Hop til indhold
Guest Sara25

Hvad koster det at blive kærester /gift?

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Spørgsmålet og sandheden er måske snarere, at mænds interesse vækkes ud hvor flot emballagen er og deres beskrivelse af indeholdet, bygger måske i høj grad på ønske tænkning - Sådan synes jeg det burde være, for hun er jo lækker

Ja på det område er vi mænd ret primitive og unuancerede - et godt produkt i smuk emballage er altid lokkende..... Vi må bare ikke falde i den grøft hvor vi tror vi scorer kvinden - hun lader sig score efter at have manipuleret os til det - og vurderet om vi er et godt materiale som familiefar..... Undtagen når hun er uden for månedens fertilitets periode - der går hun gerne efter en "farlig" mand - alt fra en i uniform til en psykopat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

Med mindre man lever i skam over hvad man laver, synes jeg ikke det spørgsmål giver mening. Bliver man ramt af amor pile, og  fornemmer man, at modparten har det ligeledes, kan det vist være lige meget med omstændighederne

:D

 

Ps. Ville aldrig selv finde Mr Right på en vagt :P

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Ja på det område er vi mænd ret primitive og unuancerede - et godt produkt i smuk emballage er altid lokkende..... Vi må bare ikke falde i den grøft hvor vi tror vi scorer kvinden - hun lader sig score efter at have manipuleret os til det - og vurderet om vi er et godt materiale som familiefar..... Undtagen når hun er uden for månedens fertilitets periode - der går hun gerne efter en "farlig" mand - alt fra en i uniform til en psykopat.

Jeg synes du er meget unuanceret. Tag eksempelvis bare det du skriver omkring at blive vurderet som familiefar. Tror du virkelig selv på, at piger på 15 eller kvinder på + 45 vurdere mænd på den evne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Jeg synes du er meget unuanceret. Tag eksempelvis bare det du skriver omkring at blive vurderet som familiefar. Tror du virkelig selv på, at piger på 15 eller kvinder på + 45 vurdere mænd på den evne :Drmo

Hmmmm - måske ikke. Jeg refererer til sociologiske studier og konklusioner. Disse understøttes desuden af biologi i form af hormoner og studier af hjernens belønningssystem.

Men medgivet kære Voice - det er stillet skarpt op, på den måde skaber det også mere debat - og det lokker altid fornægterne og selvbedragerne frem ;)...... Barnligt af mig  - I know :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

@Sara25

Kunne du ikke fortælle lidt om, hvad det betalte "kæreste" forhold dækker over, som jeg spurgte ind til i et tidligere indlæg

Jeg aner det ikke - fik bare en mail- der kan være 1000 grunde til at personen skriver til mig.. Men det er en sjov tanke:) Jeg ved at mange forhold er 'arrangeret'- det er bare enormt langt fra mig. Men tænk hvis personen nu er enormt cool?

Da jeg var yngre var jeg meget imod at tage imod drinks fra fyre, når jeg var i byen. Men en dag fik min veninde, utroligt nok, lokket mig ind på det diskotek ved Søerne - det var bare et underligt sted ift der hvor jeg normalt går ud, og en fyr ville give drinks og jeg bestilte to bowler, var det nærmest, med masser af frugt på kanten og stjernekastere osv. Han blev nødt til at gå hjem fra byen efter det.. Hvis det endelig skal være, så skal det være en oplevelse

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

NoBS skrev, for 7 minutter siden:

Hmmmm - måske ikke. Jeg refererer til sociologiske studier og konklusioner. Disse understøttes desuden af biologi i form af hormoner og studier af hjernens belønningssystem.

