Hop til indhold
Guest Sara25

Hvad koster det at blive kærester /gift?

Recommended Posts

NoBS skrev, for 2 timer siden:

Såre sandt - jeg hentydede nu til den altid nærværende manipulation af mænd som kvinder er så fint evolutionært kodede til at udføre over os stakkels letforførte :D

Ahh vi er vel også ret gode til det selv .kan kun tale for mig selv .men har da selv en tarvelig hund .for at komme ind under trussen

Del dette indlæg


Link til indlæg
pocketmoney skrev, for 7 timer siden:

Ahh vi er vel også ret gode til det selv .kan kun tale for mig selv .men har da selv en tarvelig hund .for at komme ind under trussen

Der er købesex ens redning, så er man fri for at nedværdige sig selv mere end højest nødvendigt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Kindhesten80 skrev, for 9 timer siden:

Selv om en kvinde godt kan finde på at vælge en fyr som kæreste pga at han er velhavende, så kan man næppe kalde det tilbud du har fået for et kæreste tilbud. Er der direkte betaling involveret, med sex og selskab som modydelse, så er det altså stadig prostitution. Som jeg ser det, har det lige så lidt med det at være kæreste at gøre, som "girlfriend experience" udbudt af en GP har. Det vil stadig være en form for betalt skuespil. 

Helt enig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Pas nu på med det med pris før du overhovedet ved hvad "pakken" indeholder og ikke uvæsentligt om du i det hele taget synes bare lidt om manden. Men ok han er nu heller ikke for kvik, hvis han beder om en pris på noget ingen ved hvad indeholder :D

Sagde også at det vigtigste var kemien. Regner nu ikke med at sige ja, når det kommer til stykket.. :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Mange Mænd er håbløse til Kvinder! tænkt sig at komme i en situation at man vil købe sig til Kærlighed :huh: Man må da have et enormt lavt selvværd hvis man tror en Kvinde ikke skulle kunne lide en for den man er. Men det er da udbredt… med et mere eller mindre fastlagt beløb. 

Personlig ville jeg aldrig kunne overbevise mig selv om det var kærlighed hvis det havde en pris. Jeg kunne heller ikke overbevise mig selv om det var kærlighed hvis forholdet var bygget op på hun skulle have gaver (eller what ever) med jævne mellemrum for ellers havde man ikke et forhold. Ja faktisk ville jeg også til enhver tid fravælge sex med hende hvis præmisen for sex var tingene skulle gå efter hendes hovedet.

Jeg vil meget hellere undvære at have en Kæreste/kone fremfor at have en som prostituerer sig til en. Ikke fordi jeg har noget imod prostitution!!! tværtimod :-) men så besøger jeg hende for sex og vil ikke involveres følelsesmæssig eller have noget med hendes problemer og familie at gøre. Kort sagt, et dyt i bamsen og farvel og tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 3 timer siden:

Mange Mænd er håbløse til Kvinder!

Er mange kvinder så også håbløse til mænd ifølge dine iagttagelser ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Er mange kvinder så også håbløse til mænd ifølge dine iagttagelser ? ;)

Den skal nok uddybes så jeg ved hvad du tænker på

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 1 minut siden:

Den skal nok uddybes så jeg ved hvad du tænker på

Du skriver jo ganske kort, at mange mænd er håbløse til kvinder! Du foresætter så ud kærligheds sporet, underforstået at man må have et lavt selvværd, hvis man køber en "kæreste lignende" pakke.

Det er så i relation til det, at jeg spørger om kvinder så også er håbløse til mænd. Der er jo kvinder som tilbyder dette, så må de vel også have et lavt selvværd.

Man kan vel så også gå videre og hævde "Mænd der køber sex" har et lavt selvværd, for det er mest naturligt at der ikke er penge involveret i sex, hvis begge parter skal have noget seksuelt ud af det. Jamen det skal kvinderne jo ikke, vil du sikkert hævde. måske, måske ikke, men er det så ikke lidt underligt at største parten af kvinder siger "Jeg elsker sex". Disse kvinder må vel så også leve i en form for selvbedrag oder ?

