Hop til indhold
Guest Trinetease

Hvad skal der til....?

Recommended Posts

Gæst
Filosoffen skrev, for 25 minutter siden:

Uvidenhed i forhold til din situation. Uvidenhed generelt. Nej....

Jeps. Stort set alle bordeller i Kbh fungerer således.

Det er ikke et problem at vente. Det er et problem, at man tror at man har "kemi" med en GP f.eks. på grundlag af smalltalk osv., når sandheden er, at GP'eren bare er dygtig til at please en.

Tak. Langt størstedelen af mine seksuelle oplevelser er (og har været) uden at der har været penge involveret. Jeg tror så ment ikke at hverken GP'ere eller gæster direkte bliver skadet af branchen. Skaderne er opstået før indtrædelse i branchen - både for GP'ere og gæster.

Der er vi så ganske uenige...

Godt Jylland til dels er anderledes så, for det må da grænse til vandvid, at skulle stresses over der ligefrem sidder gæster og venter på en:huh:... 

jeps vi er dygtige sælger , ingen hemmelighed der, men derfor kan man jo godt have sig selv med og give lidt af sin personlighed til en gæst og ja også på klinik/ bordel :)

Til dels enig mht skader af personlig karter men har desværre set ikke så få blive helt fuckt efter indtrædelse af i branchen, hvor det inden var håndterbart.. 

Vi behøver ikke være enige, men efter mange år i 2 brancher med mennesker, ser jeg desværre udviklingen af div psykiske lidelser , bliver værre i det offentlige job. 

Altid spændene af debattere branchens sider. Og ja den kan da ind i mellem blive malet med en vis form for rød farve men tænker nu ikke folk der læser på EG er så naive, mere udenfor gæsterne. Og her er der nogle der virkelig har skygklapper på og slet ikke hverken kan se pigens tydelige problemer, forstå deres egen grundlag osv, men igen det kan vi blive ved med at debattere.. 

Pas på jer og god weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 19 minutter siden:

Dvs. definitionen på en god debat, er en debat i et ekko-kammer (bekræftelse af ens egen opfattelser)?

Modsat som det vist også fremgik at mit svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er uden tvivl rarest at leve i en tilværelse, hvor hemmeligheder ikke findes. Vi siger måske til vores partnere, venner, familier, GPér osv.  at vi ikke skal have hemmeligheder for hinanden. Vi deler alt med hinanden, siges der. Meen det er måske nok en sandhed med modifikationer. Hvem kender ikke den frase "Det jeg, fortæller nu. Må du, ikke sige videre. Lov mig det" men vi ved vist alle sammen at der deles til højre og venstre. Også herinde. Den eneste måde det kan undgås. Er at man ikke siger noget man ikke vil, have videre. Og både kvinder og mænd gør det. Det at holde på hemmeligheder det kan være en svær ting. Igen, man kan vist ikke sige at sladder ikke florere på højt plan herinde. 

Jeg har hørt mine ting, fra både kvinder og mænd. Både skrækkelige ting og gode ting. (hvis vi skal holde os til EG) Og nogle gange har, jeg da siddet og tænkt. Okay det havde jeg så ikke lige brug for at vide om den GP man holder af. Jeg kan ikke sætte procenter på hvor mange kvinder i GP faget der har det skidt det samme ved jeg ikke om mændene. Men vi ved de findes. Jeg tror så bare. Man må acceptere at. Der deles historier til højre og venstre. Og vil man ikke sidde i den situation, ja så tier man Man bestemmer heldigvis selv hvad og til hvem man vil fortælle ens gode og dårlige livshistorier, 

Ligesom man selv bestemmer hvem man betror sig til. Der er og vil altid være løgn og latin i GP branchen. Men den er bestemt ikke enestående der. Tror nu man kan finde sølle eksistenser i alle brancher. Vil jeg postulere. Bare det at være anonym herinde på EG. Fordre jo nogen til, at prøve at finde ud af hvem folk er. Og vil det aftage. Nej det tror, jeg aldrig vil ske. Og til sidst kan jeg skrive. Er sandheden bedst fortalt fra GPér. Eller fra mændene herinde. ?Ingen af delene. Vi har jo forskellige forudsætninger, med de ting vi skriver herinde. 

Nå blev nok lidt filosofisk her.

God fredag aften, til jer alle.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

At være GP er et erhverv. 

Overhovedet ikke. Hvis det skal være et erhverv, så skal forbrugerne have forbrugersikkerhed. Er DU villig til at gennemgå diverse psykologiske udredninger osv., således vi gæster/forbrugere kan få en sikkerhed for at man gæst/forbruger ikke fastholder en GP i en selvskadende situation, eller endnu værre lige frem skader en GP.

Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

At du kender 1 GP’s forældre privat og dermed har en insider viden gør det bare endnu værre. 

Ikke bare 1... vi skal nok op i 20-30 stykker... Og nej! Det gør det ikke værre.

Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

At diagnostisere mennesker er en kompleks og lang proces.

Måske. Jeg har kendskab skal mange mennesker, som har fået en diagnose på grundlag af en enkelt kort samtale med en psykolog/psykiater.

Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Det er simpelthen ikke din opgave at skulle udrede i et offentligt forum hvad en GP eventuelt måtte fejle. 

Næ. Og det gør jeg heller ikke. I så fald skulle jeg jo give mig til kende som psykolog/psykiater og angive de korrekte diagnose-koder osv.

Det jeg skriver, er gisninger og formodninger. Præcis som når man i anmeldelser skriver om man tror en GP kan lide det eller ej.

At du ikke kan lide, at man gisner om diagnoser, er dit problem.

Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Det eneste du slet ikke forholder dig til, er dit eget forbrug af disse ( i dine øjne ) meget skadede piger. 