Men medgivet kære Voice - det er stillet skarpt op, på den måde skaber det også mere debat - og det lokker altid fornægterne og selvbedragerne frem ;)...... Barnligt af mig  - I know :D

Er du ikke mest sur, fordi jeg faktisk ved hvem du er og kom til at pointere at det er fordi du er en gammel, gammel nederen mand, at pigen ikke ville kneppe dig uden penge og ikke fordi hun var følelsespanseret? :o:lol: Og sorry hvis jeg ødelægger din streetcred doc, du kan altid oprette en ny profil, det har du efterhånden en del erfaring i :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

 

Er du ikke mest sur, fordi jeg faktisk ved hvem du er og kom til at pointere at det er fordi du er en gammel, gammel nederen mand, at pigen ikke ville kneppe dig uden penge og ikke fordi hun var følelsespanseret? :o:lol: Og sorry hvis jeg ødelægger din streetcred doc, du kan altid oprette en ny profil, det har du efterhånden en del erfaring i :rolleyes:

Helt sikkert - er jeg så Yahya i denne uge eller er det Århuselskeren.... Spil en anden plade...... Eller vis mig at du er så skide klog, at du faktisk kan tilbagevise påstandene med noget du ved eller har sat dig ind i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 3 minutter siden:

Helt sikkert - er jeg så Yahya i denne uge eller er det Århuselskeren.... Spil en anden plade...... Eller vis mig at du er så skide klog, at du faktisk kan tilbagevise påstandene med noget du ved eller har sat dig ind i.

Ej nu skal du ikke være pjattet, sidst jeg gjorde det, sendte du mig jo trusler :P Og eftersom jeg jo ved, har jeg naturligvis aldrig kaldt dig ÅE eller Yahya, det ville jo være forfejlet.
Nu skal du ikke synke ned på det niveau, hvor du lægger påstande i min mund ;)<3 

Men HEY, dont sweat it old man, du kan altid skrive et digt om slangens løgne og pigernes selvbedrag!

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Ej nu skal du ikke være pjattet, sidst jeg gjorde det, sendte du mig jo trusler :P Og eftersom jeg jo ved, har jeg naturligvis aldrig kaldt dig ÅE eller Yahya, det ville jo være forfejlet.
Nu skal du ikke synke ned på det niveau, hvor du lægger påstande i min mund ;)<3 

 

 

good one - den sidste altså. Men undskylder hvis jeg ikke kan holde rede på hvem der kalder mig hvad.....

Trusler??????? Har du drukket af natpotten?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 20 minutter siden:

Hmmmm - måske ikke. Jeg refererer til sociologiske studier og konklusioner. Disse understøttes desuden af biologi i form af hormoner og studier af hjernens belønningssystem.

Men medgivet kære Voice - det er stillet skarpt op, på den måde skaber det også mere debat - og det lokker altid fornægterne og selvbedragerne frem ;)...... Barnligt af mig  - I know :D

Jeg er såmænd også bekendt med det hav at studier der er lavet omkring kønnedes adfærd. Ja der er forskel på mænd og kvinder, men man skal være varsom med, at rode disse studier i en sammenhæng der kun har det formål at forklare hvorfor andre har succes i kærlighed og en selv har det svært. De nuancer man kan læse sig til, betyder bestemt ikke at man er udelukket  for at møde kærligheden, selvom man måske ikke selv føler at man kan leve op til alverdens forventninger, som man har læst at det modsatte køn tillægger en eller anden værdi. 

Det lidt sjove i det her kærlighedsræs er jo, at høre folk om hvad det søger (deres kravspec) og så se på hvad de endte op med. Der er sjældent meget sammenhæng

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

 

Er du ikke mest sur, fordi jeg faktisk ved hvem du er og kom til at pointere at det er fordi du er en gammel, gammel nederen mand, at pigen ikke ville kneppe dig uden penge og ikke fordi hun var følelsespanseret? :o:lol: Og sorry hvis jeg ødelægger din streetcred doc, du kan altid oprette en ny profil, det har du efterhånden en del erfaring i :rolleyes:

Århhh Claire er en hård strigle :shock:

 

TheVoice skrev, for 28 minutter siden:

Spørgsmålet og sandheden er måske snarere, at mænds interesse vækkes ud hvor flot emballagen er og deres beskrivelse af indeholdet, bygger måske i høj grad på ønske tænkning - Sådan synes jeg det burde være, for hun er jo lækker

Synes omvendt at hvis emballagen ved første øjekast ikke falder i hak .men ved nærmere samtale kan vende sig til at blive utrolig smuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
pocketmoney skrev, for 1 minut siden:

Synes omvendt at hvis emballagen ved første øjekast ikke falder i hak .men ved nærmere samtale kan vende sig til at blive utrolig smuk

Det er jo bare dejligt at man kan finde og opleve kærligheden uagtet om det startede med visuel interesse eller ved fascination af den indre skønhed. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo bare dejligt at man kan finde og opleve kærligheden uagtet om det startede med visuel interesse eller ved fascination af den indre skønhed. :)

Jo men omvendt kan en ex godt minde lidt om en drage ik ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Det er sjovt- jeg har en stor ømhed for mange af dem, der har besøgt mig- f.eks kom der en flot familiefar omkring de 40 forleden- han trængte bare til ømhed. Han var vildt nervøs og enormt taknemmelig over at jeg gav ham opmærksomhed. Han blev nødt til at samle sig lidt efter at han havde fået en orgasme. Jeg oplever tit mænd, der kommer, som elsker deres kærester, men der er ingen ømhed i deres forhold mere. Det er noget jeg kan give en masse af, men jeg ville aldrig gå længere end det.. Men da jeg startede, så lovede jeg mig selv altid at have mig selv med i det og derfor har jeg også haft mange fede oplevelser.  Ikke længe siden havde jeg en fyr forbi, som jeg syntes var vildt lækker og fræk og havde et åbent sind og smukke øjne- har haft flere gode oplevelser på den måde- men ville aldrig gå længere end det.

Men hvorfor skulle en mand ikke kunne købe mig som kæreste - det kræver dog at han finder på noget originalt, vi kan opleve sammen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, 1 time siden:

:D

 

Ps. Ville aldrig selv finde Mr Right på en vagt :P

Næ. mon ik hvis man er kæreste parat, at man søger andre steder, men...det sker jo indimellem at der opstår mere end bare sex i en kunderelation. Det er så her jeg synes, det ville virke underligt at begge parter vil forsøge at undertrykke det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 6 minutter siden:

Men hvorfor skulle en mand ikke kunne købe mig som kæreste - det kræver dog at han finder på noget originalt, vi kan opleve sammen :P

Altså han kan vel købe din tid som monogam fuldtidsGP? Sådan et sugarbaby forhold..

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Claire skrev, for 4 minutter siden:

Altså han kan vel købe din tid som monogam fuldtidsGP? Sådan et sugarbaby forhold..

 

Det ville ihvertfald helt sikkert passe bedre med mine grænser..

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 1 minut siden:

Ok, hvordan prissætter man det?

Prøv at kig lidt nærmere på sugar dating. Traditionelt set har man et månedligt "budget", men det er bedst at man også kan lide at være sammen med personen og ikke forsøger at prissætte i detaljer. Det handler om at i begge får noget ud af det, han får sex og dit selskab, du får penge, gaver og gode oplevelser -med den rette.
Beware of "EGsugardaddies" der primært søger GPsex til discount pris.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 14 minutter siden:

 

Men hvorfor skulle en mand ikke kunne købe mig som kæreste - det kræver dog at han finder på noget originalt, vi kan opleve sammen :P

Det er vel derfor at mit spørgsmål havde relevans omkring hvad forventes der at det som "kæreste", før man overhovedet begynder at tale pris. En ting er jo at have et skjult sugar forhold, noget andet er at rode familie, venner ind. Personlig ville jeg aldrig anvende ordet kæreste om en relation, som skal holdes hemmelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 19 minutter siden:

Det er sjovt- jeg har en stor ømhed for mange af dem, der har besøgt mig- f.eks kom der en flot familiefar omkring de 40 forleden- han trængte bare til ømhed. Han var vildt nervøs og enormt taknemmelig over at jeg gav ham opmærksomhed. Han blev nødt til at samle sig lidt efter at han havde fået en orgasme. Jeg oplever tit mænd, der kommer, som elsker deres kærester, men der er ingen ømhed i deres forhold mere. Det er noget jeg kan give en masse af, men jeg ville aldrig gå længere end det..