Nå, men jeg mener sådant set ikke at det ene køn har patent på hverken lavt selvværd eller modsat at gøre det rigtige og ægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
TheVoice skrev, 1 time siden:

Du skriver jo ganske kort, at mange mænd er håbløse til kvinder! Du foresætter så ud kærligheds sporet, underforstået at man må have et lavt selvværd, hvis man køber en "kæreste lignende" pakke.

Det er så i relation til det, at jeg spørger om kvinder så også er håbløse til mænd. Der er jo kvinder som tilbyder dette, så må de vel også have et lavt selvværd.

Man kan vel så også gå videre og hævde "Mænd der køber sex" har et lavt selvværd, for det er mest naturligt at der ikke er penge involveret i sex, hvis begge parter skal have noget seksuelt ud af det. Jamen det skal kvinderne jo ikke, vil du sikkert hævde. måske, måske ikke, men er det så ikke lidt underligt at største parten af kvinder siger "Jeg elsker sex". Disse kvinder må vel så også leve i en form for selvbedrag oder ?

Nå, men jeg mener sådant set ikke at det ene køn har patent på hverken lavt selvværd eller modsat at gøre det rigtige og ægte. 

De få forhold jeg kender til hvor det er lidt åbenlyst det er denne ordning vi snakker om ser Manden forholdet som et forhold hvorimod kvinden ser det mere som en praktisk foranstaltning. 

Angående købesex: Jeg køber en service og GPéren er på arbejde. Elsker hun sit arbejde og evt at tilfredsstille Mænd? who knows nogle gør sikkert og muligvis andre ikke gør. Jeg leverer en service til andre via mit arbejde, jeg elsker mit arbejde. 

Jeg kunne ikke leve i et forhold og opfatte det som et forhold hvis præmissen er af materialistisk karakter. Måske du kan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 40 minutter siden:

Du skriver jo ganske kort, at mange mænd er håbløse til kvinder! Du foresætter så ud kærligheds sporet, underforstået at man må have et lavt selvværd, hvis man køber en "kæreste lignende" pakke.

Det er så i relation til det, at jeg spørger om kvinder så også er håbløse til mænd. Der er jo kvinder som tilbyder dette, så må de vel også have et lavt selvværd.

Man kan vel så også gå videre og hævde "Mænd der køber sex" har et lavt selvværd, for det er mest naturligt at der ikke er penge involveret i sex, hvis begge parter skal have noget seksuelt ud af det. Jamen det skal kvinderne jo ikke, vil du sikkert hævde. måske, måske ikke, men er det så ikke lidt underligt at største parten af kvinder siger "Jeg elsker sex". Disse kvinder må vel så også leve i en form for selvbedrag oder ?

Nå, men jeg mener sådant set ikke at det ene køn har patent på hverken lavt selvværd eller modsat at gøre det rigtige og ægte. 

Ærlig talt, så syntes jeg også det er noget mærkeligt noget at købe en kærestelignende ydelse, i form af almindeligt selskab. Det er sådan set fint nok at man ønsker sig kærestelignende sex, som i "GFE", men det varer jo også meget kort tid, tilpas kort tid til at skuespillet kan opretholdes. Men køber man sig til et kærestelignende forhold er man da ude i et kæmpe selvbedrag. Det er modsat sex, massage, klipning, etc. ikke en ydelse man normalt køber sig til. Heri ligger en principiel forskel. 

Jeg mener ikke at mænd der køber sex nødvendigvis har et lavt selvværd. De køber sig til en specifik ydelse, pga. de har et behov. Men man er da ude i lavt selvværd eller er desperat, hvis man skal betale kvinder bare for at holde en med selskab, og så få hende til at kalde en "kæreste". Man betaler jo heller ikke normalt venner for at holde en med selskab. 

Jeg kan ikke se at kvinderne har lavt selvværd i denne sammenhæng. De bliver jo betalt for at opretholde skuespillet. De kan i princippet når dagen er omme, gå hjem til deres rigtige kæreste og bruge deres fritid og penge på dem selv og deres kæreste. 