Ok. Man er åbenbart i dine øjne diskvalificeret til at forholde sig kritisk til de ting man ser og hører i branchen, såfremt man er gæst... modsat kan jeg så sige, at du er diskvalificeret til at have en positiv holdning til GP-branchen fordi du er en GP.

Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Jeg kunne forstå dig hvis du udtalte dig generelt, men du skriver i anmeldelser og efterlysninger af navngivne piger. I de tråde kaster du om dig med diagnoser og cutting tendenser. 

Som der ingen forskel er i forhold til påstande(jf. egne oplevelser) om dårlige sutteevner, dårlig attitude, snyd med tid, lugt fra skridt osv. osv.

Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Ting sagt i fortrolighed - burde blive fortrolige. Hvis de her piger har fortalt dig at de har de her problemer, diagnoser eller andet, så burde du virkeligt holde dem som det de er.....fortrolige.

De piger der direkte har fortalt mig om diagnoser osv., har jeg aldrig skrevet noget om her på EG. Dem har jeg derimod hjulpet på anden vis.

De piger, som jeg ved har en diagnose, men som jeg kan se, at de pga. deres diagnose fastholder sig selv i en selvskadende situation, og fornægter deres diagnose/selvskade. Dem advarer jeg imod.

Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Det svarer til at en pige hænger dig ud herinde...naturligvis i de anonyme bruger navn...( for du er jo hemmelig og kan ikke få noget i klemme ). 

Alle negative anmeldelser er at hænge piger ud. Der er ingen forskel på at beskrive sin oplevelse med GP som at hun er dårlig til blowjob (i ens egen optik), og til at beskrive hende som borderline (i ens egen optik).

Og jo, selvom jeg (lige som GP'erne) optræder under alias, så får jeg skam også ørerne i maskine. Dine og andres konstante angreb på mig, er netop beviset herpå.

Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

At kunne takle diskretion er vigtigste regel i denne her branche - og den gælder begge veje.

Ja. Diskretion er vigtigt i denne branche, og endnu en årsag til at det ikke er et erhverv.

Men det har intet at gøre med, at gæster anonymt advarer andre gæster om anonyme  GP'ere - uanset om det er dårligt blowjob eller ADHD-adfærd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Vedr Job: Der er immervæk meget få job som kræver en ‘ren’ psykologisk test. Jeg kender til job med børn osv hvor man skal levere en børne attest. Men hvorfor skulle et GP erhverv pålægges en psykologisk udredning ?

Skal gæsterne også have lavet een? Bare for lige at præcisere at de har ‘rent mel i posen’ rent mentalt og ikke vil begå overgreb? Nej vel.....

Når du skriver at en pige ( med navn ) har borderline og er cutter, så overskrider du en helt klar grænse. 

Eller er du bare en ‘pigernes psykolog’ og samtidigt en ivrig forbruger oplyser ?

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kommer jeg nok til at gentage en del som allerede er sagt, men så må I bare sortere fra :-)

jeg har altid og vil altid kun besøge danske piger men jeg vil spare jeg for den lange liste af gode grunde. Men danske piger er de skønneste 

Selvfølgelig skal pigerne tjene rimeligt, men hvad er det?

Og prisen er for høj inforhold til en alm indtægt. For at betale 2000 for en time skal de fleste tjene 4000 eller arbejde 15-20 timer!

Alle tillæg er irriterende. Man bør kun betale for tiden. 

Og så er det møj irriterende når telefondamen banger på døren. Lad dog pigen selv styre tiden og tager snakken 10 min mere hvad så? En anden dag tager det 10 min kortere 

Og til sidst noget som jeg ved vil få flere op i det røde felt :-)

hvordan kan det være at de fleste pigerne tillader at manden slikker dem uden beskyttelse men ikke selv vil slikke uden gummi?

jeg besøger ikke piger som ikke giver bj uden gummi!

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, 1 time siden:

 

Og til sidst noget som jeg ved vil få flere op i det røde felt :-)

hvordan kan det være at de fleste pigerne tillader at manden slikker dem uden beskyttelse men ikke selv vil slikke uden gummi?

jeg besøger ikke piger som ikke giver bj uden gummi!

Tror ikke du kan få nogen op i det røde felt pga af ovennævnte pudsighed. :)

Hvis man skiller tingene lidt af, er der vist meget langt imellem, at man kan finde en GP, der ikke gerne løber den risiko der er forbundet med at modtage en god ubeskyttet slikketur. Tja. og vel sagtens oså fordi, at følelsen vil være så tamp, at man ligeså godt kunne lade være, hvis missen skal pakkes ind i beskyttelse.

Ok så. Sådan forholder det sig ikke omvendt.  Her tror jeg bare man skal se de forskellige begrundelser mere nyanceret end til alle at tage udgangspunkt i smitte risiko.  Der er selvfølgelig nogen der argumenter for at smitterisikoen er større når den går fra kvinden til manden. Jeg vil ikke afvise at der kan være noget om, men det er aldrig lykkedes mig at finde bevis for at vi taler markant større.

Der er så nok også andre grunde hos nogen, som man nok skal lede lidt dybere efter. Det kunne være

1) Man bryder sig ikke om smagen eller præsæd

2) Hygiejnen specielt under forhuden er måske ikke altid lige i top

3) Det er ikke alle der kan finde ud af, at holde aftalen om ikke at skyde kanonen af i munden, selv om der ikke tilbydes mega

4) Tja.. som begrundelse kan måske også bare være, at man forbeholder det ubeskyttede bj til ens privat liv.

5) Reelt kan det jo også bare skyltes at der strider imod reglerne på en del klinikker, samt at disse klinikker af uransagelige årsager har valgt at det er helt efter bogen, når manden slikker pigen.

6) Der er sikkert også grunde som jeg ikke har hørt.

Hvis man anskuer som beskrevet ovenfor, snarere end udelukkende at fokusere på smitterisiko giver det nok mere mening. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt kigger jeg aldrig på prisen.