Aaaaah der må jeg som mand sige "Tror nu ikke altid det lige hænger således sammen". En ting er at gifte mænd trænger til sex udenfor ægteskabet, noget andet er, at den ømhed næppe ville kunne dækkes af en GP, hvis der ikke var sex involveret".

Er vi ude i, at en mand savner både sex, ømhed osv og samtidigt elsker sin kone, så synes jeg det bliver lidt svært at forstå hvad dækker elske så egentligt over ? Måske at de ikke har styrken til at forlade konen for de bliver næppe stimuleret på ret mange punkter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Claire skrev, for 19 minutter siden:

Prøv at kig lidt nærmere på sugar dating. Traditionelt set har man et månedligt "budget", men det er bedst at man også kan lide at være sammen med personen og ikke forsøger at prissætte i detaljer. Det handler om at i begge får noget ud af det, han får sex og dit selskab, du får penge, gaver og gode oplevelser -med den rette.
Beware of "EGsugardaddies" der primært søger GPsex til discount pris.

 

Han bad mig selv om at prissætte det.. Nå, har regnet det ud efter hvad en hel nat koster x2. Anyways. Har givet ham muligheden for skrive noget spændende om sig selv. Venter spændt.. Imens har jeg lige fået et tilbud om sex for maling af en anden gut :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Aaaaah der må jeg som mand sige "Tror nu ikke altid det lige hænger således sammen". En ting er at gifte mænd trænger til sex udenfor ægteskabet, noget andet er, at den ømhed næppe ville kunne dækkes af en GP, hvis der ikke var sex involveret".

Er vi ude i, at en mand savner både sex, ømhed osv og samtidigt elsker sin kone, så synes jeg det bliver lidt svært at forstå hvad dækker elske så egentligt over ? Måske at de ikke har styrken til at forlade konen for de bliver næppe stimuleret på ret mange punkter. 

Det kan du have ret i, men et besøg kan åbne op for noget dybt personligt. Der er mange diskussioner om hvorvidt vi piger er nogle kolde dåser. Og min oplevelse er at jeg har en god rummelighed og ømhed ift besøgende og at der er en fælles udveksling af mere end bare sex/penge til tider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 7 minutter siden:

Han bad mig selv om at prissætte det.. Nå, har regnet det ud efter hvad en hel nat koster x2. Anyways. Har givet ham muligheden for skrive noget spændende om sig selv. Venter spændt.. Imens har jeg lige fået et tilbud om sex for maling af en anden gut :lol:

Selv om en kvinde godt kan finde på at vælge en fyr som kæreste pga at han er velhavende, så kan man næppe kalde det tilbud du har fået for et kæreste tilbud. Er der direkte betaling involveret, med sex og selskab som modydelse, så er det altså stadig prostitution. Som jeg ser det, har det lige så lidt med det at være kæreste at gøre, som "girlfriend experience" udbudt af en GP har. Det vil stadig være en form for betalt skuespil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 22 minutter siden:

Han bad mig selv om at prissætte det.. Nå, har regnet det ud efter hvad en hel nat koster x2. Anyways. Har givet ham muligheden for skrive noget spændende om sig selv. Venter spændt.. Imens har jeg lige fået et tilbud om sex for maling af en anden gut :lol:

Pas nu på med det med pris før du overhovedet ved hvad "pakken" indeholder og ikke uvæsentligt om du i det hele taget synes bare lidt om manden. Men ok han er nu heller ikke for kvik, hvis han beder om en pris på noget ingen ved hvad indeholder :D

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...