At nogen kvinder kan lide at være GPer betyder ikke at de er ude i et selvbedrag. Der er mange mennesker som godt kan lide deres arbejde, og ikke ville undvære det. Det betyder bare ikke at de er villige til at arbejde gratis, for de skal jo også leve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Tror de fleste af os piger støder på fyre, som lever med selvbedrag - der er drømme og fantasier- en sød pige er villig og tilgængelig - det kan være svært at skelne ml virkelighed og fantasi. Og netop den ømhed, man mangler bliver pludselig indfriet og pigen er jo åben og flirtende, det kan hurtigt blive forvirrende... Det er jo ikke gældende for alle fyre og tit er det også bare en fræk aftale.

Jamen jamen, midt i hele denne købe/salgsverden, så er nogle oplevelser alligevel givtige for begge parter, men det kan fra min side aldrig blive kærlighed. Desuden er det ikke hele mig, man oplever som kunde, men mere en overpositiv del af mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 23 timer siden:

Vor HERRE bevares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nu kunne det jo også godt være at "lillemor" SELV havde betalt for den pels, og at hun rent faktisk havde andet at byde på, end et symmetrisk ansigt og spredte ben!
Jeg har 5 pelse, dem er der immervæk ingen mænd der har givet af mig og de tre dyreste købte jeg før jeg blev luder.

Og ja, så er der små mænd, der tydeligvis ikke har andet at byde på end penge, de kan jo passende finde sammen med de piger, der blot har udseendet med sig, og så iøvrigt forsvare det ved, at det er en kvindes biologi at falde for netop deres penge.

Det kan godt være at "Claire" er glad for rige kunder, men den mand "Claire" jager, når hun ikke er "Claire" har nok en temmeligt meget lavere timeløn, både nu og i fremtiden.
Endeligt, har jeg selvfølgelig fuld medlidenhed med den 70+ årige mand, der aldrig har oplevet kærlighed, men i stedet kan sidde alene på sin fyldte pung, og sige at det han har, med den unge pige der tilfældigvis er ved hans side i weekenden, er "ægte", og så komme med en latterlig kommentar om "biologi".
 

Og ps. Hvis pigen på trods af hans penge, stadig ikke vil ha ham, kan han altid kalde hende "følelsespanseret" :o;)

Få noget indhold folkens!

 

 

klasse-indlæg. Ugens bedste. Intet mindre. Claire fortjener en medalje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 6 timer siden:

De få forhold jeg kender til hvor det er lidt åbenlyst det er denne ordning vi snakker om ser Manden forholdet som et forhold hvorimod kvinden ser det mere som en praktisk foranstaltning. 

Angående købesex: Jeg køber en service og GPéren er på arbejde. Elsker hun sit arbejde og evt at tilfredsstille Mænd? who knows nogle gør sikkert og muligvis andre ikke gør. Jeg leverer en service til andre via mit arbejde, jeg elsker mit arbejde. 

Jeg kunne ikke leve i et forhold og opfatte det som et forhold hvis præmissen er af materialistisk karakter. Måske du kan 

 

Jeg tror du har misforstået mit indlæg, Du hævder at mange mænd er håbløse i forhold til kvinder, og så spørger jeg så bare ind om du også synes at mange kvinder også er håbløse mænd.  

Jeg tager herefter udgangspunkt i din fordom omkring mænd, og prøver at fabrikere nogle tilsvarende fordomme der sikkert også kan findes omkring kvinder. Nå men for at gøre det kort så mener jeg ikke at noget køn har specifik patent på at være mere håbløse omkring kendskabet  til det modsatte køn, evnen til at leve i selvbedrag eller have lavt selvværd. 

Og nej, jeg vil hverken betale for kunstig kærlighed eller socialt samvær. Men at nogle mænd dyrker illusionernes magi, og betragter deres favorit pige eller lignede for deres "hemmlige" elskerinde mener jeg slet ikke kan forklares med ord som lavt selvværd. Det samme for de mænd der evt køber en bekvem pakke løsning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 6 timer siden:

Tror de fleste af os piger støder på fyre, som lever med selvbedrag - der er drømme og fantasier- en sød pige er villig og tilgængelig - det kan være svært at skelne ml virkelighed og fantasi. Og netop den ømhed, man mangler bliver pludselig indfriet og pigen er jo åben og flirtende, det kan hurtigt blive forvirrende... Det er jo ikke gældende for alle fyre og tit er det også bare en fræk aftale.

