Hop til indhold
Guest Sara25

Hvad koster det at blive kærester /gift?

Recommended Posts

Hva det koster å være kæreste eller å gifte seg vil vel nesten et umulig spørsmål å besvare.

En GP som stopper å arbeide for kærligheten, og kun baserer seg på kærestens inntekt... Da blir det dyrt for alle involverte :)

Jeg tror det er mulig at alle kan finne "the true love" over alt. Kanskje jeg har litt for stor tiltro til kærligheten, men jeg har ingen tro på at det går an å slå av følelser. Kanskje undertrykke følelser, men slå av? Jeg regner med at flere GP'er og kunder herinde vil være uenige med meg om det, men la nå det være et tema for en anden diskusjon :)
Jeg vet om minst en GP som fant kærligheten med en kunde. Dette er en GP som har holdt på i mange år, og jeg har hatt gleden av å få besøke/ få besøk av flere ganger. Via en annen GP er jeg blitt fortalt at hun har sluttet etter å ha blitt sammen med en kunde. Hun svarer i alle fall ikke mine sms'er eller oppkald lenger. Hun har tidligere nevnt at hun har 8-10 faste kunder i tillegg til enkelt-kunder. 
Hun har fått et anderledes liv, meget stor forandring. Veldig mye lavere inntekt, men hun har tydeligvis blitt mye lykkeligere.

Så ja, det koster å bli kæreste (eller gift), men kanskje kærligheten er sterkere og viktigere enn jordisk gods? Men da må man gjøre det av kærlighet :)

Håper min blanding av dansk og norsk var forståelig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Jeg talte med en GP omkring dette, og hun var egentlig ret ærlig: Hun siger det er svært at tjene det samme ved et 8-16 job, og fik hun en mand, der sagde hun ikke måtte arbejde, så skulle han også tjene hun kunne forsøde livet. Jeg kunne sagtens forstå hende. Når man er uafhængig og vant til at tjene sine egne penge og leve forholdsvis godt, så skal der nok mere end bare en forelskelse til at man stopper. Jeg ville nok have det på samme måde, hvis jeg var GP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, den 1/2/2017 at 21:25:

Vor HERRE bevares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nu kunne det jo også godt være at "lillemor" SELV havde betalt for den pels, og at hun rent faktisk havde andet at byde på, end et symmetrisk ansigt og spredte ben!
Jeg har 5 pelse, dem er der immervæk ingen mænd der har givet af mig og de tre dyreste købte jeg før jeg blev luder.

Og ja, så er der små mænd, der tydeligvis ikke har andet at byde på end penge, de kan jo passende finde sammen med de piger, der blot har udseendet med sig, og så iøvrigt forsvare det ved, at det er en kvindes biologi at falde for netop deres penge.

Det kan godt være at "Claire" er glad for rige kunder, men den mand "Claire" jager, når hun ikke er "Claire" har nok en temmeligt meget lavere timeløn, både nu og i fremtiden.
Endeligt, har jeg selvfølgelig fuld medlidenhed med den 70+ årige mand, der aldrig har oplevet kærlighed, men i stedet kan sidde alene på sin fyldte pung, og sige at det han har, med den unge pige der tilfældigvis er ved hans side i weekenden, er "ægte", og så komme med en latterlig kommentar om "biologi".
 

Og ps. Hvis pigen på trods af hans penge, stadig ikke vil ha ham, kan han altid kalde hende "følelsespanseret" :o;)

Få noget indhold folkens!

 

 

Hold da kæft god skrevet de er skarp rooos

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...