Jeg kan godt lide unge slanke piger (20-25år). For at være ærlig, så er udbudet af danske piger i den alder og figur for lille (Ihvertfald i min landsdel ;) ), derfor besøger jeg som oftes udlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

6) Der er sikkert også grunde som jeg ikke har hørt.

7) Piger kan godt lige smagen af gummi, især dem med jordbær- eller lakridssmag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Filosoffen skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke et problem at vente. Det er et problem, at man tror at man har "kemi" med en GP f.eks. på grundlag af smalltalk osv., når sandheden er, at GP'eren bare er dygtig til at please en.

 

Helt så maskinagtig er GP'eren nu ikke...

Nok tager hun imod de fleste in the name of money og har det søde smil på. Men det er altså ikke helt ligegyldig for hende om det er Per eller Bent der kommer... nogle gange gør hun lidt ekstra udaf at sætte prikken over i'et i håbet om man kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 19/1/2018 at 19:45:

Vedr Job: Der er immervæk meget få job som kræver en ‘ren’ psykologisk test.

Der er en del jobs, hvor man skal have lavet psykologiske test. Specielt hvor man har et direkte ansvar for mange andre menneskers liv. F.eks. Pilot, flyveledere...

Citat

Jeg kender til job med børn osv hvor man skal levere en børne attest.

En børneattest har intet med en psykologisk test at gøre. Den siger kun noget om man har været straffet for overgreb mod børn.

Citat

Men hvorfor skulle et GP erhverv pålægges en psykologisk udredning ?

Forbrugerbeskyttelse. Der er ingen gæster der er/bør være interesseret i at være sammen med en GP der sælger sex, som en del af en selvskadende livsførelse pga. en psykisk diagnose.

Citat

Skal gæsterne også have lavet een? Bare for lige at præcisere at de har ‘rent mel i posen’ rent mentalt og ikke vil begå overgreb? Nej vel.....

I forhold til forbrugerbeskyttelse er dette irrelevant. Hvis man vil omtale GP som et erhverv, så må det være som i andre erhverv. Dvs. at det er den erhvervsdrivendes eget ansvar at beskytte sig i mod dårlige kunder.

Citat

Når du skriver at en pige har borderline og er cutter, så overskrider du en helt klar grænse.

Jeg har skrevet, at det var min oplevelse/fornemmelse. Det er noget andet, end at skrive, at en GP har en diagnose.

Man kan i sin "anmeldelse" skrive lige præcis det man synes at det mest beskrivende for ens oplevelse, sålænge man beskytter pigens integritet.

Og i rigtigt mange "anmeldelser" her på EG, bliver pigernes mentale tilstand beskrevet. Så hvis der skulle være en "klar grænse" i forhold til dette, så ville moderationen her på Eroguide i den grad komme på overarbejde.

Citat

Eller er du bare en ‘pigernes psykolog’ og samtidigt en ivrig forbruger oplyser ?

Ingen af delene. I denne forbindelse, er jeg bare en "anmelder" af GP'ere.... helt på linje med så mange andre "anmeldere"...

Del dette indlæg


Link til indlæg

om pigerne er for dyre?...   ja det synes jeg de er, 1000kr for en ½time sex, det er dælme dyrt. og ofte er det også en meget skuffende oplevelse, man har jo indtrykket af, at rigtigt mange piger lever af engangs kunder, med den service der bliver lagt for dagen.

lad os prøve at omregne 1000 kr i arbejdstid, for ligesom at sætte det i perspektiv & sammenligne det med 4 indkomster.

lad os starte med en håndværkerløn, som må antages at være en mellemindkomst, og den ligger vel på 200 kr i timen og efter at topskattegrænsen er rykket godt og vel opad,  er skatten jo ikke mere end omkring 40% på den sidste tjente krone, det vil sige der er 120 kr tilbage i timen.

1) 1000 kr for ½times sex divideret med 120 kr = 8,33 time man skal arbejde, for at få sex i en ½ time. altså mere end en dagløn, der er squ da dyrt, specielt når man også  tænker på, at sex, jo noget man har behov for dagligt.

___________________________________________________________________________________________

for den lavtlønnede til 115 kr i timen, (ja det er der desværre mange der må arbejde for) minus også 40% skat af den sidste tjente krone, har altså 69 kr i timen netto.

2) 1000 divideret med 69 = ca 14½ times hårdt lortearbejde for en ½ times sex. Det er da dyrt, så det klodser noget

____________________________________________________________________________________________

for kontanthjælpsmodtageren  der får ca 69 kr. i timen minus 35% skat af sidst tjente krone = 45 kr netto.

3) 1000 divideret med 45 kr. = godt og vel 22 timers understøttelse for en ½ times sex. Langt mere end en ½ ugeløn, jeg har slet ikke ord for hvor dyrt det er.

og det er kun for dem over 30 år, hvis man er på ungeydelse der er meget lavere, dem der får mest der, får 38,5 kr. i timen, før skat vel at bemærke, skat af den sidst tjente krone er 35%, tilbage er 25 kr netto i timen, så koster en ½ times sex pludseligt 40 timers indkomst.

______________________________________________________________________________________________

en håndværksmester tager vel omkring 550 kr i timen inkl. moms, hvilket jo også er rasende dyrt, når man skal betale, men sikkert ikke for håndværksmesteren, der jo står med alle udgifterne til at drive forretningen.

jeg syntes jo godt I kan tage væsentligt mere end en håndværker, men

4) 1000 kr for en½ times sex, er altså 3,6 gange en håndværksmester timepris, det er alt for meget, men selvfølgelig er det et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, så hvis I kan få kunder nok til den pris, ja så er det åbenbart ikke for meget.

__________________________________________________________________________________________________

en rimelig pris ville efter min opfattelse være en 25-30% over en håndværksmesters time pris, så 700 i timen, 400 kr for en ½ time og lidt bedre service ville være passende, men langt fra noget man kan kalde billigt, men det skal det selvfølgelig heller ikke være.