Jamen jamen, midt i hele denne købe/salgsverden, så er nogle oplevelser alligevel givtige for begge parter, men det kan fra min side aldrig blive kærlighed. Desuden er det ikke hele mig, man oplever som kunde, men mere en overpositiv del af mig..

Enig, men......hvis vi absolut skal tale om selvbedrag, så er der nok lige så meget selvbedrag hos pigerne. Det handler nok bare om nogle andre ting om emner. ;) For mit vedkommende vil jeg hellere udtrykke det ved, at mange dyrker illusionerne og elsker denne "fantasi verden" hvor alt kan lade sig gøre og alle er glade og tilfredse. Jeg er helt enig i, at hvis man ikke evner at skelne fantasi fra virkligheden så går det galt.

Kort sagt hvis man ikke fra begge sider tilsætter præmissen "Du giver mig penge og du får sex" nogle illusioner, fantasier og andre virkemidler så bliver det sgu en noget tam oplevelse for begge parter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 7 timer siden:

Ærlig talt, så syntes jeg også det er noget mærkeligt noget at købe en kærestelignende ydelse, i form af almindeligt selskab. Det er sådan set fint nok at man ønsker sig kærestelignende sex, som i "GFE", men det varer jo også meget kort tid, tilpas kort tid til at skuespillet kan opretholdes. Men køber man sig til et kærestelignende forhold er man da ude i et kæmpe selvbedrag. Det er modsat sex, massage, klipning, etc. ikke en ydelse man normalt køber sig til. Heri ligger en principiel forskel. 

Jeg mener ikke at mænd der køber sex nødvendigvis har et lavt selvværd. De køber sig til en specifik ydelse, pga. de har et behov. Men man er da ude i lavt selvværd eller er desperat, hvis man skal betale kvinder bare for at holde en med selskab, og så få hende til at kalde en "kæreste". Man betaler jo heller ikke normalt venner for at holde en med selskab. 

Jeg kan ikke se at kvinderne har lavt selvværd i denne sammenhæng. De bliver jo betalt for at opretholde skuespillet. De kan i princippet når dagen er omme, gå hjem til deres rigtige kæreste og bruge deres fritid og penge på dem selv og deres kæreste. 

At nogen kvinder kan lide at være GPer betyder ikke at de er ude i et selvbedrag. Der er mange mennesker som godt kan lide deres arbejde, og ikke ville undvære det. Det betyder bare ikke at de er villige til at arbejde gratis, for de skal jo også leve. 

Min pointe er som det også fremgår at mine andre indlæg, at man skal være varsom med først tale om selvbedrag og dernæst forklare det med lavt selvværd. Ser vi lidt på hvad prostitutions modstander kunne finde på at sige omkring både pigerne og mændene der købes sex, så vil de sikkert også betragte købsex som et stort selvbedrag fra begge sider.  

Så min pointe var ikke, at vi nu skulle forsvare købesex og nedgøre den sikkert lille  gruppe mænd der køber sig til en pakke løsning, ved at sige at de nok har et lavt selvværd.  Nedgør man mændene er man i min optik også nødt til at nedgøre de kvinder der levere pakke løsningen. Så tror jeg også at man skal passe på med at overfortolke tråden emne, for der er jo ingen der p.t. har prøvet at redegør for hvad dækker "betalt kæreste" egentligt over 

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 34 minutter siden:

Min pointe er som det også fremgår at mine andre indlæg, at man skal være varsom med først tale om selvbedrag og dernæst forklare det med lavt selvværd. Ser vi lidt på hvad prostitutions modstander kunne finde på at sige omkring både pigerne og mændene der købes sex, så vil de sikkert også betragte købsex som et stort selvbedrag fra begge sider.  

