for hende. Inde i butikken var der kunder, men det betød ikke noget for Madame: Hun råbte højt: Denne vej, Pik-Lise. Og der fulgte jeg efter som den lille hund.

Vi kom ind i pornobiografen og gik ind i et rum. Jeg fik besked på at smide tøjet og iføre mig dametøjet: Body dragt, Kjole, Paryk, høje sko, halssmykker, læbestift m.m. Efter omklædningen fandt jeg ud af, at Madame Elisabeth  havde haft mig til salg de tidligere dage. Kunder i sex-bio kunne få et blow-job af Pik-Lise for 10,00 kr.
Madame kontakte et par mænd ved siden af og tilbød et blow-job for kun 10,00 kr.
En mand  kom ind. Jeg fik besked på at kærtegne hans bukser, herefter trække dem ned og sutte hans pik af. Jeg suttede det bedste jeg kunne. 
Så blev jeg selv sendt frem for at tilbyde blow-job for en ti’er, mens Madame tog sig lidt af den første mand. 

En ny ældre mand kom frem og tvang hans pik langt ned i halsen på mig. Virkelig ydmygende.
På et tidspunkt ville Madame have noget at drikke og jeg blev sendt hen til en sodavandsmaskine. Den tog ikke 5-kroner som jeg havde tjent til Madame. Så må du jo gå ud i forretningen og veksle grinede hun.

Jeg gik ud i forretningen. Jeg kunne ikke se ekspedienten, men et ægtepar eller kærestepar kunne se mig gå rundt. Især kvinden fulgte mig, da jeg gik rundt i butikken. 
Tilbage i sex-bio’en gik jeg nu rundt fra kabine til kabine og større rum for at veksle. Det lykkes ikke. Som straf blev pisken fundet frem og det blev til en serie slag og lussinger. 
Den første mand var det stadig: Madame sagde til mig: Nu sutter du ham af til han spermer. Jeg gik i gang. Efter lidt tid rykkede det i hans pik og den varme sperm flød. Madame kom strakt med en kiks. Den blevet fyldt med den varme sperm og nu spist af Pik-Lise.

De unge fyre ville ikke have deres pik suttet af, men  i stedet bag Madame dem nu lægge en stor spytklat på en kiks. Herefter indtog Pik-Lise den til stor morskab for Madame og gæsterne.
Nu blev masken fundet frem. En speciel en: fuldmaske med specialåbning til munden, hvor der er plads til komme diverse ting slaven skulle indtage. Feks sperm, spyt, urin, madrester. Og det bliver læggende til slaven har spist det. Madame fik nu flere til at spytte på kiks, som blev proppet med  i skålen på masken også en cigaret gik samme vej. Jeg spiste og spiste.
Til morskab for Madame og gæsterne skulle jeg nu spille min pik af. Det gik ikke langtid med at komme. Bagefter blev gulvet slikket rent.
Som afslutning i sexbio’en skulle jeg nu rundt og sige tak til de mænd der kiggende på. Meget ydmygende.

Omklædning igen og i bil tilbage til rastepladsen.
Madame blev sat af. Jeg blev bedt om at lægge mig ned på knæ og kysse hendes lange sorte støvler farvel, mens bilerne kørte forbi på vejen.

Se det var ektrem ydmygende. En super leg som ligger som min nummer 1 i ydmygelse og latterligørelse. Der findes billeder fra sexbio'en som Madame Elizabeth vist nok har endnu

Redigér indlæg
Redigeret af Aalborg slaven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...