Men så ville jeg også tro der blev fyldt godt op i horehusende, rundt omkring, det ville måske ligefrem danne sig kø, men hvis der kommer mere end I kan klare, så kan I jo godt dreje lidt på prisen i opadgående retning.

I kunne jo også vælge at give billigere tilbud til dem I godt kan lide, det må jo være bedre at knalde med én man kan lide og holde ud, fremfor dem man ikke kan, så hvorfor ikke give dem et bedre tilbud, såfremt de vil komme igen, det kunne måske også fylde lidt op på bordellerne. og det er vel også bedre at knalde med en man kender lidt til, frem for helt nye.

400 kr. for en ½ times sex ville betyde at den lavtlønnede "kun" skulle arbejde små 6 timer for at få ½ time fornøjelse, og det er jo stadigt rasende dyrt, ikke sandt?

 

Men så er der luxus pigerne, der kun satser på de rige og forstår at køre dem om sin lillefinger, de kan jo sagten tage hvad de nu kan få, der er jo mange der tænder på at skulle betale, så det er sikkert en spændende leg for jer piger, der støder på sådan en mand.

Nu har jeg jo læst anmeldelser på dig Trine Tease, og der kan jeg jo forstå, du ikke er en af dem der leverer dårlig service, tværtimod, bliv ved med det, til gengæld har jeg en fornemmelse af, at du Trine har ret mange vagter, og såfremt du også føler, der er lidt langt mellem kunderne, så kunne du jo skrue lidt ned for antallet af vagter, dine kunder skal nok dukke op når du er der alligevel, med den service jeg kan forstå du yder og figuren fejler jo heller ikke noget, kan jeg se.

Men med 1000 kr. for en ½ time er alle fattigrøvene altså sorteret fra, men det er du sikkert også ligeglad med, bare der er nok af de andre.

og jeg vil heller ikke betale 1000 kr for en ½ times sex, det er i hvert fald helt sikkert, jeg ville føle mig flået levende, måske også derfor at  jeg nogen gange oplever dårlig service, når jeg engang imellem vælger, at betale for sex til de noget lavere priser, hvis jeg kan finde noget, men sommetider er jeg lidt heldigt alligevel, med hensyn til servicen

 

 

 Vil du kneppe, så koster det, kom til lommerne! ...Fisse = cool cash

vil du kneppe, koster det.gif

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

@leo kbh

Du kunne også tage en anden vinkel.    Du har en voksen datter, og pludselig bliver du bekendt med at hun er GP eller SD.  Efter at blodtrykket har taget lidt af, sludre i om hvad hun så tjener. Hun siger "jeg tager kr. 700 for en time og 400 for en halv"  Jeg gætter på at de fleste ville svare "hvis du absolut skal tjene dine penge på sex, hvorfor forærer du så hele forretningen væk" ?

Hvis man ikke kan forholde sig til datter scenariet, så kunne man måske forholde sig til et kæreste scenarie, så ville man nok også have en anden tilgang til "hvad det burde koste" ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@leo kbh Kære Leo

At du har indtryk af at jeg har mange vagter om ugen er helt forkert. Jeg har 1 fast vagt om ugen. Og sommetider køre jeg en lille smule Escort. Ca 1 gang pr måned tager jeg til Jylland, og 1 gang pr måned har jeg lige fået en vagt i Sorø, så det kan vel næppe kaldes mange vagter. Jeg har et alm job og Læser ved siden af.

Hvis du tager udgangspunkt i 700kr pr time, og går ud fra at en GP ( forhåbenligt) betaler skat og mons som hun skal, plus trækker hendes udgifter ( annonce, husleje, og Teledame) så er 700kr i timen alt for lidt. 

At en mand har behov for sex hver dag, burde altså ikke være udslagsgivende for at det skal være billigere. Købe sex er vel ikke anderledes i et budget, end hvis en kvinde ønsker at tage til wellness....den slags er hysterisk dyrt. 

Jeg forstår godt ønsket om en lavere pris, men at sælge sex er så anderledes at det ikke giver mening at sammenligne det med en tømrers timeløn. 

Jeg ved godt at alle piger ikke betaler skat og moms, men os der gør, skal vel ikke sætte prisen ned pga dem som ikke gør....

Redigeret af Trinetease
Manglede et ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle mænd har et hobby  f.eks. Modelfly eller modelbåde, det er jo også et meget dyrt hobby. Jeg synes prisen for at komme til en GP, det er en fin pris til 2000 kr. i timen. De skal jo også have lidt ud af det , når både der skal betales skat, annonce, transport, telefon dame, husleje samt mad og drikkels.   Der er nok ikke mange penge tilbage så, men  jeg glæde mig hver gang @Trinetease kommer til Jylland .        

 

 

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

@leo kbh Kære Leo

At du har indtryk af at jeg har mange vagter om ugen er helt forkert. Jeg har 1 fast vagt om ugen. Og sommetider køre jeg en lille smule Escort. Ca 1 gang pr måned tager jeg til Jylland, og 1 gang pr måned har jeg lige fået en vagt i Sorø, så det kan vel næppe kaldes mange vagter. Jeg har et alm job og Læser ved siden af.

Hvis du tager udgangspunkt i 700kr pr time, og går ud fra at en GP ( forhåbenligt) betaler skat og mons som hun skal, plus trækker hendes udgifter ( annonce, husleje, og Teledame) så er 700kr i timen alt for lidt. 

At en mand har behov for sex hver dag, burde altså ikke være udslagsgivende for at det skal være billigere. Købe sex er vel ikke anderledes i et budget, end hvis en kvinde ønsker at tage til wellness....den slags er hysterisk dyrt. 

Jeg forstår godt ønsket om en lavere pris, men at sælge sex er så anderledes at det ikke giver mening at sammenligne det med en tømrers timeløn. 