Så min pointe var ikke, at vi nu skulle forsvare købesex og nedgøre den sikkert lille del lille gruppe mænd der køber sig til en pakke løsning, ved at sige at de nok har et lavt selvværd.  Nedgør man mændene er man i min optik også nødt til at nedgøre de kvinder der levere pakke løsningen. Så tror jeg også at man skal passe på med at overfortolke tråden emne, for der er jo ingen der p.t. har prøvet at redegør for hvad dækker "betalt kæreste" egentligt over 

 

Lavt selvværd er måske det forkerte ord at bruge i denne sammenhæng. For der kan selvfølgelig være flere grunde til at man vælger denne type "pakkeløsning". Alligevel kan man ikke komme udenom tanken at en fyr der insisterer på at købe "en kæreste", på en eller anden måde har opgivet at finde en rigtig kæreste ude i den virkelige verden. Er det en falliterklæring? Ja, på en måde. For der er ikke nogen grund til at kalde en GP som holder ham med selskab for en kæreste. Du har selvfølgelig ret i, at vi ikke i dette tilfælde præcist ved hvad det evt. forhold dækker over. Men lige meget hvad, så er det helt sikkert malplaceret at bruge det udtryk i denne sammenhæng. Normalt reserverer vi dette udtryk til privatlivet mellem 2 parter som har romantiske følelser for hinanden, eller måske har planer om at blive partnere eller gifte sig på længere sigt. Jeg syntes derfor slet og ret man skal kalde det noget andet. 

Jeg har da også et par gange gået og forestillet mig at jeg havde en slags affære med en GP jeg så over en længere periode. Men med den vigtige krølle at jeg allerede fra starten af havde indstillet mig på at det aldrig kunne blive til mere end dette, og at vi aldrig ville kunne mødes privat. Eller for den sags skyld, lære hinanden bedre at kende. Det ville være begrænset til sex og lidt snak i en kort tidsperiode. Holder man sig indenfor disse rammer, er fantasien uskyldig. Af samme grund mener jeg også at sugardating bevæger sig i en farlig gråzone, eftersom det kan være svært at skelne mellem hvornår man bevæger sig fra det kommercielle til det strengt personlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Jeg tror ikke at personen har lavt selvværd overhovedet - måske mere en firkantet tankegang. Det er lidt Nobs tankegang, men fred med det. Patriarkalsk  ;)

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

TheVoice skrev, for 5 timer siden:
'Enig, men......hvis vi absolut skal tale om selvbedrag, så er der nok lige så meget selvbedrag hos pigerne. Det handler nok bare om nogle andre ting om emner.  For mit vedkommende vil jeg hellere udtrykke det ved, at mange dyrker illusionerne og elsker denne "fantasi verden" hvor alt kan lade sig gøre og alle er glade og tilfredse. Jeg er helt enig i, at hvis man ikke evner at skelne fantasi fra virkligheden så går det galt.
Kort sagt hvis man ikke fra begge sider tilsætter præmissen "Du giver mig penge og du får sex" nogle illusioner, fantasier og andre virkemidler så bliver det sgu en noget tam oplevelse for begge parter.'

Well, umiddelbart ville det ikke være dårligt - et kvarters stævnemøde i frokostpausen en gang om ugen.. Det plejer at hjælpe at sige at man tænder på tanken.. :P
Jeg har bare oplevet at fyre synes at jeg er super positiv osv, men det er ingen hele tiden- det er et servicefag.. Som så meget andet..
Men ja, så kan alt koges ned til illusioner i bund og grund.. Det fede i tilværelsen for mig er oplevelser, gerne delt med andre, desuden erfaringer og også den rummelighed, der kun bliver større med tiden. Jeg er ikke et fattigere menneske med de ting, jeg trods alt, har lært i min tid som prostitueret. Det handler måske om ens syn på tingene.. - man skal bare ikke gå på kompromis med sine grænser.

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, den 1/2/2017 at 22:33:

Helt sikkert - er jeg så Yahya i denne uge eller er det Århuselskeren.... Spil en anden plade...... Eller vis mig at du er så skide klog, at du faktisk kan tilbagevise påstandene med noget du ved eller har sat dig ind i.

Jeg må altså give Claire ret her. Du minder ufattelig meget om en jeg har haft samme problem med mht at han troede jeg var gratis. Pænt egoistisk tankegang især når man ved at jeg er lyserød. Jeg kan tage fejl, men tror det næppe. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg må svare på det oprindelige spørgsmål.

Jeg er nok lidt naiv, jeg lærte min kone at kende for mange år siden.

Man kan da godt sige, at jeg betalte hendes uddannelse, jeg arbejdede og hun startede kort efter uddannelse

Jeg er da overhovedet ikke interesseret i hvad det koster at blive gift - intet rager mig mindre

Jeg elsker min kone, vi har det fantastisk sammen, vi kan grine og græde sammen og vi har vel kendt hinanden så længe, at den ene ved hvad den anden gør....

Og så alligevel, jeg skammer mig ikke over min bibeskæftigelse, at jeg besøger kvinder som jeg hygger mig meget med, jeg skal ikke være kæreste, giftes eller noget i den retning, kald det en hobby, at jeg mangler noget i forhold til min kone, måske, men sådan er det og jeg vil ikke lave om på det, så længe jeg ikke gør hende fortræd og jo, hun ville blive ked af det, hvis hun fandt ud af det, så det gør jeg meget for, at hun ikke gør.

Det korte af det lange, det "koster " ikke noget at blive gift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den 1/2/2017 at 23:58:

Han bad mig selv om at prissætte det.. Nå, har regnet det ud efter hvad en hel nat koster x2. Anyways. Har givet ham muligheden for skrive noget spændende om sig selv. Venter spændt.. Imens har jeg lige fået et tilbud om sex for maling af en anden gut :lol:

Det her vil jeg gerne lige have uddybet :) 

Ved så ikke hvad du tager for en nat, men hvis vi siger 10.000, mener du så han tilbød dig 20.000 pr døgn ?Læs 600.000 udbetalt om måneden ? :shock:

Isåfald medmindre du har mødt ham, så 99,9 procent sikker på det er en faker der skriver til dig.  

Du er sikkert nok så smuk og skøn, men tvivler på der er ret mange af de tilbud i verden. Og ved fra tidligere som chauffør en del om branchen. Og det er at der desværre findes rigtigt mange af de her fakere. Dem der skriver igen og igen og tager alt GPérens tid. Spørger om alt muligt uden at vil afslutte en aftale.  De er som regel super smukke, rige og har en pik på 23 cm og fantastiske elskere. Altså ifølge dem selv :D  og jo lidt at skrive bag et tastetur på en telefon :D

Min er erfaring er at har nogle, nogle af ovennævnte egenskaber, så sjældent de praler med dem pr sms eller over telefon, hvis de virkelig vil have en aftale.  Det siger sig selv. Hvem ville på forhånd sætte nogle kæmpe præstationskrav til sig selv , og så iøvrigt som de her nævnte fakere også tit gør, tilbyder overpris og siger de vil have én, en hel nat..   Men fælles for dem, er at efter timevis og dagevis sms korrespondance, og måske nogle aflysninger, så dør kontakten helt ud, når de skal møde op live :) 

Jeg siger på ingen måde at ham du skriver med via email er sådan en. Jeg aner ikke jo ikke om du har mødt ham i virkeligheden eller hvordan det forholder sig. Jeg fik bare den mistanke da jeg så dit indlæg med prisen. 

 

Vedr. om det rigtige eller forkerte ved at indgå sådanne kæresteforhold har jeg ingen mening om. Det kender kun du svaret på.  Der er skrevet det der skal. Både fordele og ulemper og hvad man skal passe på.

Dog mene at hvis kemien er der, så ihvertfald ikke se noget moralsk moralsk forkert i det.  Som jeg lidt kunne antyde hos nogle af dine medsøstre.  

Penge er bestemt ikke alt. Men meget gode at have.  Har du ikke lyst til en rigtig kæreste pt, hvorfor så ikke "lege" det med en hvis kemien er god, og ikke mindst pengene.  Er det mere mere forkert det her end at gå i seng med en mand mod betaling?  Jeg mener ihvertfald nej.  Kan man adskille sex og følelser, så kan man da også adskille det at lege en kæresteforhold kontra det at være hamrende forelskede i hinanden.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror du har misforstået mit indlæg, Du hævder at mange mænd er håbløse i forhold til kvinder, og så spørger jeg så bare ind om du også synes at mange kvinder også er håbløse mænd.  