Jeg ved godt at alle piger ikke betaler skat og moms, men os der gør, skal vel ikke sætte prisen ned pga dem som ikke gør....

Kære kære @Trinetease

Nu lød dit indlæg jo på, hvorfor der ikke kom så mange kunder i butikken mere, på de danske bordeller

ét er, den enorme konkurrence fra alle de udenlandske piger, der jo selvfølgelig gør, at der er færre kunder til alle, tilgengæld synes jeg der er langt færre danske piger i branchen, for tiden.

andet er, det enorme prisniveau der føres, hvis I vil ha flere kunder, må I regulere prisen ned, så langt flere for råd og måske også kommer der, lidt oftere.

jeg er godt klar over, at det ikke kommer ned på de 400 & 700 kr, det var bare hvad jeg syntes ville være passende, for at langt flere får råd og I får flere kunder og samtidigt en rigtig god indkomst, der ligger langt over hvad langt de fleste danskere tjener og det endda, på langt kortere arbejdstid.

men, lad udbud & efterspørgsel råde, er der for lidt kunder, sæt prisen ned, er der for mange kunder, sæt prisen op. evt. have lavere priser i de døde perioder, og så gi rabat til de mænd I syntes er rare at have med at gøre, når de kommer næste gang, så skaber I gode stamkunder. De rigtige dejlige kunder kunne I evt. have lidt sms eller chat flirt med, for lige som at lokke dem til at komme lidt oftere, hvis I gider bruge tid på det, men det kunne jo også være sjovt og dejligt for jer, ligesom at bygge et forspil op på forhånd.

når jeg nævner de, for dig lave priser, så er det jo fordi, de fleste mennesker har ikke råd til de høje priser, det er derfor jeg regner penge om i arbejdstid, for at synliggøre hvor dyrt det er.

og ja, at sælge sex er selvfølgeligt anderledes end andet arbejde, det ved jeg godt, ( og tak for at I gør det) det er også derfor jeg foreslår en langt højere pris, end det ville koste at få en håndværker ud, som jo, som regel koster 550 kr i timen, det skal der jo også betales moms af og ofte er der også én til det administrative, der skal aflønnes + annoncering + noget husleje

En telefondame koster selvfølgelig, men så kan man jo slå sig flere piger sammen om at betale til sådan,  og er I flere piger, kunne en teledame måske helt undværes, det er i hvert tilfælde ikke alle steder, de har en sådan

annoncering koster  400 kr for 14 dage på escortguide incl moms, 700 for 30 dage, så det kan ikke være det der vælter læsset.

Huslejerne ved jeg godt, er vanvittige dyre for jer piger, men hvis prisen I tog var lavere, måtte de vanvittige høje huslejepriser jo nødvendigvis også blive mindre.

Til gengæld må det at sælge sex, være den nemmeste forretning at drive, for man har jo altid forretningen med sig og kan åbne op HER & NU, når der er kunder i farvandet og få lidt sjov ud af det samtidigt.

 

Ja, så kan man ikke engang sidde stille & roligt og slikke på sin slikkepind uden, at der straks er nogen der  misforstår

 

kvinde slikker på slikkepind.gif

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 timer siden:

@leo kbh

Du kunne også tage en anden vinkel.    Du har en voksen datter, og pludselig bliver du bekendt med at hun er GP eller SD.  Efter at blodtrykket har taget lidt af, sludre i om hvad hun så tjener. Hun siger "jeg tager kr. 700 for en time og 400 for en halv"  Jeg gætter på at de fleste ville svare "hvis du absolut skal tjene dine penge på sex, hvorfor forærer du så hele forretningen væk" ?

Hvis man ikke kan forholde sig til datter scenariet, så kunne man måske forholde sig til et kæreste scenarie, så ville man nok også have en anden tilgang til "hvad det burde koste" ;) 

 

joo, men jeg tror nu snarere at blodtrykket ville komme op, hvis hun sad og prostituerede sin arbejdskraft væk, ved at udføre hårdt arbejde nede i Netto, Aldi og andre lignede steder til 115 kr i timen

700 kr. i timen minus moms er immervæk 560 minus så lidt omkostninger, så lad os sige 100 kr. i timen, hvis man indretter sig mest effektivt, så er der  brutto 460 kr tilbage i timen, jeg har squ aldrig haft en eneste times arbejde, hvor jeg fik så meget, har du? og selvom omkostningerne skulle løbe op i 160 kr pr. time er der stadig 400 kr tilbage

jeg ved godt de ikke kan aflønne en telefon pige til det, men hvis de slår sig flere sammen, burde det kunne lade sig gøre.

men de skal selvfølgelig også tjene væsentligt mere end man gør ved mere "almindeligt" arbejde.

men jeg ved da godt, at så langt ned kommer priserne ikke, men 1000 kr for en ½ time er squ ågerpriser. men så længe de kan få kunder til at betale det, ja så kan jeg da godt forstå, at de tager det, men det var jo netop manglen på kunder hele indlægget drejede sig om, så prisen må ned, hvis de vil ha flere kunder i butikken.

det er derfor jeg omregner penge i arbejdstid, for at synliggøre hvor dyrt det er.

at du synes, det er at forære det væk, til de priser, er jo fordi du er vant til langt højere priser, og når prisen kan blive så høj, er det jo bl.a. fordi det stadigt er så tabubelagt en beskæftigelse og så fordi, liderlige mænd tænker med det forkerte hoved, det hoved der har sat alt fornuft ud af spil.

Hvis nu pigen, istedet for at sige 1000 kr for en ½ time, sagde til håndværkeren, en ½ time, så gerne, det bliver lige 8.33 time arbejde

eller til den lavtlønnede med en indtjening på 115 kr i timen, sagde ja det bliver lige 14,5 times arbejde.

så er du vel enig i, at det er dyrt, ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@leo kbh

Man kan altså ikke lige som GP klaske et telt op på Amager fælled fordi at man alligevel er derude for at slikke sol. 