 

Kvinder kan også være håbløse til Mænd

Citat

 

Og nej, jeg vil hverken betale for kunstig kærlighed eller socialt samvær. Men at nogle mænd dyrker illusionernes magi, og betragter deres favorit pige eller lignede for deres "hemmlige" elskerinde mener jeg slet ikke kan forklares med ord som lavt selvværd. Det samme for de mænd der evt køber en bekvem pakke løsning

Kommer an på setuppet. Hvis manden betaler fordi han ikke tror en kvinde vil have ham uden er det lavt selvværd. Betaler han fordi han bare vil have et trofæ så er det ikke nødvendigvis lavt selvværd… men i hvert fald heller ikke kærlighed 

Uanset forstår jeg ikke man ønsker et forhold til en Kvinde hvis det er baseret på Penge/gaver. Personligt ville jeg hellere være single så

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
pocketmoney skrev, den 2/2/2017 at 00:19:

Ahh vi er vel også ret gode til det selv .kan kun tale for mig selv .men har da selv en tarvelig hund .for at komme ind under trussen

Ha ha ha ha - men det lykkes kun fordi hun lader dig gøre det - så du kan føle dig som en mand..... ;)

Når jeg har det behov - altså føle mig som en mand - går jeg ned på havnen og taler med fiskerne (de er edder seje) - og så køber jeg en hammer i XL på vej hjem :D ... På den måde er jeg ikke så let at forføre    Host host

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
ZEUS skrev, den ‎03‎-‎02‎-‎2017 at 12:11:

Det her vil jeg gerne lige have uddybet :) 

Ved så ikke hvad du tager for en nat, men hvis vi siger 10.000, mener du så han tilbød dig 20.000 pr døgn ?Læs 600.000 udbetalt om måneden ? :shock:

Isåfald medmindre du har mødt ham, så 99,9 procent sikker på det er en faker der skriver til dig.  

Du er sikkert nok så smuk og skøn, men tvivler på der er ret mange af de tilbud i verden. Og ved fra tidligere som chauffør en del om branchen. Og det er at der desværre findes rigtigt mange af de her fakere. Dem der skriver igen og igen og tager alt GPérens tid. Spørger om alt muligt uden at vil afslutte en aftale.  De er som regel super smukke, rige og har en pik på 23 cm og fantastiske elskere. Altså ifølge dem selv :D  og jo lidt at skrive bag et tastetur på en telefon :D

Min er erfaring er at har nogle, nogle af ovennævnte egenskaber, så sjældent de praler med dem pr sms eller over telefon, hvis de virkelig vil have en aftale.  Det siger sig selv. Hvem ville på forhånd sætte nogle kæmpe præstationskrav til sig selv , og så iøvrigt som de her nævnte fakere også tit gør, tilbyder overpris og siger de vil have én, en hel nat..   Men fælles for dem, er at efter timevis og dagevis sms korrespondance, og måske nogle aflysninger, så dør kontakten helt ud, når de skal møde op live :) 

Jeg siger på ingen måde at ham du skriver med via email er sådan en. Jeg aner ikke jo ikke om du har mødt ham i virkeligheden eller hvordan det forholder sig. Jeg fik bare den mistanke da jeg så dit indlæg med prisen. 

 

Vedr. om det rigtige eller forkerte ved at indgå sådanne kæresteforhold har jeg ingen mening om. Det kender kun du svaret på.  Der er skrevet det der skal. Både fordele og ulemper og hvad man skal passe på.

Dog mene at hvis kemien er der, så ihvertfald ikke se noget moralsk moralsk forkert i det.  Som jeg lidt kunne antyde hos nogle af dine medsøstre.  

Penge er bestemt ikke alt. Men meget gode at have.  Har du ikke lyst til en rigtig kæreste pt, hvorfor så ikke "lege" det med en hvis kemien er god, og ikke mindst pengene.  Er det mere mere forkert det her end at gå i seng med en mand mod betaling?  Jeg mener ihvertfald nej.  Kan man adskille sex og følelser, så kan man da også adskille det at lege en kæresteforhold kontra det at være hamrende forelskede i hinanden.

Der er mange gode råd. Har nu ikke tænkt mig at tage det seriøst. Men ja, der er flere tilbud, jeg har takket nej til- man får godt nok nogle sjove henvendelser en gang imellem..  :rolleyes:

Forstod ligesom Liderligfyr ikke tanken bag. Men der er måske ikke nogen grund til at overanalysere noget simpelt.. Manden har nogle behov, han vil have dækket.

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...