Mht annoncering så er escortguide ikke nok. Jeg kan simpelthen ikke tage så lidt for 1 time - efter skat og moms er beløbet så lille at jeg lige så godt kunne arbejde med alt muligt andet. 

Jeg spurgte efter hvad evt bordeller med danske piger kunne gøre.... En slags fælles brainstorming. Jeg kan jo se at rigtigt mange udenlandske piger faktisk ikke er billigere, de har tillæg for stort set alt.....men alligevel har jeg indtryk af at de ihvertfald ikke mangler gæster. Personligt mener jeg at tillæg er åndsvage og 16-1700kr for en halv time med græsk er en vanvittig høj pris. Jeg tror ikke på at en lavere pris på 30 min vil give de flere gæster på klinikkerne som du måske lige umiddelbart tror. Og lur mig om de udenlandske piger bare sænker prisen yderligere. 

Personligt tror jeg at det er en blanding af Sugardating og prisbillige udenlandske piger som gør det vanskeligere at få de mænd som kun tænker på prisen til klinikkerne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
leo kbh skrev, for 11 minutter siden:

joo, men jeg tror nu snarere at blodtrykket ville komme op, hvis hun sad og prostituerede sin arbejdskraft væk, ved at udføre hårdt arbejde nede i Netto, Aldi og andre lignede steder til 115 kr i timen

700 kr. i timen minus moms er immervæk 560 minus så lidt omkostninger, så lad os sige 100 kr. i timen, hvis man indretter sig mest effektivt, så er der  brutto 460 kr tilbage i timen, jeg har squ aldrig haft en eneste times arbejde, hvor jeg fik så meget, har du? og selvom omkostningerne skulle løbe op i 160 kr pr. time er der stadig 400 kr tilbage

jeg ved godt de ikke kan aflønne en telefon pige til det, men hvis de slår sig flere sammen, burde det kunne lade sig gøre.

men de skal selvfølgelig også tjene væsentligt mere end man gør ved mere "almindeligt" arbejde.

men jeg ved da godt, at så langt ned kommer priserne ikke, men 1000 kr for en ½ time er squ ågerpriser. men så længe de kan få kunder til at betale det, ja så kan jeg da godt forstå, at de tager det, men det var jo netop manglen på kunder hele indlægget drejede sig om, så prisen må ned, hvis de vil ha flere kunder i butikken.

det er derfor jeg omregner penge i arbejdstid, for at synliggøre hvor dyrt det er.

at du synes, det er at forære det væk, til de priser, er jo fordi du er vant til langt højere priser, og når prisen kan blive så høj, er det jo bl.a. fordi det stadigt er så tabubelagt en beskæftigelse og så fordi, liderlige mænd tænker med det forkerte hoved, det hoved der har sat alt fornuft ud af spil.

Hvis nu pigen, istedet for at sige 1000 kr for en ½ time, sagde til håndværkeren, en ½ time, så gerne, det bliver lige 8.33 time arbejde

eller til den lavtlønnede med en indtjening på 115 kr i timen, sagde ja det bliver lige 14,5 times arbejde.

så er du vel enig i, at det er dyrt, ikke?

En GP betaler altså ikke kun moms, der kommer skat også. En vagt i Kbh koster ca 7-900 i leje plus en Teledame som koster ca 500kr. 

Ville du selv lade din datter sælge sex for din pris minus alle udgifterne ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

@leo kbh

Man kan altså ikke lige som GP klaske et telt op på Amager fælled fordi at man alligevel er derude for at slikke sol. 

Mht annoncering så er escortguide ikke nok. Jeg kan simpelthen ikke tage så lidt for 1 time - efter skat og moms er beløbet så lille at jeg lige så godt kunne arbejde med alt muligt andet. 

Jeg spurgte efter hvad evt bordeller med danske piger kunne gøre.... En slags fælles brainstorming. Jeg kan jo se at rigtigt mange udenlandske piger faktisk ikke er billigere, de har tillæg for stort set alt.....men alligevel har jeg indtryk af at de ihvertfald ikke mangler gæster. Personligt mener jeg at tillæg er åndsvage og 16-1700kr for en halv time med græsk er en vanvittig høj pris. Jeg tror ikke på at en lavere pris på 30 min vil give de flere gæster på klinikkerne som du måske lige umiddelbart tror. Og lur mig om de udenlandske piger bare sænker prisen yderligere. 

Personligt tror jeg at det er en blanding af Sugardating og prisbillige udenlandske piger som gør det vanskeligere at få de mænd som kun tænker på prisen til klinikkerne. 

 

nej nej selvfølgelig kan du ikke bare slå et telt op på stranden og åbne din forretning, men du bliver garanteret kigget efter og kontaktet af mange mænd her og der og alle vegne, så flirt med dem, og lav lidt sjov med dem, rør lidt ved dem, når de så gerne vil mere, så må du jo fortælle dem, jaa det ka vi da godt, meeen det koster og hvis du så samtidigt lægger en hånd ned i skridtet på ham og klemmer lidt, når I skal snakke penge, så er det dig der sidder med de gode kort på hånden i den forhandling situation.

du ved, liderlige mænd, tænker med det forkerte hoved. 

så det kan du gøre både på din ferie i spanien, eller når du er i byen eller ved stranden, så gå op i bilen og forkæl ham lidt der mod kontant afregning. mulighederne må være mange, nogengange ville jeg ønske det var mig selv, der var udstyret med en trekant forneden og Babs & Nutte foroven, sikken man kunne lege og tjene penge samtidigt.

flirt flirt, hygge hygge, ha det sjov, istedet for at have faste åbningstider  -steder hele tiden, kombinerer de 2 ting, så får du det også langt sjovere.  

og så giv mænd, som du kan lide, billigere mulighed for at komme igen, som jeg før beskrev.

en anden vigtig ting er at kæle og røre ved ham, hvis du gider kysse, så er det garanteret et hit, der er mange der ikke vil det, find de erogene zoner og ikke selv være berøringsangst, også efter han har fået sin orgasme, skal han kæles for, mange piger slipper ham helt, når først han har fået sin orgasme ( det tror jeg dog ikke du gør), det er tudetosset, efter orgasmen der skal man jo tænke på, at få ham til at komme til sig, næste gang han er liderlig og har penge i tegnedrengen.

mange piger er også meget forførende og indladende når de skal overtale fyren, men når først pengene har skiftet hænder, så skifter de fuldstændig karakter, så drejer det sig pludselig bare om at få skudt kanonen af i en vis fart og så få ham sparket ud af røret igen, det er det jeg kalder, at samle på engangs kunder, for der gider man squ da ikke komme igen, medmindre hun ser rasende godt ud og man tænker det ku måske være når hun lære mig lidt bedre at kende, det bliver lidt bedre, men det gør det som regel ikke.

I mine unge dage kom jeg ofte hos en ret dejlig pige, jeg fik heller ikke meget tid hos hende, men hun forstod det der med lige at bruge nogle minutter efter min orgasme, røre ved mig og kæle lidt med mig, og så havde hun altid godt humør, var flirtende og havde de flotteste bryster, man kan forestille sig, ja jeg var hug på hende og hun viste det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 38 minutter siden:

joo, men jeg tror nu snarere at blodtrykket ville komme op, hvis hun sad og prostituerede sin arbejdskraft væk, ved at udføre hårdt arbejde nede i Netto, Aldi og andre lignede steder til 115 kr i timen

700 kr. i timen minus moms er immervæk 560 minus så lidt omkostninger, så lad os sige 100 kr. i timen, hvis man indretter sig mest effektivt, så er der  brutto 460 kr tilbage i timen, jeg har squ aldrig haft en eneste times arbejde, hvor jeg fik så meget, har du? og selvom omkostningerne skulle løbe op i 160 kr pr. time er der stadig 400 kr tilbage

jeg ved godt de ikke kan aflønne en telefon pige til det, men hvis de slår sig flere sammen, burde det kunne lade sig gøre.

men de skal selvfølgelig også tjene væsentligt mere end man gør ved mere "almindeligt" arbejde.

men jeg ved da godt, at så langt ned kommer priserne ikke, men 1000 kr for en ½ time er squ ågerpriser. men så længe de kan få kunder til at betale det, ja så kan jeg da godt forstå, at de tager det, men det var jo netop manglen på kunder hele indlægget drejede sig om, så prisen må ned, hvis de vil ha flere kunder i butikken.

det er derfor jeg omregner penge i arbejdstid, for at synliggøre hvor dyrt det er.

at du synes, det er at forære det væk, til de priser, er jo fordi du er vant til langt højere priser, og når prisen kan blive så høj, er det jo bl.a. fordi det stadigt er så tabubelagt en beskæftigelse og så fordi, liderlige mænd tænker med det forkerte hoved, det hoved der har sat alt fornuft ud af spil.

Hvis nu pigen, istedet for at sige 1000 kr for en ½ time, sagde til håndværkeren, en ½ time, så gerne, det bliver lige 8.33 time arbejde

eller til den lavtlønnede med en indtjening på 115 kr i timen, sagde ja det bliver lige 14,5 times arbejde.

så er du vel enig i, at det er dyrt, ikke?

Jeg tror alle mænd der køber sex har haft nogenlunde samme tankegang.  Det er jo så nemt at tage afsæt i ens eget job, hvor man typisk får løn for 157 timer (eller deromkring) pr. må"ned. Det gør pigerne ikke, uagtet at de måske har valgt at salg af sex skal være deres eneste indtægtskilde.  Rent psykisk og fysisk er der nok ej heller nogen der kan holde til at være på hver dag, og selvom de så var det, ville det rent praktisk være nærmest umuligt at have så mange betalbare timer. 

Jeg er selvstændig, hvorfor det måske er lidt nermere at forstå tankegangen "timeprisen virker høj, men det skyldes at man har mange ikke betalbare timer".  Når man laver regnestykket

indtjening / (antal betalbare timer + de ikke betalbare timer)  så bliver man typisk overrasket over at den effektive timepris ikke er større. Synes man stadig at timeprisen er god, kan man efterfølgende fra bruttoindtjeningen fratrække vagtpenge, annoncer samt øvrige løbende udgifter fra, så er tallet faktisk ikke noget at skrive hjem om. 

Fordi man måske som jeg har muligheder for at se om bag kulisserne hos en håndfuld piger, er det selvfølgelig ikke et udtryk for at man ved alt og kender alt til branhen, men jeg vil så vove den påstand "jeg har aldrig mødt eller hørt om nogen piger der har været længere tid i branchen, der tjente kassen. Jeg har engang læst en artiklel hvor en kvinde fortalte at hun havde en årsindkomst på  kr. 500.000 før skat.  Jeg tvivler faktisk på, at ret mange bare tilnærmelsesvis kommer op på de niveau,

Jeg kan selvfølgelig tage grueligt fejl, men hvis det ikke er helt løgn hvad jeg tror, så tager det dælme meget kraft ud af almen fordom "Pigerne gør det kun for pengenes skyld".  Man skal jo leve, så selvfølgelig betyder pengene noget, men der må således være andre primære årsager der ikke har noget med penge at gøre, siden at nogle bliver i branchen i en del år.

Nå, men afslutningsvis er det korrekt at tråden startede med at stille spørgsmål ved hvorfor der bliver fære og fære klinikker.  Jeg tror såmænd ikke at det skyldes timepriserne, nok snarere at klinikkonceptet mere eller mindre er blevet udkonkurreret af andre koncepter.  Det være sig sugar, thai, privat/diskret m.v.  Ser man på disse koncepter, kan man sagtens finde mange piger der tager nogenlunde samme priser som klinikkerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 45 minutter siden:

En GP betaler altså ikke kun moms, der kommer skat også. En vagt i Kbh koster ca 7-900 i leje plus en Teledame som koster ca 500kr. 

Ville du selv lade din datter sælge sex for din pris minus alle udgifterne ? 

ja huslejen er alt for høj, det ved jeg godt, men som beskrevet hvis jeres priser var lavere, var huslejen jo også nødt til at være lavere.

jeg er godt klar over, at I skal betale skat udover momsen, det skal vi jo alle sammen også kassedamen nede i Netto, der kun får sølle 115 kr. i timen

og som jeg også skriver, er jeg godt klar over at prisen ikke kommer ned på det jeg anser for at være passende, men der er jo mange muligheder imellem 400 kr og 1000 kr for en ½ time.

I må jo finde den pris, hvor der kommer et tilpas flow af kunder, en billigere pris kunne måske ovenikøbet give jer en større indtægt, fordi der så ikke ville være så langt mellem kunderne.

jeg har kigget på dig mange gange, det ene hoved siger ring til hende, det andet siger hold dig langt væk, det kan din tegnedreng slet ikke holde til, tænk på hvis du bliver hug på hende, så løber det jo helt løbsk for dig.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 9 minutter siden:

nej nej selvfølgelig kan du ikke bare slå et telt op på stranden og åbne din forretning, men du bliver garanteret kigget efter og kontaktet af mange mænd her og der og alle vegne, så flirt med dem, og lav lidt sjov med dem, rør lidt ved dem, når de så gerne vil mere, så må du jo fortælle dem, jaa det ka vi da godt, meeen det koster og hvis du så samtidigt lægger en hånd ned i skridtet på ham og klemmer lidt, når I skal snakke penge, så er det dig der sidder med de gode kort på hånden i den forhandling situation.

 

Undskyld at jeg smiler med lyd på.  Du mener vel ikke i alvor, at pigerne skal lave "opsøgende" salg i deres fritid i omgivelser der intet har med prostitution at gøre, og hos mænd, der bestemt ikke forventer at de er igang med at flirte med en GB.  ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Undskyld at jeg smiler med lyd på.  Du mener vel ikke i alvor, at pigerne skal lave "opsøgende" salg i deres fritid i omgivelser der intet har med prostitution at gøre, og hos mænd, der bestemt ikke forventer at de er igang med at flirte med en GB.  ?  

nu er det jo mændene der opsøger piger hele tiden, så må man jo lige stikke en finger i jorden og vurdere, om han er en man kan lave forretning med.

det tror jeg sagten, der ville være rig mulighed for, og mange ville finde det spændende.

med alle de forsøg mænd gør sig i at komme i kontakt med pigerne, bliver de afvist rigtigt mange gange, så selvfølgelig er der muligheder

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 19 minutter siden:

Jeg tror alle mænd der køber sex har haft nogenlunde samme tankegang.  Det er jo så nemt at tage afsæt i ens eget job, hvor man typisk får løn for 157 timer (eller deromkring) pr. må"ned. Det gør pigerne ikke, uagtet at de måske har valgt at salg af sex skal være deres eneste indtægtskilde.  Rent psykisk og fysisk er der nok ej heller nogen der kan holde til at være på hver dag, og selvom de så var det, ville det rent praktisk være nærmest umuligt at have så mange betalbare timer. 

Jeg er selvstændig, hvorfor det måske er lidt nermere at forstå tankegangen "timeprisen virker høj, men det skyldes at man har mange ikke betalbare timer".  Når man laver regnestykket

indtjening / (antal betalbare timer + de ikke betalbare timer)  så bliver man typisk overrasket over at den effektive timepris ikke er større. Synes man stadig at timeprisen er god, kan man efterfølgende fra bruttoindtjeningen fratrække vagtpenge, annoncer samt øvrige løbende udgifter fra, så er tallet faktisk ikke noget at skrive hjem om. 

Fordi man måske som jeg har muligheder for at se om bag kulisserne hos en håndfuld piger, er det selvfølgelig ikke et udtryk for at man ved alt og kender alt til branhen, men jeg vil så vove den påstand "jeg har aldrig mødt eller hørt om nogen piger der har været længere tid i branchen, der tjente kassen. Jeg har engang læst en artiklel hvor en kvinde fortalte at hun havde en årsindkomst på  kr. 500.000 før skat.  Jeg tvivler faktisk på, at ret mange bare tilnærmelsesvis kommer op på de niveau,

Jeg kan selvfølgelig tage grueligt fejl, men hvis det ikke er helt løgn hvad jeg tror, så tager det dælme meget kraft ud af almen fordom "Pigerne gør det kun for pengenes skyld".  Man skal jo leve, så selvfølgelig betyder pengene noget, men der må således være andre primære årsager der ikke har noget med penge at gøre, siden at nogle bliver i branchen i en del år.

Nå, men afslutningsvis er det korrekt at tråden startede med at stille spørgsmål ved hvorfor der bliver fære og fære klinikker.  Jeg tror såmænd ikke at det skyldes timepriserne, nok snarere at klinikkonceptet mere eller mindre er blevet udkonkurreret af andre koncepter.  Det være sig sugar, thai, privat/diskret m.v.  Ser man på disse koncepter, kan man sagtens finde mange piger der tager nogenlunde samme priser som klinikkerne.

spildtiden kommer jo netop, fordi priserne er for høje både hos GBerne og hos andre erhvervsdrivende, jeg ved godt, at det ikke er nemt, at få et rimeligt flow af kunder i mange erhverv, men jag tror faktisk godt pigeren kunne få et bedre flow af kunder ved lavere priser og dermed tjene flere penge totalt set.

alene ved det, at priserne var lavere, ville der være langt flere der havde RÅD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...